Bölüm moderatörü hakkında görüş, öneri ve şikayetler

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

pesimist

Rektör
Onursal Üye
Bölümümüzn daha iyi yönetilmesi için moderatörlerimiz hakkındaki görüş, öneri ve şikayetlerinizi lütfen bu başlık altında belirtin.
 

tertunc

Dekan
Onursal Üye
Edit:

burada yapılması gereken şey nedir?

moderatörden şikayetçiysen, link vererek "şurda şunu yapmıştır" demek.

moderatörden memnunsan, link vererek "şurda şunu yapmıştır" demek.

burda yapılmaması gereken şey nedir?

kaynak göstermeden eleştiride bulunmak.


Troy
 

GK6789

Üyecik
Uygunsuz İçerik...




Tekrar Söylüyorum... Sitemizde kendi sitenize üye ve yönetici aramak, teşvik etmek, tahrik etmek ve tehtif etmek yasaktır.

kendi sitem diye birşey yok zaten onu anlatmaya çalışıyorum ilgi duyan varsa mail atsın diyorum okumadınızmı tam olarak da böyle bir cevap yazıyorsunuz ,sdn'nin aleyhine bir içerik değil o, isteyen katılır grubumuza, aynı anda da sdn forumlarına girebilir ,böyle bir kısıtlamayla ilk kez burda karşılaşıyorum
 

ozy33

Asistan
ya rapid haricinde hangisinden upload edeyim öneriniz var mı bilmiyordum kusura bakmayın
 

o2hrea

Üyecik
merhaba arkadaşlar walla ben umduğumu bulamadım bu kadar gelişmiş bi sitede herhalde piyasaya cıkan oyunları bi başlık altında werirler diye düşünüyordum mesela sabit bi başlıkta moderatör yada bi görevli ay ay hanqi oyun cıkacak yada cıkmış werse güzel olmazmıydı benim önerim bu vede ilk msjım:D iyi oyunlar herkese:D
 

by_matrix

Doçent
şikayet değilde merak ettiğim birşey var.forumda neden warcraft bölümü yok.online oyunlar yasak mı?
 

ReDo

Rektör
şikayet değilde merak ettiğim birşey var.forumda neden warcraft bölümü yok.online oyunlar yasak mı?
Diğer online oyunlar içinde bir bölüm yok.
Yasak olması vs. Gibi bir durum yok sanırım.

Eğer Warcraft ile ilgili konu açmak isterseniz bu forumu kullanabilirsiniz :

http://forum.shiftdelete.net/oyun/
 

KenseiTakezo

Profesör
Eveeet, güzel bir süreçteyi sayenizde. Şu kritik 1 ayı atlatırsam uzun süre beraber olucaz büyük ihtimalle. Görüşlerinize, önerilerinize ve eleştirilerinize her zaman açığım, haberiniz olsun :)
 

|SeYYaH|

Rektör
Eveeet, güzel bir süreçteyi sayenizde. Şu kritik 1 ayı atlatırsam uzun süre beraber olucaz büyük ihtimalle. Görüşlerinize, önerilerinize ve eleştirilerinize her zaman açığım, haberiniz olsun :)
yahu nedir ki bir ay dediğin be takezo, valla biz o süreci memuriyette tam iki sene yaşadık.:)
bizlerle iyi geçinmeye bak bi de, "takaza" çıkarma, sora "adaylığını kaldıralım mı?" diye anket açarlarsa, yandın gitti valla! :D
 

KenseiTakezo

Profesör
yahu nedir ki bir ay dediğin be takezo, valla biz o süreci memuriyette tam iki sene yaşadık.:)
bizlerle iyi geçinmeye bak bi de, "takaza" çıkarma, sora "adaylığını kaldıralım mı?" diye anket açarlarsa, yandın gitti valla! :D
Yok abi, çok uysalımdır ben, hiç problem çıkarmam :D "Adaylığını kaldıralım mı ?" diye değil "Süper moderatör yapalım mı ?" diye anket açarlar :p
 

osuranb

Üyecik
Forumda oyun incelemerinde konu açıyoz.Çat kapatılıyor.İnceleme konusu açıyoruz , karakter tanıtımı yapıyoruz çat kapatılıyor.Kardeşim burası forum sitesi mi haber sitesimi ? niye shiftdelete forumu kendi haberlerini dikte ettiriyor.Diğer üreticilere fırsat tanımıyor.Bölüm yöneticisi buranın forum olduğunun farkındamı ? Eğer kendi haberlerinizi dikte ettireceksiniz ya da sizin için çalışanların o zaman forumu kapatın gidin sadece haber yapın.
 

