Vodafone Sahtekarlığı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


sagopa00

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
4
Puanları
1
1 Haftadır Uğraşıyoruz Arkadaşlar Normalde 19 TL Olan Paketim İçin Yükleme Yapmıştım. Paketim Bitmemişti Yarısına Gelmiştim Vodafone Aradı Açtım Ses Gelmedi Kapattım Sonra Aradan Biraz Geçtikten Sonra Birdaha Aradılar Bana Kullandığım paketin 23 TL olduğunu söyleyip faturalıya geçmem için cazip bir teklif sundular Uyumlu 3 paketi 25 TL ye güzel bir paketti Bende güzel falan dedim bana ilk ay ücretsiz kullanacağımı ve beğenmezsem taahhüt ödemeden çıkabileceğimi söylediler ( ki zaten ben paramı ödeyip paketimi yaptırmıştım bitmemişti.) Bende tamam dedim işte hat sahibi ablamı aradılar onaylandı diğer paketimden kalanlar gitti yeni paketim yürürlüğe geçti evet güzel güzel kullandım bu zaman a kadar 1 hafta önce yanımda uygulamasını açtığımda 46tl fatura çıktı (12 TL lik ek paket aldım bunu kabul ediyorum)
Müşteri hizmetleriyle görüştüm defalarca hepsi farklı şeyler söyledi kimisi iyimser yaklaşırken kimisi ödemek zorundasınız faturanız çıktı dedi hatta bir tanesi siz ödeyin birdahaki ay ucret size geri verilir falan dedi sonra bir diğeri hata raporu oluşturdu konuşmalarımizi dinlemişler beni faturalıya geçiren adamla hiçbir sorun bulunamamıştır. Diyor aradım tekrardan dedim işte bana çok eminim hatta ablamla konuştum eminim bana ilk ay ücretsiz kullanacaksınız dediler. Kabul etmedi dinledik dedi bende ödemem bu kadar şeyi dedim. Ne yapmam gerek??
 

KuzeyUnutmaz

Asistan
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
143
Puanları
28
23 TL olduğunu söyleyip faturalıya geçmem için cazip bir teklif sundular Uyumlu 3 paketi 25 TL ye güzel bir paketti Bende güzel falan dedim bana ilk ay ücretsiz kullanacağımı ve beğenmezsem taahhüt ödemeden çıkabileceğimi söylediler ( ki zaten ben paramı ödeyip paketimi yaptırmıştım bitmemişti.) Bende tamam dedim
Tarifeniz bitmeden faturalıhatta geçmeyi kabul etmişsiniz. Müşteri temsilcisi şöyle birşey söylemiş olabilir mi: İlk ay faturalı hattı beğenmezseniz taahhüt bozma bedeli/cayma bedeli ödemezsiniz. +Müşteri temsilcisi sizinle öyle konuşup ablanız ile farklı bir konuşma gerçekleştirmiş olabilir. Bu nedenle müşteri temsilcisi bütün detayları anlattıysa ve ablanız onay verdiyse işlem yapılamaz. Çünkü bu tür işlemlerde hattın yasal sahibi önceliklidir. Örneğin: Benim hattım abimin üzerine kayıtlı, arayıp faturalıya geçebilir, cihaz alabilir vs vs, sonrasında ben bunu istemedim diye birşey diyemem. Çünkü hat benim adıma kayıtlı değil.

Kullanım konusuna gelecek olursak Müşteri Temsilcisinin " Fatura kesim tarihinizi, ve paketin fatura kesim tarihine kadar olanlık kısmının yükleneceğini + hattınıza tanımlanan haklar kadar ücret ödeyeceğiniz bilgisini aktarması gerekir" (Bunu da işlem yaptığı kişiye, yani hat sahibine aktarır.)
 

