iPhone 7

Bu konuyu okuyanlar

Exryugaa

Öğrenci
Arkadaşlar iPhone 7 telefonum şarj almıyordu şarj entegresi değişti, telefonun pil sağlığına girdiğimde pil sağlığı görünmüyor, ssteki gibi kalıyor. Telefon şarj alıyor ama 1% ken 2 saat sonra 2 oluyor. Ve kendini 3dkda bi yeniden başlatıyor sorun bataryamı, şarj entegresimi, yazilimsalmi ? Şarj entegresinin sahtesi oluyormu acaba telefoncu sahtemi takti? Telefoncunun yanına gittiğimde o parçanın sahtesi olmaz orijinal taktim kardeşim dedi bana.Başka telefoncu açtı baktı o parçanın sahtesi olmaz orijinal takmistir anakartinda hiç açılmamış temiz, bataryada orijinal dedi. Tekide batarya değişecek dedi. Bende size danışmak istedim. Lütfen yol gösterin. Telefonu tamirden aldığımda şarjı 70di 80e kadar şarj oldu. Ayarlardan bütün ayarları sıfırladım sifirladiktan sonra telefon açıldı 30a düştü sonra 60 oldu yeniden başlattım sonra 20 ve kapandı.Batarya ölu olsa bile servis falan yazması ve şarjdayken şarj olması lazım ama 3dkda bi resetliyo kendini telefon) içinde orijinal bataryası var cihazın.Gün içinde belli araliklarla telefonun şarjı birden %100 oluyor ama 100 olduğu halde gene kendine 3dk bi yeniden başlatıyor ve şarj 1 e düşüyor. Demin telefonun şarjı 2ydi şarjdan cektim 1e düştü ve kapandı. Telefon şarjda olmazsa açılmıyor şarjda açılıyor ama şarj %2yi geçmiyor ve dediğim gibi kendine 3dkda bi resetliyor. Bunu yazarken bile kaç defa yeniden başlattı. Ne yapmam gerekiyor Itunes ile yazılımı atsam, bataryamı değişecek, yoksa donanimsalmi? (İos14.1)
Mesaj otomatik birleştirildi:

 

Ekli dosyalar

  • C7EA3131-9DAA-43DB-A607-8543CFB14A57.png
    C7EA3131-9DAA-43DB-A607-8543CFB14A57.png
    158.7 KB · Görüntüleme: 22
  • F18A3B5A-0905-4AA6-BF6D-FF7FBD7040B9.png
    F18A3B5A-0905-4AA6-BF6D-FF7FBD7040B9.png
    80.1 KB · Görüntüleme: 21
Arkadaşlar iPhone 7 telefonum şarj almıyordu şarj entegresi değişti, telefonun pil sağlığına girdiğimde pil sağlığı görünmüyor, ssteki gibi kalıyor. Telefon şarj alıyor ama 1% ken 2 saat sonra 2 oluyor. Ve kendini 3dkda bi yeniden başlatıyor sorun bataryamı, şarj entegresimi, yazilimsalmi ? Şarj entegresinin sahtesi oluyormu acaba telefoncu sahtemi takti? Telefoncunun yanına gittiğimde o parçanın sahtesi olmaz orijinal taktim kardeşim dedi bana.Başka telefoncu açtı baktı o parçanın sahtesi olmaz orijinal takmistir anakartinda hiç açılmamış temiz, bataryada orijinal dedi. Tekide batarya değişecek dedi. Bende size danışmak istedim. Lütfen yol gösterin. Telefonu tamirden aldığımda şarjı 70di 80e kadar şarj oldu. Ayarlardan bütün ayarları sıfırladım sifirladiktan sonra telefon açıldı 30a düştü sonra 60 oldu yeniden başlattım sonra 20 ve kapandı.Batarya ölu olsa bile servis falan yazması ve şarjdayken şarj olması lazım ama 3dkda bi resetliyo kendini telefon) içinde orijinal bataryası var cihazın.Gün içinde belli araliklarla telefonun şarjı birden %100 oluyor ama 100 olduğu halde gene kendine 3dk bi yeniden başlatıyor ve şarj 1 e düşüyor. Demin telefonun şarjı 2ydi şarjdan cektim 1e düştü ve kapandı. Telefon şarjda olmazsa açılmıyor şarjda açılıyor ama şarj %2yi geçmiyor ve dediğim gibi kendine 3dkda bi resetliyor. Bunu yazarken bile kaç defa yeniden başlattı. Ne yapmam gerekiyor Itunes ile yazılımı atsam, bataryamı değişecek, yoksa donanimsalmi? (İos14.1)
Mesaj otomatik birleştirildi:
Telefoncuların tamir olayında orjinal parçaları alıp sahte parça taktığı iddaları forumlarda konuşulan bir şey.Yaşadığın sıkıntı şarj entegresinden olabilir, Anakarttan kaynaklanıyor olabilir.Garantin devam ediyorsa servise gönder derim.Garantin bitmiş olsada eğer cihazın tamir edilip daha sonra sorunsuz kullanmak istiyorsan Gürgençler Apple servislerinde ücretli yaptırabilirsin.
 

Exryugaa

Öğrenci
telefoncu tanidiga gosterdim entegre orjinal ve anakart hic acilmamis ustundeki plastik ve plakalar islem gormemis parca calinma yok bataryamda orjinal. durum bu
Mesaj otomatik birleştirildi:

telefoncu entegre orjinal onunla alakasi oldugunu sanmiyorum o gucü emiyor dedi batarya alip denicem belki bataryadir
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sorun donanımsal gibi duruyor.
Batarya olabilirmi hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:

yoksa entegremidir bilemiyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sorun donanımsal gibi duruyor.
Batarya olabilirmi hocam
Telefoncuların tamir olayında orjinal parçaları alıp sahte parça taktığı iddaları forumlarda konuşulan bir şey.Yaşadığın sıkıntı şarj entegresinden olabilir, Anakarttan kaynaklanıyor olabilir.Garantin devam ediyorsa servise gönder derim.Garantin bitmiş olsada eğer cihazın tamir edilip daha sonra sorunsuz kullanmak istiyorsan Gürgençler Apple servislerinde ücretli yaptırabilirsin.
Kayseride iyi tamir eden nere var biliyormusunuz? yeni batarya alip denicem sorun cozulmezse tamire goturucem
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst