Sarıbaşlıklıkız
Öğrenci
2014 ağustos ayında teknosa dan ıphone 4S aldım ve garantisi hala devam ediyor. Ekran paramparça oldu tuşu çıktı . Cihaz değişimi mümkün müdür teknosaya götürsem ? Faturasını bulamıyorum sizcw kabul ederler mi?
Merhabalar,
öncelikle yapılan rutin işlem şu şekildedir;
cihazınızın faturası yoksa fatura sahibi "sadece" cihazı aldığı teknosa mağazasından fatura talep eder. Fatura nüshası "aslı gibidir" olarak siz teslim edildikten sonra ister siz bizzat servise giderek isterseniz de mağaza aracılığı ile servise cihazınızı gönderebilirsiniz. Lakin ekran kırılma olayı tamamıyle kullanıcı hatasıdır, apple yetkili servisi sizden bir ücret talep edecektir, kabul ettiğiniz taktirde cihazınız yeni bir cihaz ile swap yani birebir aynı renk ve model ile değişektir. cihazınız için servis %99 ihtimalle onarım yapmaz ücretini sizden alıp yeni cihaz verir. Saygılarımla