Millenicom üç günlük kullanım ve başıma gelenler.

Bu konuyu okuyanlar

layka

Öğrenci
Katılım
4 Mart 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
33
Merhaba 9746025 nolu Millenicom abonesi olarak özetle Millenicom vb. internet sağlayıcılarının dolandırıcılık sistemini, en kolay yoldan kurtulmanın tüyolarını ve düşmemeniniz gereken hatalarını anlatacağım.
  • Her şeyden önce yapılabilecek ilk hata Ttnet Vodafone net gibi bilinirliği ve marka yüksek servis sağlayıcıları yerine Millenicom gibi bir firmayı seçmektir.
  • İkincisi bir firmanın uluslararası pazara açılmış olmasına kanmaktır ki özelliklede firma Avrupa-Amerika kökenliyse bu yanılsama güçleniyor. Millenicom Almanya kökenli olmasına rağmen arka sokak dolandırıcı bilgisayarcılardan farklı değildir. Kaliteyi belirleyen yine Türkiye distribütörü oluyor. Örneğin Hollanda kökenli olan İNG Bank ATM’sine kaptırdığım parayı 13 günde zar zor geri alabilmişken bunu diğer tüm bankalar bir ya da iki iş günü içerisinde rahatlıkla çözmekteler.
  • Üçüncüsü ise düşük fiyat politikası, yüksek hızda gerçek limitsiz internet gibi cafcaflı reklamlarla aklınızı çelmelerine izin vermektir. O hataya düşenlerden biriside benim. Pek çok kullanıcı gibi AKK (adil kullanım kotası) sonrası yerlerden sürünen internetten bezdiğin için “gerçek limitsiz, akk yok” cümlesinin büyüsüne kapıldım.
DİP NOT: Az bilinen servis sağlayıcılarının portları boştadır o yüzden daha iyi hizmet alırsınız, aslında hizmeti çok iyi ama Türk Telekom’dan daha ucuz ve AKK yok diye Telekom kıskanıyor o yüzden en başta sorun çıkarıyor vs. bunlar bayii yalanlarıdır kesinlikle inanmayınız. Bayii size satar (argosu olarak kitler), 40 TL komisyonunu alır ve bir daha sizle muhatap olmaz bundan sonrasında Millenicom sizi semirmeye devam eder. -Ayrıntılarına daha aşağıda değineceğim-
Millenicom’la yaşadığımız deneyimi özetlersek şöyledir. Balık baştan kokar derler gerçekten de öyle. Birkaç arıza kaydından sonra zar zor hattıma interneti verdiler. Yine de şanslıyım ki bir hafta içinde bağlatabildim. www.sikayetvar.com sitesi üzerinden bakabilirsiniz bir aydır bağlatamayanlar, üç aydır bağlı olmadığı halde fatura ödeyenler. Özellikle belirtmek istediğim bir nokta var 8 mbps üzerinden sözleşme yapmama rağmen 4 mbps verildi hattıma. Burada özel olan ne var bir yanlışlık olmuştur derseniz Millenicom kullanan herkesten aynı şeyi duymak tesadüf olsa gerek. Eğer ki bağlantıyı yapmaya gelen Türk Telekom ekipleri uyarmasa bu şekilde kullanmaya (daha doğrusu kullanamamaya) devam edecektim. (Evet Türk Telekom Türkiye’deki tüm internet altyapısının sahibidir. Diğerleri sadece Türk Telekom’dan kiralar ve size satarak aracılık yapar.)
İkinci önemli nokta ise ankastreden (binaların dışında telefon hatlarının bağlandığı kablo kutusu) modemime kadar kabloyu ben kendim şahsım hiçbir Millenicom çalışanından destek, yardım, ekipman vs almadan kabloyu kendim çektim, rj11’i kendim çaktım, modeme kullanıcı adı ve şifreyi kendim girdim, bağlantıyı kendim yaptım. Yani özetle Millenicom bırakın evime gelmeyi evimin caddesinden bile geçmedi. Burada anormal olan nedir derseniz firmanın benden 200 TL evde kurulum hizmeti talep etmesi. Aşağıda bu duruma da değineceğim.