MrtAltg

Dekan
Onursal Üye
Forumda oyun incelemerinde konu açıyoz.Çat kapatılıyor.İnceleme konusu açıyoruz , karakter tanıtımı yapıyoruz çat kapatılıyor.Kardeşim burası forum sitesi mi haber sitesimi ? niye shiftdelete forumu kendi haberlerini dikte ettiriyor.Diğer üreticilere fırsat tanımıyor.Bölüm yöneticisi buranın forum olduğunun farkındamı ? Eğer kendi haberlerinizi dikte ettireceksiniz ya da sizin için çalışanların o zaman forumu kapatın gidin sadece haber yapın.
Herkese fırsat tanınıyor ama çoğu yeni üye direk kendi youtube kanalını tanıtmak için ilk mesajından itibaren kanalına ait videoları paylaştığı için forum kuralı olan forumun reklam amacıyla kullanılması yasaktır maddesinden dolayı üye belli bir mesaj sayınına gelene kadar bu tip paylaşımlarını reklam olarak kabul etmekteyiz. Mesaj sayınız 15den sonra rahatca paylaşabileceksiniz.
 

Death Mark

Guru
Onursal Üye
Sürekli youtube kanalını paylaşırsan tabi silinir reklama giriyor
Forumda oyun incelemerinde konu açıyoz.Çat kapatılıyor.İnceleme konusu açıyoruz , karakter tanıtımı yapıyoruz çat kapatılıyor.Kardeşim burası forum sitesi mi haber sitesimi ? niye shiftdelete forumu kendi haberlerini dikte ettiriyor.Diğer üreticilere fırsat tanımıyor.Bölüm yöneticisi buranın forum olduğunun farkındamı ? Eğer kendi haberlerinizi dikte ettireceksiniz ya da sizin için çalışanların o zaman forumu kapatın gidin sadece haber yapın.
 

by efsane

Rektör
Yasaklı
Onursal Üye
Forumda oyun incelemerinde konu açıyoz.Çat kapatılıyor.İnceleme konusu açıyoruz , karakter tanıtımı yapıyoruz çat kapatılıyor.Kardeşim burası forum sitesi mi haber sitesimi ? niye shiftdelete forumu kendi haberlerini dikte ettiriyor.Diğer üreticilere fırsat tanımıyor.Bölüm yöneticisi buranın forum olduğunun farkındamı ? Eğer kendi haberlerinizi dikte ettireceksiniz ya da sizin için çalışanların o zaman forumu kapatın gidin sadece haber yapın.
Merhaba, açtığınız konular oyun inceleme konusundan daha çok, kendi youtube kanalınızdan içerik paylaşmak odaklı olduğu için kapatılıyor.
 

osuranb

Üyecik
Forumu ayakta tutanlar kişilerin verdiği bilgiler ve paylaşımlardır.Siz seo reklamcılığı ile youtube paylaşımını karıştıyorsunuz.Sonrada kendinize forumcu diyorsunuz.Dediğim gibi forum sayfasını dikte ile yönetip sonra da ona forum demeniz komik.Youtube paylaşımları reklama girmemesi için konuyu iyice actım ki tartışmayı buraya taşıdım.Ama biz ne biliriz dimi forum kavramını tamamen paraya ceviren bizler değiliz sonuçta.Şundanda eminim ayda 50 tl versem paşalar gibi izin verirsiniz.Yazık sizin gibi mentalitedeki insanların türkiyede forum alanlarını böyle işgal etmeleri.Git websitende yap bunu anlarım.


Not : Küçük düzenleme moderatörlerin ana görevi spam reklamcılığını önlemek.3 Değişik açılımda video attım 3 ündede konuyu buraya taşıdım ki.Sırf konu spam olarak görülmesin tartışma forumda yürüsün diye.Spam reklam ve tanıtım arasındaki farkıda bilmek önemli.

Kalabılığı kontrol etmeye çalışmakta size bol şanslar.
 
Son düzenleme:

Son mesajlar

Üst
stat counter