Hasan Taha Kılıçay
Öğrenci
- Katılım
- 14 Kasım 2020
- Mesajlar
- 11
- Reaksiyon puanı
- 6
- Puanları
- 3
- Yaş
- 21
Hepinize merhaba...
9 kasımda Hepsiburada üzerinden JBL t110 mavi kulaklığı satın aldım. Ürün hemen kargolandı ve perşembe günü elime ulaştı. Kargo poşetinden ilk çıkardığımda kutunun renginde bi sıkıntı olduğunu fark ettim ve önceden Teknosa üzerinden satın aldığım aynı renk t110 kulaklığın kutusu ile karşılaştırdım ve ürünün orijinal olmadığını fark ettim. Hemen sonrasında ürünün resmi distribütörü Aztek Teknolojiyi aradım ve durumu anlattım. Görselleri mail olarak göndermemi istediler ve gönderdim. Yanıt gelmeden üstüne bir de Hb yi aradım. Onlara da anlattım ürünün orijinal olmadığını, onlarda talep açtılar. Bir gün sonra Aztek Teknoloji ürünün orijinal olmadığını sadece kutunun renginden bile anlaşıldığını söyledi ve ürün orijinal değildir dedi. Bunlar yaşanırken aynı kulaklığı aylar önce arkadaşıma da aldırmıştım Trendyol üzerinden ve ne yazık ki o da CYN Bilişim mağazasından almış. Arkadaşımın aldığı kulaklığın rengi siyahtı. Rengi farklı olmasına rağmen o ürününde orijinal olmadığını kenarındaki yazılardan gözümle çok net bir şekilde anladım. Ayrıca ürünü 75 liraya sadece bu mağaza satıyor. Diğer mağazalarda 85 liradan aşağısı yok. Mağaza ile birkaç defa iletişim kurmayı denedim hiçbirinde açmadılar. Alım gücünün bu denli düşük olduğu günlerde ne yazık ki sahte ürün ile dolandırılmamın üzüncünü yaşıyorum. Online alışverişin de arttığı bugünlerde insanların daha fazla bilinçlenmesi gerektiğini , Hepsiburada gibi Trendyol gibi e-ticaret sitelerinin de gerekli önlemleri alması gerektiğini düşünüyorum. Aynı ürünü bu mağazadan satın alan başka arkadaşlar var ise kontrol etmelerini öneririm. Ürün görsellerini ekliyor, destek ve önerilerinizi bekliyorum.
(Gelişme oldukça not düşerim.)
9 kasımda Hepsiburada üzerinden JBL t110 mavi kulaklığı satın aldım. Ürün hemen kargolandı ve perşembe günü elime ulaştı. Kargo poşetinden ilk çıkardığımda kutunun renginde bi sıkıntı olduğunu fark ettim ve önceden Teknosa üzerinden satın aldığım aynı renk t110 kulaklığın kutusu ile karşılaştırdım ve ürünün orijinal olmadığını fark ettim. Hemen sonrasında ürünün resmi distribütörü Aztek Teknolojiyi aradım ve durumu anlattım. Görselleri mail olarak göndermemi istediler ve gönderdim. Yanıt gelmeden üstüne bir de Hb yi aradım. Onlara da anlattım ürünün orijinal olmadığını, onlarda talep açtılar. Bir gün sonra Aztek Teknoloji ürünün orijinal olmadığını sadece kutunun renginden bile anlaşıldığını söyledi ve ürün orijinal değildir dedi. Bunlar yaşanırken aynı kulaklığı aylar önce arkadaşıma da aldırmıştım Trendyol üzerinden ve ne yazık ki o da CYN Bilişim mağazasından almış. Arkadaşımın aldığı kulaklığın rengi siyahtı. Rengi farklı olmasına rağmen o ürününde orijinal olmadığını kenarındaki yazılardan gözümle çok net bir şekilde anladım. Ayrıca ürünü 75 liraya sadece bu mağaza satıyor. Diğer mağazalarda 85 liradan aşağısı yok. Mağaza ile birkaç defa iletişim kurmayı denedim hiçbirinde açmadılar. Alım gücünün bu denli düşük olduğu günlerde ne yazık ki sahte ürün ile dolandırılmamın üzüncünü yaşıyorum. Online alışverişin de arttığı bugünlerde insanların daha fazla bilinçlenmesi gerektiğini , Hepsiburada gibi Trendyol gibi e-ticaret sitelerinin de gerekli önlemleri alması gerektiğini düşünüyorum. Aynı ürünü bu mağazadan satın alan başka arkadaşlar var ise kontrol etmelerini öneririm. Ürün görsellerini ekliyor, destek ve önerilerinizi bekliyorum.
(Gelişme oldukça not düşerim.)
Son düzenleme: