HTC nin türkiye servisi çok kötü sanırım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GokhanM
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

HTC Telefon Servisleri ne kadar müşteri memnuniyeti sağlıyor?


  • Kullanılan toplam oy
    34

GokhanM

Öğrenci
Katılım
12 Ekim 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Çok isteyerek HTC Sensantion telefon almıştım. Aldıktan 8 gün sonra bozuldu ve 1 aydır serviste. Merak ediyorum acaba htc telefonlarda genel bir servis problemi mi var? Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlarında yazacakları ile yeni HTC telefon almayı düşünen insanlara yardımcı olmayı istedim.HTC telefon almak çok kötü bir fikir gibi geliyor bana
 

vladislav

Profesör
Katılım
11 Mayıs 2011
Mesajlar
1,646
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Bi arkadasımda htc markasının servisinin sıkıntılı olduğunu belirtmişti.
 

GokhanM

Öğrenci
Katılım
12 Ekim 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Deniz: bu arada seri numaraniz bu sekilde SH17PV811726

Okan seanstan girmistir..
Gökhan : telefonu aldılar, sonra faturasını istediler kvk servis formundan başka bir şey kalmadı elimde

Okan: kontrol ediyorum efendim

Gökhan : valla forumlara, şikayet var yazmaya başladım

Gökhan : http://forum.shiftdelete.net/htc/228613-htc-nin-turkiye-servisi-cok-kotu-sanirim.html

Okan: telefonunuzun sisteme kayiti gorunmekte olarak servisten bilgi gekmsitir.

Gökhan : ben beklemeye devam ettikçe düzenli olarak forumlara yazı yazmaya devam edeceğim

Okan: bu konuyu tekrar inceleyip tarafiniza bilgi verecegiz


htcnin sayfasında her yazışımda bilgi veriyorlar
 

BaradduR

Öğrenci
Katılım
28 Ekim 2010
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben başımdan geçeni anlatim sizlere Vodafone dan çok istekli bir şekilde HTC desire cihaz almıştım 2 ay sonra cihaz reset atma problemi yapmaya başladı servise gönderdim tam 59 gün abartmıyorum 59 gün sonra bana HTC Desire S gönderdiler oda ben artık Servis hakkında yasal işlem yapacam tehditleriyle o cihazda 2 hafta sonra reset atmaya başladı ve kilitlendi onuda geri gönderdikten sonra yaklaşık 25 gün sürdü birdaha HTC desire S gönderdiler şu anda sorunsuz çalşıyor. HTC'yle ilgilenen teleservice di berbatlar ben hiç memnun olmadım bekliyorsunuz saatlerce beklemenizin yanı sıra bir cevabada ulaşamıyorsunuz..
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
iş yerindeki bir arkadaşım wildfire s aldı ve başına gelmeyen kalmadı. htc resmen bize ne demiş. bizi ilgilendirmez demiş. kötünün de kötüsü aslında ama ben kötü dedim oturup şükür etsinler.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,595
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Valla bende htc touch dual var eski bir marka ekranı falan bozuldu çekiniyorum açıkcası teleserviceye göndermeye.
 

POWER

Rektör
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,276
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
Türkiye'de servis ağı iyi değil. Daha yerleşmemişler demek.
 

Bilgili99

Profesör
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,107
Reaksiyon puanı
252
Puanları
243
KVK bakmıyor mu neden teleservice benim telefona sadece teleservis bakıyordu o yüzden bıraktım ama başka seçeneğim olsa kesinlikle civarından dahi geçmem
 

HTC INCREDIBLE

Asistan
Katılım
14 Ağustos 2011
Mesajlar
285
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
kvk htc ye servısı olarak ta yer alıyor oraya goturebılırsınız
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Türkiye'de servis ağı iyi değil. Daha yerleşmemişler demek.

hocam sadece servis ağı değil ki. adamlar burada satış yapıyorlar ama bir tane bayilikleri yok. yani muhatap alabileceğin kimse yok. kıytırık bir çağrı merkezleri var ona da ulaşana kadar canı çıkıyor insanın. arkadaşım vodafone kampanyasından almıştı wildfire s'i. aşırı şarj tüketiminden dolayı götürdü bayiye bayi de teknik servise yollamıştı. 1 aya yakın bir süre orada bekledi cihaz sonrasında gelin telefonu alın demişler arkadaşıma oldu diye sevinçle gidiyor ve söyledikleri şey şu cihaz onarılamadı htc genel merkezden onay çıkmamış siz orayla irtibata geçin. arkadaşım güç bela htc'den birileri ile irtibata geçtiğinde ise dediğim gibi bizi ilgilendirmiyor başınızın çaresine bakın, vodafone'u muhatap alın bizi değil demişler. sanki ürünü üreten vodafone. teknik servis bakımından berbat, çağrı merkezi desen berbat. kısacası bu olaylardan sonra benim için htc komple berbat.
 

