Hepsiburada.com Sitesi Cep telefonu iade şikayet.

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

sedat5453

Üyecik
Hepsiburada sitesinden 26 eylül 2016 tarihinde aldığım telefonu şebeke sorunu nedeniyle kargodan aldığım aynı gün geri iade yaptım. Telefon Hepsiburadanın kendisinde değilde bir mağazasında olduğu için onlardan gelecek mesajı beklediklerini söylediler. Neyse Bugün 10 ekim 2016 Hepsi burada sitesinin bana gönderdiği mesaj.

Değerli Müşterimiz,

xxxxxx numaralı siparişinizde bulunan General Mobile Discovery 16 GB isimli ürününüz xxxxxxx Yurtiçi Kargo takip numarasıyla satıcı firmaya ulaşmıştır. Satıcı firma ürün kontrolünü sağlamıştır. İade talebiniz hakkında sorun bildiriminde bulunarak iade işlemini bekletmeye almıştır.

Ürünün satıcı firması ile iade talebinin reddedilmesi hakkında tarafımızca görüşme yapılacaktır. Yapılacak görüşme sonucunda iade talebiniz uygun bulunursa ücret iadesi gerçekleştirilecektir. İade talebinizin kabul edilmemesi durumunda ürün, satıcı firma tarafından sizlere Yurtiçi Kargo ile geri gönderilecektir.

Ürün iade koşulları hakkında detaylı bilgiye Sık Sorulan Sorular - Hepsiburada.com linki üzerinden ulaşabilirsiniz.
İade işlemleriniz sonuçlandığında üyelik hesabınızda kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.

Yani satıcı firma şebeke sorunu olduğu halde ve 14 gün içinde gönderdiğim halde iade işlemimi reddetti. Bu durumda ne yapmamı tavsiye edersiniz. Direk tüketici mahkemesine gitmelimiyim?
 

SmH51

Profesör
Satıcının sizin telefon hakkındaki iade talebinizin red edildiğine dair bi durum göremedim hepsiburadanın mesajında. Ayrıyeten size bildirim mi yapıldı red edildiğine dair?
 

sedat5453

Üyecik
Hepsiburada sitesinin şikayet var üzerinden konu açınca ikinci gönderdiği mesaj. Telefon ile aradım iade talebiniz reddedildi, telefon size geri gönderilecek diyor. Telefonda kurulum yaptığım için iade kabul edilmemiş.
Cevap: Değerli Müşterimiz,

Şikayetvar.com üzerinden iletmiş olduğunuz talebiniz üzerine size ulaşmaktayız.

Kurulumu yapılmış ya da kullanılmış telefon ürünlerinin iade işlemi, yetkili servis raporu doğrultusunda gerçekleştirilebilmektedir. Ürününüzün kullanılmış/kurulumu yapılmış olmasından dolayı, ürün iadesi servis iade raporu ile birlikte sağlanabilmektedir.

Sitemiz üzerinde iade koşulları yer almaktadır. İade koşullarını Sık Sorulan Sorular - Hepsiburada.com link üzerinden kontrol edebilirsiniz.

68554978 numaralı siparişinizde bulunan General Mobile Discovery 16 GB ürünün servis işlemleri için, ürünün garanti belgesinde yer alan teknik servis ile irtibata geçmenizi rica ederiz. Yetkili servis kontrolleri neticesinde tarafınıza iade raporu verilmesi durumunda, işlemlerinizin tamamlanması için bizlere çağrı merkezimiz ya da web kanalımız üzerinden bilgi verebilirsiniz.

Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

“Talebinizin çözüm sürecinin daha hızlı ilerleyebilmesi için, konu ile ilgili her türlü bilgi ve taleplerinizi üyelik sayfanızda yer alan “Hesabım - Mesajlarım - Müşteri Hizmetleri Mesajları” sayfası üzerinden iletebilirsiniz.”

Saygılarımızla.
Neymiş kurulum yaptım diye telefonu iade almıyor. Resmen şebekesi çekmeyen telefonu bana bırakmaya çalışıyorlar. Ve bana dedikleri garantiye gönder. Böyle birşey varmı ya. Kullanmadığım telefonu kullanmadan garantiye gönder diyorlar. Nasıl pişmanım bu siteden aldığıma. Birde kolay iade demiyorlar mı. Bana şimdi telefonu gönderecekler, aynen yine iade yapacağım. Olmazsa tüketici mahkemesine hakkımı sonuna kadar arayacam.
 

sedat5453

Üyecik
Oturduğum şehirde Telpa servisi vardı. Getirdim 40 dk da düzelttiler. İade yapmaktan vazgeçtim. Neyse buna da şükür. Aslında ben haklıyım ama işte, böyle büyük firmalar ile uğraşacak zaman ve maddiyat lazım. Ve hepsiburada sitesinin bu vurdum duymaz tavrı bana ders oldu.
 
Üst
stat counter