ürün ve hb için yapılan olumsuz yorumları yayınlamıyorlar
haklısın farkettim çünkü bir çok yorumumu yayınlamadılar
ürün ve hb için yapılan olumsuz yorumları yayınlamıyorlar
Banada öyle geliyorMüşteri sayısı artınca, hizmet kalitesi çok düştü ve teslimat süresi uzadı.
Şikayetler gittikçe çoğalmaya başlıyor
Benm sorunda hala çözülmüş değil... Ne yazssam robot msj gelmeye devam ediyor üslubu sertleştirmeme rağmen dahada sert gidersem onlar bana dava açacak bu gidişle ama yapılan resmen rezalet müşteriler salak yerine konuluyor... Eğer müşterin çoksa ve çok yoğunsan ona göre sistemini geliştirirsin müşteri memnununiyeti bu tür siteler için 1. planda olması gerekirken şu anda hepsiburada nın uygulaması tam bir fiyasko... Bu arada bu sitenin gruba kesilen vergi cezası ile alakalı olduğunu sanmıyorum hepsiburada nın bağlı olduğu holding farklı... bu uygulamaya 4. ayda geçilmiş müşteri desteği resmen başıboş bırakılmış 4. aydan sonra. Kısacası site var ama muhatabı yok başı boş gibi... rezaletburada.com denilebilir artık
Müşterimize maille bilgi iletilmiştir.
Sayın Müşterilerimiz; Hizmetlerimiz ile ilgili sorularınızı bize aşağıda belirttiğimiz linkte bulunan Bize Sorun bölümünden iletebilirsiniz.
http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1
Saygılarımızla...
Bana 2 aralıkta köşesi kırık olarak hasarlı gelen Hiremco X3 Turbo HD uyduyu değişim için gönderdim.4 Aralıkta ellerine geçti.Bugün 21 Aralık hala bekliyorum.Ne bir bilgi veriyorlar ne maillere cevap veriyorlar.Telefonla aradığımda 20.sıradan beklemeye başlıyoruz hep.Bazen telefon yüzümüze kapanıyor.Net bir bilgi alamıyorum.Ürün serviste diyorlar.Servisi arıyorum orada da yok.Ne ürün geldi elime ne de paramı iade ettiler.Hepsiburada da sıkıntı var.Gümlemek üzere galiba....Dikkat edilmeli
Beklemeli kısma nereden giriyorsun? ben bulamadım orayı numarayı arıyorum mağza kullanımı ile ilgili kullanım için 2 yi sorunlar için 3 ü oparatör içinse bekleyin diyor hangisini yaparsam yapayim sıra nosu yok