Hepsiburada "Kolay iade"

Bu konuyu okuyanlar

New2030

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Merhaba Hepsiburada sitesinden tam gun olarak hatirlamasamda 24 en fazla 29 diyelim telefon geldi siparis etigimden sonra telefon
Xiaomi Mi A1 32 GB (Xiaomi Türkiye Garantili) - 32 GB Siyah satici olarak Hepsiburadayi sectim urun ayipli urun olarak cikti bakin mobil internet calismiyor,yakinlik sensorunde sorun var,uygulamar hata veriyor ben direk sabahki gun urunu geri gonderdim ve bana Hepsiburada=>hesabim=>mesajlarim kisimindan boyle bir mesaj gonderdiler "Değerli Müşterimiz, 15498746 numaralı siparişiniazde yer alan Xiaomi Mi A1 32 GB (Xiaomi Türkiye Garantili) - 32 GB Siyah ürününüz için 444 21 18 numarasından destek alabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederim. İyi günler dilerim." tamam dedim ve bekledim ki telefonu iade olur he halde diye cunku 14 gun gecmedi anladiginiz gibi.Bakin benim durumum hakikatan zevki icin degil beyin Tumoru hastaligindan dolayi 4 tane amelyat gecirdim Turkiyede yabanciyim telefonumun olmasi yani sart en azindan ambulansi ararim bunlardan bir ses cikmayinca ben bunlari aradim Universteli bi tanidigimdam dediler telefonun acilmissa iade alamiyoruz amma telefonu acmadan boyle bir sorunun oldugunu nasil anlayabilirimki sorusuna mantiga dayali bir cevab vermediler ve dediler telefonuzu onarib gondericez tamam dedim sonucta bana telefon acilen gerekliydi cunku neredeyse 20 is gun sonrasi telefonumu geri gonderdiler bende bekliyorum artik calisir bir telefon ayni hatalari verdi tekrar aradim ve yine gonderdim bu sefer kararli olarak dedim bakin yine ayni sorunla gelse ben ne yapicam benim telefona ihtiyacim var ben burda yabanciyim ve hastayim benimle bir sey olursa olursem siz cevab vericekmisiniz ailemin onunde ayin 20 sinde size donus yapilacak soylediler bekledim donus yapilmadi yine ben donus yaptim bunlara onlar dediki bayramlar oldugu icin bayramla dustu ayin 10 size geri donus yapacagiz ayin 10 gecti arkadaslar telefon hala yok iade de yok bu sorunu nasil cozerdiniz?Lutfen yardimci olun bana sizden cok cok rica ediyorum neredeyse yalvarmak durumunda koyuyorlar insani asagda ekran resimleride biraktim konuyla ilgili.
 

Ekli dosyalar

  • 999.JPG
    999.JPG
    31.9 KB · Görüntüleme: 857
  • 666.JPG
    666.JPG
    35.2 KB · Görüntüleme: 744

