Haber Beklenen Yeni FPS Oyun: Ground Branch

Bu konuyu okuyanlar

Penetrator God

Doçent
Katılım
14 Ocak 2020
Mesajlar
592
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
438
Puanları
63
Yaş
24
1643045319100.png






Erken Erişim Çıkış Tarihi: 14 Ağustos 2018
Tam Sürüm Çıkış Tarihi: 2022'de çıkması bekleniyor.
Yapımcı Firma: BlackFoot Studios
Yayıncı Firma: MicroProse Software

En Düşük Sistem Gereksinimleri:

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows 7 SP1 64-bit
İşlemci: Intel Core i5-2500K / AMD FX-8350
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 2GB / AMD Radeon HD 7850
DirectX: Sürüm 11
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 30 GB kullanılabilir alan​

Oyun Hakkında:



1643044671216.png


Ground Branch, çok oyunculu odaklı bir taktik nişancı oyunudur. Oyun, bir takımdaki oyuncuların işbirliğine odaklanır. Genellikle tek bir mermi rakibi öldürmek için yeterlidir ve tüm silahlar gerçek hayattaki gibi tasarlanmıştır. BlackFoot Studios ekibinin Tom Clancy's Rainbow Six, Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear ve Tom Clancy's Ghost Recon gibi projelerin emektarlarından oluşan ilk yapımıdır.

Oyunun hikayesi, CIA'in bir parçası olan SAD (Special Activity Division) olarak bilinen meşru bir birimine dayanmaktadır. Bu birliklerin görevi, Amerika Birleşik Devletleri'nin gizli operasyonlar gerçekleştirmektir. Askerler düşman topraklarına operasyon yapmaktadırlar. Aynı zamanda, SAD askeri resmi bir örgüt değildir, bu nedenle kurallara uymak zorunda değildirler, yani birim belirli bir görevi tamamlama yöntemlerini seçme konusunda neredeyse tam özgürlüğe sahiptir.

Oyun sadece çok oyunculu platformda ve PC'de oynanması amaçlanmıştır ve mükemmel eğitimli asker mangaları arasındaki küçük çatışmalar etrafında döner. Geliştirme aşamalarında gerçekçiliğe odaklanılmıştır, bu nedenle birliklerinizin sağlığı yenilenmez, ciddi yaralar genellikle ölümcül olur veya hafif yaralanmalar karakterin hareket yeteneklerini ciddi şekilde sınırlar.

Fizik motoru, hedeften uzaklık, hız, rüzgarın yönü veya vurulan malzemenin türü gibi çeşitli parametrelerle belirlenen balistik ve mermilerin etkili nüfuzu gibi özellikleri hesaplar. Oyuncular askerlerini özgürce özelleştirebilir; eş zamanlı olarak, her zırh türü, silah veya diğer ekipman parçasının, karakterin hareketliliğini etkileyen kendi ağırlığı vardır.

Silah cephaneliği hiçbir şekilde yapay olarak dengelenmemiş, mümkün olan maksimum gerçekçilik seviyesini korumak amaçlanmıştır ve tüm teçhizatlar oyuncuya ilk maçtan itibaren verilir.


 

Son mesajlar

Üst