Genzo W.
Asistan
- Katılım
- 13 Ocak 2012
- Mesajlar
- 262
- Reaksiyon puanı
- 79
- Puanları
- 28
Merhaba Xiaomi ile geçen garanti sürecini sizinle paylaşmak istedim. Bu sene içinde ablama Xiaomi Note 9s telefon aldık. Telefon sürekli kendi kendine açılıp kapanınca acaba tuş kısmında bir sorun mu var dedik garantiye gönderdik. Evofone Genpa ile anlaşmalı olduğu için telefonu Genpa Kadıköy servisine gönderdik. Teknik servis bize anakart ve ekranın değişmesi gerektiğini ve kameranın da arızalı olduğunu söyleyip bizden 1700 lira para talep etti. Onay verirsek yapacaklarını yoksa geri göndereceklerini söylediler. Biz böyle bir fiyatı kabul etmedik tabi sonra birde arayıp telefonu göndermeyeceklerini gelip alabileceğimizi söylediler. Gelemeyeceğimizi söyleyince zar zor gönderdiler. Mecburen başka bir telefoncuya götürdüğümüzde oradaki çocuk telefonu rahatça açtı ve içindeki vidaların bile takılmadığını gördük. Ürün alırken satış sonrası hizmetin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha görmüş olduk.