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Şikayetvar da şikayet kaydı oluştur sen bir tane.
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,415
Reaksiyon puanı
1,930
Puanları
113
Merhaba Hepsiburada sitesinden tam gun olarak hatirlamasamda 24 en fazla 29 diyelim telefon geldi siparis etigimden sonra telefon
Xiaomi Mi A1 32 GB (Xiaomi Türkiye Garantili) - 32 GB Siyah satici olarak Hepsiburadayi sectim urun ayipli urun olarak cikti bakin mobil internet calismiyor,yakinlik sensorunde sorun var,uygulamar hata veriyor ben direk sabahki gun urunu geri gonderdim ve bana Hepsiburada=>hesabim=>mesajlarim kisimindan boyle bir mesaj gonderdiler "Değerli Müşterimiz, 15498746 numaralı siparişiniazde yer alan Xiaomi Mi A1 32 GB (Xiaomi Türkiye Garantili) - 32 GB Siyah ürününüz için 444 21 18 numarasından destek alabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederim. İyi günler dilerim." tamam dedim ve bekledim ki telefonu iade olur he halde diye cunku 14 gun gecmedi anladiginiz gibi.Bakin benim durumum hakikatan zevki icin degil beyin Tumoru hastaligindan dolayi 4 tane amelyat gecirdim Turkiyede yabanciyim telefonumun olmasi yani sart en azindan ambulansi ararim bunlardan bir ses cikmayinca ben bunlari aradim Universteli bi tanidigimdam dediler telefonun acilmissa iade alamiyoruz amma telefonu acmadan boyle bir sorunun oldugunu nasil anlayabilirimki sorusuna mantiga dayali bir cevab vermediler ve dediler telefonuzu onarib gondericez tamam dedim sonucta bana telefon acilen gerekliydi cunku neredeyse 20 is gun sonrasi telefonumu geri gonderdiler bende bekliyorum artik calisir bir telefon ayni hatalari verdi tekrar aradim ve yine gonderdim bu sefer kararli olarak dedim bakin yine ayni sorunla gelse ben ne yapicam benim telefona ihtiyacim var ben burda yabanciyim ve hastayim benimle bir sey olursa olursem siz cevab vericekmisiniz ailemin onunde ayin 20 sinde size donus yapilacak soylediler bekledim donus yapilmadi yine ben donus yaptim bunlara onlar dediki bayramlar oldugu icin bayramla dustu ayin 10 size geri donus yapacagiz ayin 10 gecti arkadaslar telefon hala yok iade de yok bu sorunu nasil cozerdiniz?Lutfen yardimci olun bana sizden cok cok rica ediyorum neredeyse yalvarmak durumunda koyuyorlar insani asagda ekran resimleride biraktim konuyla ilgili.

Kardeş sana telefon değil sorun yumağı göndermişler mhz aradığında sorunu çözmeleri lazım. Ben kargolama ile sorun yaşadım satıcı kaynaklı, aradım kısa sürede çözdüler hediye de verdiler. Mhz aradığında çözüm odaklı konuşursan oradaki çalışan sana tüm kolaylığı sağlar sen haklarımdı sizi oraya buraya şikayet edicem dersen çözümsüz kalırsın.
 

New2030

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Kardeş sana telefon değil sorun yumağı göndermişler mhz aradığında sorunu çözmeleri lazım. Ben kargolama ile sorun yaşadım satıcı kaynaklı, aradım kısa sürede çözdüler hediye de verdiler. Mhz aradığında çözüm odaklı konuşursan oradaki çalışan sana tüm kolaylığı sağlar sen haklarımdı sizi oraya buraya şikayet edicem dersen çözümsüz kalırsın.
Lazim amma gordugun gibi cozmuyorlar artik iki aydir parasini verdigim mali normal kulanamiyorum iadesin istemegim bence normal bundan onceden bir ay bekledim bozuk gonderdiler.
 

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Sen böyle bir sorun yaşamışsın sadece. Ben en son sorunumda. Kargo görevlisi ürünümü ofise bıraktı tek kelime etmeden döndü gitti. İmza yok, kaşe yok. 2 gün sonra kargoya kızıp HB Mhz'e mail attım ürün bana gelmiş gözüküyor ama imzam var mı almış gözükmüyorum diye. 1 gün sonra bir baktım memnuniyet için ücreti iade etmişler bana. Tek problem yaşamadım.
 

New2030

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Sen böyle bir sorun yaşamışsın sadece. Ben en son sorunumda. Kargo görevlisi ürünümü ofise bıraktı tek kelime etmeden döndü gitti. İmza yok, kaşe yok. 2 gün sonra kargoya kızıp HB Mhz'e mail attım ürün bana gelmiş gözüküyor ama imzam var mı almış gözükmüyorum diye. 1 gün sonra bir baktım memnuniyet için ücreti iade etmişler bana. Tek problem yaşamadım.
Sikayet var bakarsak goruruz ki cok kisi var boyle zaten artik mahkemeye basuvurucam her halde Turkiyenin en guvenilir sitesi boyleyse yalniz ofline almak mantikli geliyor yani.
 
Üst