bykonfizik

Asistan
Katılım
16 Nisan 2008
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Aynı sıkıntı bende de var bende Htc Sensation aldım ve ekrana toz girmeye başladı bu durumdan müzdarip birçok kişi varmış, neyse bende servise gönderdim kaydımı bile 3 gün sonra aldılar, çağrı merkezlerini aradığınızda en az 20 kişi bekliyorsunuz....

Kısaca Htc'den tamamen soğudum diyebilirim, birdaha beni öpseler almam, ki benim için servis herşeyden önce gelir....
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
her gün bir yeni ürün çıkartıp binlerce liraya satmak kolay. önemli olan sonrasındaki desteği adam akıllı verebilmek. bin küsür lira verip senin ürünün alacağım bir sorun çıkınca kendi başının çaresine bak diyeceksin. yok öyle hikaye.
 

uygar2580

Doçent
Katılım
27 Nisan 2009
Mesajlar
650
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Evet servis konusunda htc malesef kötü. Benim HD2 nin ekran dokunmatik entegresinde problem çıkmıştı, garantiden KVK ya vermiştim. Koşuyolu KVKdan Kartal KVK merkeze gitmesi 45 gün sürdü, yaklaşık yirmi günde tamiri sürdü 60 küsür gün sonunda cihazı tekrar alabildim. Aslında dava açacaktım ama askere gittiğim için ilgilenemedim. Sorun HTCde değil aslında Bu servisler sorunlu.
 

GokhanM

Öğrenci
Katılım
12 Ekim 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Onca bildirimden sonra HTC nin gönderdiği eposta :
Müşteri Destek Merkezi ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Size en kaliteli hizmeti vermek ve her türlü soru ve isteğinize cevap vermek için çalışıyoruz. Konu ile ilgili, cihaziniz serviste kayitli olarak gozukmemektedir. Cihaziniz sizinle midir? Musteri hizmetleri numaramiz : 081-128-800-12 (kod: 3115) Pazartesi- Cuma 09:00 am - 9:00 pm Ucrestiz Hat İlginiz için teşekkür ederiz.

ve benim tekrar ve tekrar üzerinden geçtiğim anlatımım:
Cihazı size faturası ve servis formunun fotoğrafını gönderip ayrıca buradan yazarak belirttiğim üzere 05.09.2011 tarihinde telefonu aldığım hizlial.com un yönlendirmesi ile 1100697108 nolu servis formu ile kvk servisine faturası ile beraber teslim ettim. Kvk servisini defalarca aramama rağmen telefona çıkan yetkilinin tayvana 22.09.2011 tarihinde sipariş geçilmiş her hangi bir gelişme olduğunda bilgi vereceğiz demelerine rağmen bir gelişme olmamıştır. Yaşadığım bu sorunlar dolayısı ile ciddiye alınmak için forumlara şikayetimi ileterek ve tüketici mahkemesine durumu intikal ettirerek sonuç alıncaya dek konu ile ilgileneceğini tekrar belirtmek isterim. Yaşadığım bu sıkıntı bütün htc alacak olanlara ibret olması açısından önemlidir. Size de defalarca kvkya teslim ettim dememe rağmen ve kvk yı yetkili servis olarak kendini tanımlaması ve sizin yetkili servis olarak kvk yı görmememiz durumun ne kadar vahim olduğunu açıkça göstermektedir.
 

onerbp

Öğrenci
Katılım
25 Temmuz 2013
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
sakın bulaşmayın. bir tek bunu derim ben. sırf servisi için htc one almadım. çünkü one X dolayı 2 ay çektirdiler bana. hakkım haram zıkkım olsun.
 

