- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,457
- Reaksiyon puanı
- 530
- Puanları
- 0
İş modelini 2012nin ortasından bu yana mobile odaklayan Facebook, şimdi de mobil cihazlar için gazeteye dönüşmeyi amaçlıyor. Dünyanın en büyük sosyal medya ağı, bu kapsamda Reader adı verilen yeni bir hizmet hayata geçirmeye hazırlanıyor.
Dünya genelinde mobil kullanıcı sayısı 750 milyonun üzerinde olan Facebook, oyun, reklam ve arayüz projelerinin ardından şimdi de mobil kullanıcılara haber içeriği sunan bir hizmet geliştiriyor. Reader adı verilen hizmet, Facebook kullanıcılarının ve yayımcıların sunduğu içerikleri yeni bir görsel format altında mobil kullanıcılara sunacak.
Wall Street Journalın konuya yakın kaynaklardan elde ettiği bilgiye göre, Facebookun bir yıldan fazladır geliştirdiği program, haberleri öne çıkaracak. Kaynaklar, Readerın, birçok kaynaktan haberleri toplayan ve makaleler arasında geçiş imkanı sunan Flipboard uygulamasına benzeyeceğini öne sürdü.
AMAÇ YİNE AYNI
Facebookun Reader hizmetini ne zaman hayata geçireceği bilinmiyor. Analistler ise sosyal medya ağının amacının uzun süredir benimsediği mobil stratejinin bir parçası olduğunu belirtiyor.
Rekalm geliri mobile dayanan Facebook, Nisan ayında sunduğu Home arayüzünün başarısız olmasının ardından, kullanıcılarının mobilde daha fazla vakit geçirmesini amaçlayan yeni projelere yönelmiş durumda.
Pulse ve Flipboard benzeri bir içerikle, mobil kullanıcıların haber içeriklerine bakması ve Facebookta daha fazla zaman geçirmesi hedefleniyor. Facebook, bu ay başına Twitterda konu başlıklarının aranması için kullanılan hashtag (#) özelliğini hayata geçirmişti.
Facebookun hisse fiyatı, Mayıs 2012de halka arza edildiği fiyatın yüzde 35 altında bulunuyor. Sosyal medya ağının şu an 1.1 milyar kullanıcısı bulunuyor. Bu rakam Ekim 2012den bu yana neredeyse sabitlenmiş durumda.
ntvmsnbc
Dünya genelinde mobil kullanıcı sayısı 750 milyonun üzerinde olan Facebook, oyun, reklam ve arayüz projelerinin ardından şimdi de mobil kullanıcılara haber içeriği sunan bir hizmet geliştiriyor. Reader adı verilen hizmet, Facebook kullanıcılarının ve yayımcıların sunduğu içerikleri yeni bir görsel format altında mobil kullanıcılara sunacak.
Wall Street Journalın konuya yakın kaynaklardan elde ettiği bilgiye göre, Facebookun bir yıldan fazladır geliştirdiği program, haberleri öne çıkaracak. Kaynaklar, Readerın, birçok kaynaktan haberleri toplayan ve makaleler arasında geçiş imkanı sunan Flipboard uygulamasına benzeyeceğini öne sürdü.
AMAÇ YİNE AYNI
Facebookun Reader hizmetini ne zaman hayata geçireceği bilinmiyor. Analistler ise sosyal medya ağının amacının uzun süredir benimsediği mobil stratejinin bir parçası olduğunu belirtiyor.
Rekalm geliri mobile dayanan Facebook, Nisan ayında sunduğu Home arayüzünün başarısız olmasının ardından, kullanıcılarının mobilde daha fazla vakit geçirmesini amaçlayan yeni projelere yönelmiş durumda.
Pulse ve Flipboard benzeri bir içerikle, mobil kullanıcıların haber içeriklerine bakması ve Facebookta daha fazla zaman geçirmesi hedefleniyor. Facebook, bu ay başına Twitterda konu başlıklarının aranması için kullanılan hashtag (#) özelliğini hayata geçirmişti.
Facebookun hisse fiyatı, Mayıs 2012de halka arza edildiği fiyatın yüzde 35 altında bulunuyor. Sosyal medya ağının şu an 1.1 milyar kullanıcısı bulunuyor. Bu rakam Ekim 2012den bu yana neredeyse sabitlenmiş durumda.
ntvmsnbc