HepsiBurada Ürün İade Şikayeti

Bu konuyu okuyanlar

Dora

2020 Out- 2021 In
Yönetici
Super Moderator
Benzer iade durumlarında sizler de problem yaşamayın diye detaylı bir şekilde sizlere konuyu izah edeceğim.

22 Ekim tarihinde HepsiBurada bizzat kendisi tarafından AmazFit Verge akıllı saat aldım. Saatin şarjı 1 günde bittiği için 28 Ekim tarihinde iade talebi oluşturarak gönderdim. 30 Ekim tarihinde ilk bildirim geldi.

1606459923010.png


Dedikleri gibi 4 Kasımda;


“576” sipariş numaralı “Amazfit Verge Bluetooth Nabız GPS Akıllı Saat - Global Versiyon - Mavi” ürünü için “İade” tipindeki “787” numaralı talebiniz kabul edilmiştir.


E- Postası geldi ve aynı gün gelen diğer bildirim.

1606459986969.png


O gün beni arayıp servise ürünü göndereceklerini rapor sonucunda işlem yapılacağını söylediler. Durum gayet ortada olunca kabul ettim. 20 iş günü süresi olduğunun bilincindeyim fakat(!) birde 11.11 tarihinde aynı posta geldi.

1606460040231.png


Bu sırada kavgalarımız devam ediyor derken servise gittiğini düşündüğüm ürün 21 Kasım'da ancak gitmiş.

1606460151074.png


Bu sırada whatsapp'tan görüşme sağlıyorum ama her biri ayrı bir bilgi sallıyor.

5 Kasım'da iadem kabul edilmiş (!)
1606460207204.png


4 Kasım'da servise gönderilmiş.

1606460236995.png


11 Kasım'da servise gönderilmiş.

1606460275123.png


Bunca bilginin ışığında tek anladığım. Ürün şu an kimde aslında kimse bilmiyor ve iade yapmamak için bin dereden su getiriyorlar. Bu sırada saati de galiba bana bir daha göndermeyecekler.

Ben alışverişimin %90'ının sanal pazar yerlerinden yaparım. HepsiBurada, N11, Trendyol, Amazon her hafta mutlaka bir siparişim olur. Ne N11 ne Trendyol bu şekilde amatör bir işlem görmedim. İade kabul edilir/ edilmez. İademden ret yersem (haklı sebepler) retti kabul eder konuyu kapatırım. Ama ne yazık ki HB kendi iade sürecinde bu şekilde çalışmıyor ki sürece hakim bilgili personeli dahi yok.
 

SinHa

Doçent
Hocam geçmiş olsun. HB son zamanlarda benide çok zorluyor. Ürün gelmez tesim edildi gözükür, karşında muhattap bulamazsın vs. vs.
 
Daha önce benim de başıma geldi böyle bir durum N11 üzerinden aldığım ürünün 2 3 ay sonra sol kulaklığından ses gelmemeye başladı ürünü servise göndermek istiyorum dedim ürün bir daha da gelmedi ben de üzerinde durmadım internetten alışveriş her ne kadar kolay olsa da bu tür durumlar insanın başına gelince üründen vazgeçmesi gerektiğini fark ediyor.
 
Geçmiş olsun. Biraz daha bekleyin diyeceğim ama fazlaca beklemişsiniz zaten.
Aynısı bana Trendyol'da olmuştu. İade kabul edilmedi yarın gelir dediler ama gelmedi bir hafta sonra bir baktım para hesaba yatmış iade almışlar.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst