(Carrefoursa) Aldığım ürünü hangi şartlarda iade ebebilir veya değiştirebilirim

PParola

Öğrenci
Katılım
2 Eylül 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Lütfen baştan sona kadar okuyun yardımınıza ihtiyacım var

Aşşağıda daha ayrıntılı anlattım ama okumak istemeyenler olursa kısaca

Mavi ekran veren notebook umu ordaki kişiyede mavi ekran verdiğini göstererek(ispatlayarak) geri iade edebilirmiyim veya Değişteredebilirim yoksa servis raporuna ihtiyacım varmı?
Merhaba yine ben :) servise göndermeden önce belki bi ümit vardır diye sorayım dedim carrefoursa dan aldığım ürün arızalı notebook servise gönderince 1 ay kalacağını biliyorum okul açılacak ihtiyacım olacak okul açılmadan elimde olmalı.Notebookumda mavi ekran arızası var Notebooku alalı 10 gün civarı oldu ilk götürdüğümde görevli bilgisayarı kurcalamış ve sorunu görmeden bişey yapamam demişti sorunun kaynağını biliyorum ve istediğim zaman mavi ekran verdirebiliyorum oraya gidince mavi ekran hatası verse bilgisayar görevli kabul etmek zorunda olurmu(sorunu görmeden bişey yapamam demişti bu sefer sorunu görecek) mavi ekran hatasının verdiği şartlar:

(Asus un kendi sitesindem indirdiğim sürücü ve programlar kullanılıyor)

Bluetooth sürücüsünü yüklediğim zaman

Yine kendi programı olan power2go programını açıp aynı zamanda en ufak bi işlem yaptığım zaman
(Firefox ,Spider Solitaire çalıştırdığım zaman bile)

Battlefield 2 yi çalıştırdığım zaman

Yani 3 türlü mavi ekran veriyor ben 3 ünüde göstermek istiyorum çünkü eminim 1 sorun yüzünden mavi ekran verseydi sizin yüklediğiniz yazılım yüzünden vs. derdi bu şekilde öyle olmadığını kanıtlamak istiyorum (Bu şartlar altında geri kabul etmek zorunda olurmu yoksa yine servis raporu diyebilir mi)

Ek olarak 1-2 tane sorunu daha var

Fişe takmadan çalıştırdığım zaman nvidia ekran kartını görmüyor.

Fişe takıp çalıştırdığım zaman ekran kartını görüyor ama fişten çıkartıp kullandığım zaman ekran kartı üstünde sarı ünlem çıkıp Bu aygıt kullanılamıyor çünkü 1 sorun var diyor.

Bilgisarda Nvidia optimus var

Bilgisayarın Kutusu fişi vs. herşey elimde Bilgisayarı aldığım şartlarda götüreceğim(Windosw 7 home Basic kurulu olacak)

Bu şartlar altında geri verebilirmiyim veya değiştirebilirmiyim yoksa servise göndermek zorundamıyım

Uzun oldu ama sorunu ayrıntılı şekilde anlattım yardımcı olacağınızı umuyorum artık bu bilgisayarla uğraşmaktan bıktım
 

PParola

Öğrenci
Katılım
2 Eylül 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Markası asus
11 gün oldu

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 11:46 ----------

40 Kişiden 1 i bilemi anlamıyor bu konudan.Bi yardım etseydiniz.
 

bayadres

Profesör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
1,206
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
Hiç vakit kaybetmeden git görevliye göster alalı 10 gün oldu de ama seyahatteydim hiç açmadım de geçen gün açtığımda bu sorunlarla karşılaştım de kendiside baksın ürünü yenisiyle değiştirmek istediğini ısrarla söyle değiştirecektir.
 

