Sakin.sunal
Öğrenci
- Katılım
- 24 Ocak 2022
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 34
Biraz uzun olacak ama tecrübemi paylaşmak istiyorum. 15.02.2022 tarihinde bir hata ederek incehesap.com dan bir hazır sistem aldım. İçinde asus 5500 xt 4gb bir ekran vardı. Daha ikinci ayında display porttan görüntü vermedi, bozuldu. Bende haliyle garantiye yolladım ve serüven başladı. Ekran kartı aldığımda 1741 tl idi. 2 ay sonra 3000 civarına yakın değeri vardı. Bana dediler ki tamir edemiyoruz, değişim için de stokta ürün yok size para iadesi yapalım. Para iadesi ile aynı ürünü tekrar almam imkansızdı. Kabul etmedim. Kartı Hdmı ile kullanabileceğimi bozuk da olsa ürünü bana göndermelerini istedim. Kredi kartıma iradem dışında ücret iadesi yapıp ürünü de imha ettiklerini söylediler. Ziynetliğine sahip olduğum malı imha edemezsiniz, tck 155 e göre bu nitelikli güveni kötüye kullanma suçudur dedim dinlemediler. Bu arada o tarihlerde hala hazır sistemler içinde benim kartımın birebir aynısını satıyorlardı. Ekran görüntüleri mevcuttur. Tekli iade ve değişim yokmuş. Halbuki kanunen hakkında bir gelenek yoksa bir malın satışı başka bir malın alım şartına bağlanamaz. Kendileri bana mail attı. Size ge force 1650 verelim ama 2000 tl fark ödemeniz lazım dediler. Bende dedim ki bu ürün de stoklarınızda yok görünüyor nasıl satıyorsunuz? Onu da geçtim hadi diyelim ben bu yeni önerdiğiniz kartı fark ödeyerek aldım, iki gün sonra bu da bozuldu, iki ürün de stoğunuz da yok görünüyor nasıl olacak dedim. Bu ürün için stok problemi yok dediler. Bana 5500 satarken stok problemi mi vardı? Bu sözünüze nasıl güveneyim dedim haklısınız dediler. Bende bunun üzerine asus a yazdım. Asus muhatabınız firmadır dedi. Tüketici hakem heyetine gittim, malın yenisi ile değişimi, hizmetin yeniden görülmesi yönünde karar çıktı. Müşteri temsilcileri B. Hanım kesinlikle bu karar uygulanacak bir hafta bekleyin Asus tan cevap bekliyoruz dediler. Uzayan bir haftalar 2 aya yaklaştı. Bende ilamlı icra takibi başlattım. Müşteri hizmetlerine defalarca gün içinde telefon kullanamadığımı mail atabileceklerini söyledim. Dediler ki gün ve saat verin randevu oluşturalım arayalım sizi. Sizinle G. Bey ilgileniyor dediler. 6 defa belirttikleri gün ve saatte telefon başında bekledim aramadılar. 11 defa G Bey ile görüşmek için aradım, ne tesadüf her seferinde ya meşgul ya da o gün izinli. Biz arayalım dediler aramadılar. Kartın güncel fiyatı 10.000 civarı. Şimdi benim zararım ne olacak? Daha garantisi bitmeyen malı ancak 2 ay kullanabildim. Şimdi zararımı tazmin etmek için icra dairesi ve hakem heyeti bekledim, bekliyorum. Benim için sorun değil, gerekirse on sene uğraşırım ama hayatımda böyle bir ticaret görmedim. Siz olsanız ne yapardınız?