sagopa00

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
4
Puanları
1
Tarifeniz bitmeden faturalıhatta geçmeyi kabul etmişsiniz. Müşteri temsilcisi şöyle birşey söylemiş olabilir mi: İlk ay faturalı hattı beğenmezseniz taahhüt bozma bedeli/cayma bedeli ödemezsiniz. +Müşteri temsilcisi sizinle öyle konuşup ablanız ile farklı bir konuşma gerçekleştirmiş olabilir. Bu nedenle müşteri temsilcisi bütün detayları anlattıysa ve ablanız onay verdiyse işlem yapılamaz. Çünkü bu tür işlemlerde hattın yasal sahibi önceliklidir. Örneğin: Benim hattım abimin üzerine kayıtlı, arayıp faturalıya geçebilir, cihaz alabilir vs vs, sonrasında ben bunu istemedim diye birşey diyemem. Çünkü hat benim adıma kayıtlı değil.

Kullanım konusuna gelecek olursak Müşteri Temsilcisinin " Fatura kesim tarihinizi, ve paketin fatura kesim tarihine kadar olanlık kısmının yükleneceğini + hattınıza tanımlanan haklar kadar ücret ödeyeceğiniz bilgisini aktarması gerekir"
Demek istediğinizi anlıyorum taahhüt ödemeden çıkabileceğimi söyledi ayriyeten zaten benim parantez içinde de belirttiğim gibi paketim hala bitmemişti ücret ödemeyecektim bu yüzden ve 25 TL faturam +12 tl ise benim aldığım ek paket 37 tl olması gerekiyor ama bu nasıl 46 TL oluyor ve bana abone falan diyor ki ben bahsettiği aboneliği Mayıs 1 de iptal ettirmiştim
 

KuzeyUnutmaz

Asistan
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
143
Puanları
28
Demek istediğinizi anlıyorum taahhüt ödemeden çıkabileceğimi söyledi ayriyeten zaten benim parantez içinde de belirttiğim gibi paketim hala bitmemişti ücret ödemeyecektim bu yüzden ve 25 TL faturam +12 tl ise benim aldığım ek paket 37 tl olması gerekiyor ama bu nasıl 46 TL oluyor ve bana abone falan diyor ki ben bahsettiği aboneliği Mayıs 1 de iptal ettirmiştim

Şu olmuş olabilir: Satış departmanı aramış zaten, onların bu tür indirimleri olabiliyor. Misal eski tarifenizden kalan kullanım hakları için: 25 TL'lik ilk çıkacak olan faturanıza indirim yapılır. Faturanız 25 tl ve altında gelirse ücret ödemezsiniz. Fakat 25 tl ve üzeri gelirse, örnek 100 liralık bir fatura gelirse (aşım, ek paket alımından dolayı) 75 TL ödersiniz.

Önerim; müşteri temsilcisi ile görüşme saatiniz, ablanızın müşteri temsilcisi ile olan görüşme saatini not alın. Müşteri temsilcisini arayıp; "Şu saatte arandım şöyle şöyle anlatıldı, onaylayıp hattın yasal sahibine yönlendirdim. Şu saatte hat sahibi ile görüşüldü faturalı hatta geçişim yapıldı fakat belirtildiği gibi ilk ay ücretsiz olmadı" şeklinde şikayet kaydı oluştursunlar.

Not: Eğer bunun için kayıt oluşturamam vs cevabı gelirse. Oluşturabilirsiniz, eğer siz oluşturamıyorsanız takım lideri arkadaşınız ile görüşmek istiyorum o oluştursun diyin, çünkü onların işi bu bir sorun varsa çözmek. Çünkü anlattığınız durum sonucunda müşteri temsilcisi hatalı/suçlu.

