Hepsiburada, müşteri desteğinde bozulmamı var?

ahm73

Öğrenci
Katılım
28 Ekim 2009
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben 1 ay önce alışveriş yaptım ama hala gelmedi.yasal sürenin 45 gün olduğunu söylüyorlar.Bedava dağıtsalar bir daha Hepsiburadan birşey almam.
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bende bu topiği aktif tutma taraftarıyım hatta SDN editörleri bu konuyu inceleyip haber olarakda yayınlarsa bence etkili bir gelişme olacaktır... müşteri destekleri konusunda.... Göründüğü gibi birçok kişinin ağzı yanmış yanmayada devam edecek gibi görünüyor bare bundan sonra başkaları bu durumlara maruz kalmasın. Yazık gerçekden insanları paralarıyla rezil ediyolar.
 

ByKaMiKaZe

Profesör
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
1,457
Reaksiyon puanı
20
Puanları
38
gecen hafta cuma sipariş verdim hızlı kargo ve stokta olan ürünü hala beklemekteyim. ürün gelirse tekrar yazarım buraya 10 gün içinde inş :)
 

okaliptus01

Doçent
Katılım
17 Kasım 2009
Mesajlar
629
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
Müşteri sayısı artınca, hizmet kalitesi çok düştü ve teslimat süresi uzadı.
Banada öyle geliyor

ilk sipariş verdiğimde hızlı gönderide bana ürünü 1.5 günde ulaştırmışlardı

ama şimdi en az 1 hafta bekletiyorlar
 

Rapchy

Rektör
Emektar
Katılım
3 Ağustos 2008
Mesajlar
10,758
Reaksiyon puanı
119
Puanları
63
Şikayetler gittikçe çoğalmaya başlıyor :)
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benm sorunda hala çözülmüş değil... Ne yazssam robot msj gelmeye devam ediyor üslubu sertleştirmeme rağmen dahada sert gidersem onlar bana dava açacak bu gidişle :D ama yapılan resmen rezalet müşteriler salak yerine konuluyor... Eğer müşterin çoksa ve çok yoğunsan ona göre sistemini geliştirirsin müşteri memnununiyeti bu tür siteler için 1. planda olması gerekirken şu anda hepsiburada nın uygulaması tam bir fiyasko... Bu arada bu sitenin gruba kesilen vergi cezası ile alakalı olduğunu sanmıyorum hepsiburada nın bağlı olduğu holding farklı... bu uygulamaya 4. ayda geçilmiş müşteri desteği resmen başıboş bırakılmış 4. aydan sonra. Kısacası site var ama muhatabı yok başı boş gibi... rezaletburada.com denilebilir artık :D
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Benm sorunda hala çözülmüş değil... Ne yazssam robot msj gelmeye devam ediyor üslubu sertleştirmeme rağmen dahada sert gidersem onlar bana dava açacak bu gidişle :D ama yapılan resmen rezalet müşteriler salak yerine konuluyor... Eğer müşterin çoksa ve çok yoğunsan ona göre sistemini geliştirirsin müşteri memnununiyeti bu tür siteler için 1. planda olması gerekirken şu anda hepsiburada nın uygulaması tam bir fiyasko... Bu arada bu sitenin gruba kesilen vergi cezası ile alakalı olduğunu sanmıyorum hepsiburada nın bağlı olduğu holding farklı... bu uygulamaya 4. ayda geçilmiş müşteri desteği resmen başıboş bırakılmış 4. aydan sonra. Kısacası site var ama muhatabı yok başı boş gibi... rezaletburada.com denilebilir artık :D

ben neler söyledim küfür hariç bütün argo kelimeleri kullandım karşılık olarak şikayetiniz ilgili birime aktarılmıştır dediler yüzsüz bunlar fark etmiyor, çözüm için en kolay yolu telefon 0 216 633 10 00 (ezbere yazabiliyorum) önce 3 sonra 1 . Diğer bir konuda www.sikayetvar.com (sitenin ismini vermem doğrumu bilemiyorum) buraya şikayetlerinizi yazıyorsunuz hepsiburada.com için internet üzerinden satış yapan siteler ile ilgili alınan şikayetlerde 3045 şikayet ile bir numara ve 3045 şikayete verdiği cevap aynı

Kod:
Müşterimize maille bilgi iletilmiştir.