mustifanci

Asistan
Katılım
20 Ağustos 2008
Mesajlar
435
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
CarrefourSA'dan aldığınız ürünler beklentinizi karşılamıyorsa ve bu nedenle satın almış olduğunuz ürünlerden vazgeçtiyseniz, ürünü ambalajı bozulmamış halde, satış fişi ve kredi kartı slibiniz ile birlikte 30 gün içinde geri getirdiğiniz taktirde değiştirebilir yada iade edebilirsiniz.
Elektrikli ve elektronik ürünlerin iade yada değişimi ancak ürünün arızalı olması durumunda yetkili teknik servisin hazırlamış olduğu rapor ile mümkündür. Kitap, dergi, Cd, Dvd, Vcd, bisiklet, spor kondisyon aletleri, sigara, alkollü ürünler, iç çamaşırı, kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iadesi yapılmamaktadır.
bunu söyleyeyek değiştir
 

bayadres

Profesör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
1,206
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
Şşş gittin mi? Sonucu bildir. Sinirlenme kavga çıkarma :)
 

zıppırık

Asistan
Katılım
5 Temmuz 2011
Mesajlar
433
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
11 gün olmuş. Git iade et. Servise bile götürmene veya rapor almana gerek yok.

aşağıda kalın harfle çizdim.
Kod:
[B]Ayıplı Mal[/B]
Madde 4. - Ambalajında, etiketinde,  tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan  veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik  düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine  aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya  tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran  maddi,  hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal  olarak kabul edilir.

[B]Tüketici, malın teslimi tarihinden  itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür.  Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın  ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da  ücretsiz  onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih  ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik  haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya  yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden  olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.[/B]

İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente,  ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı  maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı  müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı  birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen  sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu  ortadan kaldırmaz.

Bu madde ile ayıba karşı sorumlu  tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk  üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya  çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık  zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda  beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı  yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler  zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl  sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının  ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden  yararlanılamaz.

Ayıplı malın neden olduğu zararlardan  sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın  alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da  ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla  okuyabileceği şekilde ?özürlüdür? ibaresini içeren bir etiket konulması  zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi  bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği  şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur.  Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış  belgesi üzerinde gösterilir.

Güvenli olmayan mallar, piyasaya  özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı  Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair  Kanun hükümleri uygulanır.
Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

http://www.kure.tv/aktualite/483-bi...-degisim-haklarimiz-nelerdir/149-Bolum/79481/

Buradan videoyu izleyerek Tüketici hakları ile ilgili daha detaylı bilgi sahibi olabilirsin.
 

PParola

Öğrenci
Katılım
2 Eylül 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yok daha gitmedim kavgada çıkarmam da :) arkadaşın vede carrefoursanında sitesine yazdığı gibi (Elektrikli ve elektronik ürünlerin iade yada değişimi ancak ürünün arızalı olması durumunda yetkili teknik servisin hazırlamış olduğu rapor ile mümkündür.) Yani servise gidecek bi hevesle bi tane daha oyun aldım ondada mavi ekran verince zaten bilgisayardan soğudum tamir edemezler veya beni zorlayacak olsada 30 iş gününü geçerde paramı alırım tamir olsa bile eski hevesimle kullanacağımı zannetmiyorum.(Elektronik ürünlerde hep şanssızım zaten hiç bişey yolunda gitmiyor bu bilgisayar almak içinde 1 ay araştırma yaptım sonuca bak :hammer:) Bu arada bugün başka başka sorunlarda çıktı Microsoft isatap bağdaştırıcısı (bunun gibi 3 tane daha) Umarım servise gidene kadar parçalanmaz :4:
 

zıppırık

Asistan
Katılım
5 Temmuz 2011
Mesajlar
433
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ya ASUS'un kıllığı sanırım orda. Bende teknik servis konusunda hep asus ta sıkıntı yaşadım. Bende ilk ay arızalı ürünü BestBuy dan değiştirmeye çalıştım ama 1 hafta uğraştım heralde. servis raporuydu bestbuy'a laf anlatmaktı falan. Aynı ürünü tekrar aldım. BestBuy hediye çeki veririz, nakit para veremeyiz dedi bende öyle aynı laptop'u almıştım.
 
S

SDN Okurucevo

SDN Okuru
Gecen hafta philips tv aldim heryeri sorunlu iade edebilirmiyim cevaplarinizi bekliyorum

i
 
Üst