Bu konuyu okuyanlar

mvdgn0

Öğrenci
Katılım
30 Ocak 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
15
sizlere komik samsung hiayemi anlatmak istiyorum babam samsung galaxy note edge almıştı sonra bana verdi güzel telefondu sadece şarj ve aşırı ısınma sorunu vardı bende root atmaya karar verdim evde internet yoktu internet cafeye gittim internette telefona uygun romu rootu ve twrp yi buldum sıfırlayıp root attım ama rom silindi nasıl desem işletim sistemi silindi sonra romu yükledim android 4.4.4 telefon acayip derecede hızlandı ve çok iyi oldu telefonun açılış sesinden tutunda boot logoyu değiştirdim çok güzel olmuştu türk bayraklı hem wifi şifreside kırıyordum sonra bayram da reset atmak istedim baktım bu seferde recovery menüsü gitmiş yine internet kafeye gittim twrp yükledim on numara olmuştu hepsini odin ile yaptım telefon çok iyiydi benim babam kendini bişey sannediyo ama hiç bi bilgisi yok sonra sıfırlicam diye telefonun içine ediyo ben yine çalışır duruma getirdim sonra o recovery girdi twrp yi görünce bu ne dedi bende görmüyonmu dedim sonra onu silmek için ayarlardan sıfırladı babam onu program sanıyo XD 🤣 sonra yapamadı sinirlendi fırlatıp kırdı babam yüzünden telefonum gitti off
Mesaj otomatik birleştirildi:

Saka mi yoksa gerçekten Galaxy S3’mü kullanıyorsunuz? Kullanmaktaysan önerir misin?
ben zamanında kullndım iyi telefondu bide film izlerken bas etkisi yapmak için titriyodu efsaneydi
 

Airbus

Doçent
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
777
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Samsung almayın arkadaşlar. Bir dünya para verip telefon alıyorsunuz sadece 2 sene güncelleme veriyor, işiniz mahkemelik bir duruma düşerse mahkeme kararını bile uygulamıyorlar böyle absürt saçma bir firma. Cihazıları güzel ama kesinlikle boş. Bende S8,Note8, Note 10Lite, Not9 ve J7 2016 gibi birçok cihazı var ailemde. Bir daha asla evden içeri samsung ürününü koydurtmam. Yazılım konusunda boşlar hukuk tanımazlar öyle lanet bir firma.
 

mvdgn0

Öğrenci
Katılım
30 Ocak 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
15
Samsung almayın arkadaşlar. Bir dünya para verip telefon alıyorsunuz sadece 2 sene güncelleme veriyor, işiniz mahkemelik bir duruma düşerse mahkeme kararını bile uygulamıyorlar böyle absürt saçma bir firma. Cihazıları güzel ama kesinlikle boş. Bende S8,Note8, Note 10Lite, Not9 ve J7 2016 gibi birçok cihazı var ailemde. Bir daha asla evden içeri samsung ürününü koydurtmam. Yazılım konusunda boşlar hukuk tanımazlar öyle lanet bir firma.
aynen hiç güncelleme almıyor samsung iphone 5s bile ios 12 aldı
 

OBirGamer

Profesör
Katılım
29 Eki 2020
Mesajlar
1,125
Reaksiyon puanı
552
Puanları
113
Yaş
11
j7 2016 alıcam kalitelimidir?
 
Son düzenleme:

Erenist2020

Dekan
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
9,071
Reaksiyon puanı
7,339
Puanları
113
Yaş
37
aynen hiç güncelleme almıyor samsung iphone 5s bile ios 12 aldı
Güncelleme alınca ne oluyor? Cihaz uçuyor mu? Bataryası 1 hafta mı gidiyor? Şu güncelleme önemli algısından vazgeçin.Apple 5 yıl veriyor.Vermek zorunda.Vermezse mağazaki bazı uygulamalar çalışmaz.Androidde öyle bir şey yok.
 

emreryurek

Öğrenci
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
56
Reaksiyon puanı
44
Puanları
18
Yaş
28
j7 2016 alıcam kalitelimidir?
Benim de 2. iş için kullandığım telefonum J7 Prime,aynı sayılır hemen hemen.Gene bu tarz birşey için (whatsapp,aramalar vs.) alınabilir.Ama ana cihaz olarak sürekli kullanım için alınmaz.
 

B3R4TS4R1

Asistan
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
164
Reaksiyon puanı
113
Puanları
43
Yaş
14
Samsung laptop ramleri ile katılıyorım
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Eki 2020
Mesajlar
2,823
Reaksiyon puanı
2,446
Puanları
113
Merhaba dostlar, tüm kullanıcı kulüplerini bir araya getirerek tek konu üzerinden bütün paylaşımlarınızı ve sohbetlerinizi bu başlık üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Artık Samsung markalı telefonlar ile ilgili tartışmalarımızı bu konu üzerinden yapacağız.

galaxy-s20_highlights_kv_00.jpg

Samsung M serisi kullananlar kulübü
m31 telefonumun gözü yaşlı
 

İsimyok0808

Profesör
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
3,720
Reaksiyon puanı
5,906
Puanları
113
Galaxy A20 kullanıyorum. Hiç memnun değilim. Hapörlörü berbat. Oyun performansı kötü. Kamerası berbatın 2 tık üstü.
 

Apocalypse_

Profesör
Emektar
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
2,931
Reaksiyon puanı
1,233
Puanları
113
S9+ kullanıyorum bazen telefonu değişimi yapmayı düşünüyorum fakat son yıllardaki fiyat artışını göz önünde bulundurursak gerçekten değer mi bir telefona 10.000 ₺ 15.000 ₺ vermek imkanım fazlasıyla var fakat yüksek fiyatları vermeye acıyorum.
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Ara 2018
Mesajlar
6,806
Reaksiyon puanı
9,657
Puanları
113
Yeni A serisi yarın geliyor. İzlemek isteyenler 👇
 

Son Şövalye21

Asistan
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
449
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
382
Puanları
63
Android 11 güncellemesi alanlara soruyorum.
Telefonun ram kullanımı arttı mı?
 

Senior_53

Profesör
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
2,539
Reaksiyon puanı
5,089
Puanları
113
Galaxy note 10 lite kulübü de gelebilir
@Creative
Mesaj otomatik birleştirildi:

Android 11 güncellemesi alanlara soruyorum.
Telefonun ram kullanımı arttı mı?
Ben Note 10 lite kullanıyorum
Güncelleme geleli 3 hafta falan oldu.

Ben öyle birsey farketmedim.
Ortalama 3.5 gb lerce geziyor.
Bazen 4.5 a kadar çıkıyor.
Ama normal bu seviyeler.
 

s.aksoy

Asistan
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
159
Reaksiyon puanı
58
Puanları
28
Galaxy m31'i ekleyebilirmisiniz?
 

Eawald

Asistan
Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
127
Reaksiyon puanı
70
Puanları
28
Yaş
26
S21 Ultra için ekran koruyucu önerisi olan var mı arkadaşlar?
 

Berat Walsh

Asistan
Katılım
28 Mar 2021
Mesajlar
114
Reaksiyon puanı
188
Puanları
43
Yaş
25
A7 2018 parmak izi okuyucusu gitti, neden olabilir ? Cihaz darbe vs. almadı.
 
Üst