Bir Garanti Rezilliği Hikayesi

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
hayır, yasada ürünün arızalı olduğu satın alınan yere bildirildiğinden itibaren 20 iş günü başlar deniliyor. teknosa da aynı şekilde uyguluyor.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Kardeş konuyu okudum %95 katılıyorum Her dediğinin

12,12,2013
Edremit teknosa mağazasına gittim içeri girdim bir iki bakındım
Orasının müdürü geldi nasıl yardımcı olabilir Bende dedim ben birtane usb 3.0 flash bellek alıcam dedim
Müdür bana güldü usb 3.0 bilgisayarlarda olur dedi flash belleklerde olmaz dedi :D
Ne desem ne desem dedim kırmakta istemiyorum sonuçta müdür :)
Dedimki eminmisiniz 3.0 usb flash bellek olmadığına dedim
şöle bi bozuldu usb Reonuda kasanın arkasında ben karşıdan gördüm şu kutu olan dedim he varmış dedi verdi :D
Ne yaparsın aga öyle insanı müdür yapıyolarsa ben orda genel müdür olurum o kadar diyorum :D
TEKNOSA CAHİL ÇALIŞANLARIN YERİ. ADAM HADEME, GELİYOR TEKNOSAYA MÜDÜR OLUYOR. AYIPTIR

