- Katılım
- 26 Ocak 2018
- Mesajlar
- 5,729
- Reaksiyon puanı
- 9,726
- Puanları
- 113
- Yaş
- 29
Benzer iade durumlarında sizler de problem yaşamayın diye detaylı bir şekilde sizlere konuyu izah edeceğim.
22 Ekim tarihinde HepsiBurada bizzat kendisi tarafından AmazFit Verge akıllı saat aldım. Saatin şarjı 1 günde bittiği için 28 Ekim tarihinde iade talebi oluşturarak gönderdim. 30 Ekim tarihinde ilk bildirim geldi.
Dedikleri gibi 4 Kasımda;
E- Postası geldi ve aynı gün gelen diğer bildirim.
O gün beni arayıp servise ürünü göndereceklerini rapor sonucunda işlem yapılacağını söylediler. Durum gayet ortada olunca kabul ettim. 20 iş günü süresi olduğunun bilincindeyim fakat(!) birde 11.11 tarihinde aynı posta geldi.
Bu sırada kavgalarımız devam ediyor derken servise gittiğini düşündüğüm ürün 21 Kasım'da ancak gitmiş.
Bu sırada whatsapp'tan görüşme sağlıyorum ama her biri ayrı bir bilgi sallıyor.
5 Kasım'da iadem kabul edilmiş (!)
4 Kasım'da servise gönderilmiş.
11 Kasım'da servise gönderilmiş.
Bunca bilginin ışığında tek anladığım. Ürün şu an kimde aslında kimse bilmiyor ve iade yapmamak için bin dereden su getiriyorlar. Bu sırada saati de galiba bana bir daha göndermeyecekler.
Ben alışverişimin %90'ının sanal pazar yerlerinden yaparım. HepsiBurada, N11, Trendyol, Amazon her hafta mutlaka bir siparişim olur. Ne N11 ne Trendyol bu şekilde amatör bir işlem görmedim. İade kabul edilir/ edilmez. İademden ret yersem (haklı sebepler) retti kabul eder konuyu kapatırım. Ama ne yazık ki HB kendi iade sürecinde bu şekilde çalışmıyor ki sürece hakim bilgili personeli dahi yok.
22 Ekim tarihinde HepsiBurada bizzat kendisi tarafından AmazFit Verge akıllı saat aldım. Saatin şarjı 1 günde bittiği için 28 Ekim tarihinde iade talebi oluşturarak gönderdim. 30 Ekim tarihinde ilk bildirim geldi.
Dedikleri gibi 4 Kasımda;
“576” sipariş numaralı “Amazfit Verge Bluetooth Nabız GPS Akıllı Saat - Global Versiyon - Mavi” ürünü için “İade” tipindeki “787” numaralı talebiniz kabul edilmiştir. |
E- Postası geldi ve aynı gün gelen diğer bildirim.
O gün beni arayıp servise ürünü göndereceklerini rapor sonucunda işlem yapılacağını söylediler. Durum gayet ortada olunca kabul ettim. 20 iş günü süresi olduğunun bilincindeyim fakat(!) birde 11.11 tarihinde aynı posta geldi.
Bu sırada kavgalarımız devam ediyor derken servise gittiğini düşündüğüm ürün 21 Kasım'da ancak gitmiş.
Bu sırada whatsapp'tan görüşme sağlıyorum ama her biri ayrı bir bilgi sallıyor.
5 Kasım'da iadem kabul edilmiş (!)
4 Kasım'da servise gönderilmiş.
11 Kasım'da servise gönderilmiş.
Bunca bilginin ışığında tek anladığım. Ürün şu an kimde aslında kimse bilmiyor ve iade yapmamak için bin dereden su getiriyorlar. Bu sırada saati de galiba bana bir daha göndermeyecekler.
Ben alışverişimin %90'ının sanal pazar yerlerinden yaparım. HepsiBurada, N11, Trendyol, Amazon her hafta mutlaka bir siparişim olur. Ne N11 ne Trendyol bu şekilde amatör bir işlem görmedim. İade kabul edilir/ edilmez. İademden ret yersem (haklı sebepler) retti kabul eder konuyu kapatırım. Ama ne yazık ki HB kendi iade sürecinde bu şekilde çalışmıyor ki sürece hakim bilgili personeli dahi yok.