Zar zor internetimizi bağladık ilk iş ne yapacağız tabi ki oyun, dizi ya da film. Hemen Lol Launcher’ı açtım ama internet yerlerde sürünüyor biriken güncellemeleri 200-300 kbps ile indiriyor. Acaba internetten mi? Acaba kablodan mı? Tüm bunları düşünürken oyun başladı 3k ping (3000 milisaniye yani 3 saniye, yine de anlamayanlar için özetle takım savaşı başlıyor ben 3 saniye sonra görüyorum ben katıldığımda her şey bitmiş oluyor 3 kilim var ama nasıl var bende izleyemedim çünkü 3k ping ve sürekli paket kaybı var.) Film izlemeye karar verdim ama oda olmadı tabi ki 480p de başlayıp 144p ye kadar düştüm yeter ki sonun göreyim 144 olsun dedim ama olmadı.
Tabi ilk iş arıza kaydı oluşturdum. Türk Telekom geldi hattı ölçtü normal kabloyu kontrol etti normal geriye gitti. Birkaç saat benim internetim düzelir gibi oldu 200-400 ping arası takıldım akşam 8.000 ping (modemi kapatıp güvercin yollasam daha hızlı iletişim kuracağım.) Hız testi yaptığım 0.85 mbps yani bana vaat edilenin onda biri. Nasıl bir belaya bulaştığımı anladım hemen kurtulayım dedim arayıp aboneliğimin iptalini istedim.

İşte her şey bu noktadan sonra güzelleşiyor. Müşteri hizmetlerinde bayana ben derdimi anlatmaya çalıştım o beni baymaya çalıştı. Konudan bihaber ping nedir delay nedir belki de internet nedir onu bile bilmeyen hanımefendi naçizane fikirlerini paylaştı benimle. Sorun bende değil sende, sorun ikimizde de değil Lol’de önce romantik biçimde Zeki Müren eşliğinde biz ayrılamayız faslı zamanla evini arabanı alırım seni süründürürüm noktasına geldi. İşin esprisi bir yana Millenicom dışında ki her şey sorunluydu ama firma bu işi beceremediğini berbat bir hizmet sunduğunu asla kabul etmiyordu. Her şeyden bihaber hanımefendimiz (bu arada müşteri hizmetlerini şikayet etmekle boşa zaman harcamayın kendi aralarında birbirlerine bağlayıp duruyorlar sizi asla yetkili kişiye bağlamıyorlar. -Tttnet, Vodafone ise bunun yerine her görüşme sonrası size anket yolluyor ara sıra insan olduğunuzu hatırlamak isterseniz buraları arayın-) Zar zor iptal talebimi oluşturdum. Bana 200 TL evde kurulum hizmeti ve 60 TL bir aylık indirimsiz kullanım bedeli yansıtılacağı söylendi. Bu arada Türk Telekom’la konuşup başvuru yapmıştım 150 TL’sini karşılayacaklarını söyledikleri için amenna dedim kapattım. Buraya kadar maksimum bir hafta kullandığım Millenicom’dan ucuz yırtmak üzereydim ki kibar bir beyefendi arayıp Millenicom’a bir şans daha vermeye çalışma arkadaşlarının hatalı olduğuna beni ikna etti.

  • BUNA KESİNLİKLE KANMAYIN YASAL OLARAK 14 GÜN CAYMA HAKKINIZ VARDIR. BUNU KULLANIN SÜREYİ KESİNLİKLE AŞIRMAYIN. 14 GÜN DOLDUĞUNDA 190 TL AKTİVASYON BEDELİNİ SÖZLEŞME GEREĞİ ÖDEMEK ZORUNDA KALIRSINIZ.

Evet o hatayı maalesef ben yaptım. Araya yılbaşı girdi vs derken 14 gün doldu. Tekrar hız testi yaptım 0.85 mbps ping’im ortalama 3k ve sürekli paket kaybı. Millenicom’u tekrar arayıp

iptal işlemleri başlatmak istediğimde yine tatlı bir hanımefendi içindeki HULK’u serbest bıraktı. 450 TL cayma bedeli istedi. Hoba ama siz beni dolandırıyorsunuz detaylarını istiyorum dedim.

-200 TL evde kurulum hizmeti ( E yukarıda belirttim ben evde kurulum hizmeti almadım. Bu Millenicom’la bayi arasında ortaklaşa dolandırma sistemi. Millenicom bayisini bayisi Millenicom’u suçluyor. Millenicom bayisine 30-40 TL ödeme yapıyor aradaki farkı da kendisi alıyor -At, Arpa, Kuş modeli, At arpayı yer, kuşta dışkısındaki taneleri- ve böylece bayii yeni kerizler bulmaya devam eder Millenicom için. Ticareten vur-kaç yapıyorlar. Tüm bunları okuyup yine de bayiiler tarafından Millenicom ikna edilecek bir sürü insan var sonuçta 80 milyonluk ülkeyiz. Bu konuda savcılığa suç duyurusunda bulundum ama sonuç çıkacağını sanmıyorum. Hırsızlık ve dolandırıcılık davalarından şuana kadar mağdur lehine bir sonuç çıktığını pek görmedim-duymadım.)
-190 TL aktivasyon ücreti. Bu konuda maalesef söylecek bir şeyim yok. Tamamen kendi hatam. Siz siz olun kesinlikle 14 günü çeşitli bahanelerle doldurmalarına izin vermeyin.

-60 TL bir aylık indirimsiz kullanım bedeli. Evet bu kısmı analarının ak sütü kadar helal olan tek kısmı ama maalesef bu konuda da taahhütlerinde durmadılar.
Dip Not: Müşteri hizmetleri sizinle her zaman muğlak ifadelerle konuşur bunu yapmasına izin vermeyin net rakamlar isteyin yeterli cevabı alamıyorsanız dilekçe yazıp fakslayın.



Olay burada bitti mi? Hiç Biter mi! Faturam bir geldi 581 TL bürşşşşt çüş oha dedim. 450 TL’yi anladık da hangi ara 137 TL daha geçirdiniz! Bizim 60 TL olan bir aylık kullanım bedeli 177 TL’ye çıkmış. Yine aradım müşteri hizmetlerini her zaman ki lakaytlık tavırla “bakıyoruz, inceliyoruz, sonuçta biz sizi arayacağız”. Bir aydan fazla zaman geçti arayan soran yok. Tüketici hakem heyetine gittim şimdilik sonuçlarını bekliyorum. Bir değişiklik olursa güncelleyeceğim.



Edit: Üçkağıtçı bayimizin 60 TL dediği sözleşme 240 TL üzerinden yapılmış. Evet Millenicom’un bir aylık kullanım bedeli 240 TL imiş. Buda önemli bir ders oldu sahtekar bayilerin ve onların kurumsal sahiplerinin kumpasına düşmemek için size aceleyle imzalatılan sözleşmeleri imzalamayın.

Edit(2): İmzaladıysanız bile bu “güvenini kötüye kullanma” suçudur savcılığa başvurabilirsiniz.
 