vethek

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2013
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
teleservice kesinlikle berbat bir servis.benim telefon 50 (32+18 şeklinde oldu bana sormadan bimek 2. kez servise göndermiş) gündür yok. Bimeks aracılığı ile gönderdiğim için 15.07.2013 de bimekse dava açtım 20 iş gününü geçtiği için. Bimeksin eline tebligat geçer geçmez servis 30.07.2013 de telefonu kargoya verdik diye sisteme girmiş.Ama ben telefonun değişimini istemiştim kasa açıklığından dolayı.Muhtemelen mahkeme kararı bimeks aracılığı ile servise iletildi serviste bana tekrar gönderdi.kesinlikle 20 iş günü (cumartesilerde dahil) dolar dolmaz mahkemeye verin.1.192 tl nin altında ise tüketici hakem heyetine başvurun.Herkes bu şekilde hakkını ararsa bunlar buna cesaret edemezler.Ama adamlar biliyor ki bizim millet hakkını aramaz bu yüzden sallamıyorlar.Birde onların sistemlerine kayıt ettiği tarih değil kargo teslim tarihini baz alarak ve cumartesileri de katarak 20 iş gününü hesaplayın.Mahkeme için 130 tl ve bilirkişi içinde 150 tl ödüyorsunuz.Benim mahkeme daha sonuçlanmadı ama avukatım açık bir kanun ihlalidir kaybetme şansın yok diyor.ve bütün masraflarını geri alıyorsunuz.sağlam bir avukat bulursanız avukat para dahi almıyor nasıl olsa karşıya yükler.ama bazı avukatlar hem sizden hem karşıdan para almayı tercih edebiliyor
 

anwhere

Öğrenci
Katılım
19 Ağustos 2012
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
yaygın değil sorun oalcağını düşünüyorum
 

LittleMonster

Profesör
Katılım
23 Ağustos 2013
Mesajlar
3,230
Reaksiyon puanı
33
Puanları
228
HTC ülke içinde daha çok yerleşik bir marka değil Huawei de öyle mesela o yüzden sıkıntılar çıkabiliyor . Samsung , Sony Center , Apple , Lg nin falan var
 

yeni_raki

Asistan
Katılım
28 Mayıs 2011
Mesajlar
262
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Niye bu kadar üzüyorsunuz ki kendinizi. Bütün markalar için söylüyorum. Fatura fotokopisi ve garanti fotokopisini kendinize ayırın ve ürünüzü güzlece kargolayıp ürünü kargoya verin. (Ürününüzün imei numarasını ve seri numarasını not etmeyi untumayın) Kargonun size verdiği fişi sakın kaybetmeyin. daha sonra 1-2 gün geçsin kargodan takip işleminize başlayın. Ürünü ne gün aldıklarını bulduktan sonra bir çıktı alın ve beklemeye başlayın. Tam 20 iş günü bekleyin (iş günleri hafta içi sayılır hafta sonu iş günü sayılmıyor) 20 iş günü geçtikten sonra hemen tüketici heteyine bir dikçe yazın, fatura fotokopisinden bir örnek, garanti belgesinden bir örnek, kargo teslkim fişi ve kargonun varışını gösteren çıktıdan birer suret ekledikten sonra faturada yazan bedelin iadesii talep edin. Bu arada ilgfil firma size yeni ürün gönderirse kargoyu kabul etmeyin, hiç açmadan iade edin. Biraz uzun bir süreçte olsa heyet sizin lehinize karar verecektir. Daha sonra sizin lehinize verdiği bu kararı aldığınız gibi icra takibine başlayın (bence ilk önce firamyı telefon ile arayıp 2 gün içinde ücreti ödemesini talep edin eğer ödemezse icraya başvuracağınızı söyleyin. eğer iki gün içinde yatırmazlarsa icra takibi yapın. Birde dip not bir avukat tanıdığınız varsa, vekalet verin sizin için işlemleri o yapsın birde avukat kendi ücret alsın ki size ürünü satan firmanın kulağına küpe olsun)
unutmayın 10 iş günü içinde yapamazlarsa size muadil bir cihaz göndermeleri gerek.
 

