İphone Garanti süreci ( İlgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim )

Bu konuyu okuyanlar

anilbolaman

Öğrenci
Katılım
3 Eylül 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Öncelikle merhaba arkadaşlar;

Ben iphone 6/s 32 gb telefonumu ceşitli nedenlerden dolayı 28.8.18 tarihinde Genpa Ankara-Necatibey'e yollamıştım bugün durum güncellemesi yapmışlar.
E-posta adresi:
in*****@genpa.com.tr
E-posta adresinizi değiştirmek için tıklayınız
Servis No:
4473115
IMEI Numaranız:
353*******536
Marka:
Apple
Teknik Servis Kayıt Tarihi:
29/08/2018
Garanti Durumu:
Garantisi Devam Ediyor
Şube:
Teknik Servis ( Ankara - Necatibey )
Arıza Açıklama:
İç-Dış IMEI Kontrol Edildi;Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI ŞARJ SIARSINDA VE EKRAN PARLAKLIĞI AÇIK OLDUĞUNDA CİHZ AŞIRI ISINIYOR UYGULAMALAR ARASI GEÇİŞLERDE EKRAN KİLİTLENİYOR KAPATIP AÇMAK GEREKİYOR BAZEN EKRAN BEYAZ OLUYOR DÜZELİYOR BİLDİRİM GELDİĞİNDE KENDİLİĞİNDEN SESSİZE MODA GEÇİYOR EKB VAR ORTA KASADA UFAK ZEDELENMELER VAR
Durum:
Cihazınızın işlemlerine başlanmış ve işlemleri devam etmektedir.
Servis Açıklaması:
ŞARJ ÇOK ÇABUK BİTİYOR KENDİ KENDİNE KAPANYOR EKRAN ORTA KISIMDA BEYAZ LEKE VAR ARIZA TESPİT EDİLDİ IPHONE’NUNUZU APPLE ONARIM MERKEZİNE GÖNDERECEĞİZ. ORADA İNCELENEREK NE İŞLEM YAPILACAĞINA KARAR VERİLECEKTİR.
Kargo Takip Numarası:
Teknik Serviste Yapılan Son İşlem Tarihi:
03/09/2018

Diye durum güncellemişler. Bundan sonraki aşama da ne olur ne gibi değişiklikler meydana gelir? Garanti de yol yordam bilen arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
Hepinize teşekkür ederim şimdiden
 
Üst