Haber Valorant 3.0 Yaması Yayınlandı

Bu konuyu okuyanlar

walledia

Profesör
Cezalı
Katılım
17 Şubat 2018
Mesajlar
2,972
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
6,979
Puanları
113
VALORANT 3.0 yaması yayınlandı

VALORANT 3.0 yaması ile birlikte üçüncü bölüme geçiş yapıldı. Yeni gelen ajan ve diğer karakterlerde olan değişiklikler, siyah fiyatlarında olan değişiklikler ve yeni birçok özellik bu yamanın içerisinde geliyor. İşte 3.0 yaması ile gelen bütün yenilikler...

Kayo_1920x1080 (SDN).jpg


VALORANT 3.0 güncelleme notları


  • İmza yeteneklerinde her turda minimum bir yetenek yükünüz olacak. Eskiden her turda gelen yükler birikiyordu.
  • Örneğin bir turda iki tane imza yetenek yükünüz varsa ve turun sonunda yüklerden sadece bir tanesi kaldıysa bir sonraki turda imza yetenek yükü kazanamayacaksınız.
  • Bekleme süresinden kazanılan yükler artık her zaman geçici olacak.
  • Tüm kör edici bombaların geçme aşamasında bütün ajanlar görüşünü çok daha hızlı bir şekilde geri kazanacak.


Astra ajanına gelen yenilikler

valorant

Astra karakteri oyunu oynamasını bilen deneyimli oyuncular için aşırı popüler ve yetenekli bir karakterdir. Tabii bazen bazı karakterlerin özellikleri fazla güçlü olduğu için karşılık vermesi zor oluyor. Astra'nın haritada aşırı baskı olayını karşı rakibi herhangi bir karşı stratejiyle veya bedel kısıtlaması olmadan yapabiliyor. Bu değişiklikler ile birlikte Astra'ya karşı oynamayı biraz daha basitleştirecek ve Astra yıldızlarını kullandıktan sonra bekleme süresi aralığını daha uzun ve net bir hale getirecek.


Nova Darbesi (Q)


  • Bekleme süresi arttı. (12>>25)

Çekim Alanı (C)


  • Bekleme süresi arttı. (12>>25)

Yıldızlar/Astral Yolcu (X)


  • Yıldızlar artık satın alma evresindeyken yerleştirildiğinde etkinleşmeden duracak.
  • Bariyerler kalktıktan 1,4 saniye sonra yıldızlar yeniden etkinleşecek ve kullanılabilir hale gelecek.
  • Saldıranlar tarafındayken Astra, Astral Yolcu halindeyse artık Spike'ın nerede olduğunu görebilecek.
  • Bu animasyon şeklinde olmadığı için Spike'ın durumuyla ilgili ek bir bilgi paylaşmayacak.
  • Geri almanın bekleme süresi arttı. (8>>15)
  • Yıldızların bedeli düştü. (200>>150)
karakter

Breach ajanına gelen yenilikler


KAY/O ajanının gelmesinden sonra bazı öncülerde değişikliklerin yapılması gerektiğinden Breach'in üçüncü kör edici bomba yükü kaldırıldı ve ajanın etkisi tüm yeteneklere dağıtıldı. Diğer yeteneklerde yapılan değişiklikler ise Breach ve diğer takım arkadaşları için daha iyi olacaktır. Bunların yanı sıra bazı yetenekleri kullanmak daha kısa sürecek. Göz kamaştıran daha yavaş patlayarak Breach'e silahını geri kuşanabilmek ve elindeki ekipmanları değerlendirebilmek için vakit kazandıracak.


Göz Kamaştıran (Q)


  • Toplam yük sayısı azaldı. (3>>2)
  • Bedeli arttı. (200>>250)
  • Atış hızı azaldı. (2500>>2000)

Fay Hattı (E)


  • Tam yüklenme süresi azaldı. (1,5>>1 saniye)
  • Genişliği arttı. (600>>750)
  • Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı. (1,3>>1)
  • Sarsılmanın etki süresi arttı. (3>>3,5)
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı. (1>>0,7)
  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)

Artçı Sarsıntı (C)


  • Artık üç kere patlıyor ve her patlama sabit olarak 60 hasar veriyor. Patlamaların arasında 0,6 saniye vakit bulunuyor.
  • Patlama alanı arttı. (260>>300)
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı. (1,1>>0,9 saniye)
  • Bedeli arttı. (100>>200)

Zelzele (X)


  • Tüm patlamaların genişliği 2300 oldu. Eskiden sadece son patlamanın genişliği 2300'dü.

Brimstone ajanına gelen yenilikler

image-51.png

Brimstone ajanı için çok da büyük değişiklilik mevcut değil. Sadece bir yeteneğinin bedeli artmış durumda.


