1500-2100 Lira Bandında Alacak Bir Telefon Bulamıyorum

Alio6

Doçent
Xperia X 1500 2000 arası gelirse alırım diye düşünüyordum fakat oda 2300+ bir fiyatla gelmiş olacak o paraları o cihaza hayatta vermem, note 5 çok büyük s6 pil ömrü kötü lg g4 sorunlar var bir türlü cihaz bulamıyorum yakın tarihte çıkacak cihazlar var mı bekleyeyim mi napayım?
 
Son düzenleyen moderatör:

Drogba39

Profesör
Sorunsuz bir cihaz bulamazsın gibi bir şey. Z5'e de bir bakmanı öneririm. Bence bir powerbank ile S6 al.
 

...Görkem...

Profesör
Xperia X 1500 2000 arası gelirse alırım diye düşünüyordum fakat oda 2300+ bir fiyatla gelmiş olacak o paraları o cihaza hayatta vermem, note 5 çok büyük s6 pil ömrü kötü lg g4 sorunlar var bir türlü cihaz bulamıyorum yakın tarihte çıkacak cihazlar var mı bekleyeyim mi napayım?

Merhaba,

Maksimum butcenize gore konusalim. Yani 2100 tl.

Size acik ve net ifade ediyim 2100 tl verecek olsam samsung note 5 alirdim. Siz note 5 icin buyuk demissiniz ama,

Note 5 exynos 7420 islemcisi ile bikere bu fiyat bandindaki sony xperia z5 vb sd810'lu cihazlardan daha guclu. Ayni zamanda sd810'lu cihazlara gore dahq az isiniyor ve guc tuketimi daha iyi. Diger yandan s6'dan daha iyi cunku pil performansi s6'dan kat kat iyi. S6'dan daha iyi cunku s6 3gb ram, note 5 4gb. Android'de ne kadar cok ram o kadar iyi. Ayrica note 5'in ekrani daha iyi. Ikiside 2k super amoled. Teknik olarak ayni gibi duruyor ama cam ile panel arasindaki film s6'da renkleri biraz saptiriyor. Ama note 5 de bu durum soz konusu degil. O nedenle s6 ile note 5 i ayni duvar kagidi ile inceleyin goruceksiniz bu durumu. Ayrica note 5, s6 ile benzer bir kamera performansi sunuyor ama sony z5'den kesinlikle daha basarili bir kameraya sahip. Note 5'in 5.7" oldugu gozunuzu korkutmasin. 5.5"lik iphone 6s plus/ 6 plus ile ayni kasa boyutuna sahip. Yani elinizde 5.5" lik bir telefon varmis gibi hissediyorsunuz ama ekrani 5.7". Bu cok buyuk bir arti cunku ekran kasa orani bir tasarim basarisidir.

Alternatif;

Eger hepsiburada'dan alisveris yapmaya sicak bakiyorsaniz bir lg g5 alin. 2050 tl ! Hem en guncel en guclu teknolojiye sahip olan hem de bu ozellikleri 2050 tl'ye satin alin. Suan hepsiburada g5'i bu fiyattan sattigi icin 2000 tl civari fiyat bandindaki en iyi urun bu.

Samsung s6:

Bu cihazada bir deginelim. Arkadas pil konusunda iyi olmadigindan bahsetmis. Evet ne yazikki s6'nin pil performansi kotu. Fakat cihazin tek kotu oldugu noktada bu zaten :) yani kucuk bir power bank ile bu sorunu cozebilirsiniz. Ev is okul gibi ortamlarda da zaten cihaz kendi sarj aleti ile 40 dakikada %0'dan %60'a ulasiyor. Yani eve geldiniz acil cikcaksiniz hemen bir dus alma suresi kadar zamanda %60 olucak. Hizli sarj bu konuda pilin eksikligini bir nebzede olsa gideriyor. Disarda da piliniz biterse 5000 mah'lik bir power bank ile 1.5- 1.75 kez full sarj edebilme imkaniniz var. Yada kucuk bir 3000 mah civari ile hem tasimasi kolay olur hemde 1 kez tam sarj edebilirsiniz cihazi.

Ozetle 2100 tl'ye tavsiye ettigin urunler oncelik sirasi ile,

1- Lg G5 ( hepsiburada 2050 tl)
2- Samsung note 5
3- Samsung s6 = Sony xperia z5
 

Alio6

Doçent
Merhaba,

Maksimum butcenize gore konusalim. Yani 2100 tl.

