Monster vs MSI vs Asus

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 2)

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#81
bu ince bilgi için tşk ler
--- Gönderi Güncellendi ---

beğendim tasarımı
--- Gönderi Güncellendi ---

parmak izi iyi çalışıyorsa güzel bir seçenek. Ben tşk ederim hocam, siz bana yardım ettiniz ben değil :)
Parmak izi çok hızlı çalışıyor bunu söyleyeyim.Güç tuşu üzerinde bütünleşik olarak geliyor zaten.Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
219
Beğeniler
22
Puanları
18
Konum
Ankara
#82
8. Nesil işlemcili laptoplar neden hala tam olarak çıkmadı. Fiyatları yüksek olacağı için mi?
--- Gönderi Güncellendi ---
Parmak izi çok hızlı çalışıyor bunu söyleyeyim.Güç tuşu üzerinde bütünleşik olarak geliyor zaten.Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)
Hocam 7577 nin 1050ti li versiyonuda mı yeni çıktı piyasaya? Vatanda göremedim internette. Şimdilik sanırım ebrarda var
 
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
228
Beğeniler
38
Puanları
28
Konum
istanbul
#83
IPS panel.Ben bir önceki kasası Dell 7567 kullanıyorum.Bundan zaten aşırı memnunum.7577 çok daha iyi.
nesi çok daha iyi acaba batarya çok daha zayıf subwoofer desteği yok ses kalitesi düşmüş tasarım daha kötü ben artı olarak sadece type c gördüm
--- Gönderi Güncellendi ---
bu arada 7577 de maxq desing 1060 var monsterdaki 1060 daha güçlü
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#84
nesi çok daha iyi acaba batarya çok daha zayıf subwoofer desteği yok ses kalitesi düşmüş tasarım daha kötü ben artı olarak sadece type c gördüm
--- Gönderi Güncellendi ---
bu arada 7577 de maxq desing 1060 var monsterdaki 1060 daha güçlü
Şu konuyu daha fazla tartışmak istemiyorum seninle.7577 her türlü daha üstün 7567 ye göre.Ben bunu sana 7567 kullanan birisi olarak söylüyorum daha ne diyim.
 
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
228
Beğeniler
38
Puanları
28
Konum
istanbul
#85
bu arada 7577 de maxq desing 1060 var monsterdaki 1060 daha güçlü
Şu konuyu daha fazla tartışmak istemiyorum seninle.7577 her türlü daha üstün 7567 ye göre.Ben bunu sana 7567 kullanan birisi olarak söylüyorum daha ne diyim.
neden tartışmayalim ki tartışmaya açık bir konu ben de merak ederek soruyorum nedir artısı
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#86
bu arada 7577 de maxq desing 1060 var monsterdaki 1060 daha güçlü