ExCeLLeNT

Dekan
Katılım
20 Şubat 2009
Mesajlar
5,774
Reaksiyon puanı
17
Puanları
218
Sanırım bi benim işim hemen hallolmuş O.o Wildfire S telefonumun 2 sene sonunda kilit tuşu işlemiyordu e kilidi açamıyom açsam kapamamam lazım yoksa açmam için 1-2 dk uğraşıyorum tuş bozulmuştu yani sensörlü programlarda çok şarj tüketiyordu. Sonunda servise vermeye karar verdim.
Vodafoneden almıştım. Ayrıca telefonumun bootloaderı açıktı ve rootluydu. Vodafoneden kayıt aldılar gitti teleservicein sitesinden imei girdim telefonunuz formatlanmış düzeltilmiş onarılmıştır gönderilmiştir vs falan yazıyordu. İstanbul'a gitmişti. Haftasonu kargo çalışmadığı için pazartesi teli almaya gittim.

Telefonu formatlamışlar(root vs duruyor) kilit tuşunu yapmışlar göndermişler.1 hafta bile sürmedi belki. Tabi garantinin son zamanlarındayım bu arada. Şans mı desem tesadüfmü desem bilmiyorum.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
bende bir yıl önce HTC ONE V aldım bir ay kullandım bir yıldır servise gidip geliyor sorun çözüldü diyorlar ama telefon çalışmıyor HTC telefonu dünyanın en kötü telefonudur servisinde işini gerektiği gibi yaptığına inanmıyorum.şimdi tüketici haklarına şikayet ettim mahkemenin gününü bekliyorum asla istemiyorum bu telefonu ücretimi iade etsinler yeter.
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eylül 2012
Mesajlar
1,510
Reaksiyon puanı
1
Puanları
218
KVK'yla mı yoksa Teleservice'le mi muhattap olduğunuzu da belirtseniz, iyi görünen firmayı kurtarmak değil, sizin gibi serviste işi düşecek olan kişilere yol göstermiş olursunuz.

Ben bir kere One X'i KVK'ya verdim, belgeli şekilde yalan söylediler, çok soru sorduğum için. Telefonun servis menüsünden de kontrol ettim, apaçık pil geçmişi menüsünden de 4 gündür aynı boot ile devam ettiği, bir kere "restart" edilmediği ortadaydı. Onlar önce "ayar" yaptıklarını, sonra ben sormaya devam ettikçe cihazı açtıklarını söylediler ve en sonunda yazılı bir servis formuyla cihazın açıldığı bilgisini aldım. Kendime çok kızıyorum işi yargıya götürmediğim için.

Daha sonra Teleservice ile muhattap oldum, genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim.

İlk gidişimde ben telefonun ekranını kırmıştım, yaptırıp yaptırmamak arasında kaldığım bir müddette, 1 ay kadar telefonu serviste tuttular ki aslında bu yanlış bir şey.
İkinci defa götürdüm, zira bu ücretli tamirden sonra, telefonun garantisi devreden çıkmıştı ve sadece 6 aylık servis garantisi vardı, ekranda sararmalar olmuştu ve 6 ay geçmeden götüreyim istedim. Telefonu 2 gün sonra teslim aldım.
Geçen hafta ekran yine saramaya başladığı için (sararma dediğim çok ufak bir nokta) telefonu servise bıraktım, 6 aylık servis garantisi de bitmiş aslında garanti dışında bir ürün idi. Telefonu Perşembe günü saat 15:30'da bıraktım ve Cuma gürnü kargoya verdiler, bunun muazzam olduğunu inkar edemez kimse. :)

Teleservice'le ilgili sorunlar da yok mu? Elbette var.
Bir kere telefona bakan kişiler özür dilerim ama sanırım gerizekalı ya da gerizekalı taklidi yapıyorlar. Elektronik ürün servisinde telefon destek biriminde çalışıp da "battery"nin ne olduğunu bilmeyen biri olamaz kardeşim. İngilizce bilmeyeni kovsunlar demiyorum, öğretmek de öğrenmek de zor değil. Çalıştıran elbette en büyük sorumlu, ama çalışan da işiyle ilgili en ufak bir şey merak etmeyip oh babam ay sonunda maaşımı alırım geçerim derdinde olursa işimiz var...
Son müraacatımla ilgili de maill attım, hızlıca halletmişsiniz teşekkürler, ancka formda sadece "parça değişimi" yazıyor, hangi parçaların değiştiğini bilmek istiyorum dedim. Telefonunuza genel ayar, güncelleme(???) ve parça değişimi yapılmıştır diye cevap geldi. Sinir krizi geçirirsin, en azından benim gibi biri geçirir, ama artık sinirlenmemeye çalışıyorum bazı şeylere.