Sayın Müşterilerimiz; Hizmetlerimiz ile ilgili sorularınızı bize aşağıda belirttiğimiz linkte bulunan Bize Sorun bölümünden iletebilirsiniz. 

http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1

Saygılarımızla...
adamlar bu kadar yüzsüz ve utanmadan tv de reklamları çıkıyor.

yukarıda verdiğim bilgi ile ilgili

KAYNAK
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şimdide konu hakkında yazdığım tüm msjları silmişler :) Bu nasıl bir müşteri desteğidir. Nasıl bir sorun çözme anlayışıdır aklım almıyor ne akdar yoğun olursan ol senin bu hizmeti verebilecek altyapın olmalı ama bunlarda o yok sanırım. Tmm sonuçda perakendecilik yapıyorsun ama ayıplı mal gönderiliyorsa bunda müşteri mağdur olmamalı.
 

myefsane

Dekan
Katılım
15 Eylül 2006
Mesajlar
6,951
Reaksiyon puanı
49
Puanları
48
doğan gurubunun işleri yolunda gitmiyor galiba.
 

mustafaarda

Öğrenci
Katılım
18 Nisan 2008
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Bana 2 aralıkta köşesi kırık olarak hasarlı gelen Hiremco X3 Turbo HD uyduyu değişim için gönderdim.4 Aralıkta ellerine geçti.Bugün 21 Aralık hala bekliyorum.Ne bir bilgi veriyorlar ne maillere cevap veriyorlar.Telefonla aradığımda 20.sıradan beklemeye başlıyoruz hep.Bazen telefon yüzümüze kapanıyor.Net bir bilgi alamıyorum.Ürün serviste diyorlar.Servisi arıyorum orada da yok.Ne ürün geldi elime ne de paramı iade ettiler.Hepsiburada da sıkıntı var.Gümlemek üzere galiba....Dikkat edilmeli
 

tosunsone

Öğrenci
Katılım
7 Mart 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar ben de benzer bir süreç yaşadım. Neden bilemiyorum ama bayramdan 5 gün önce sipariş ettiğim pc yi bayramdan 5 gün sonra yolladılar. Mesajlarıma da geç cevap verdiler. Ama bu sorunu pek gözümde büyütmedim. Ancak şöyle birşey oldu. Arife günü siparişiniz kutulanıyor yazısını kaoyup sipariş iptalini kaldırdılar. Bu yazı konulduktan tam 10 gün sonra sipariş kargoya verildi. Anladım ki siparişi iptal etmemi engellemek için böyle bir şey yaptılar.

Bundan sonra bu siteden bir şey almam sanıyorum.Zİra işi kurnazlığa çevirmişler.

Son olarak şunu söyleyeyim, arkadaşların konu başlığında belirttikleri durum doğrudur.

Hepsiburada müşteri memnuniyetini artık pek önemsemiyor...
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Kesinlikle Doğan Grubu ile alakası yok. Olay hepsiburada.com çalışanlarının mesaj ile gelenleri elemesi ve sallamaması eğer 20 dk vakit ayırırsanız telefon ile sorunu anında halledebilirsiniz yoksa mesaja cevap veren yok hakaretleri bile sen nediyorsun demiyorlar yüzsüzlük dizboyu
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bana 2 aralıkta köşesi kırık olarak hasarlı gelen Hiremco X3 Turbo HD uyduyu değişim için gönderdim.4 Aralıkta ellerine geçti.Bugün 21 Aralık hala bekliyorum.Ne bir bilgi veriyorlar ne maillere cevap veriyorlar.Telefonla aradığımda 20.sıradan beklemeye başlıyoruz hep.Bazen telefon yüzümüze kapanıyor.Net bir bilgi alamıyorum.Ürün serviste diyorlar.Servisi arıyorum orada da yok.Ne ürün geldi elime ne de paramı iade ettiler.Hepsiburada da sıkıntı var.Gümlemek üzere galiba....Dikkat edilmeli

Beklemeli kısma nereden giriyorsun? ben bulamadım orayı numarayı arıyorum mağza kullanımı ile ilgili kullanım için 2 yi sorunlar için 3 ü oparatör içinse bekleyin diyor hangisini yaparsam yapayim sıra nosu yok :)
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Beklemeli kısma nereden giriyorsun? ben bulamadım orayı numarayı arıyorum mağza kullanımı ile ilgili kullanım için 2 yi sorunlar için 3 ü oparatör içinse bekleyin diyor hangisini yaparsam yapayim sıra nosu yok :)

operatöre bağlanmak için bekleyin diyorsa kapat bir daha ara sıra numarası verene kadar dene başka seçenek yok , yoksa operatör hiç denk gelmiyor meşgul diyor daha sonra deneyin diyor
 

