Win7 Denemeleri

Winzort 7nin neresi iyi diye meraklandım ve arkadaştan cd aldım yükledim.Yükleme 24 saatte oldu.Sonra yükledim baktım ki boot ekranı:

Baktım 3.1 açılışı bilgisayar ha çok görsel:

Ve çok yavaş ben linuxumu isterim arkadaş vista bile daha iyidir.;)
 

rise

Linux, Windows, ...
Yönetici
Moderatör
Bilmeyenler gerçek sanacak :wacko:
Durum hiç de öyle değil.
20 dakikada mı, 24 saattemi yükledin?
 

Blackout

Dekan
Cidden neler saçmalıyorsunuz yahu. Şuanda dvd yi takıp driverler yüklü halde tekrar buraya yazı yazmam 15 dk yı geçmez. Bende tam sistem kurulumu 10dk civarı bir zaman alıyor.
Amaç, artık bir klişe haline gelen microsoft'u yada windows sürümlerini boklama ise, ben baştan hiç karışmayayım o işe.
 

Junas

Doçent
Çok komik olduğunu zannediyorsun dimi? Klasik linuxçu desem yeridir.Durmadan windows'a sataşan,b.k atan..
Alıştık artık..
 

rise

Linux, Windows, ...
Yönetici
Moderatör
Winzort 7nin neresi iyi diye meraklandım ve arkadaştan cd aldım yükledim.Yükleme 24 saatte oldu.
Ve çok yavaş ben linuxumu isterim arkadaş vista bile daha iyidir.;)

Zaten Windows 7 yi CD den yükleyemezsin :stuart::razz:
 

Elbruz46

Rektör
yaw win7 xp den kaç kat büyük olduğu halde driverlar yüklü olarak geldiği halde xp den çok çok daha hızlı kuruluyor... ve kurulduğunda xp deki gibi saatlerce driver yüklemiyorsunuz bir kaç spesific donanımın driverını yüklüyorsunuz yani win 7 kurmak ile bilgisayar üzerindeki recoveryi yapmak nerdeyse aynı sürede oluyor...
win 7 kurduktan en geç 20 dk sona her türlü işlemi yapmaya başlayabilirsin bilgisayarında... lütfen insnaları yanlış yönlendirmeyelim... yukarıdaki resimler de fake..
 

cerviheus

Üyecik
Wındows 7 yi kurmamla kaldırmam bir oldu. Habire çakıp duruyor. En iyisi mac os işletim sistemi. Sorunsuz, virüssüz, trojansız. Makineyle işletim sistemi aynı elden çıkmış dünyadaki tek bilgisayar. Parasızlıktan eski macimi satmıştım şimdi nasıl pişmanım anlatamam.
 

Elbruz46

Rektör
ben önceki betayı da bu betayı da kurdum ve tek sistem olarak kullanıyorum ben de niye ÇAKIP durmuyor?
 

rise

Linux, Windows, ...
Yönetici
Moderatör
Harddisk yanmadığı sürece, donanım arızası çıkmadığı sürece aslanlar gibi çalışıyor,
Çakıp durduğunu nereden çıkardık ?
 

xismailaydin

Profesör
kardeş ben de Linux'cuyum. Ubuntu Linux. Ubuntu olduğunu özellikle belirtmek istedim çünkü Ubuntu'nun sahibi win Se7en'in böyle başarılı olması bizi de memnun etti ve rekabetimiz daha adaletli oldu filan dedi. O adam bile beğendiğine göre vardır bişeyler deyip kurdum Win 7 Beta'yı.
Şu an mesajımı da ondan yazıyorum. Sistem çok çabuk kurulmakla kalmıyor birçok işlemi de çok çabuk hallediyor. Bir Linux'cu olarak ben de beğendim. Önceden Bilgisayarımda Kardeşim için Windows XP Pro Sp3, DX10 oyunlar için Windows Vista Ultimate SP1 ve diğer işlerim için de Ubuntu Hardy Heron kullanıyorum. Ama şimdi Win 7'nin betası bile beni tatmin ettiğinden sadece Win 7 Beta ve Ubuntu Linux kullanıyorum. bilmem anlatabildim mi :D

Tek sorunum GTA 4'ün kurulmaması :S

Yav harbiden millet diyor ki çakıyor. Bende de sadece bir kez MSN9 dondu. Başka hiçbir programı işlemi sonlandır bile yapmadım. Nasıl sallıyorlar anlamıyorum. Bizde mi bir yanlış var acaba???
MSN 9 ise Xp kullanırken daha çok donuyordu :D

Sallamayın. Takdir edileceği zaman takdir etmek gerekir.
Bunu Microsoft'un distribütörü İntercomp iş teklifi yaptığı için de demiyorum ayrıca :D :D :D
Zaten mülakattaki sorular kazıktı. 32 sorudan 4 boşum 2 yanlışım var :S
 
Harddisk yanmadığı sürece, donanım arızası çıkmadığı sürece aslanlar gibi çalışıyor,
Çakıp durduğunu nereden çıkardık ?
atari kıvamındaki pc lere yada artık niyadını doldurmuş sadece daktilo olarak kullanılacak pc lere kuruyolar win 7 gibi programı kaldırmıyo pc sonrada çakıldı da yok şöle olduda yok böyle olduda
kabul edin abicim busefer yaptı microsoft
24 saatte dolan bi şletim sitemi varmıydı bilmiyorum hatırlamıyorum
ayrıca koymuş windowsun kaaluu beladan kalma işletim sisteminin resimlerini linux propagandsı yapıyo
ama gec kaldın kardeşim duyan duydu bilen bildi denyen denedi görüşlerini bile yazdı tek kelime ile adamlar bu sefer herkesi memnun etti
 

ForumNT

Asistan
Win7 donanım sürücülerinde sorun var.
Hepsi otomatik tanıdığında sorun kalacağını düşünmüyorum.Onun dışında bir tek quick launch yerine gelen çubuğu sevmedim.
 
Üst