Önemli Not: Ablanıza Ücret yansır vs dediyse çözümü yok açıkçası :) Çünkü sözün bittiği yer hattın yasal sahibidir.
 

neTRonX

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
7
Puanları
3
Vodafone'den kesinlikle çıkış yapmanı öneririm. Fatura borcumuz olmadığı halde 2 hafta internetimiz kesik durduk. Babam boşuna fatura falan ödedi. Gelip baktılar bide bişey yapmadıkları halde faturaya yansıma olarak 50 TL yazdılar.😤🗯😠😠😠😠🤬🤬🤬
 

sagopa00

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
4
Puanları
1
Vodafone'den kesinlikle çıkış yapmanı öneririm. Fatura borcumuz olmadığı halde 2 hafta internetimiz kesik durduk. Babam boşuna fatura falan ödedi. Gelip baktılar bide bişey yapmadıkları halde faturaya yansıma olarak 50 TL yazdılar.😤🗯😠😠😠😠🤬🤬🤬
Benim bu zaman a kadar hiç sorunum olmadı doğrusu öğrenciye gerçekten güzel şeyler yapıyor ve mutluydum ucuz du falan
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu olmuş olabilir: Satış departmanı aramış zaten, onların bu tür indirimleri olabiliyor. Misal eski tarifenizden kalan kullanım hakları için: 25 TL'lik ilk çıkacak olan faturanıza indirim yapılır. Faturanız 25 tl ve altında gelirse ücret ödemezsiniz. Fakat 25 tl ve üzeri gelirse, örnek 100 liralık bir fatura gelirse (aşım, ek paket alımından dolayı) 75 TL ödersiniz.

Önerim; müşteri temsilcisi ile görüşme saatiniz, ablanızın müşteri temsilcisi ile olan görüşme saatini not alın. Müşteri temsilcisini arayıp; "Şu saatte arandım şöyle şöyle anlatıldı, onaylayıp hattın yasal sahibine yönlendirdim. Şu saatte hat sahibi ile görüşüldü faturalı hatta geçişim yapıldı fakat belirtildiği gibi ilk ay ücretsiz olmadı" şeklinde şikayet kaydı oluştursunlar.

Not: Eğer bunun için kayıt oluşturamam vs cevabı gelirse. Oluşturabilirsiniz, eğer siz oluşturamıyorsanız takım lideri arkadaşınız ile görüşmek istiyorum o oluştursun diyin, çünkü onların işi bu bir sorun varsa çözmek. Çünkü anlattığınız durum sonucunda müşteri temsilcisi hatalı/suçlu.

Önemli Not: Ablanıza Ücret yansır vs dediyse çözümü yok açıkçası :) Çünkü sözün bittiği yer hattın yasal sahibidir.
Zaten kayıt oluşturdular dinlemesi gereken birim dinlemiş ve şöyle birşey oldu en son konuştuğum işte bana dinlendi sorun bulunamamıştır diyen ben buna dedim ki neden 46 TL ödüyorum falan bana dedi ki 7070 aboneliğin için falan ben dedim iptal ettim bunu nasıl oluyor dedi ki faturalıya geçmeden önce az bir miktar ödediğin için kesememistir abonelik faturalıya geçince kesmiştir. Bende dedim ki ben 25 TL yatırıyordum her defasında 19 TL si paketimden gidiyodu 2 tl falan telsiz diğer ücret nereye gidiyordu düşündü falan baya düşün dü baktı sonra dedi ki söyle yapalım şuan bunlar ı konuşmamız birşeyi değiştirmez faturanız çıkmış ödemeniz gerek dedi bende bunu ödeyemem dedim bitti.
 
Son düzenleme:

KuzeyUnutmaz

Asistan
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
143
Puanları
28
BTK, Cimer şikayet et diyeceğim de. Onlarda pek takmıyor buara.
 