neden tartışmayalim ki tartışmaya açık bir konu ben de merak ederek soruyorum nedir artısı
Tasarım konusu göreceli bir konudur.Ben iki modelin tasarımını da çok beğeniyorum ama kullanılan malzemenin kalitesi 7567 ye göre biraz daha kaliteli.Batarya konusuna gelecek olursak 7567 zaten piyasadaki bütün oyuncu bilgisayarlarından daha fazla bataryaya sahipti.Yeni modelde düşmüş kabul ama gaming laptop için standart hale gelmiş kapasite kullanılmış bunu gidermek içinde hızlı şarj desteği getirilmiş.Ekran paneli olarak daha kaliteli IPS panel kullanılmış kaldı ki 7567 ilk geldiği zaman TN panel ile çıkmıştı.Ben de bunun kurbanlarından biri oldum.Parmak izi okuyucu getirilmiş güç tuşu ile bütünleşik olarak.Ayrıca 7567 de SSD normal m.2 sata3 iken şimdi NVME olmuş.Tek dezavantajı ses.Neden böyle bir tercih yapılmış bilmiyorum ama.Bana kalırsa Max-Q 1060 ile laptop 1060'ı arasında çok fark yok 50-60-70 civarında FPS veren oyunlar için.En fazla 5-6 FPS fark etmiş.Lol veya CS GO gibi oyunlarda FPS çok fazla olduğu için fark daha fazla ama o değerlerde zaten fark önemsiz kalıyor.Umarım açıklayıcı olmuştur.Bu arada Lenovo Legion serilerinde kronik ekran yanığı hatası baş gösteriyor bir bakmanı öneririm.Aynı olay daha 1 hafta önce alan arkadaşımın başına gelmişti.Almadan önce uyarayım dedim.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
219
Beğeniler
22
Puanları
18
Konum
Ankara
#87
Tasarım konusu göreceli bir konudur.Ben iki modelin tasarımını da çok beğeniyorum ama kullanılan malzemenin kalitesi 7567 ye göre biraz daha kaliteli.Batarya konusuna gelecek olursak 7567 zaten piyasadaki bütün oyuncu bilgisayarlarından daha fazla bataryaya sahipti.Yeni modelde düşmüş kabul ama gaming laptop için standart hale gelmiş kapasite kullanılmış bunu gidermek içinde hızlı şarj desteği getirilmiş.Ekran paneli olarak daha kaliteli IPS panel kullanılmış kaldı ki 7567 ilk geldiği zaman TN panel ile çıkmıştı.Ben de bunun kurbanlarından biri oldum.Parmak izi okuyucu getirilmiş güç tuşu ile bütünleşik olarak.Ayrıca 7567 de SSD normal m.2 sata3 iken şimdi NVME olmuş.Tek dezavantajı ses.Neden böyle bir tercih yapılmış bilmiyorum ama.Bana kalırsa Max-Q 1060 ile laptop 1060'ı arasında çok fark yok 50-60-70 civarında FPS veren oyunlar için.En fazla 5-6 FPS fark etmiş.Lol veya CS GO gibi oyunlarda FPS çok fazla olduğu için fark daha fazla ama o değerlerde zaten fark önemsiz kalıyor.Umarım açıklayıcı olmuştur.Bu arada Lenovo Legion serilerinde kronik ekran yanığı hatası baş gösteriyor bir bakmanı öneririm.Aynı olay daha 1 hafta önce alan arkadaşımın başına gelmişti.Almadan önce uyarayım dedim.
hocam 128 gb ssd yeterli oluyor mu sistemi ssd ye kurunca? 1050ti li versiyonda yeni çıktı di mi 1060 la beraber
 
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
228
Beğeniler
38
Puanları
28
Konum
istanbul
#88
Tasarım konusu göreceli bir konudur.Ben iki modelin tasarımını da çok beğeniyorum ama kullanılan malzemenin kalitesi 7567 ye göre biraz daha kaliteli.Batarya konusuna gelecek olursak 7567 zaten piyasadaki bütün oyuncu bilgisayarlarından daha fazla bataryaya sahipti.Yeni modelde düşmüş kabul ama gaming laptop için standart hale gelmiş kapasite kullanılmış bunu gidermek içinde hızlı şarj desteği getirilmiş.Ekran paneli olarak daha kaliteli IPS panel kullanılmış kaldı ki 7567 ilk geldiği zaman TN panel ile çıkmıştı.Ben de bunun kurbanlarından biri oldum.Parmak izi okuyucu getirilmiş güç tuşu ile bütünleşik olarak.Ayrıca 7567 de SSD normal m.2 sata3 iken şimdi NVME olmuş.Tek dezavantajı ses.Neden böyle bir tercih yapılmış bilmiyorum ama.Bana kalırsa Max-Q 1060 ile laptop 1060'ı arasında çok fark yok 50-60-70 civarında FPS veren oyunlar için.En fazla 5-6 FPS fark etmiş.Lol veya CS GO gibi oyunlarda FPS çok fazla olduğu için fark daha fazla ama o değerlerde zaten fark önemsiz kalıyor.Umarım açıklayıcı olmuştur.Bu arada Lenovo Legion serilerinde kronik ekran yanığı hatası baş gösteriyor bir bakmanı öneririm.Aynı olay daha 1 hafta önce alan arkadaşımın başına gelmişti.Almadan önce uyarayım dedim.
panel olarak şu an ki 7567 ile 7577 aynı diye biliyorum emin değilim ama bence genel olarak 7567 hala önde maxq olayına gelirsek bahsettiğinz o 5-6 fps bence fark yaratır tamam cs go lol falan zaten gt1030 da bile rahatça oyanıyor ama bi witcherda 40 fps almak ile 45 almak fark yaratır lenovoya gelirsek ben y720 olursa alınabilir ama y520 olanını önermiyorum hem y720 deki 1060 maxq değil
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#89
hocam 128 gb ssd yeterli oluyor mu sistemi ssd ye kurunca? 1050ti li versiyonda yeni çıktı di mi 1060 la beraber
Ben hiç oyun kurmadım.Hatta programların bazılarını D diskine kurdum ama C ye Visual Studio, Adobe Premiere-Photoshop ve Sony Vegas kurdum kalan alan bu :)
 

