Aksesuarı teslim etmek size kalmış. Ben teslim etmedim sadece cihazı paketledim. Gelecek olan yeni cihaz sıfır kutu geldiği için onunda içerisinde aksesuarları mevcuttur.Merhaba telefonu almaya geldiklerinde aksesuar larıda yolluyomusunuz ve yeni telefonla yeni aksesuarlar geliyomu şarj aleti kulaklık falan
Telefon kırık giderse bu kargonun sorumluluğunda eğer senin paketlemen sağlamsa sorun yoktur inşallahHocam cihaz bugün appleye teslim edildi bakalım inşallah telefon kırık falan gitmemiştir sipariş oluşmasını bekliyorum dört gözle
O kıdemli departmanı insiystifinde değil kurallar gereği yapılan bişey diye biliyorum bende cihazın rengini değiştirmek istemiştim onu kabul etme işleri meselaGiden telefona cok bakmiyormuşlar zaten arızali cihaz diye aliyorlar bakmazlar
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bana üst model yollarız diye kutulu değişime gittim yoksa hiç ugraşmazdım ama kıdemli departman insifiyatındaki bi durum anladıgım kadarıyla üst model de telep edebilirdi
Aksesuarı teslim etmek size kalmış. Ben teslim etmedim sadece cihazı paketledim. Gelecek olan yeni cihaz sıfır kutu geldiği için onunda içerisinde aksesuarları mevcuttur.
O giden cihaz zaten 4 kere servis gördüğü için bakmıyorlar. Kanıtlanmış bişey daha söyliyim giden cihazım ın sorunu iç kazasının apple logosunun bulunduğu taraflardan güç tuşuna bastıkça cızırtı sesi geliyordu bu güç tuşuna basmadan da şarjdayken de çok geliyor. Bana gönderilen 0 kutu iphone 7 de de kutuyu açar açmaz cihaza güç verdiğimde o ses o cihazda da vardı sonrasında başka bir arkadaşımın cihazına baktım iphone 7 marka yine onda da ufaktan cızırtı vardı. Bu cızırtı sesi kronik bir sıkıntı olabilir ben cihazı yeni aldığım için tekrar tekrar uğraşmak istemedim ama yine de hemen hemen her cihazında bu sesler var. Burdan yeni telefon bekleyen arkadaşlara sesleniyorum cihazınızın arka apple logosu tarafına kulağınızı yasayın ve güç açma tuşuna basıp çekin veyahut ekran açık kalsın ve cızırtı sesi geliyor mu dinleyin eğer geliyorsa kronik olduğu ap açık belli dir.
Mesaj otomatik birleştirildi:
O kıdemli departmanı insiystifinde değil kurallar gereği yapılan bişey diye biliyorum bende cihazın rengini değiştirmek istemiştim onu kabul etme işleri mesela
Oyle olsa gecen ay 6s yerine 7 8 geldi bana 6s gelecek sanki eylül ekimde 6s mi üretildiMesaj otomatik birleştirildi:
Tamam kedemli departmana kalmişApple gönderdiği mail in içeriğinde hangi cihazı yolluyacaksa onun bilgilerini yazıyor. İphone 6s ise 6s yazıyor 7 ise 7 yazıyor onlara bağlı
Kıdemli departman değil o değişimi yurt dışındaki departman yapıyor yani İrlanda tarafından hatta yeni gelen cihaz türkiyediklerle biraz farkı bile oluyorTamam kedemli departmana kalmiş
Birde benim faturam yok siz vermişmiydinizKıdemli departman değil o değişimi yurt dışındaki departman yapıyor yani İrlanda tarafından hatta yeni gelen cihaz türkiyediklerle biraz farkı bile oluyor
Hocam garantisiz yapmazlar size verdiği swap cihazın ek garantisine istinaden yapmişlardırMerhaba arkadaşlar. Bende İPhone 6s kullanıcısıyım. Cihazım 2 yılda tam 4 defa değişti. Swap cihaz olarak kullandım hep. Mevcut sorunum ise yaklaşık 2 hafta önce İOS 13 güncellemesinden dolayı kaynaklandı. Cihazının garanti kapsamı ise Haziran 2019 da bitmişti. Cihaz güncellendikten 1 gün sonra kapanıp açılmadı. Güç hiç yok. Bunun üzerine Apple müşteri hizmetlerini aradım. Şansıma direk kıdemli departmandan Bi hanım efendi çıktı. Sorunlarımı dinledi VS vs benden cihazı yetkili bir Apple servisine götürüp servis raporu almamı istedi. Fakat kesinlikle onarım merkezine gelmemesini söyledi. Bende cihazı yetkili bayiye bıraktım, bayi bataryadan kaynaklı ana kart arızası olabileceğini, garanti kapsamı dışında olduğu içinde değişim ücretini talep edeceklerini söylediler. Bende ne diyorsanız bunu rapora ekleyin dedim. Sağolsunlar rapora bütün sıkıntıları ekleyip bunun karşılığında 1.999 TL değişim ücreti çıkmış. Apple a tekrardan mail attim. Bu arada bu servise verme vs süreci 5 ekimde başladı. 7 ekimde servis raporunu yetkili bayi apple gönderdi. Aradan 2 gün geçtikten sonra Apple dan Bi mail aldım. Cihazınız IPHONE 7 32 GB ile değiştirilecektir diye. Sonra Apple dan beklediğim kuryenet ile bu mailden 1 gün sonra elime ulaştı. Şaşırdım bu kadar hızlı olmasına. Evrağı imzalayıp danısmana gönderdikten sonra tnt kargo 1 gün sonra arayıp ertesi güne randevu oluşturdu. Kısacası 5 ekimde başlayan süreç bu hafta içi sonuçlanacak gibi. Cihazım garanti kapsamında olmadığı için yine bu işlem yapıldı. Apple bu konuda takdire şayan Bi şirket. Hakkını vermek lazım. Sırf bu yüzden ömür boyu Apple kullanıcam gibi ))
Apple ara iptal etsinlerFaturasını sormadılar yani cihazın imei üzerinden herşey halledildi. Bu arada hala 6s taksidi ödüyorum ama 7 var ?
Turkcell den faturaya yansıtmalı aldım cihazı zamanında öyle iptal edileceğini sanmıyorumHocam garantisiz yapmazlar size verdiği swap cihazın ek garantisine istinaden yapmişlardır
Mesaj otomatik birleştirildi:
Apple ara iptal etsinler
Türkcel hattını iptal etsinler ?Turkcell den faturaya yansıtmalı aldım cihazı zamanında öyle iptal edileceğini sanmıyorum
Sana ne zaman mail atti apple,cihazı gönderdik diye?Benim de senin gibi olmuştu cihazı cuma günü teslim ettim cumartesi onlara ulaştı en geç salı günü elime yeni cihaz ulaştı
Gelmedimi senin cıhazSana ne zaman mail atti apple,cihazı gönderdik diye?
Bugün bulunduğum şehire geldi ama araya hafta sonu girdi. Pazartesi teslim alicam kısmetseGelmedimi senin cıhaz
Mail geldimi hafızası rengi falan diyeBugün bulunduğum şehire geldi ama araya hafta sonu girdi. Pazartesi teslim alicam kısmetse