layka

Öğrenci
Katılım
4 Mart 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
33
Merhaba 9746025 nolu Millenicom abonesi olarak özetle Millenicom vb. internet sağlayıcılarının dolandırıcılık sistemini, en kolay yoldan kurtulmanın tüyolarını ve düşmemeniniz gereken hatalarını anlatacağım.
  • Her şeyden önce yapılabilecek ilk hata Ttnet Vodafone net gibi bilinirliği ve marka yüksek servis sağlayıcıları yerine Millenicom gibi bir firmayı seçmektir.
  • İkincisi bir firmanın uluslararası pazara açılmış olmasına kanmaktır ki özelliklede firma Avrupa-Amerika kökenliyse bu yanılsama güçleniyor. Millenicom Almanya kökenli olmasına rağmen arka sokak dolandırıcı bilgisayarcılardan farklı değildir. Kaliteyi belirleyen yine Türkiye distribütörü oluyor. Örneğin Hollanda kökenli olan İNG Bank ATM’sine kaptırdığım parayı 13 günde zar zor geri alabilmişken bunu diğer tüm bankalar bir ya da iki iş günü içerisinde rahatlıkla çözmekteler.
  • Üçüncüsü ise düşük fiyat politikası, yüksek hızda gerçek limitsiz internet gibi cafcaflı reklamlarla aklınızı çelmelerine izin vermektir. O hataya düşenlerden biriside benim. Pek çok kullanıcı gibi AKK (adil kullanım kotası) sonrası yerlerden sürünen internetten bezdiğin için “gerçek limitsiz, akk yok” cümlesinin büyüsüne kapıldım.
DİP NOT: Az bilinen servis sağlayıcılarının portları boştadır o yüzden daha iyi hizmet alırsınız, aslında hizmeti çok iyi ama Türk Telekom’dan daha ucuz ve AKK yok diye Telekom kıskanıyor o yüzden en başta sorun çıkarıyor vs. bunlar bayii yalanlarıdır kesinlikle inanmayınız. Bayii size satar (argosu olarak kitler), 40 TL komisyonunu alır ve bir daha sizle muhatap olmaz bundan sonrasında Millenicom sizi semirmeye devam eder. -Ayrıntılarına daha aşağıda değineceğim-
Millenicom’la yaşadığımız deneyimi özetlersek şöyledir. Balık baştan kokar derler gerçekten de öyle. Birkaç arıza kaydından sonra zar zor hattıma interneti verdiler. Yine de şanslıyım ki bir hafta içinde bağlatabildim. www.sikayetvar.com sitesi üzerinden bakabilirsiniz bir aydır bağlatamayanlar, üç aydır bağlı olmadığı halde fatura ödeyenler. Özellikle belirtmek istediğim bir nokta var 8 mbps üzerinden sözleşme yapmama rağmen 4 mbps verildi hattıma. Burada özel olan ne var bir yanlışlık olmuştur derseniz Millenicom kullanan herkesten aynı şeyi duymak tesadüf olsa gerek. Eğer ki bağlantıyı yapmaya gelen Türk Telekom ekipleri uyarmasa bu şekilde kullanmaya (daha doğrusu kullanamamaya) devam edecektim. (Evet Türk Telekom Türkiye’deki tüm internet altyapısının sahibidir. Diğerleri sadece Türk Telekom’dan kiralar ve size satarak aracılık yapar.)
İkinci önemli nokta ise ankastreden (binaların dışında telefon hatlarının bağlandığı kablo kutusu) modemime kadar kabloyu ben kendim şahsım hiçbir Millenicom çalışanından destek, yardım, ekipman vs almadan kabloyu kendim çektim, rj11’i kendim çaktım, modeme kullanıcı adı ve şifreyi kendim girdim, bağlantıyı kendim yaptım. Yani özetle Millenicom bırakın evime gelmeyi evimin caddesinden bile geçmedi. Burada anormal olan nedir derseniz firmanın benden 200 TL evde kurulum hizmeti talep etmesi. Aşağıda bu duruma da değineceğim.

Zar zor internetimizi bağladık ilk iş ne yapacağız tabi ki oyun, dizi ya da film. Hemen Lol Launcher’ı açtım ama internet yerlerde sürünüyor biriken güncellemeleri 200-300 kbps ile indiriyor. Acaba internetten mi? Acaba kablodan mı? Tüm bunları düşünürken oyun başladı 3k ping (3000 milisaniye yani 3 saniye, yine de anlamayanlar için özetle takım savaşı başlıyor ben 3 saniye sonra görüyorum ben katıldığımda her şey bitmiş oluyor 3 kilim var ama nasıl var bende izleyemedim çünkü 3k ping ve sürekli paket kaybı var.) Film izlemeye karar verdim ama oda olmadı tabi ki 480p de başlayıp 144p ye kadar düştüm yeter ki sonun göreyim 144 olsun dedim ama olmadı.
Tabi ilk iş arıza kaydı oluşturdum. Türk Telekom geldi hattı ölçtü normal kabloyu kontrol etti normal geriye gitti. Birkaç saat benim internetim düzelir gibi oldu 200-400 ping arası takıldım akşam 8.000 ping (modemi kapatıp güvercin yollasam daha hızlı iletişim kuracağım.) Hız testi yaptığım 0.85 mbps yani bana vaat edilenin onda biri. Nasıl bir belaya bulaştığımı anladım hemen kurtulayım dedim arayıp aboneliğimin iptalini istedim.

İşte her şey bu noktadan sonra güzelleşiyor. Müşteri hizmetlerinde bayana ben derdimi anlatmaya çalıştım o beni baymaya çalıştı. Konudan bihaber ping nedir delay nedir belki de internet nedir onu bile bilmeyen hanımefendi naçizane fikirlerini paylaştı benimle. Sorun bende değil sende, sorun ikimizde de değil Lol’de önce romantik biçimde Zeki Müren eşliğinde biz ayrılamayız faslı zamanla evini arabanı alırım seni süründürürüm noktasına geldi. İşin esprisi bir yana Millenicom dışında ki her şey sorunluydu ama firma bu işi beceremediğini berbat bir hizmet sunduğunu asla kabul etmiyordu. Her şeyden bihaber hanımefendimiz (bu arada müşteri hizmetlerini şikayet etmekle boşa zaman harcamayın kendi aralarında birbirlerine bağlayıp duruyorlar sizi asla yetkili kişiye bağlamıyorlar. -Tttnet, Vodafone ise bunun yerine her görüşme sonrası size anket yolluyor ara sıra insan olduğunuzu hatırlamak isterseniz buraları arayın-) Zar zor iptal talebimi oluşturdum. Bana 200 TL evde kurulum hizmeti ve 60 TL bir aylık indirimsiz kullanım bedeli yansıtılacağı söylendi. Bu arada Türk Telekom’la konuşup başvuru yapmıştım 150 TL’sini karşılayacaklarını söyledikleri için amenna dedim kapattım. Buraya kadar maksimum bir hafta kullandığım Millenicom’dan ucuz yırtmak üzereydim ki kibar bir beyefendi arayıp Millenicom’a bir şans daha vermeye çalışma arkadaşlarının hatalı olduğuna beni ikna etti.

  • BUNA KESİNLİKLE KANMAYIN YASAL OLARAK 14 GÜN CAYMA HAKKINIZ VARDIR. BUNU KULLANIN SÜREYİ KESİNLİKLE AŞIRMAYIN. 14 GÜN DOLDUĞUNDA 190 TL AKTİVASYON BEDELİNİ SÖZLEŞME GEREĞİ ÖDEMEK ZORUNDA KALIRSINIZ.

Evet o hatayı maalesef ben yaptım. Araya yılbaşı girdi vs derken 14 gün doldu. Tekrar hız testi yaptım 0.85 mbps ping’im ortalama 3k ve sürekli paket kaybı. Millenicom’u tekrar arayıp


iptal işlemleri başlatmak istediğimde yine tatlı bir hanımefendi içindeki HULK’u serbest bıraktı. 450 TL cayma bedeli istedi. Hoba ama siz beni dolandırıyorsunuz detaylarını istiyorum dedim.