Size acik ve net ifade ediyim 2100 tl verecek olsam samsung note 5 alirdim. Siz note 5 icin buyuk demissiniz ama,

Note 5 exynos 7420 islemcisi ile bikere bu fiyat bandindaki sony xperia z5 vb sd810'lu cihazlardan daha guclu. Ayni zamanda sd810'lu cihazlara gore dahq az isiniyor ve guc tuketimi daha iyi. Diger yandan s6'dan daha iyi cunku pil performansi s6'dan kat kat iyi. S6'dan daha iyi cunku s6 3gb ram, note 5 4gb. Android'de ne kadar cok ram o kadar iyi. Ayrica note 5'in ekrani daha iyi. Ikiside 2k super amoled. Teknik olarak ayni gibi duruyor ama cam ile panel arasindaki film s6'da renkleri biraz saptiriyor. Ama note 5 de bu durum soz konusu degil. O nedenle s6 ile note 5 i ayni duvar kagidi ile inceleyin goruceksiniz bu durumu. Ayrica note 5, s6 ile benzer bir kamera performansi sunuyor ama sony z5'den kesinlikle daha basarili bir kameraya sahip. Note 5'in 5.7" oldugu gozunuzu korkutmasin. 5.5"lik iphone 6s plus/ 6 plus ile ayni kasa boyutuna sahip. Yani elinizde 5.5" lik bir telefon varmis gibi hissediyorsunuz ama ekrani 5.7". Bu cok buyuk bir arti cunku ekran kasa orani bir tasarim basarisidir.

Alternatif;

Eger hepsiburada'dan alisveris yapmaya sicak bakiyorsaniz bir lg g5 alin. 2050 tl ! Hem en guncel en guclu teknolojiye sahip olan hem de bu ozellikleri 2050 tl'ye satin alin. Suan hepsiburada g5'i bu fiyattan sattigi icin 2000 tl civari fiyat bandindaki en iyi urun bu.

Samsung s6:

Bu cihazada bir deginelim. Arkadas pil konusunda iyi olmadigindan bahsetmis. Evet ne yazikki s6'nin pil performansi kotu. Fakat cihazin tek kotu oldugu noktada bu zaten :) yani kucuk bir power bank ile bu sorunu cozebilirsiniz. Ev is okul gibi ortamlarda da zaten cihaz kendi sarj aleti ile 40 dakikada %0'dan %60'a ulasiyor. Yani eve geldiniz acil cikcaksiniz hemen bir dus alma suresi kadar zamanda %60 olucak. Hizli sarj bu konuda pilin eksikligini bir nebzede olsa gideriyor. Disarda da piliniz biterse 5000 mah'lik bir power bank ile 1.5- 1.75 kez full sarj edebilme imkaniniz var. Yada kucuk bir 3000 mah civari ile hem tasimasi kolay olur hemde 1 kez tam sarj edebilirsiniz cihazi.

Ozetle 2100 tl'ye tavsiye ettigin urunler oncelik sirasi ile,

1- Lg G5 ( hepsiburada 2050 tl)
2- Samsung note 5
3- Samsung s6 = Sony xperia z5
teşekkürler ben hepsiburadadan çekiniyorum açıkcası garanti konusunda özellikle zaten note 6 cıkınca alacagım note 5i cok dogru yazmıssınız( fiyatı düşer mi note 6 çıkınca sizce?) ona göre 2100 dedim de ben :) veya LG G5 ne kadar süre sonra vatanda 2300 tl düşer sizce?
 

Sercan40

Profesör
Xperia X 1500 2000 arası gelirse alırım diye düşünüyordum fakat oda 2300+ bir fiyatla gelmiş olacak o paraları o cihaza hayatta vermem, note 5 çok büyük s6 pil ömrü kötü lg g4 sorunlar var bir türlü cihaz bulamıyorum yakın tarihte çıkacak cihazlar var mı bekleyeyim mi napayım?
Huawei Mate 8 harika bi telefon ama note 5 e bile büyük demişsin...
 

...Görkem...

Profesör
teşekkürler ben hepsiburadadan çekiniyorum açıkcası garanti konusunda özellikle zaten note 6 cıkınca alacagım note 5i cok dogru yazmıssınız( fiyatı düşer mi note 6 çıkınca sizce?) ona göre 2100 dedim de ben :) veya LG G5 ne kadar süre sonra vatanda 2300 tl düşer sizce?

