S6 Yazılımsal SIKINTI

bedaksoy

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2015
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Arkadaşlar yaklaşık olarak 4 aydır s6 kullanıyorum aldığımdan beri çok severek kullanıyorum ama geeçenlerde (2 hafta önce falan) telefon ekranı karardı ingilizce bir şeyler söylemeye başlası sonra kendi kendine gear v uygulamasını indirmeye başladı bir şey yapmadım geçer dedim geçmedi teknik servise götürdüm yazılımsal sıkıntıdır dediler format attılar sonra bi daha aynısı oldu bu sefer ekran düzeldikten sonra bildirim panelinde güç paylşımı etkin diye bir yazı geliyor arada bir şarj cihazı takılı diye yazıyor ne yapmayalım şaşırdım yazılımsal ise formatta attılar kaç defa fabrika ayarlarına döndüm 3 4 kez ne yapmalıyım bilmiyorum artık
 

Turk.hack99

Öğrenci
Katılım
14 Eylül 2015
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Kardeşim yine gönder garantiye yapamıyosalar değişim talep et
 

ExCeLLeNT

Dekan
Katılım
20 Şubat 2009
Mesajlar
5,774
Reaksiyon puanı
17
Puanları
218
Donanımsal olabilir. Ne bilim şarj cihazı falan takılı diyormuş. Bir yerde temazsızlık kısa devre fslan o tarz bişe olmuş olabilir.
 

kadirirdem

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
Arkadaşlar yaklaşık olarak 4 aydır s6 kullanıyorum aldığımdan beri çok severek kullanıyorum ama geeçenlerde (2 hafta önce falan) telefon ekranı karardı ingilizce bir şeyler söylemeye başlası sonra kendi kendine gear v uygulamasını indirmeye başladı bir şey yapmadım geçer dedim geçmedi teknik servise götürdüm yazılımsal sıkıntıdır dediler format attılar sonra bi daha aynısı oldu bu sefer ekran düzeldikten sonra bildirim panelinde güç paylşımı etkin diye bir yazı geliyor arada bir şarj cihazı takılı diye yazıyor ne yapmayalım şaşırdım yazılımsal ise formatta attılar kaç defa fabrika ayarlarına döndüm 3 4 kez ne yapmalıyım bilmiyorum artık
kardeş donanımsalda olabilir bence değişim iste yeni cihaz al ...
 

bedaksoy

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2015
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
yeni cihazı biraz zor verirler ya ama onuda düşündüm

- - - Mesaj Güncellendi - - -

şarj girişinde bir zorlama yapmadım bir zorlama belirtiside yok orjinal hızlı şarj cihazı dışındada bir şey kullanmadım servis yeni yazılım attı götürdüğüm servis s6 tamiri yapmıyormuş istanbuldaki servisemi göndersem kararsız kaldım
 

Starbowl

Profesör
Katılım
12 Aralık 2014
Mesajlar
2,985
Reaksiyon puanı
260
Puanları
263
Yaş
23
Yazılımsalsa yeni cihazı asla vermezler. Benim S6'da hem donanımsal hem yazılımsal problem vardı öyle değişim yaptılar. Bir de 4 aydır kullanıyormuşsunuz. Değişim için ilk 1 ay içinde göndermeniz lazım. Yoksa değişim olmuyor bildiğim kadarıyla.
 

bedaksoy

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2015
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yazılımsalsa yeni cihazı asla vermezler. Benim S6'da hem donanımsal hem yazılımsal problem vardı öyle değişim yaptılar. Bir de 4 aydır kullanıyormuşsunuz. Değişim için ilk 1 ay içinde göndermeniz lazım. Yoksa değişim olmuyor bildiğim kadarıyla.
bide arada bir telefon kendi kendine titriyor özellikle kamerayı açınca yazılımsal olsa titremez sanıyorum :(
 

Starbowl

Profesör
Katılım
12 Aralık 2014
Mesajlar
2,985
Reaksiyon puanı
260
Puanları
263
Yaş
23
bide arada bir telefon kendi kendine titriyor özellikle kamerayı açınca yazılımsal olsa titremez sanıyorum :(

Hocam bu problemleri ilk aldığınızda ortaya çıksaydı değişim iade kolay olurdu da. Bana sadece cihazı tamir ederler gibime geliyor.
 

bedaksoy

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2015
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Hocam bu problemleri ilk aldığınızda ortaya çıksaydı değişim iade kolay olurdu da. Bana sadece cihazı tamir ederler gibime geliyor.

hocam sıkıntı orada servise götürdüm yapamıyorlar istanbul'a göndercez diyorlar falan filan 2 kez götürdüm daha değişim talebinde bulunsam değişirlermi diye düşünüyorum insan ister istemez soğuyr telefondan
 

Starbowl

Profesör
Katılım
12 Aralık 2014
Mesajlar
2,985
Reaksiyon puanı
260
Puanları
263
Yaş
23
O zaman İstanbul'a gitmesi gerekebilir. Değişim taleb edin.
 

bedaksoy

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2015
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
neyse öyle yapalım şikayetler devam ederse öyle yaparız ama yinede değişim talebinde bulunym
 

Starbowl

Profesör
Katılım
12 Aralık 2014
Mesajlar
2,985
Reaksiyon puanı
260
Puanları
263
Yaş
23
Değişim diye diretin. 1 ay olayından dolayı sıkıntı olursa İstanbul'a gitsin cihaz.
 

bedaksoy

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2015
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
yani en mantıklısı sonuçta bu bir sıkıntı kullanıcı hatası değil seerviste öyle söyledi sorunun çözülmesi bu arada teşşekür ederim :)
 

Starbowl

Profesör
Katılım
12 Aralık 2014
Mesajlar
2,985
Reaksiyon puanı
260
Puanları
263
Yaş
23
yani en mantıklısı sonuçta bu bir sıkıntı kullanıcı hatası değil seerviste öyle söyledi sorunun çözülmesi bu arada teşşekür ederim :)

Rica ederim. 4-5 günde rapor çıkar. Ona göre işlem yapılır.
 
Üst