Constantin87

Doçent
Katılım
1 Ara 2013
Mesajlar
930
Puanları
63
1 Haftadır Uğraşıyoruz Arkadaşlar Normalde 19 TL Olan Paketim İçin Yükleme Yapmıştım. Paketim Bitmemişti Yarısına Gelmiştim Vodafone Aradı Açtım Ses Gelmedi Kapattım Sonra Aradan Biraz Geçtikten Sonra Birdaha Aradılar Bana Kullandığım paketin 23 TL olduğunu söyleyip faturalıya geçmem için cazip bir teklif sundular Uyumlu 3 paketi 25 TL ye güzel bir paketti Bende güzel falan dedim bana ilk ay ücretsiz kullanacağımı ve beğenmezsem taahhüt ödemeden çıkabileceğimi söylediler ( ki zaten ben paramı ödeyip paketimi yaptırmıştım bitmemişti.) Bende tamam dedim işte hat sahibi ablamı aradılar onaylandı diğer paketimden kalanlar gitti yeni paketim yürürlüğe geçti evet güzel güzel kullandım bu zaman a kadar 1 hafta önce yanımda uygulamasını açtığımda 46tl fatura çıktı (12 TL lik ek paket aldım bunu kabul ediyorum)
Müşteri hizmetleriyle görüştüm defalarca hepsi farklı şeyler söyledi kimisi iyimser yaklaşırken kimisi ödemek zorundasınız faturanız çıktı dedi hatta bir tanesi siz ödeyin birdahaki ay ucret size geri verilir falan dedi sonra bir diğeri hata raporu oluşturdu konuşmalarımizi dinlemişler beni faturalıya geçiren adamla hiçbir sorun bulunamamıştır. Diyor aradım tekrardan dedim işte bana çok eminim hatta ablamla konuştum eminim bana ilk ay ücretsiz kullanacaksınız dediler. Kabul etmedi dinledik dedi bende ödemem bu kadar şeyi dedim. Ne yapmam gerek??
Neden 46tl bilgisi var kontrol etmedin mi? Öncelikle fatura kalemlerini kontrol et kuvvetle muhtemel sana söylenen taahhütlü fiyat ise belki taahhüt tanımlanmamıştır. Taahhüt verirsen faturan düşebilir.
 

KuzeyUnutmaz

Asistan
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
143
Puanları
28
Neden 46tl bilgisi var kontrol etmedin mi? Öncelikle fatura kalemlerini kontrol et kuvvetle muhtemel sana söylenen taahhütlü fiyat ise belki taahhüt tanımlanmamıştır. Taahhüt verirsen faturan düşebilir.
7070 aboneliğinden de ücret kesilmiş ve ek paket almış 12 tl ye. Fatura ondan yüksek gelmiş aslında. 7070 aboneliği hali hazırda ücret kesmek için kontör yüklenmesini beklerken , faturalı hatta geçiş yapınca faturasına yansımış. Bu durumda zaten çıkan fatura normal görünüyor.
 

Constantin87

Doçent
Katılım
1 Ara 2013
Mesajlar
930
Puanları
63
Vodafone kullanmadığımdan 7070 aboneliğini bilmiyorum ancak faturasız hatta olan bir üyeliği faturalı hatta taşımaları bana saçma geldi. Bir de aylık ücreti günlük olarak hesaplanmalı tam değil. En iyisi mhz arayıp fatura kalemleri hakkında bilgi almalı :) ilk faturası kesilmediğinden uygulamadan pek bilgi alınmaz.
 

KuzeyUnutmaz

Asistan
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
143
Puanları
28
Eski MT olarak içimden geçenler: "Gençliğim olacaktı arkadaş arayıp bana düşecekti :) Sorun varsa iadesini sorun yoksa durumu açıklayıp ikna edecektim." ama göremiyorum ki ne olduğunu :) . Şuanki bütün MT'ler göndereyim de ne oluyosa olsun modundalar.
 

sagopa00

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
4
Puanları
1
Eski MT olarak içimden geçenler: "Gençliğim olacaktı arkadaş arayıp bana düşecekti :) Sorun varsa iadesini sorun yoksa durumu açıklayıp ikna edecektim." ama göremiyorum ki ne olduğunu :) . Şuanki bütün MT'ler göndereyim de ne oluyosa olsun modundalar.
Aynen öyle ya hepsi aynı
 

TunaDrsn

Üyecik
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
66
Puanları
8
Konum
Turkiye
Pttcellden vodefone geçmeyi düşünüyordum durum gerçekten bu kadar vahimse iyiki geçmemişim.
 
Üst
stat counter