Samsung Galaxy S7 ve S7 Edge Kullananlar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


emir_kr

Asistan
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
110
Puanları
18
Aynı sorun bende de vardı ve sorunun kulaklık bozulduğu için olduğunu fark ettim. Kulaklık kendi kendine tuşa basmış gibi algılıyordu.
Bende de aynı sıkıntı var ama şunu da eklemem gerekir ki senin sorun yaşadığın dönemlerde bende öyle bi sorun yoktu benim ki oreo 8.0 güncellemesinden sonra olmaya başladı hem internetten müzik video oynatırken spotify, youtube, radyo kulesi vs hem de hafızadaki video müzikleri oynatırken belli belirsiz zamanlarda duraklama yapıyor dediğin gibi tekrar oynatmak için butona basmak gerekiyor ilk başlarda önemsemedim ama şu an artık çıldırtma seviyesine geldi. Bu sorumu members üzerinden bildirdim samsunga ama telefona bağlanmak istediler uğraşmadım. Zaten pie 9.0 sürümünü almayacakmış S7 o yüzden de nougat 7.0 sürümüne geri dönmeyi düşünüyorum.
 

oguzhanuyar

Üyecik
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
37
Puanları
8
Konum
İstanbul
Selamlar accubattery pro kullanıyorum pil durumunu %73 olarak analiz ediyor 2 senede 1000 mAh azalma var 2600lerde suan seyrediyor sizlerin cihazlarında bu durum nedir bilgi sahibi olmak istiyorum...
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,077
Puanları
83
Konum
İstanbul
Selamlar accubattery pro kullanıyorum pil durumunu %73 olarak analiz ediyor 2 senede 1000 mAh azalma var 2600lerde suan seyrediyor sizlerin cihazlarında bu durum nedir bilgi sahibi olmak istiyorum...
Valla ben o tarz programlara güvenmiyorum cihaz 1 senelik %79 ömrü var diyodu %30 larda filan rast gele şarja takmaya başladım şimdi ömrü 81-82 :D
 

oguzhanuyar

Üyecik
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
37
Puanları
8
Konum
İstanbul
Valla ben o tarz programlara güvenmiyorum cihaz 1 senelik %79 ömrü var diyodu %30 larda filan rast gele şarja takmaya başladım şimdi ömrü 81-82 :D
yurtdışında bir sürü forumda kullanıldığında verilerin cok az bir sapma ile doğru olduğunu söylüyorlar bu yüzden ben satın aldım prosunu gayet gösteriyor ama arada kaldım ki bence veriler doğru baya bir azalma var batarya ömründe herhalde uzun sürmeyecek yeni pil almam gibi duruyor malum bu cihazlar ilk hızlı şarj cihazları yenileri gibi pil optimizasyonu olmuyor
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
1,883
Puanları
113
yurtdışında bir sürü forumda kullanıldığında verilerin cok az bir sapma ile doğru olduğunu söylüyorlar bu yüzden ben satın aldım prosunu gayet gösteriyor ama arada kaldım ki bence veriler doğru baya bir azalma var batarya ömründe herhalde uzun sürmeyecek yeni pil almam gibi duruyor malum bu cihazlar ilk hızlı şarj cihazları yenileri gibi pil optimizasyonu olmuyor
Verileri doğru sayılır. Sapması elbette var ama fazla değil.
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,077
Puanları
83
Konum
İstanbul
Beyler lifecell yazısını değişebilen varmı inat etti benim telefon değiştirmiyorda :)
 

rtakak

Profesör
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
1,723
Puanları
113
Selamlar accubattery pro kullanıyorum pil durumunu %73 olarak analiz ediyor 2 senede 1000 mAh azalma var 2600lerde suan seyrediyor sizlerin cihazlarında bu durum nedir bilgi sahibi olmak istiyorum...
Çıktığı zamandan beri kullanıyorum. 2 sene 8 ay oluyor. Batarya sağlığım %70.

---- Mesajlar birleştirildi ----

5.30 saat ekran süresi alıyorum ortalama. Custom ROM ve kernel ile.
 
Son düzenleme:

ene49

Asistan
Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
267
Puanları
28
Konum
Muş

Arkadaşlar düz S7 telefonumda bugün google play hizmetleri aşırı şarj tüketmiş.
Lütfen sizde bakar mısınız sizde durum nasıl
 

digital_pars01

Üyecik
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
53
Puanları
8
Konum
Adana
bende en fazla 3 saat ekran suresi aliyorum cok zorlasam 3 saat 50 dakika aliyorum bazen cok zorlasam 4 saat ekran suresi aliyorum
 

oguzhanuyar

Üyecik
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
37
Puanları
8
Konum
İstanbul
Evet bize de yeni güncelleme geldi şimdi fakat güvenlik esaslı diye düşünüyorum aldıracaklar yeni telefon
 

digital_pars01

Üyecik
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
53
Puanları
8
Konum
Adana
Arkadaşlar Selamialeykum Bende de s7 duz kasa var arada oyun filan oynadigimda acayip şarji biiyordu ve oyunun reklamlari vardi gum gereksi uygulamalarini sildim hard resrt atacaktim kafaya koydum iste butjn gereksiz uygulamalari sildim dimdilik bataryam biraz rahatladi sizce atmam gerekir mi?
 

Hukla

Üyecik
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
2
Puanları
1
Merhaba Samsung S7 Edge kullaniyorum son 5 gündür telefonumda şöyle bir anormal durum var;
Youtube den video izlerken her 30 saniye de bir video duraklıyor, her defasında play simgesine basıp devam ettiriyorum.
ikinci olarak Netflix de film izlerken aynı kesinti devam ediyor fakat burada duraklama her defasinda tam ekran modundan çıkmakla kalıyor, sebebi nedir acaba?
 
Üst
stat counter