laptop

  1. A

    SSD'ye geçiş

    Casper Pc Almış olduğum ürün linkteki ürün tabi zamanın da etkisiyle sistemi biraz daha canlandırmak için ssd takıp windows(10)'u buna aktarmak istiyorum. Birkaç sorum olacak yardımcı olabilirseniz sevinirim... -Alacağım ssd m2 sata girişleri var sanırım bunlardan hangisini alacağımı en basit...
  2. ibrahimcetin43

    Acer laptoba ram alacağım

    Gençler selamün aleyküm, benim acer aspire e1-571g laptopum var, buna +4gb ram alacağım ancak sıkıntı şu, üstündeki ram 4gb ddr3 ve 1333mhz, izlediğim tüm videolarda üstündekinin aynı özellikte olan ram alın diyor, ancak aida64 de desteklenen ramlerde ddr3-1600 de var ben bunu alsam uyar mı...
  3. patr10

    Laptop Belleği Çıkarıyorum

    Bilgisayardan anlamayan birinie ram çıkarmayı detaylı bir şekilde anlatabilirmisiniz? Laptop hp
  4. C

    Yazılım için laptop tavsiyesi

    Merhaba, Yazılım geliştirmek için laptop almayı düşünüyorum. i7 işlemcili, 16 GB Ram, 256 GB SSD diske sahip bir bilgisayar düşünmekteyim. Bu konuda bütçe 8.000 'e kadar tavsiyelere açığım. Bu konuyla ilgili düşüncelerinizi ve laptop tavsiyelerinizi bekliyorum.
  5. Oguuz35

    Laptop tavsiyesi

    Merhaba arkadaşlar alacağım laptop da iş yerinde 3 d çizimlerle uğraşıcam hemde akmışken oyunda oynayacağım en fazla 3 oyun olabilir, bütçem 4000 tl tavsiyelerinizi bekliyorum
  6. S

    Laptop karşılaştırması

    Arkadaşlar sizce hangi laptop -beni 5-6 sene götürmesi lazım -sizce hangisi daha iyi sağlamlık-ömür-oyun-yazılım için -ve sizce hangisi daha hızlı https://www.amazon.com.tr/gp/aw/reviews/B07JC8FRCG/ref=cm_cr_dp_mb_show_all_...
  7. Y

    Ekran Kartım Kaç GB

    Merhaba arkadaşlar ben dxdiag ile ekran kartımın gb ına bakacaktım fakat karşıma 3 tane miktar geldi hangisi ekran kartımın gb tı yardım ederseniz sevinirim
  8. yusufatc

    Intel® Core™ i5-8300H İşlemci

    merhaba arkadaşlar sistem özellikli dizüstü bilgisayarım var. MSİ afterburner indirip fps testi yapayım dedim fakat CPU3 yazan kısım %94 %83 filan gözüküyor hep, diğerleri düşük gösteriyor. CPU5de %60 %50 filan gözüküyor diğer değerlerin hepsi normal düşük seviyede, aklıma takılan şu oldu acaba...
  9. Y

    MSI Laptop Bataryasız Çalışırmı?

    Merhaba arkadaşlar 3.5 yıl önce aldım laptopu son 1 yıldır çok ısınıyor bilgisayarcıya götürdüm termal macunu yeni yapıldı fanı temizlendi ama hala bi ısınma ve performans kaybı var. Laptopu zaten hep şarjda kullandığım batarya çok önemli değil. Bataryayı çıkarsam çalışırmı? Isınmada bir düşüş...
  10. firatdk33

    Format Atmayı Mahvetmek !

