- Katılım
- 13 Haziran 2008
- Mesajlar
- 17,955
- Reaksiyon puanı
- 351
- Puanları
- 3,263
Operasyonlarının bulunduğu 28 ülkenin birçoğunda pazar lideri konumundaki Delivery Hero, 589 milyon dolar toplam değerleme üzerinden Türkiyenin online yemek sipariş devi Yemeksepetinin hisselerinin tamamını bünyesine kattı.
Yemeksepeti satın alımı ile, aktif olduğu ülke sayısını 32ye çıkaran Berlin merkezli Delivery Hero, 100.000den fazla partner restoran üzerinden, aylık yaklaşık 10 milyon siparişe aracılık edecek.
2001de henüz üniversiteden yeni mezun olan Nevzat Aydın, Melih Ödemiş, Gökhan Akan ve Cem Nufusi tarafından kurulan Yemeksepeti, bugün Türkiye dahil 8 ülkede hizmet veriyor.
Nevzat Aydın Yemeksepeti CEOsu olarak görevine devam edecek
Bu yatırımla beraber CEO Nevzat Aydın, Yemeksepetindeki görevini sürdürecek ve Delivery Heronun yönetiminde aktif rol üstlenerek, global anlamda şirketin büyümesine katkıda bulunacak.
Yemeksepeti CEOsu Nevzat Aydın, Türkiye tarihinin bu en büyük internet yatırımıyla ilgili: 2001 yılında 4 kişiyle hayata geçirdiğimiz Yemeksepeti, bugün 400 kişilik bir ekiple 7 gün 24 saat, milyonlarca insanın hayatını kolaylaştırıyor. İnsanlara Yemeksepeti yokken ne yapıyorduk? dedirten bir iş modeli kurabilmek oldukça gurur verici.15 yıllık geçmişimizde yerli ve global birçok farklı yatırımcı tarafından teklifler aldık, fakat hep doğru zamanı ve doğru partneri bekledik. Global hedefleri, iş yapış tarzı ve kurumsal kültürü bizimle bu denli örtüşen bir iş ortağı ile yolumuza devam edecek olmak bizi çok heyecanlandırıyor. Şimdi artık 15 senelik deneyim, teknik bilgi ve bize has inovatif iş yaklaşımımızı, Delivery Hero ile birlikte daha geniş coğrafyalara yayma zamanı dedi.
Yemeksepeti, iş modelinin başarısını Türkiye ve bölgede kanıtladı
Delivery Hero CEOsu Niklas Östberg: Delivery Hero olarak bu sektördeki birçok şirketi derinlemesine analiz ediyoruz. Şimdiye kadar Yemeksepetinin gösterdiği performans kriterlerine yaklaşabilen bir örnekle daha karşılaşmadık. 15. yılında bile etkileyici büyüme oranlarını tutarlı bir şekilde gerçekleştirmesi, bize yaptığımız işte motivasyon ve ilham verdi. Nevzat ve ekibi, bu iş modelinin gelişmekte olan pazarlarda ne kadar başarılı olabileceğini Türkiyede ve bölgede kanıtladı. İnovatif iş anlayışı ve dinamizmi ile Yemeksepetinin performansı bundan sonra da, Delivery Heronun mevcut ve hedef pazarları için en iyi rol model olacak. Yemeksepeti gerçekten çok sıra dışı bir şirket ve Delivery Hero ailesine katıldıkları için büyük heyecan duyuyorum. dedi
Yemeksepeti satın alımı ile, aktif olduğu ülke sayısını 32ye çıkaran Berlin merkezli Delivery Hero, 100.000den fazla partner restoran üzerinden, aylık yaklaşık 10 milyon siparişe aracılık edecek.
2001de henüz üniversiteden yeni mezun olan Nevzat Aydın, Melih Ödemiş, Gökhan Akan ve Cem Nufusi tarafından kurulan Yemeksepeti, bugün Türkiye dahil 8 ülkede hizmet veriyor.
Nevzat Aydın Yemeksepeti CEOsu olarak görevine devam edecek
Bu yatırımla beraber CEO Nevzat Aydın, Yemeksepetindeki görevini sürdürecek ve Delivery Heronun yönetiminde aktif rol üstlenerek, global anlamda şirketin büyümesine katkıda bulunacak.
Yemeksepeti CEOsu Nevzat Aydın, Türkiye tarihinin bu en büyük internet yatırımıyla ilgili: 2001 yılında 4 kişiyle hayata geçirdiğimiz Yemeksepeti, bugün 400 kişilik bir ekiple 7 gün 24 saat, milyonlarca insanın hayatını kolaylaştırıyor. İnsanlara Yemeksepeti yokken ne yapıyorduk? dedirten bir iş modeli kurabilmek oldukça gurur verici.15 yıllık geçmişimizde yerli ve global birçok farklı yatırımcı tarafından teklifler aldık, fakat hep doğru zamanı ve doğru partneri bekledik. Global hedefleri, iş yapış tarzı ve kurumsal kültürü bizimle bu denli örtüşen bir iş ortağı ile yolumuza devam edecek olmak bizi çok heyecanlandırıyor. Şimdi artık 15 senelik deneyim, teknik bilgi ve bize has inovatif iş yaklaşımımızı, Delivery Hero ile birlikte daha geniş coğrafyalara yayma zamanı dedi.
Yemeksepeti, iş modelinin başarısını Türkiye ve bölgede kanıtladı
Delivery Hero CEOsu Niklas Östberg: Delivery Hero olarak bu sektördeki birçok şirketi derinlemesine analiz ediyoruz. Şimdiye kadar Yemeksepetinin gösterdiği performans kriterlerine yaklaşabilen bir örnekle daha karşılaşmadık. 15. yılında bile etkileyici büyüme oranlarını tutarlı bir şekilde gerçekleştirmesi, bize yaptığımız işte motivasyon ve ilham verdi. Nevzat ve ekibi, bu iş modelinin gelişmekte olan pazarlarda ne kadar başarılı olabileceğini Türkiyede ve bölgede kanıtladı. İnovatif iş anlayışı ve dinamizmi ile Yemeksepetinin performansı bundan sonra da, Delivery Heronun mevcut ve hedef pazarları için en iyi rol model olacak. Yemeksepeti gerçekten çok sıra dışı bir şirket ve Delivery Hero ailesine katıldıkları için büyük heyecan duyuyorum. dedi