- Katılım
- 2 Haziran 2005
- Mesajlar
- 13,887
- Reaksiyon puanı
- 2,152
- Puanları
- 113
Ben HSBC kadar gerizekalı bir bankacılık yapan kurum daha görmedim.
Az önce yaptıkları saçmalık şu;
İnternet bankacılığına giremiyorum. Şifrem,her şeyim doğru gelen mesaj şu şekilde; "Sisteme giriş yapabilmeniz için İNTERNET BANKACILIĞI kullanıcı kodunuzu bir defaya mahsus olmak üzere HSBC Telefon Bankacılığı 444 0 111'i arayarak kullanıma açtırmanız gerekmektedir. "
Sonrasında arıyorum o telefon numarasını, beni epey bekletip sonra durumu izah etmemi istiyorlar, hepsini izah ediyorum ve diyorlar ki "Sizin SIM kartınız değişmiş".
"Tamam değişti, numaram değişmedi, neden göndermiyorsunuz," diyorum.
"Neyse o zaman, hadi açın yeniden de şifre cep telefonuma gelmeye devam etsin hesabıma gireyim" devam ediyorum.
Bu sefer de telefon bankacılığı şifresi almanız gerekiyor diyorlar. "Sorun o zaman güvenlik sorularınızı" diyorum,
"Bankaya fiziksel olarak başvurmanız" lazım diyorlar.
Durduk yere sadece sim kartım değişti, numaram değişmedi diye hesabımı kitleyen böyle aptal bir bankacılık görmedim ben.
Elimde kredi kartım var, tüm güvenlik sorularım ve cevapları var, cep telefonum var. Bunlara sahip olmak yetmiyor, sadece gerizekalı bir telefon bankacılığı şifrem olmadığı için elim kolum bağlı duruyorum.
Bunlar gerçekten çok fazla olmaya başladılar.
Tez zamanda hesabımı kapatıp, adam gibi bir bankaya geçeceğim.
Paramızla rezil olmak, bu olsa gerek sanırım.
Banka tavsiyeleriniz olursa seve seve dinlerim arkadaşlar.
Az önce yaptıkları saçmalık şu;
İnternet bankacılığına giremiyorum. Şifrem,her şeyim doğru gelen mesaj şu şekilde; "Sisteme giriş yapabilmeniz için İNTERNET BANKACILIĞI kullanıcı kodunuzu bir defaya mahsus olmak üzere HSBC Telefon Bankacılığı 444 0 111'i arayarak kullanıma açtırmanız gerekmektedir. "
Sonrasında arıyorum o telefon numarasını, beni epey bekletip sonra durumu izah etmemi istiyorlar, hepsini izah ediyorum ve diyorlar ki "Sizin SIM kartınız değişmiş".
"Tamam değişti, numaram değişmedi, neden göndermiyorsunuz," diyorum.
"Neyse o zaman, hadi açın yeniden de şifre cep telefonuma gelmeye devam etsin hesabıma gireyim" devam ediyorum.
Bu sefer de telefon bankacılığı şifresi almanız gerekiyor diyorlar. "Sorun o zaman güvenlik sorularınızı" diyorum,
"Bankaya fiziksel olarak başvurmanız" lazım diyorlar.
Durduk yere sadece sim kartım değişti, numaram değişmedi diye hesabımı kitleyen böyle aptal bir bankacılık görmedim ben.
Elimde kredi kartım var, tüm güvenlik sorularım ve cevapları var, cep telefonum var. Bunlara sahip olmak yetmiyor, sadece gerizekalı bir telefon bankacılığı şifrem olmadığı için elim kolum bağlı duruyorum.
Bunlar gerçekten çok fazla olmaya başladılar.
Tez zamanda hesabımı kapatıp, adam gibi bir bankaya geçeceğim.
Paramızla rezil olmak, bu olsa gerek sanırım.
Banka tavsiyeleriniz olursa seve seve dinlerim arkadaşlar.