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Merakla sonucu bekliyoruz kardeşim. Yazarsan en azından fikirlerimiz daha da şekillenir.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit:Tekrardan merhabalar. Son gelişmelerden haberdar edeyim sizleri arkadaşlar.
LG çağrı merkezi 444 6 543'ü arayıp son kez telefonun değişim prosedürlerini öğrenip bilgi almak istedim. İstemez olaydım. Açtı bir kadın, her zamanki bildiğiniz klasik müşteri temsilcisi zırvaları. Dedim hanımefendi sizinle değil bir üstünüzle konuşmak istiyorum. Kadın bana diyor ne konuşacaksın beyefendi üstümle? Sana ne hanımefendi ben üstünle konuşmak istiyorum sorunumu çözemezsin. Yok illa bana anlatın diyor. Dedim ki bakın hanımefendi sizin benim kadar bilgili ve sorunumu çözüme kavuşturabilecek biri olduğunuzu düşünmüyorum hemen üstünüzü bağlayın. Sizinle konuşmak İS TE Mİ YO RUUM! Kadın oflayıp puflayıp hatta kalın diyor.
Hasbin Allah diyorum. Neyse açıyor tok sesli bir beyefendi, anlatıyorum derdimi. Yok servis değişim kağıdını verecek diyor. Diyorum ki beyefendi anlamıyor musunuz ben size servisi şikayet ediyorum. Bu tutturmuş da tutturmuş yok biz bir şey yapamıyoruz. E diyorum kime şikayet edeceğim bu lanet servisi? Diyor ben bilmem arayın bulun.
Bak adama sen, askerlik arkadaşıyım sanki ben. Diyorum ne kadar lağoballi bir şirketsiniz siz yahu? Senin sıfatın nedir? Yok ben GSM'den sorumlu hedeyim hödöyüm. İkide bir lafımı bölmeler, telefonda bana çapsız çapsız bağırmalar falan filan. Ben de mecbur kabalaştım. Dedim lafımı kesme adam gibi dinle bir şeyden anladığın yoksa. Yok ben bir şeyden anlamıyormuşum 8 senedir bu işi yapıyormuş. Beyefendiye bakın hele. Diyorum neyin kafasındasın arkadaşım sen? Benim elimde Hakem Heyeti raporu var. Gitsem paramı söke söke alırım. Bana genel müdürlüğünün numarasını ver. Çocuk gibi o zaman yasal haklarınızı kullanın beyefendi diye 5-6 defa tekrarlıyor. Dayanamıyorum ulan çocuk musun sen genel müdürlüğünün telefonunu istiyorum diyorum. Telefonu yok mail atarsınız diyor. Mail attım kimse sallamadı bana hemen telefonu ver diyorum yasal hakkını kullan diyor. Adam sanki askerlik arkadaşım. Bir de adresimi vereyim gel döv be adam? Neyse adamı aşağılaya aşağılaya aldım bir telefon. Arıyorum açan yok çalıyor da çalıyor. Kaç gündür deniyorum ses seda yok. Neyse efendim genel müdürlüğe mail atıyorum cevap yok. Müşteri hizmetlerine mail atıyorum elemanınız çirkef çirkef konuşuyor hakaret ediyor diyorum. Özür dileriz araştırıp döneceğiz diyorlar dönmüyorlar. Teknosa'yı arıyorum kaydınızı aldık döneceğiz diyorlar dönmüyorlar. En son Teknosa'ya bu konuşma kayda alınıyor değil mi dedim evet dedi. Allah hepinizin belasını versin bir daha oradan flash disk bile almam dedim. Ve hatta teknosanın İngilizce servisine bağlandım belki bunların İngilizce bileni dertten anlar diye, başladım anlatmaya:
The reason that i called you because nobody in the Turkish section could give me a lift, so to sum up you know there's a Turkish phrase Türkçe anlamıyonuz mu lan!
Please wait dedi adam aktardı beni gene cahil cühelanın birine.
Aynılarını tekrarladım. Just trying my chance, can you help me about this service process dedim, adam bana ne cevap verse beğenirsiniz?
Can you have if your imei please? Dedim hocam Türkçe'ye geçelim, adam diyor ki ha Türkçe biliyorsunuuuz...
Efendim olayın özetine girmek gerekirse,
LG'den bir şey almam, aldırmam. Bizim kuruyemişçi Ruhşen amca bile daha ilgili. G2 ucuz çünkü neden, ucuz etin yahnisi yavan olur.
Teknosa'dan bir şey almam, aldırmam. Vaadettikleri o satış sonrası destek 0.
Şu an cihaz Vintek'te iş emri açılmış görünüyor. LG Müşteri hizmetlerine mail attım ya geri alır parasını verirsiniz ya da hem tüketici davası hem de hakaret davası açacağım şirketinize son şansınız diye.
Ankara TÜKODER'e gittim geçen gün, ihtar çeker davayı açarız dediler. Ben bu işin peşini bırakmam arkadaş. Yıllar geçse de o telefon geri alınacak, parası bana iade edilecek. Hakaretten tazminat davası açmayı da aile avukatımla konuştum, dilekçeyle başvurup LG'den kayıtları alırsak olay anlattığınız gibi geçmişse büyük ihtimal davayı kazanırız dediler. LG düşünsün.




- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit2: Tekrardan merhabalar arkadaşlar konuyu canlandırayım. Fatura sahibinin dava açması gerekiyor ve fatura sahibi de babam olduğu için davayı açamıyorum. Ayrıca soyadının bir harfini bizim Teknosa'nın "Genius" çalışanı yanlış yazdığı için büyük ihtimal o da dava açamayacak. Telefonun faturada ederi 1399 lira ancak ben bugün tekrar Ankara servisine gittim. Aradaki farkı verip G2 alayım dedim olur dedi. Haftaya telefon gelince 510 lira verip G2 almayı düşünüyorum. Allah LG'den uzak etsin dedim ama büyük konuşmayacakmışız. Bir de şöyle bir hesap yapalım arkadaşlar. G2 Teknosa'da 1599 lira, fatura ederi 1399 lira 200 lira farkla ben G2 alabilirdim. Maalesef şimdi 510 lira farkla alabileceğim. Neyse Nexus'u 1100 lira gibi bir meblağa satmış oldum ki 0'ının ederi de yaklaşık o kadar. Olay tatlıya bağlandı gibi. Vintek iade kararı çıkartmazsa 510 liramı verip paşa paşa G2'mi alacağım. Hiç yoktan iyidir. Gördüğünüz gibi azim kazandı. Herkesin hakkını aradığı nice günlerde görüşmek üzere.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Benim bi arkadaş LG 4x hd kullanıyordu. 4 kere garantiye yolladı. 4.de telefonu alıp yerine Nexus 4 verdiler. Şimdi 4.4.2 güncellemesi almış bana artislik yapıyor. =)
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Çok haklısınız servisten servise çok fark var ancak Samsung servisi sizi yönlendirmiş. LG servisindeki adam benle askerlik arkadaşı tonunda konuşuyor tabiri caizse bıdı bıdı ediyor. E ne yapayım ben böyle markayı kardeşim? Çözüm öner diyorum ben bir şey yapamam diyor. Genel müdürlüğü arıyorum cevap veren yok. Şişliye yolluyorum aynı necatibeye yolluyorum aynı ne yapayım ben şimdi?
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Samsung servisi yönlendirmiş derken hocam?
Bu arada Size lafım yok. Ancak bunun markayla alakası yok bence. Teknosadan kaynaklıdır bu durum. Benim en çok beğendiğim müşteri hizmetleri vatan bilgisayar. Bu konuda en iyisi onlar. Çok iyi mi? Belki değil ama içlerinde en iyilerinden. Onlar da maalesef LG satmıyor işin kötü tarafı.
 

chad87

Asistan
Katılım
24 Mayıs 2013
Mesajlar
107
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Bunlar yaşanan şeyler herkes bir markaya bir firmaya karşı fikrini söylemiş. Samsung servisleri şuana kadar gördüğüm en güzel servis. Şuana kadar aldığım çoğu telefonu teknosadan aldım ve hiç birisinin hakkını yemem her seferinde çok iyi davrandılar. İşin aslına bakarsanız teknolojik ürünler birazda şans işi. Örnek vermek gerekirse Samsung Galaxy SL ilk çıktığında 2 adet aldık birisi sapa sağlam taş gibi çıktı servis yüzü görmedi. 2. aldığımız cihaz ise 3 kere değişti ve 3 ünde de teknosadaki çalışan personel sayesinde 0 (sıfır) kapalı kutu olarak değişti. Daha sonra HTC Sensation XE aldım o apayrı bişey müşteri hizmetlerindeki personel türkçeyi zor konuşuyor. Onun üzerinde Galaxy S 3 aldım 1 kere yere düşürmemden dolayıı hoparlorü arızalandı Teknosa aracılığı ile servise gönderdim 1 hafta sonra ücretsiz bir şekilde tamir edilip geri geldi. Daha sonra LG Optimus G aldım çok güzel bir telefon allahtan hiç bir sorun çıkarmadı. Sonra aldığım telefon ise Galaxy Note 2 onda da aynı şekilde kendi hatam kaynaklı hoparlor zarar gördü ve cızırtılı ses verdiği için teknosaya teslim ettim 1 haftaya tamir edildi geldi sonrasında şarj kaynaklı bir sorundan dolayı tekrar teknosa ile servise gönderdim düzeldi geldi. Bu sebeplerden dolayı hiçbir şekilde Teknosa harici başka bir yerden teknolojik ürün satın almıyorum.Benim anladığım kadarıyla memnun olan ve olmayan bir çok insan var bununla ilgili olarak kimse kişisel olarak algılamasın ama sizin davranışınıza göre yardımcı oluyorlar çünkü insan psikolojisi siz ne kadar sert girerseniz o kadar sert geri teper. Lütfen şunu aklınızdan çıkarmayın bu tarz mağazalardan çalışan insanlar bütün gün boyunca ayaktalar ve sadece sizinle görüşmüyorlar belki sizden önce görüştüğü müşteri personeli aşağıladı egosunu onun üzerinde tatmin etti bilemezsiniz .O yüzden tavsiye olarak size sunabileceğim tek şey tatlı dil her işi çözer. Tekrar söylüyorum kimse kişisel algılamasın herkes fikrini sunduğu için bende fikrimi ve yaşadıklarımı sunmak istedim.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Kesinlikle bu tatlı dil olayına katılıyorum. Ben LG G2 aldığım Teknosa mağazasında LG tanıtım grubuyla arkadaş oldum. Ne zaman gitsem güler yüzle karşılayıp (elbette herkesi böyle karşılıyorlar ama daha bir samimilik kastettiğim), her türlü yardımcı oluyorlar.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
yorum yazmadan geçemeyeceğim,
[MENTION=77665]feza08[/MENTION] , teknosa konusunda haklısın heriflerin birşeyden anladıkları yok. Adamlardan yıllar önce HTC aldım ve faturasını kaybettim işin ilginci onlarda bulamadı ve cihazı teknik servise gönderemedim öylece kaldı.