    Merhaba arkadaşlar, bu ilk paylaşımım olacak. Konuda da belirttiğim gibi, tek istediğim Win10 sistemine format atmaktı. Laptopum ASUS N750JK, 2 farklı SSD içinde MAC ve Win10 kullanıyorum. Hangisini kullanmak istediğimi BIOS'tan girip seçiyorum. Win10 içerisinde temiz bir başlangıç...
  11. Oguuz35

    Laptop tavsiyesi

    Hem iş için hemde knight online gta cs için laptop ariyorum butce maksimum 3500 tl
  12. insanimsi

    Python öğrenen için laptop tavsiye

    üstlerim merhaba yeni bir laptop almak istiyorum ama açtığım konuya bakan biri olmamıştı eğer bu konu ile ilgili bir yasak var lütfen beni uyarın. Konuya gelelim ben bir lise öğrencisiyim yapacaklarım python öğrenmek (kim bilir belki biraz C), ofis işleri (OpenOffice kullanıyorum), bazı oyunlar...
  13. C

    Laptop Tavsiyesi

    Merhabalar, Daha çok yazılım yapmak için kullanacağım bir laptop arıyorum. SSD Disk ve 8 GB Ram olması gerektiğini düşünüyorum. Oyun oynamayı pek fazla düşünmüyorum. Bunları uygun olarak tavsiye edeceğiniz bir laptop var mıdır ? Olmasını gerektiğini düşündüğüm bilgisayarın dışında bilgisayar...
  14. S

    2.El laptop tavsiyesi

    2.EL veya sıfır laptop almak istiyorum. mimarlık okuyorum. aklıma yatan ürünler şunlar; Sıfır olarak; i7-8750h 1050ti 8gb ram 256 ssd 5600 tl https://www.monsternotebook.com.tr/abra/MONSTER-ABRA-A5-V13-4.html 2. El: Casper excalibur g805 i7-6700hq 1060 6gb 32gb ram 512 ssd+ 1tb hdd 5000 tl 2.el...
  15. W

    Yeni dizüstü bilgisayar aldıktan sonra ilk yapılması gerekenler

    İyi günler arkadaşlar biraz geç olmasına rağmen kendime ait olan ilk bilgisayarımı alacağım. Casper Excalibur G860.8750-D690A en son bunda karar kıldım. İlk bilgisayarım olduğu için aldıktan sonra neler yapılmalı onu bilmiyorum ve sormak istedim. Office programları mı yüklemeliyim, güncelleme mi...
  16. Ü

    Lenovo Legion y530 alınır mı?

    Lenovo Legion y530 almayı düşünüyorum fakat herhangi bir uzun kullanım videosu bulamadım. Şu an amazonda 5700 civarı fiyata satılıyor 16GB RAM 128 GB SSD+1TB HDD GTX 1050 özellikleri ile. Önerir misiniz yoksa başka bir öneriniz var mı?
  17. M

    Laptop öneriniz var mı ?

    Merhabalar, ben üniversite okuyorum da kendim para biriktirdim şuan da laptop almak istiyorum ama bütçem 2.5-2.8 arası oyun oynayabileceğim (pubg 40 fps falan gayet yeterli) bir laptop arıyorum da öneriniz var mı acaba ?
  18. A

    Bilgisayar çalışıyor ekrana görüntü gelmiyor

    Psu fanı dönüyor, normal fan dönüyor, pc çalışıyor ama ekrana görüntü gelmiyor, pc yi açıyorum çalışıyor (ekran gelmiyor) sonra reset veya kapatma tuşuna basınca işlemiyor. Sizce sorun nedir,,, birde kasanın içinden duman geldi ama bir sorun yok gibi
  19. N

    Monster Abra A5 13.4 Wi-Fi driver yükleme sonrası çalışmıyor

    Bir tane driver yükledim ve artık internete girmiyor.Ağ denetleyicisi driverini da yükleyemiyorum. ---- Mesajlar birleştirildi ----
  20. fakir hausgeräte

    Bir Format Hikayesi

    Merhabalar Olay Şöyle: İlk olarak Win 10 işletim sistemi kullanıyordum Ancak Yavaşlığından Şikayet ettiğim için Format Attırmak İstedim neyse Bi Bilgisayarcı bulduk ilk önce win 7 format attırmak istedim fakat win 7 yi bios kabul etmedi neyse win 8.1 yükleyelim dedim adamdan aldığımda win 8.1...
Üst
stat counter