-200 TL evde kurulum hizmeti ( E yukarıda belirttim ben evde kurulum hizmeti almadım. Bu Millenicom’la bayi arasında ortaklaşa dolandırma sistemi. Millenicom bayisini bayisi Millenicom’u suçluyor. Millenicom bayisine 30-40 TL ödeme yapıyor aradaki farkı da kendisi alıyor -At, Arpa, Kuş modeli, At arpayı yer, kuşta dışkısındaki taneleri- ve böylece bayii yeni kerizler bulmaya devam eder Millenicom için. Ticareten vur-kaç yapıyorlar. Tüm bunları okuyup yine de bayiiler tarafından Millenicom ikna edilecek bir sürü insan var sonuçta 80 milyonluk ülkeyiz. Bu konuda savcılığa suç duyurusunda bulundum ama sonuç çıkacağını sanmıyorum. Hırsızlık ve dolandırıcılık davalarından şuana kadar mağdur lehine bir sonuç çıktığını pek görmedim-duymadım.)
-190 TL aktivasyon ücreti. Bu konuda maalesef söylecek bir şeyim yok. Tamamen kendi hatam. Siz siz olun kesinlikle 14 günü çeşitli bahanelerle doldurmalarına izin vermeyin.


-60 TL bir aylık indirimsiz kullanım bedeli. Evet bu kısmı analarının ak sütü kadar helal olan tek kısmı ama maalesef bu konuda da taahhütlerinde durmadılar.
Dip Not: Müşteri hizmetleri sizinle her zaman muğlak ifadelerle konuşur bunu yapmasına izin vermeyin net rakamlar isteyin yeterli cevabı alamıyorsanız dilekçe yazıp fakslayın.




Olay burada bitti mi? Hiç Biter mi! Faturam bir geldi 581 TL bürşşşşt çüş oha dedim. 450 TL’yi anladık da hangi ara 137 TL daha geçirdiniz! Bizim 60 TL olan bir aylık kullanım bedeli 177 TL’ye çıkmış. Yine aradım müşteri hizmetlerini her zaman ki lakaytlık tavırla “bakıyoruz, inceliyoruz, sonuçta biz sizi arayacağız”. Bir aydan fazla zaman geçti arayan soran yok. Tüketici hakem heyetine gittim şimdilik sonuçlarını bekliyorum. Bir değişiklik olursa güncelleyeceğim.



Edit: Üçkağıtçı bayimizin 60 TL dediği sözleşme 240 TL üzerinden yapılmış. Evet Millenicom’un bir aylık kullanım bedeli 240 TL imiş. Buda önemli bir ders oldu sahtekar bayilerin ve onların kurumsal sahiplerinin kumpasına düşmemek için size aceleyle imzalatılan sözleşmeleri imzalamayın.

Edit(2): İmzaladıysanız bile bu “güvenini kötüye kullanma” suçudur savcılığa başvurabilirsiniz.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Millenicom'la yaşadığım sorun çözülmüştür. Teşekkürederim Millenicom Genel Müdürlüğü.
 
Son düzenleme:

realsim85

Asistan
Katılım
1 Mart 2018
Mesajlar
190
Reaksiyon puanı
99
Puanları
28
yalnız hocam siz bir kitap vs yazmalısınız bence nasıl geldim bu yazıya bilmiyorum ama çok keyifle okudum sağolun :D :D
 

Dora

Dekan
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Yazını kısa kısa geçtim biraz okudum sonlara hiç bakmadım. Millenicom kullanıyorum. 2 sene olmak üzere ve şahsen ben bir sorun yaşamadım. Modemim bozuk dedim bir defa. 2 gün sonra yenisini yolladılar eskisini aldılar. Bir sorunun varsa hemen evine teknik servis geliyor bakıyor servis TTNET olduğu için parasını sen değil Millenicom ödüyor. Ve alt yapı TTNET olduğu için bu firmanın bir farkı yok büyük dediğin firmadan ha illa var dersen sadece daha ucuz.
 

