Hepsiburada.com adresinden aldığım koss porta pro markalı kulaklığımda kablo sorunu nedeniyle tek kulaklığımdan zaman zaman ses gelmiyordu. Kulaklığı tamir için disbiritör olan Elmasepeti' ne gönderdim .
30 gün sonra geldi kulaklığım tabi nasıl gönderdiysem aynı şekilde geldi hiçbi işlem yapılmamış ne servis formu göndermişler ne de bir açıklama yazmıslar . Maille durumu öğrendim kablo hatası garanti dışı diye işlem yapmamışlar servis formunu da göndermişler fakat kutuda çıkmadı sanıyorum uzaylılar çaldı . Madem kablo hatası garanti dışı diyorsunuz neden 30 gün kulaklığımı göndermediniz diye sorduğumda ise üretici firma ile görüştüklerini ve cevap beklediklerini söylediler nasıl bi haberleşme ise artık sanırım güvercinle haberleşiyorlar
Ben de üretici firmayla görüştüm kendilerini şikayet ettim benim görüşmem 2 gün sürdüğü halde onlar firma olarak nasıl 30 gün bekliyorlar cevap için 
Tabi bunun üzerine koss un merkezine Elmasepeti ni şikayet ettim ve bana 2 yol sundular bize gonderin ücretsiz yapalım yada Elmasepeti ücreti karşılığında yapacak dediler şikayet etmesem yardım ve öneri edecekleri dahi yok . Yine koss firmasının amerika disbiritörüyle görüştüm onlar kulaklığı değişebileceklerini söylediler tabi oraya gonderirsem kaç ayda gelir muamma .Elin amerika lısı yardım edip yapıyor ücretsiz olarak ve onlardan almadığım halde fakat Elmasepeti nden aldığım halde garanti dışı diyip servis ücreti istiyorlar tabi servis ücreti de yeni bir kulaklığın bedeline yakın . Bunu Elmasepetine söylediğimde dünyada bu kulaklığı hiçbir firmanın yapmayacağını söylediler
tabi koss amerika dan gelen maili gönderdim kendilerine bu sefer de başka bi bahaneyle orası amerika burası avrupa şeklinde bi açıklama yapmaktalar .Firmaların görevi müşterilerini mağdur etmemek değil midir ? Bunun yanında bi secenek daha sundular yeni bi kulaklıgı iyi bir indirimle satabilirlermiş kasap et derdinde bunlar para peşinde . Ben çözüm üretmeye çalıştıkça bana yeni ürünü indirimli satacaklarını söylüyorlar . Bir daha kulaklık değil çöp bile almam .
Zaten üretici firma benim koss portapro markalı kulaklığıma ömür boyu sorgusuz sualsiz garanti verdiği halde Elmasepeti bunu uygulamıyor. Tüketici yasası gereği de ürünler zaten 2 yıldan daha az garantili olamaz. Ben kulaklığı alalı yaklasık 5 ay oldu.
Yurtdışında 30-40 dolara satılan Koss portapro kulaklığı garanti konusunda problem yaşamamak için 110 tl verip burdan aldım .tabi garanti fiyasko çıktı. bana kablo hataları garanti kapsamına girmediğini söylüyorlar .
İtinayla kullanıyordum kulaklığımı . kulaklıkta kablodan başka ne var ki zaten kablo hatalarının garanti kapsamına girip girmediği konusunda bilgisi olanlar dan yardım istiyorum
30 gün sonra geldi kulaklığım tabi nasıl gönderdiysem aynı şekilde geldi hiçbi işlem yapılmamış ne servis formu göndermişler ne de bir açıklama yazmıslar . Maille durumu öğrendim kablo hatası garanti dışı diye işlem yapmamışlar servis formunu da göndermişler fakat kutuda çıkmadı sanıyorum uzaylılar çaldı . Madem kablo hatası garanti dışı diyorsunuz neden 30 gün kulaklığımı göndermediniz diye sorduğumda ise üretici firma ile görüştüklerini ve cevap beklediklerini söylediler nasıl bi haberleşme ise artık sanırım güvercinle haberleşiyorlar


Tabi bunun üzerine koss un merkezine Elmasepeti ni şikayet ettim ve bana 2 yol sundular bize gonderin ücretsiz yapalım yada Elmasepeti ücreti karşılığında yapacak dediler şikayet etmesem yardım ve öneri edecekleri dahi yok . Yine koss firmasının amerika disbiritörüyle görüştüm onlar kulaklığı değişebileceklerini söylediler tabi oraya gonderirsem kaç ayda gelir muamma .Elin amerika lısı yardım edip yapıyor ücretsiz olarak ve onlardan almadığım halde fakat Elmasepeti nden aldığım halde garanti dışı diyip servis ücreti istiyorlar tabi servis ücreti de yeni bir kulaklığın bedeline yakın . Bunu Elmasepetine söylediğimde dünyada bu kulaklığı hiçbir firmanın yapmayacağını söylediler

Zaten üretici firma benim koss portapro markalı kulaklığıma ömür boyu sorgusuz sualsiz garanti verdiği halde Elmasepeti bunu uygulamıyor. Tüketici yasası gereği de ürünler zaten 2 yıldan daha az garantili olamaz. Ben kulaklığı alalı yaklasık 5 ay oldu.
Yurtdışında 30-40 dolara satılan Koss portapro kulaklığı garanti konusunda problem yaşamamak için 110 tl verip burdan aldım .tabi garanti fiyasko çıktı. bana kablo hataları garanti kapsamına girmediğini söylüyorlar .
İtinayla kullanıyordum kulaklığımı . kulaklıkta kablodan başka ne var ki zaten kablo hatalarının garanti kapsamına girip girmediği konusunda bilgisi olanlar dan yardım istiyorum