ColosusYEB
Öğrenci
- Katılım
- 10 Şubat 2023
- Mesajlar
- 55
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 8
		C#:
	
	using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class hareketbenim : MonoBehaviour
{
    public float hız = 8f;
    public float zıplama = 16f;
    private float horizontal;
    private bool zıplıyonmu;
  
    public Rigidbody2D rb;
    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        
    }
    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        horizontal = -Input.GetAxis("Horizontal");
        rb.velocity = new Vector2(hız * horizontal, rb.velocity.y);
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.W) && zıplıyonmu == false)
        {
            rb.AddForce(new Vector2(rb.velocity.x, zıplama));
            
        }
    }
    private void OnCollisionEnter2D(Collision2D other)
    {
        if (other.gameObject.CompareTag("yer"))
        {
            zıplıyonmu = false;
        }
        if (other.gameObject.CompareTag("flag"))
        {
            Destroy(other.gameObject);
        }
    }
    private void OnCollisionExit2D(Collision2D other)
    {
        if (other.gameObject.CompareTag("yer"))
        {
            zıplıyonmu = true;
        }
      
    }
  
}Kodum böyle. Yapmak istediğim şey şu: Bu karakter oyun başlamadan önce oyunun tanıtımı gibi bir panel açıkken veya oyun bitmişken panel kapanana kadar hareket etmesin istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
 
					
				 
 
		