2 ay süren iade sorunu şaşırdım kaldım

Bu konuyu okuyanlar

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
586
Reaksiyon puanı
179
Puanları
43
Yaş
26
Merhabalar Samsung marka 24 inç monitör aldım. Ürünü 8. gününde iadeye gönderdim yalnız iade kabul edilmedi gerekçe ise koruma köpüğü eksikmiş. Sadece üst taraftaki koruma köpüğü eksik olduğu için kabul etmediler. Tüm malzemeleri eksiksizdi sadece koruma köpüğü yoktu. Ürünü bana geri gönderdiler ben de ürünü servis raporu dahilinde iade etmelerini istedim üründe ışık sızması, 2 adet ölü piksel mevcuttu. Yaklaşık 1 ay sürdü ve talep onaylandı. Ben de onaylanan talebe istinaden müşteri hizmetlerine yazdım para iadesi mümkün mü diye onlar da evet 2 iş günü içerisinde paranız hesabınıza yatacaktır dediler. Ben de bu mesaja güvenerek Yeni bir monitör aldım ama gel gelelim hepsi burada nın ve servisin yaptığı yanlışlığa. 1 adet ölü piksel olduğu gerekçesiyle iadeyi kabul etmeyerek ürünü onarıp kargo ile bana gönderdiler. Ben 20 gün para iadesi olacak diye beklerken kargo takip numarası ile mail geldi hepsi burada tarafından. Ürün bana şimdi geri geliyor ben ne yapacağım ne edeceğim lütfen bir akıl verin. Tüketici Hakem Heyeti başvurusu yaptım dönüş bekliyorum. Hepsi burada bizi ilgilendiren bir konu yok diyor servis verdi kararı diyor şaşırdım kaldım cidden.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Para iadesi mümkündür dedikten sonra aldım ben kendime Yeni bir Monitör.
IMG_20201128_010438.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

Önce onaylanan talep ardından 20 gün sonra ret edildi.
IMG_20201128_010635.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

İki adet ölü piksel ve ışık sızması resmi.
IMG_20201128_011023.jpg
 
Son düzenleme:
S

SDN Anonim 608469

SDN Okuru
Merhabalar Samsung marka 24 inç monitör aldım. Ürünü 8. gününde iadeye gönderdim yalnız iade kabul edilmedi gerekçe ise koruma köpüğü eksikmiş. Sadece üst taraftaki koruma köpüğü eksik olduğu için kabul etmediler. Tüm malzemeleri eksiksizdi sadece koruma köpüğü yoktu. Ürünü bana geri gönderdiler ben de ürünü servis raporu dahilinde iade etmelerini istedim üründe ışık sızması, 2 adet ölü piksel mevcuttu. Yaklaşık 1 ay sürdü ve talep onaylandı. Ben de onaylanan talebe istinaden müşteri hizmetlerine yazdım para iadesi mümkün mü diye onlar da evet 2 iş günü içerisinde paranız hesabınıza yatacaktır dediler. Ben de bu mesaja güvenerek Yeni bir monitör aldım ama gel gelelim hepsi burada nın ve servisin yaptığı yanlışlığa. 1 adet ölü piksel olduğu gerekçesiyle iadeyi kabul etmeyerek ürünü onarıp kargo ile bana gönderdiler. Ben 20 gün para iadesi olacak diye beklerken kargo takip numarası ile mail geldi hepsi burada tarafından. Ürün bana şimdi geri geliyor ben ne yapacağım ne edeceğim lütfen bir akıl verin. Tüketici Hakem Heyeti başvurusu yaptım dönüş bekliyorum. Hepsi burada bizi ilgilendiren bir konu yok diyor servis verdi kararı diyor şaşırdım kaldım cidden.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Para iadesi mümkündür dedikten sonra aldım ben kendime Yeni bir Monitör.
Ekli dosyayı görüntüle 126144
Mesaj otomatik birleştirildi:

Önce onaylanan talep ardından 20 gün sonra ret edildi.
Ekli dosyayı görüntüle 126145
Mesaj otomatik birleştirildi:

İki adet ölü piksel ve ışık sızması resmi.
Ekli dosyayı görüntüle 126146
Keşke acele etmeseymişsiniz.
 

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
586
Reaksiyon puanı
179
Puanları
43
Yaş
26

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
586
Reaksiyon puanı
179
Puanları
43
Yaş
26
Hepsiburada müşteri hizmetlerinin yazmış olduğu mesaj;
Yapılan servis incelemesinde ürününüzün standartlara uygun olduğu gerekçesi ile herhangi bir problem bulunmadığından tarafınıza yönlendirilmiştir. Servis kendi inisiyatifi doğrultusunda karar verdiğinden Hepsiburada'nın bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
Ben hepsiburada yı tüketici Hakem Heyeti ne yazdım servisi mi yazmam gerekirdi acaba.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gelen kargoyu teslim almadan geri mi göndersem acaba yoksa teslim alıp Tüketici Hakem Heyetinin sürecini mi beklesem.
 

Hidro Dinamik

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2017
Mesajlar
5,996
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
10,560
Puanları
113
Hepsiburada müşteri hizmetlerinin yazmış olduğu mesaj;
Yapılan servis incelemesinde ürününüzün standartlara uygun olduğu gerekçesi ile herhangi bir problem bulunmadığından tarafınıza yönlendirilmiştir. Servis kendi inisiyatifi doğrultusunda karar verdiğinden Hepsiburada'nın bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
Ben hepsiburada yı tüketici Hakem Heyeti ne yazdım servisi mi yazmam gerekirdi acaba.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gelen kargoyu teslim almadan geri mi göndersem acaba yoksa teslim alıp Tüketici Hakem Heyetinin sürecini mi beklesem.
Heyete 1 kez başvuru yapıp bıraktığınızda max sonuçlanma süresi 6 ay diye biliyorum.
Eğer siz birden fazla başvuru yaparsanız karşı tarafın avukatı işi bulandırıp 9 ay 12 aya kadar öteleyebilir.
Birde sonucun ne çıkacağıda muamma. Servisin kararını baz alarak karar vermeleri de mümkün sizin 15 gün içinde iade etme talebinizi de.

Eğer karar aleyhinize olursa 2 monitör sizi maddi olarak zorlamayacak ve 2 monitörü kullanabilecekseniz geri iade yapmayın. Karar lehinize çıkarsa kısa sürede olsa monitörsüz kalmazsınız.
Ama en mantıklısı 2. monitörü iade edip 1. monitörün sonucu beklemek.

Birde en kötüsü 2. monitörde de benzer sorunlar yaşayıp 2 tarafla birden uğraşmak olur. Sonuçta teknoloji şans işi gelecek olanda da sorunlar olabilir.
 

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
586
Reaksiyon puanı
179
Puanları
43
Yaş
26
Herkese teşekkür ediyorum önerileriniz için teşekkür ederim. Benim 2. Almış olduğum monitör 2k bir monitör diğer iade ettiğim FHD Ve 24 inç ben daha gelişmiş bir monitör almıştım. O sebeble Samsung ile işim kalmadı aslında ama acaba 2. El den satış yapabilir miyim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hepsiburada tarafından arandım ve müşteri temsilcimiz tarafından yanlış bilgilendirme sonucu bir mağduriyetiniz olmuş dedi biz bu mağduriyeti ürünün iadesini yaparak telafi edeceğiz dedi. Ve ürünü pazartesi günü kargoya verilip takip numarasını da göndermemi istedi. Sorunum çözüldü geç de olsa ? herkese teşekkür ediyorum
 
Son düzenleme:
Üst