Ekli dosyalar

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
219
Beğeniler
22
Puanları
18
Konum
Ankara
#90
Ben hiç oyun kurmadım.Hatta programların bazılarını D diskine kurdum ama C ye Visual Studio, Adobe Premiere-Photoshop ve Sony Vegas kurdum kalan alan bu :)
çok aşırı oyun oynayan birisi değilim ama yinede az alan olması korkutmuştu. Alırsam eğer 128 lik yeter gibi o zaman bana. Pc ilk geldiğinde w10 yüklemek içinde microsoftun sitesinden w10 indirip kurup daha sonra kmspicoyla orjinal gibi göstersem olur mu? Siz nasıl yaptınız? Hiç Dell fikri yoktu kafamda. Yarıyıl tatilinde alırım sanırım
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#91
panel olarak şu an ki 7567 ile 7577 aynı diye biliyorum emin değilim ama bence genel olarak 7567 hala önde maxq olayına gelirsek bahsettiğinz o 5-6 fps bence fark yaratır tamam cs go lol falan zaten gt1030 da bile rahatça oyanıyor ama bi witcherda 40 fps almak ile 45 almak fark yaratır lenovoya gelirsek ben y720 olursa alınabilir ama y520 olanını önermiyorum hem y720 deki 1060 maxq değil
i5-1060 modeli witcher 3 için ultrada 50-60 arası değer almış.i7 ile birlikte bu değer 55-65 arası olur büyük ihtimalle ki bu bence gayet yeterli.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
219
Beğeniler
22
Puanları
18
Konum
Ankara
#94
panel olarak şu an ki 7567 ile 7577 aynı diye biliyorum emin değilim ama bence genel olarak 7567 hala önde maxq olayına gelirsek bahsettiğinz o 5-6 fps bence fark yaratır tamam cs go lol falan zaten gt1030 da bile rahatça oyanıyor ama bi witcherda 40 fps almak ile 45 almak fark yaratır lenovoya gelirsek ben y720 olursa alınabilir ama y520 olanını önermiyorum hem y720 deki 1060 maxq değil
Hocam siz hangi laptobu kullanıyorsunuz şu anda? Asusu sizde beğenmiyorsunuz di mi? Isınma sorunu kaynaklı :)
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#95
1060 Q max anladığım kadarıyla 1050 Ti ile 1060 arasında gücü
Evet öylede denebilir ama 1060 a bir tık daha yakın.Ben de KMSpico ile kullanıyorum ama yazın SSD değiştirebilirsem key ile orijinal Windows kullanmayı düşünüyorum.Siz de öyle yapabilirsiniz 50-60 TL civarı zaten orijinal keyler.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
219
Beğeniler
22
Puanları
18
Konum
Ankara
#97
Evet öylede denebilir ama 1060 a bir tık daha yakın.Ben de KMSpico ile kullanıyorum ama yazın SSD değiştirebilirsem key ile orijinal Windows kullanmayı düşünüyorum.Siz de öyle yapabilirsiniz 50-60 TL civarı zaten orijinal keyler.
Key i amazondan mı alacaksınız? Kmspicoya göre ne farkı var ki orjinal keyle
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,188
Beğeniler
6,082
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#98
bu key format atınca tekrar kullanabiliyor muyuz
Evet key direk anakarta kayıt oluyor.Sadece başka bilgisayar ile kullanılamaz.OEM keyler için geçerli bu.Ucuz olanlar onlar zaten.
--- Gönderi Güncellendi ---
Key i amazondan mı alacaksınız? Kmspicoya göre ne farkı var ki orjinal keyle
1-https://www.durmaplay.com/tr/store/10-pro/buy/10-pro

2-https://www.oyunfor.com/windows/windows-10-professional-satin-al/windows-10-professional-cd-key

Sonuçta başka bir yazılım aracılığı ile bilgisayarı aktif ediyorsunuz.Bir nevi arka kapı gibi.Çok ciddi sorunlar yaratmıyor ama şimdilik.Geleceği belirsiz.
 
Üst
stat counter