LG için aynı şeyi söyleyemeceğim her şirkette iyi çalışan kötü çalışan vardır. Belliki sen kötü teknik servise çarpmışsın keşke farklı bir ile gönderseydin ve hiç bayileri katmadan direk kendin gönderseydin.

Yorumlarımda var 3 sene önce LG Optimus black aldım , 1 kez arıza yaptı 5 günde teslim ettiler ve 3 senedir kullanıyorum (İstanbul Mecidiyeköy teknik servisinde)

Şuan LG G pro aldım ki 1 senedir sorunsuz kullanıyorum, Benimle aynı zamanda alınanan Samsungların aksine taş gibi.

LG yi çokta karalamamak lazım diye düşünüyorum. Talihsiz bir durum yaşamışsın , he bide rootlu cihazı teknik servise yollamak nedir yahu o kadar kural vs okumuşsn hiç denk gelmedin mi :)

umarım farklı birinin başına gelmez diyelim.
 

aceleciburak

Asistan
Katılım
21 Eylül 2008
Mesajlar
404
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
Samsung servisi yönlendirmiş derken hocam?
Bu arada Size lafım yok. Ancak bunun markayla alakası yok bence. Teknosadan kaynaklıdır bu durum. Benim en çok beğendiğim müşteri hizmetleri vatan bilgisayar. Bu konuda en iyisi onlar. Çok iyi mi? Belki değil ama içlerinde en iyilerinden. Onlar da maalesef LG satmıyor işin kötü tarafı.

bir ara G2 geldi oda piyasadan alındı nabız yoklama için 2014 için Vatan LG satacakmı şuan belli değil ama ürün yönetimine dile getiriyorum özellikle Nexus 5 için belki yine piyasadan alınır ...

asıl işin ilgincini anlatayım geçen sene Nexus 4 geldi Türkiyeye Vatanda da belli bir süre sonra geldi ama az adetli snra LG ile anlaşma bitti zannedersem ürünlerin devamı gelmedi var olan ürünler kaldı teshir fln LG nexus 4 ne kadar satıldı seri sonunda 499 TL düşün bir çalışan olarak kapalı kutu kenara atsam bekletsem seri sonu olacak keza aynısı Galaxy Nexus ta oldu 1369 a sattm geçen ocakta mağazada nisanda kapalı kutu 799 oldu ...
 

Vikings

Müdavim
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2013
Mesajlar
9,621
Reaksiyon puanı
91
Puanları
228
yorum yazmadan geçemeyeceğim,
@feza08 , teknosa konusunda haklısın heriflerin birşeyden anladıkları yok. Adamlardan yıllar önce HTC aldım ve faturasını kaybettim işin ilginci onlarda bulamadı ve cihazı teknik servise gönderemedim öylece kaldı.

LG için aynı şeyi söyleyemeceğim her şirkette iyi çalışan kötü çalışan vardır. Belliki sen kötü teknik servise çarpmışsın keşke farklı bir ile gönderseydin ve hiç bayileri katmadan direk kendin gönderseydin.