Neticede HTC halen "contracter"lar ile çalıştığı için belirli bir kalite seviyesini oturtmakla da uğraşan bir firma. Ancak ben telefonla ileitşime geçtiğimde bir kere olsun mutsuz kapattığımı hatırlamıyorum, servis/hizmet böyle bir şeydir. Her problem çözülemez, insanlar (ben dahil) kimi zaman öncelik ister ayrıcalık ister, kıyak ister, bunu yapamayabilirsiniz, ama karşınızdaki kişiyle nasıl konuştuğunuz önemli ve ben bu konulara dikkat eden biri olarak genellikle telefonu mutlu kapattığımı söyleyebilirim.
Chat'den örnekler koyulmuş. Orada bir dönem kanser olduğumu söyleyebilirim, sizinle konuşanlar yine cümle kurmayı biliyormuş. :)

Bir de ben takıntı seviyesi olarak, hiç bir probleme yol açmadığı halde One X'teki belli bir serideki "screen flex" konusunu bilen, servise bunu anlatmaya çalışan biriyim. :) O yüzden, söylendiği gibi, belgeniz tam olsun (ki hiç fatura ibraz etmedim servise ben), konuşmayı bilin, insanlara karşı kibar olun, sizin işinizi görmek için para alan memur muamelesi yapmayın (işiniz hallolsun diye değil, insanca davranmış olmak için), genelde sorununuz halledersiniz.

Kıyaslamak istemem, muhattap da olmadım çok ama, sözüm ona Türkiye'de kendi olan Samsung, hala uluslararası garanti vermiyor ürünlerine, bunu da düşünün. :)


Ha bir de kız arkadaşımın Desire S'ini verdim Teleservice'e. Kendimizin kırdığı pil kapağı ve performansı azaldı diye pil değişti. Pilin garantisi Dünya'nın her yerinde daha limitlidir unutmayın bunu da. :)
Ha onda da noldu, formları karıştıdılar, aldığım servis formunda başkasının IMEI nosu yazıyordu, 3 gün sonra da beklediğim telefon geldi, Aysel bilmemkim diye beni aradılar, bi kadının telefon bilgisine de bizim Desire S'in IMEI'si gitmiş tabii :) Telefonda anlattım çözdüler.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
merhabalar ben htc desire x kullanıcıyım 24/012014 tarihinde kargo ile brigstar servisine göderdim sevis süresi söylentilere göre uzun sürüyormus bu uzunluk süresi ne kadardır. Cok bekleyecekmıyım
 

tekinsi

Öğrenci
Katılım
15 Ağustos 2012
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
merhaba arkadaşlar, konuda sanırım başlığı yanlış atttınız, yada yanlış düşünerek yazıyorsunuz.
htc firması veya satıcılardan aldığınız teknosa, türkcell, vodafone , mediamarkt gibi satıcılardan aldığınız telefonların anlaşmalı servisleri var.

örneğin türkcell den satın alınan bütün cihazlar kvk tarafından servis edilmektedir. bildiğim kadarıyla vodafone ve teknosa için teleservice garanti sağlamaktadır. bu konuda servis firmalarını kötülemeniz gerekir. şahsen ben bütün cihazlarımı yurt dışı olarak almaktayım. mesela bugün mediamarkt 'da HTC One Max 2.299 TL .

peki ben bu cihazı kaç tl ye aldım diye sorarsanız.1500 tl ye aldım.
cihazınızda ekran kırıldığında kullanıcı hatası deyip 600- 700 lira arası bir ekran kırılmasından fiyat veriyorlar. ben ise garantili ve garantisiz cihaz arasındaki fiyat farkından dolayı kendimi avantajlı görüp o parayı 1 yıllık faturam, yada evin bir aylık kirası olarak değerlendirebiliyorum. sizin bahsettiğiniz konuya gelirsek htc firmasının servis ile alakası yoktur.

bu konuda satıcı firmaların bağlantılı olduğu servisler ile alakalı bir konuyu siz firma üzerine yüklemektesiniz.

selametle, saygılar uğur.


