Türk Telekomda çalışıyorum sorularınız varsa alırım

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ÆSir

Dora
Yönetici
Moderatör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
2,795
Puanları
113
Konum
Asgardia
Aga telefonum Huawei honor 7c netim var ama çekmiyor olmuyor hiç bir şekilde olmuyor günde bir kere daha çekiyor oda 15 sn ama telle konuşup sms atabiliyorum
İnternet ayarlarınız yapılandırılmamış olabilir. 4441444 arayarak cihazınıza uygun ayarları isteyebilirsiniz.
 

ÆSir

Dora
Yönetici
Moderatör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
2,795
Puanları
113
Konum
Asgardia
Pttcell kullanıyorum turk telekom geçsem uygun fiyatlı paketlerden yararlanabilirmiyim sözleşmem bitmesine bir kaç ay var
Yararlanamazsınız. Ptt de TT'nin alt yapısına bağlı olduğu için zaten müşterisi oluyorsunuz. 3 ay başka operatörde kalmanız lazım yararlanmak için.
 

-PYH-

Asistan
Katılım
6 Ocak 2019
Mesajlar
140
Puanları
18
Yararlanamazsınız. Ptt de TT'nin alt yapısına bağlı olduğu için zaten müşterisi oluyorsunuz. 3 ay başka operatörde kalmanız lazım yararlanmak için.
Hocam Telefonlarda Sadece 12 Ay Taksit mi Oluyor? Acaba 6 Veya 9 Ay Yapabilirmiyiz?
 

Faruk_

Asistan
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
232
Puanları
28
Hocam Telefonlarda Sadece 12 Ay Taksit mi Oluyor? Acaba 6 Veya 9 Ay Yapabilirmiyiz?
Ticaret bakanlığının belirlediği kurallara göre 3500 üstü telefonlar 6 ay 3500 altı telefonlar 12 Ay hocam 9 ay seçeneği yok maalesef
 

Faruk_

Asistan
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
232
Puanları
28
Gerçek kişi olmadan kimlik bilgileriyle hat nasıl çıkarıyorlar ?
Hocam normalde yapılmayan bir işlem çünkü yasa dışı bir işlem. Hat sahibi olmadan numara taşımada olmaz yeni hat alınma işlemide olmaz. Müşteri hizmetlerini arıyarak yardım alabilirsiniz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tam Tersi Olması Gerekmiyomuydu Acaba :D
Çıkan karar bu şekilde. :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

30 tl lik pakette 20gb aşar isem internet hızı 4 ten 1 e mi düşcek ?
30 tl lik pakette 20gb aşar isem internet hızı 4 ten 1 e mi düşcek ?
Hocam 20GB'tan sonra 4 Mbps'lik hız 1 Mbps'den devam eder.
 

twilight_flame

Doçent
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
606
Puanları
18
Türk Telekom Prime Ayrıcalıklar Kullanılamıyor burada da belirttim hocam, neden 2 aydır çalışma nedeniyle kullanılamayan daha doğrusu sms gelmeyen bir sistemi Türk Telekom halen çalışıyormuş, şifreler geliyormuş gibi pazarlamaya devam ediyor?

Ayrıca bu konuda yapabileceğiniz birşey var mı?

Aşağıya fotoğrafları ekliyorum. Screenshot_20190602-150207_Messages.jpgScreenshot_20190602-150215_Messages.jpgScreenshot_20190602-150221_Messages.jpgScreenshot_20190602-150228_Messages.jpgScreenshot_20190602-150235_Messages.jpgScreenshot_20190602-150239_Messages.jpg
 

phasan

Asistan
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
101
Puanları
18
Turk telekom neden 1 haftadır aralıklarla sistem çöküyor turkiye geneli
 

Faruk_

Asistan
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
232
Puanları
28
Turk telekom neden 1 haftadır aralıklarla sistem çöküyor turkiye geneli
Şebeke de sorun yok arkadaşlar son 1 yıl içerisinde Türk Telekoma geçen abonelerin sim kartlarında bir sorun var bu yüzden kiminin şebekesi varken kimi aboneler sorun yaşıyor ilgili birimlere aktarıldı. Düzeltildi sadece bir kere gitti sürekli olarak gitmedi ama.
 

Faruk_

Asistan
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
232
Puanları
28
Türk Telekom Prime Ayrıcalıklar Kullanılamıyor burada da belirttim hocam, neden 2 aydır çalışma nedeniyle kullanılamayan daha doğrusu sms gelmeyen bir sistemi Türk Telekom halen çalışıyormuş, şifreler geliyormuş gibi pazarlamaya devam ediyor?

Ayrıca bu konuda yapabileceğiniz birşey var mı?

Aşağıya fotoğrafları ekliyorum. Ekli dosyayı görüntüle 72166Ekli dosyayı görüntüle 72167Ekli dosyayı görüntüle 72169Ekli dosyayı görüntüle 72170Ekli dosyayı görüntüle 72171Ekli dosyayı görüntüle 72172
Hocam biz sürekli yapıyoruz bir sorun olmuyor müşteri hizmetlerinden kayıt açmayı denediniz mi?
 

hi-guys

Asistan
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
272
Puanları
28
Konum
İstanbul
Türk Telekom'da müşteri temsilcisi olarak mı çalışıyorsunuz ve hangi bölüm okudunuz bunları anlatır mısınız kısaca
 

twilight_flame

Doçent
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
606
Puanları
18
Hocam biz sürekli yapıyoruz bir sorun olmuyor müşteri hizmetlerinden kayıt açmayı denediniz mi?
Evet hocam, ilk kaydım aralıklarla deneyin diyerek kapatıldı, 2. kaydımı zorla ısrar ederek açtırdım, çünkü 2 aydır çalışma devam ediyor denilerek çalışma sürdüğü sürece kayıt açmaları yasakmış normalde, ama ısrarla açtırdım, inceleme devam ediyor 2. kayıtla ilgili, ancak 2. kaydı açtırdıktan sonra da bir müşteri temsilcisi arayıp, yapabilecek birşey yok dedi, en son Twitter destekten iletişime geçtim, sağolsun müşteri temsilcilerinden biri biraz ilgilendi ve Muud için şifre verdi, aslında tivibu go içinde geçici şifre vermişti ama onu etkinleştirmek mümkün olmadı, farklı bir aktivasyon kodu verilmesi gerekiyormuş, onun içinde kayıt oluşturdu tivibu ekibi
 

phasan

Asistan
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
101
Puanları
18

Türk Telekom'dan 400 Gbps teknolojisiyle 4 kat daha hızlı veri akışı bu haber ne anlama geliyor ankarada hız başlamış ama pek fark göremedim
 
Üst
stat counter