Yorumlarımda var 3 sene önce LG Optimus black aldım , 1 kez arıza yaptı 5 günde teslim ettiler ve 3 senedir kullanıyorum (İstanbul Mecidiyeköy teknik servisinde)

Şuan LG G pro aldım ki 1 senedir sorunsuz kullanıyorum, Benimle aynı zamanda alınanan Samsungların aksine taş gibi.

LG yi çokta karalamamak lazım diye düşünüyorum. Talihsiz bir durum yaşamışsın , he bide rootlu cihazı teknik servise yollamak nedir yahu o kadar kural vs okumuşsn hiç denk gelmedin mi :)

umarım farklı birinin başına gelmez diyelim.

Haklısın hocam, LG yi herkes yok efendim güncelleme sabıkalı yok efendim dandik malzeme geçin bunları :) bak ben yaklaşık 4 yıl önce LG cholatte aldım kumanda gibi bişidi :) 3 cü yıldan sonra donmalar başladı hafiften 4 cü yılda batarya ve telefon sapıttı haliyle ozaman android güncellememi vardı :D LG optimus l9 aldım tasarımı cok hoşuma gitmişti diye fakat o zamanlar telefon cahiliydim yani telefonda rammış ekran kartıymış işlemcisiymiş onlara bakmazdım bi tek kamera tasarım uygulamalar falan tamam derdim :) sonra elime para geçti dedim telefon alıyım ya hemde cok telefon cıktı :D ilk başta aklımda elbette note 2 vardı sonra note 3 ü gördüm :D dedim kimse fikrimden vazgeçtiremez :D tam kararımı vermiştim iphone 5s gördüm işte o zamanlar özelliklerinede bakmaya başlamıştım telefonların ne biliyim 64bit işletim sistemi o bu şu gözüm dönmüştü fakat 2 problemim vardı ekranı çok kücüktü ve bataryası cok cabuk bitiyor dediler ve almanyadan dayım geldi onda 5s varmış baktım cidden telefonun şarjı çok az gidiyor stabilite olarak evet iyidi ama hayır ondanda vazgeçtim ve dedimki ben gidip note3 almalıyım :D bayiye girdim note 3 çıkarttı konuştuk falan HTC one lg g2 sony z1 falan çıkarttı bişi oldu tamamen almaktan vazgeçtim döndüm evime 1hafta araştırdım :D yine lg. g2ye aşık oldum videolar izledim performansı o bu kafayı yedim :D tamam telefonun malzeme kalitesi kötü olabilir ama aşık oldum :D sonra aldım işte mutlu mesut yaşıyoruz yakında çocuk falan yapıcaz :D
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
lg yetkili servisleri max. kaç günde telefonu göndermek zorundalar bilgisi olan var mı? 24 ocakta gönderdim 26 şubattayız değişim onayı verilmesine rağmen hala telefonu göndermediler.
 

chad87

Asistan
Katılım
24 Mayıs 2013
Mesajlar
107
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Servise gore degismez. Yasal servis suresi degismis sanirim 20 is gunu olarak
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Tavsiyem servis için teknosa gibi aracıları kullanmayın.
Değişim iade gibi durumlarda firmalar oyalama bıktırma yoluna gidiyor.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Bende bugün Teknosa garantisindeki LG telefonum için gittim. Garanti yaparken pilin ücretsiz değişeceği söylendi şarj cihazı da bozuldu pili değiştirmek için ve şarj cihazı için telefonu servise yollamamız gerekir dediler bende telefon bana lazım pili gönderin yerine pil verin geçici bir şar cihazı verin dedim kabul etmediler bir şarj cihazı ve pil için bunu yaptılar ve geçici teleonda vermediler tüketiciyi koruma derneğine şikayet ederek sigorta paramı alacağım. TEKNOSA DAN kesinlikle ürün almayın. Bu şikayeti yazan arkadaşa katılıyorum aynen böyle yapıyorlar.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Öncelikle geçmiş olsun. benim de daha geçen perşembe 5s gold telefonumu kulaklık takınca cızırtı yapıyor diye servise verdim.(genpa) telefonumun yenisiyle değiştirileceğini söylediler. şimdi gelmesini bekliyorum. samsung , lg, sony servisine gitmedim. ama apple bu konuda iyi. çevremde duyduğum çoğu arızalarda cihaz değişimi yapıyorlar.
 