Edit: İmla.
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eylül 2012
Mesajlar
1,510
Reaksiyon puanı
1
Puanları
218
Kısmen doğru, ancak üreticinin servis anlaşması yaptığı firmanın kalitesiyle ilgili sorumluluklarıda göz ardı edilemez. Elinde KVK ve Teleservice gibi iki tane firma varsa ve yapacağı bir şey yoksa da elbette çaresiz kalıp kendisi özel politikalar üretmeye çalışıyor ama bir noktada markanın imajına da dokunmak zorunda.
HTC telefonla destek ve müşterinin problemlerini çözmek konusunda ne kadar gayretliysede, Chat ile destek bölümü de bir o kadar beceriksiz.

Türkiye'de açılan ofisleriyle ilgili çok fazla tecrübem yok, geçen sene Mısır'dayken çok muhattap olmuştum, telefonda destek vermeye çalışanlar çok iyi çok ilgili, ama chat'teki "tek" arkadaş gerçekten çok ama çok yetersizdi.

Bir de ufak tecrübemi daha aktarayım, değişen ekranımda tekrar sararma olduğu için servise vermiştim önceki hafta Perşembe, sağolsunlar Cuma çıkartmışlarda cihazı yukarıda da bahsetmiştim. Ama sanırım acele olduğu için ekranın kasaya tam oturduğu noktada biraz problem olmuş, çok iyi oturmamış. Bugün gittim teleservice'e, (Ataşehir) içeriden bir arkadaş geldi, anlattım durumu, içeriden başka bir One X getirdi, "arada bir fark görüyorsanız alalım" dedi direk. Bu güzeldir arkadaşlar, ne yapayım haklarını vermek zorundayım. :)
Vaktim olmadığından bırakmadım, en kısa zamanda tekrar bırakıcam bakalım neler değişecek. :)
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
artık bu konu sayesinde htc ayvayı yedi kimse önermez artık öneresim de yoktu zaten tam oldu gerçi htc'nin hatası değil ama insanlar servisi kötü bir şey istemez.
 

maniachcem

Öğrenci
Katılım
15 Temmuz 2014
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
45 gündür telefonum serviste ve bana 12 gün önce telefon yapıldı gelip alabilirsiniz dediler. Almaya gittiğimde telefonun ekran sorununun yapılmağını gördüm ve bunu telefonu teslim ettiğimde forma yazmışlardı neden yapılmadığını sordum hiç cevap yok bunun için tekrar form açılması gerektiğini belirtti. Kabul etmeyip çıktım. HTC ile görüştüm 12 gündür hiç bir cevap yok firmadan. Bugün (15.07.2014) tekrar aradım ve bizim yapabileceğimiz hiç birşey yok haklarınızı arayınız dediler. Böyle saçma sapan bir firma görmedim hayatımda ben. Herkese söyleyin kimse bu HTC firmasından iğne bile almasın. Telefonlarıda sadece sağlamlık var işlem hızıymış kamerasıymış 5 para etmez.
 

vethek

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2013
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bende senin sikintilarinin hepsini yasadim.ben hem bimeks hemde htc gibi lanet iki firmanin akibetine ugradim.bir günlük telefonun garantisi bitti dediler.45 gun serviste kaldi.mahkemeye verdim tam 10 ay surdu.ve kazandim.suan icra asamasindayiz.sizde bu süreyi goz alirsaniz hemen mahkemeye verin.tum masraflarinizi alirsiniz merak etmeyin.
 

Maximilian

Doçent
Katılım
5 Eylül 2013
Mesajlar
659
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
O.o ilk defa sizden bir şikayet görüyorum facebookta htc grubu falan var herkes gönderiyor yapıyorlar şayet bende gönderdim 15 güne pembeleşme sorunuda düzeldi arka kapak çizikti onu yazmadıgım halde yapmıslar hoparlörler değiişmiş sililenen beats audio yazısı falan hepsi değişti 3 senedir htc nin farklı telefonlarını kullandım hepsinden memnunum
 

L1thiuM

Öğrenci
Katılım
22 Temmuz 2014
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
One X'e güncelleme kesilmesi ile ilgili yazmıştım hızlı cevap vermişlerdi neden güncelleme gelmeyeceği ile ilgili. Yine alsam HTC'mi alırım? Hayır. Nexus yada ilerideki adıyla android silver alırım. Güncelleştirmeler telefon için önemli. Arayüzün saf android olmasıda benim için ayrı bir özellik. HTC'nin sense özellikleri nedeniyle almıştım fakat Sense 5.0'da kaldık. Bu saatten sonra ya iPhone yada Android Silver. Orjinali ne ise onu almak lazım.
 
Üst