ByKaMiKaZe

Profesör
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
1,457
Reaksiyon puanı
20
Puanları
38
Hepsiburada dan 11.Aralık.2009 da aldığım ürün bugün geldi ayrıca
ShopTo.Net den 15.Aralık.200 da aldığım üründe bugün geldi

ikisi arasındaki tek fark başka ülkelerde olmalarımı yoksa kalitelerimi kararı siz verin :)
 

crazyboys90001

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2008
Mesajlar
1,266
Reaksiyon puanı
32
Puanları
0
yuh..fethiyede oturuyorum ürün 3 gün içinde fethiyeye geliyor..gerisi artık fethiyedeki kargonun benim eve getirmesine kalıyor.
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dün birden fazla denemenin sonucunda sıra beklemeli bölüme ulaşabildim... Sıra beklerken nasıl bir konuşma yapacağımı düşünüyordum aslında biraz sert çıkmayı düşünüyordum açıkçası ama sonuçda bendede hata var o kısmı düzeltmek istiyorum sıra beklemeli bölüm yerinde duruyormuş sadece ulaşması biraz zor olmuş :) Genede ama bence site içerisindeki mesaj bölümünde daha iyi hizmet vermeleri gerektiği düşüncesindeyim gerçekten insanın moralini bozan bir sistem robot msjlar şahsen ben kendim müşteri olarak baya sinir harbi yaşadım o konuda... Ama telefondan işlerin daha kolay olduğu kesin benim yeni arızalı ürün gönderiminde bulunduğumu ima ettiler fakat ben öle birşey yapmadığımı iade talebinde bulunduğumu söledim hatta ürünün faturasının fotokopisini çekip orjinal faturadaki iade bölümünü doldurup ürünle beraberinde gönderdiğimi belirttim... Oparatör durumu gerekli yere bildireceğini bu hafta içinde çözüleceğini belirtti. Beklemeye devam.
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Son kez sizlerle bu konuda paylaşmak istediğim bir hepsiburada klasiği yaşadım. Müşteri hizmetlerinin sallamaması (sorduğum sorularda üzerinden 3 gün geçmesine rağmen cevap alamamam) ve süper hızlı gönderilerin en az 2 günde gönderilmesinden dolayı kesinlikle alışveriş yapılmaması gereken bir site oldu. Bir daha kullanmamak için puanlarımı hediye çekine çevirdim, para karşılığı 23TL yaptı. DVD film alayım dedim ve inceledim süper hızlı gönderi olan bir filmi seçtim ve hediye çekini kullanarak aldım. Şu anda hala bakıyorum ürüne süper hızlı gönderi ama sipariş takipte tedarik sürecinde yazıyor. Bir kez daha, yalan yanlış bilgiler ve ilgisizlikle ticaret yapmaya çalıştığını görmüş oldum. Hediye olan puanlarımı kaybetmemek için son alışverişimi de yapmış oluyorum ve siparişi sonuna kadar beklicem ama siz siz olun bu siteden uzak durun paranızı kaptırmayın
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dün benim iade kabul edildi. hediye çekine çevirip yeni siparişler verdim en azından sorunumun çözülmüş olamsından dolayı mutluyum... Bu arada kesinlikle telefondan irtibat kurulması gereken bir site... Telefon üzerinden, sitedeki mesaj bölümü ile ilgili sıkıntılarıda söledim not aldılarını söylediler.
 

crewd0x

Profesör
Katılım
28 Temmuz 2008
Mesajlar
2,970
Reaksiyon puanı
27
Puanları
38
Perşembe Günü Sipariş Ettim Yazıcı Hala Kargoya Verilmemiş !
 

onea

Öğrenci
Katılım
13 Nisan 2006
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
geçen hafta başında sipariş verdim.. halen gelecek... güya bi arkadaşıma doğum günü hediyesi alıyorum...
 

ayazefe

Asistan
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
202
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Yaş
44
hb batıyor demedi demeyin sonra da pişman olmayın. Çok sürmez kokusu çıkar. ister mail ister telefon et yalanları artık standart oldu "çok fazla alışveriş var kargolamak uzun sürüyor" lanet okudum telefondaki kıza küfretmek harici her türlü hakareti ettim tık demedi diyemedi. hediye çekim vardı en son onu kullandım bundan sonra hb ile işim olmaz
 

mustafa sahın

Asistan
Katılım
31 Mayıs 2008
Mesajlar
103
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
:crying: Al benden de o kadar.
Mezkur sitenin eğrisi, doğanın eğrisiyle paralel.
Bunu herkes görüyor.
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Aman çok sıkıldım ben bunlardan yahu, öf gerçekden çok sinir oldum artık bunlara ne mesajlara cevap veriliyor ne de birşey:-s
 

mucucu

Öğrenci
Katılım
22 Ekim 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar deveyuku.com u bi inceleyin derim.şu anda hem hızlı hem de en ucuzu bence.
 

NETWORK

Profesör
Katılım
19 Ekim 2006
Mesajlar
2,717
Reaksiyon puanı
115
Puanları
0
valla su zamana kadar hepsıburada dan alısverıs yaptım hıcte sorun yasamadım
cok abartıyorsunuz...
 

erencik

Asistan
Katılım
14 Haziran 2009
Mesajlar
107
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
son 1 aya kadar bir sıkıntı yoktu ama bencede haklsınız son gunlerde bır iş var hepsıburdada
 
Üst