Note 5'in fiyati bir sonraki note modeli cikinca illaki bir miktar dusus olur. Fakat ben size 2100 tl'ye onerdigim note 5'i vatan bilgisayar gibi teknoloji magazalarindan 2100 tl'ye alamazsiniz. Bu tarz yerlerde 2300-2400 tl'den satiliyor. Peki note 5'i nerden 2100 tl'ye alabiliriz dersen suan sahibinden'e gir oralarda esnaf telefonculaein ilanlari var. Samsung TR garantili note 5'leri 2100-2200 tl'den satiyorlar. Bu fiyat cok uygun. Eger note 6'yi note 5'in vatan bilgisayardaki fiyatinin 2100 tl'ye dusmesi icin bekliyorsan hic gerek yok zaten dedigim yerlerde 2100 tl'den satiyorlar.

Lg modellerinin fiyatlari rakiplerine gore daha cabuk dusuyor. Fakat lg g5'in teknoloji magazalarda cikis fiyati 2800 tl idi. Bu fiyatin kisa surede 2300 tl'ye dusmesini beklemeyin. Ama dedigim gibi fiyati rakiplerine gore daha cabuk duser.

Birde su olaydan bahsediyim. Gecenlerde sosyal aglarin birinde gezinirken vatan bilgisayarda gece uyuma gibi bir olay gordum. Saat gece 10'dan sabah belli bir saate kadar vatanin internetten sitesinde bazi urunler indirime giriyor. Tabi hep ayni urunler degil. Onu gorunce vatan'in sayfasina girdim ve indirimli urunlere baktimki samsung s7 2300 tl'ye dusmus. Normal zamanda s7 vatanda 2700 tl civarindan satiliyor. Cok buyuk bir indirimdi bu mesela. Bunlari takip edin belki de bir gece de lg g5'i indirime sokarlar.

Sen dedigim yerlerden note 5'e bak ve genede hepsiburada g5'i aklinda bulundur. G5 tekno magazlarda 2800 tl. Burada 2050 tl. Tamam ithalatci garantili ama sonucta 800 tl ucuza aliyorsun. Bugun yurt disindan kendin gelirken bir cihaz alsan maksimum 500 tl ucuza geliyor ulkemiz fiyatina gore ve garantisiz vaziyette. Bu cihazin hem 2 yil garantisi var hem 800 tl cebe kaliyor.

Ayrica 2300 tl muhabbeti actiginiz icin sunuda soyliyim samsung s7 modelide sahibinden'de esnaf telefoncularda cogu yerde samsung TR garantili sifir 2 yil garantili 2350 tl'den satiliyor. Sen 2300'e dusmesini bekliyom demissin de zaten buralarda bu cihazlar bu fiyattan gidiyor. Hemde bu esnaflar oyle batakhane degil yani baya bayi. Guvenilmez degil hemde elden bizzat kontrol ederek alirsin. Bunlara da bi bak.
 

Zeynep85

Asistan
Xperia X 1500 2000 arası gelirse alırım diye düşünüyordum fakat oda 2300+ bir fiyatla gelmiş olacak o paraları o cihaza hayatta vermem, note 5 çok büyük s6 pil ömrü kötü lg g4 sorunlar var bir türlü cihaz bulamıyorum yakın tarihte çıkacak cihazlar var mı bekleyeyim mi napayım?
Bence lg v10 veya sony xperia z5 premium olabilir
 

Sercan40

Profesör
Xperia X 1500 2000 arası gelirse alırım diye düşünüyordum fakat oda 2300+ bir fiyatla gelmiş olacak o paraları o cihaza hayatta vermem, note 5 çok büyük s6 pil ömrü kötü lg g4 sorunlar var bir türlü cihaz bulamıyorum yakın tarihte çıkacak cihazlar var mı bekleyeyim mi napayım?
Büyüklüğüne bakma zamanla alışırsın ve iyi ki büyük ekran almışım dersin...1999 lira...
Samsung Galaxy S6 Edge Plus (İthalatçı Garantili) Fiyatı
 

Sercan40

Profesör
Şarj sorunu her cihazda var kimseye yetmiyor kendi telefonunun süreleri...Bence iyi telefon s6 edge plus...Kullanıma göre değişir tabi...
 
Xperia X 1500 2000 arası gelirse alırım diye düşünüyordum fakat oda 2300+ bir fiyatla gelmiş olacak o paraları o cihaza hayatta vermem, note 5 çok büyük s6 pil ömrü kötü lg g4 sorunlar var bir türlü cihaz bulamıyorum yakın tarihte çıkacak cihazlar var mı bekleyeyim mi napayım?
1 powerbank ile s6 al kardeşim...
 

zuzuzu09

Üyecik
bence git g5 al 2000tlye yanınada 1 tane g5 pil al 2side şarjlı oldumu sıfır sıkıntı son donanımı doya doya 2000tl gibi bir fiyata kullana bilirsin
 
Üst