Metin_Aslantürk

Profesör
Katılım
18 Aralık 2019
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
660
Puanları
113
Millenyum Kullanmak kesinlikle MACERADIR....ya türksat kablo net yada Türk telekom kullanıcıdan türksat kablo net eski müşterilere 100 mhz sınırsız internet 30 lira....
 
Son düzenleyen moderatör:

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
Millenyum Kullanmak kesinlikle MACERADIR....ya türksat kablo net yada Türk telekom kullanıcıdan türksat kablo net eski müşterilere 100 mhz sınırsız internet 30 lira....
100 mhz nedir ya ? Yaş küçük anlaşılan...
 

Metin_Aslantürk

Profesör
Katılım
18 Aralık 2019
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
660
Puanları
113
sana anlatması zor boş ver takıl kafana göre sana NİETZSCHE diyeceğim ama sana ağır gelecek en iyisi TOLSTOY diyorum....sen en iyisi halit ziya uşaklıgil oku.....
 
Son düzenleyen moderatör:

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
sana anlatması zor boş ver takıl kafana göre sana NİETZSCHE diyeceğim ama sana ağır gelecek en iyisi TOLSTOY diyorum....sen en iyisi halit ziya uşaklıgil oku.....
Göster bakalım çok bilmiş, şu tarife sayfasını, nerde ne yazıyor biz de görelim :)
 

Metin_Aslantürk

Profesör
Katılım
18 Aralık 2019
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
660
Puanları
113
Seksenler dizisindeki basri yedek herkes 46 lık diyor yada çukur dizisindeki aliçoyu da herkes deli sanıyor....ancak gerçekler farklı DANS EDENLER DELİ SANILDI MÜZİĞİN SESİNİ DUYMAYANLAR TARAFINDAN...
 
Son düzenleyen moderatör:

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
Seksenler dizisindeki basri yedek herkes 46 lık diyor yada çukur dizisindeki aliçoyu da herkes deli sanıyor....ancak gerçekler farklı DANS EDENLER DELİ SANILDI MÜZİĞİN SESİNİ DUYMAYANLAR TARAFINDAN...
? Şimdi konu neden "delilik" üzerine kaydı, orası ilginç... Halbuki ben sana sadece bilmiyor olabilirsin imasında bulunmak istemiştim. Onun için tarfie bilgisini yazmalısın ;)
 

Metin_Aslantürk

Profesör
Katılım
18 Aralık 2019
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
660
Puanları
113
Periyodik olarak bazı kuruluşlar televizyona reklam vermez tarife bilgileri yer almaz internet sitelerinde yer vermez eski müşterilerine özel kampayadır örnek Teknosacell eski müşterilerine sınırsız mobil internet ve sınırsız konuşmayı ayda 49 liraya verir ancak bu bilgi hiç bir yerde almaz ve kanuni tarafı vardır rekabet kanunu reklamları olmaz...Turkcell de böyle bir şey yoktur mesela eski yeni Turkcell de fazla fark etmez...televizyon da reklamı olmaya kuruluşların özel kampanyaları vardır TÜRKSAT KABLO TV PTTCELL BİMCELL VE TEKNOSACELL GİBİ
 

Dora

Dekan
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Konuyu amacı dışına çıkartmayın.
 

dreameagles

Öğrenci
Katılım
30 Mayıs 2018
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Çok geçmiş olsun hocam. Bizde öğrenci evinde Milleni.com kullanıyoruz aylar oldu bir sıkıntı yaşamadık. Hatta çok memnunuz. Sizin böyle bir şey yaşamanız tedirgin etti.
 

Metin_Aslantürk

Profesör
Katılım
18 Aralık 2019
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
660
Puanları
113
Yalnız gerçekten şikayet var isimli sitede millenyum ve türk net kullananlarla ilgili yüzlerce şikayet var...adam şikayetinde haklı az bile yazmış senin de başına gelebilir...
 
Üst