pianoman

Asistan
Katılım
23 Mayıs 2014
Mesajlar
178
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
Bunlar böyle zorla güzellikten anlıyor aynı hikaye darty de benim başımdan geçti başta kurda yatıp sonunda ayıplı mallarını kuzu gibi geri aldılar.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
İyi günler arkadaşlar ben 14.11.2014 tarihinde ankamall teknosadan sony xperia z3 aldım telefonu 2.300 aldım 2 yıl garantisi var geçenlerde sabah kalktığımda telefonun heryeri parmak izi olmuştu ve bu telefon suya dayanıklı diyorlar ve o gün telefonu musluk suyuyla yıkadım ve telefonu kuruladım telefonda hiçbirşey yoktu az bi sonra oyun oynamaya başladım telefon biraz ısındı ve oyundan çıktım ekran parlaklığını arttırınca ekran titremeye başladı ve kapan ekran ve açma tuşuna bastım ekran titreyip tekrar kapanıyordu benimde su aldıysa diye aklıma prinç geldi pirinç de 2 saat filan durduktan sonra telefonu pirinçten çıkardım ve telefon düzelmişti hiç bi sıkıntısı yoktu 2 gün sonra gezerken arkadaşımla konuşuyodum telefondan sonra görüşme bitti telefonun tuş kilidini kitleyip cebime koydum az bi sonra telefona ihtiyacım oldu yani whatsapp dan mesaj geldi güneşden dolayı ekran net değildi ve parlaklığı yine arttırdığımda telefonun ekranı yine titreyip kapandı sonra açmayı denedim açılmadı dokunmatik işliyor telefonla görüşme yapılıyor fakat ekran ışığı gelmiyordu ekran kapkaraydı eve gittiğimde akşamdan sabaha kadar pirinç de durdu fakat bu sefer düzelmedi bende 2 gün önce garantiye teknosaya gittim arkadaşlarımla ve bizle ilgilenmediler kulaklık ve şarj aleti yanımda olmadığı için garantiye yollamadılar ve öbür gün gittiğimde 18 yaşından küçüklerin imza yetkisi yok işlem yapamayız dediler fatura benim üstüme bende 16 yaşındayım ve beni necati bey caddesinde teleservise gidin diyerek başından savdılar bende bugün yanımda bir büyükle teknosaya gitcem inş hayırlısı olur ama ben teknosanın yetkililerini hiç sevmedim hepsi gırgır şamata peşinde hiç ilgilenmiyolar neyse arkadaşlar okuyanların biraz vaktinden çaldım kusura bakmayın... ALTINDAĞ/ANKARA
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ne yaparsın teknosa da çalışanın % 95 mal abi bune yaa 20 gundur telefonumu servise vermişim daha hiç ses seda yok en son gidip magazadan birini dövecem yeminederim
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
helal olsun kardeşim sana bana yapmış olsalardı bunu o telefonu orada parçalarım ve o yetmez miş gibi o vitrini parçalardım allah yardımcın olsun k.g iyi calışmalar
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sony servis berbat garantili gönderdim garanti dısı bırakıp bozdular geri yolladılar bendse mahkemeye verecegim dedim telefonun ana kartnı degiştirdiler 1 ay sonra kamera calısmamaya basladı sonra sebeke tamamen gitti bir bu telefon sony garantili idi telefon evde bos bos duruyor bundan sonra sony mi tövbe turkiyede servislerin hepsi kötü kvk cihaz almayın
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Ben Bir sony z2 aldım.telefon 7 gününde arıza verdi.servise değiştirmek amacıyla yoladım.aynı cihazınyenisini verirler değilmi?
 
Üst