Lykie
Öğrenci
- Katılım
- 14 Kasım 2018
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 31
Merhabalar bundan 10 ay önce türk telekomdan interneti bağlattım ilk 2 ay hiç bir sorun yoktu 3. aydan sonra internetim sürekli git geller oldu gidiyor 1 dk filan sonra geri geliyor arıyorum müşteri temsilcisini sürekli aldığım cevap bizde kopma görünmüyor diyip duruyorlar neyse kısa keseyim sonradan fark ettim ben 50 tarife kullanıyorum internet gittiği zamn internet hızım 5 düşüyor sonra geri gidiyor 50 geri yükseliyor modem arayüzünden bunu görebiliyorum bu her yükselip inmesinde internetim gidiyor geliyor günlerce bazen 5 de kalıyor aylık 76tl ödeyip 5 ile internete giriyorum 45 mb kayıp sürekli arıyorum müşteri temsilcisini ya bana kaldırıp saçma saçma cevaplar veriyorlar dalga geçer gibi verdikleri cevap kotanızı aşmışsınız ya allah aşkına bunlara hiç mi öğretilmiyor 50 paket de kota aşımı 16 düşer diyorum kaldırıp bu sefer kota aşımı yüzünden hızınızı görüntüleyemeiyorum diyorlar arıza kaydı oluşturuyorum diyip bırakıyorlar tele bir msj geliyor arıza kaydı alındı diye başka bşir şey yok internet hızımıda düşürmüyorlar bu durumuda düzeltmiyorlar baya uğraştan sonra ekiplere kontrol ettirebilmişim aldığım cevaplar (sözde eve gelip ekip kontrol etmiş) beni özel numaradan arayıp: kablolar bakırmış vdsl desteklemiyormuş bu interneti sana nasl verdiler (birde bunu bana soruyor) işte kar yağar yağmur yağar gider gelir böyle ara müşteri temsilcilerini internetini düşürsünler başka pakete geç (müşteri tem. sorun göremediğim için bu mümkün değil diyor) ya hayır madem desteklemiyordu bana sizin alt yapı vdsl size bunu verebiliriz birde ona özel modem lazım diyip modemde kakaladılar hani desteklemiyor neden bu paket bağlandı benim mi bilmem gerekiyordu evin bakır kablo olduğunu artık yemin ediyorum bıktım ya 76 küsür ödeyip 5mb paket yazım hataları olabilir kusuruma bakmayın bunu nasıl halledebilirim ne yapmam gerekli şimdiden çok tşşkür ediyorum