Kubilayhan014
Doçent
- Katılım
- 18 Nisan 2019
- Mesajlar
- 588
- Reaksiyon puanı
- 180
- Puanları
- 43
- Yaş
- 26
Merhabalar Samsung marka 24 inç monitör aldım. Ürünü 8. gününde iadeye gönderdim yalnız iade kabul edilmedi gerekçe ise koruma köpüğü eksikmiş. Sadece üst taraftaki koruma köpüğü eksik olduğu için kabul etmediler. Tüm malzemeleri eksiksizdi sadece koruma köpüğü yoktu. Ürünü bana geri gönderdiler ben de ürünü servis raporu dahilinde iade etmelerini istedim üründe ışık sızması, 2 adet ölü piksel mevcuttu. Yaklaşık 1 ay sürdü ve talep onaylandı. Ben de onaylanan talebe istinaden müşteri hizmetlerine yazdım para iadesi mümkün mü diye onlar da evet 2 iş günü içerisinde paranız hesabınıza yatacaktır dediler. Ben de bu mesaja güvenerek Yeni bir monitör aldım ama gel gelelim hepsi burada nın ve servisin yaptığı yanlışlığa. 1 adet ölü piksel olduğu gerekçesiyle iadeyi kabul etmeyerek ürünü onarıp kargo ile bana gönderdiler. Ben 20 gün para iadesi olacak diye beklerken kargo takip numarası ile mail geldi hepsi burada tarafından. Ürün bana şimdi geri geliyor ben ne yapacağım ne edeceğim lütfen bir akıl verin. Tüketici Hakem Heyeti başvurusu yaptım dönüş bekliyorum. Hepsi burada bizi ilgilendiren bir konu yok diyor servis verdi kararı diyor şaşırdım kaldım cidden.
Para iadesi mümkündür dedikten sonra aldım ben kendime Yeni bir Monitör.
Önce onaylanan talep ardından 20 gün sonra ret edildi.
İki adet ölü piksel ve ışık sızması resmi.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Para iadesi mümkündür dedikten sonra aldım ben kendime Yeni bir Monitör.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Önce onaylanan talep ardından 20 gün sonra ret edildi.
Mesaj otomatik birleştirildi:
İki adet ölü piksel ve ışık sızması resmi.
Son düzenleme: