Hepsiburada iade kabul etmedi

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
212
Puanları
43
Yaş
27
Merhaba Hepsiburada dan 24 İnç Samsung monitör almıştım. 8 gün sonra iade ettim. Kargoya güzel bir şekilde kutuladım. Apartların hiç biri eksik değildi sadece koruma köpükleri den birisi eksikti o sebeple iade kabul etmediler. Ne yapmam gerekli
 

AlperShal

Müdavim
Müdavim
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,723
Reaksiyon puanı
2,551
Puanları
358
Merhaba Hepsiburada dan 24 İnç Samsung monitör almıştım. 8 gün sonra iade ettim. Kargoya güzel bir şekilde kutuladım. Apartların hiç biri eksik değildi sadece koruma köpükleri den birisi eksikti o sebeple iade kabul etmediler. Ne yapmam gerekli
Hocam köpük alıp kesip aynı şekile getirip gönderebilirsiniz ve ya ısrarla iade gönderip onlara zorla iade ettirebilirsiniz.
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,829
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,741
Puanları
1,708
Yaş
36
Müşteri hizmetleri ile durumu görüş. Bir köpük parçasından dolayı iade almayız diye bir şey olamaz.
 

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
212
Puanları
43
Yaş
27
İnanın aradılar beni ve ürünü eksik göndermişsiniz dediler. Hangi parçası eksik diye sordum koruma köpüğü yok dediler ? O kadar şaşırdım bu duruma bir köpük için iade kabul edilmezmi ya
14 gün iade hakkımız var diye güvenerek alıyoruz. Kaplosu bir parçası kopuk kırık olsa anlarım da koruma köpüğü olmadığı için ürün iadesi kabul edilmemektedir demek nedir
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,829
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,741
Puanları
1,708
Yaş
36
Satıcı hepsiburadanın kendisi mi ? Yoksa hepsiburada üzerinden satış yaban bir satıcı mı ?
 

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
212
Puanları
43
Yaş
27
O köpük yerine de ben zaten üst üste 2 tane farklı köpük koydum. Kargoya verirken de orada ki beyfendi inceledi ve güzel kutulamışsın dedi.
Satıcı hepsiburadanın kendisi mi ? Yoksa hepsiburada üzerinden satış yaban bir satıcı mı ?
Hepsiburada'nın kendisi
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,829
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,741
Puanları
1,708
Yaş
36
Müşteri hizmetlerini arayıp anlattın mı durumu ?
 

Kubilayhan014

Doçent
Katılım
18 Nisan 2019
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
212
Puanları
43
Yaş
27
Müşteri hizmetlerini arayıp anlattın mı durumu ?
Anlattım bizim şuanda yapabileceğimiz bir şey yok. Ürün geri gönderiliyor dedi ürün size geldikten sonra tekrar deneyiniz dediler.
Ürün bana geldiğinde almayıp kargoyu tekrar veriyim diye düşünüyorum.
IMG_20201008_162309.jpg



Şikayetim üzerine yapılan geri dönüş bu şekilde iade için servis zorunluluğu var diyorlar.
Öyle bir sacmalıkmı var ya
Şuanda kargoyu geri gönderdiler gelince hiç almadan geri vereyim diyorum sizce nasıl olur.
Ürün de ölü piksel de mevcuttu ürün gelince servise gönderip servis raporu ile iade etmeyi mi denesem.
 
Son düzenleme:
Üst