Yakıcı (Q)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Cypher ajanına gelen yenilikler

image-52.png

  • Cypher için de bütün yeteneklerini değiştirecek kadar önemli değişiklikler bulunmuyor. Sadece ulti puanında bir değişiklilik bulunuyor.


Nöron Hırsızı (X)


  • Gereken ulti puanı azaldı. (7>>6)

Jett ajanına gelen yenilikler

image-53.png

Jett ile Cypher arasındaki bubi tuzağı etkileşimi geri alındı. Bu değişiklilik ile birlikte Jett oyuncularının hiç düşünmeden tuzaklardan geçmek yerine, Cypher ajanının koyduğu tuzakların etrafından geçmeye yönelik plan yapması gerekiyor.


Hafifle (Q)


  • Bedeli arttı. (100>>150)

Rüzgâr Gibi (E)


  • Artık Cypher'ın bubi tuzaklarını kıramayacak.

Duman Bulutu (C)


  • Bedeli arttı. (100>>200)

Keskin Fırtına (X)


  • Gereken ulti puanı arttı. (6>>7)

Killjoy ajanına gelen yenilikler

image-54.png

  • Killjoy için büyük değişiklikler bulunmuyor. Sadece becerilerinin bazılarında bekleme süresi uzatıldı.


Alarm botu (Q)


  • Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı. (7>>20)


Taret (E)


  • Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı.


Omen ajanına gelen yenilikler

image-55.png

  • Omen için yeteneklerinde fiyat değişikliği ve bekleme süresi gibi değişiklikler bulunuyor.


Paronaya (Q)


  • Bedeli azaldı. (400>>300)

Karanlık Örtü (E)


  • Verilen imza yeteneği yükü azaldı. (2>>1)
  • Omen artık ikinci dumanını 100 kredi karşılığında satın almak zorunda olacak.
  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)

Gizli Adım (C)


  • Bedeli arttı. (100>>150)

Phoenix ajanına gelen yenilikler

image-56.png

Phoenix ajanı için sadece falso yeteneğindeki bedel değişikliği bulunuyor.


Falso (Q)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Raze ajanına gelen yenilikler

image-57.png

Raze için birkaç yetenek değişikliliği olsa da görünüş olarak model güncellemesi yapılması oyuncuların dikkatini aşırı çekmeyecek ince ve güzel dokunuşlar yapıldı.

karakter

Reyna ajanına gelen yenilikler

image-58.png

  • Çok sevilerek oynanan Reyna düellocu karakteri için sadece bir becerisinin fiyatı değiştirildi.


Kem Göz (C)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Sage ajanına gelen yenilikler

image-59.png

Sage için ise sadece fiyat değişikliliği ve ulti puanı değişikliliği yapıldı.


Yavaşlatan Küre (Q)


  • Bedeli arttı. (100>>200)

Bariyer Küresi (C)


  • Bedeli arttı. (300>>400)

Diriliş (X)


  • Gereken ulti puanı arttı. (7>>8)

Skye ajanına gelen yenilikler

image-60.png

Skye, üçüncü kör edici bomba yükünü kaybetmesine rağmen artık bekleme süresindeyken imza yeteneği için tekrar yük kazanacak. Ayrıca kılavuz ışık yeteneğini kullanırken silahını kaldırması gerekmeyecek. Kılavuz ışık yeteneğini uçurmaya ve yeteneğin serbest uçuş özelliğine yönelik bazı hayat kalitesi düzenlemeleri de eklendi. Ayrıca av peşinde yeteneğinin sarsılma süresinin biraz daha arttırılması gerekti çünkü doğru şekilde yeteneği isabet etmek çok zorluydu ve bazen bu süre yetersiz olabiliyordu.


Av Peşinde (Q)


  • Görüş çapı arttı. (1750>>2250)
  • Maksimum sarsılma süresi arttı. (3>>4)
  • Bedeli arttı. (200>>250)

Kılavuz Işık (E)


  • Yük sayısı azaltıldı. (3>>2)
  • Artık yükler 40 saniyelik bekleme süresi dolunca yenilenecek.
  • Skye'ın artık kör etmek için yeteneği tekrar kuşanması gerekmeyecek.
  • Kılavuz ışığın kuşu artık serbest uçuştayken daha dar köşelerden geçebilecek ve yönlendirmeye karşı daha iyi tepki verecek.
  • Kullanıldığında ses zayıflatma oranı azaldı. (3250>>1250)
  • Yük bedeli arttı. (100>>250)

Sova ajanına gelen yenilikler

image-61.png

Sova için bedel değişikliliği, bekleme süresi artışı ve ulti puanı artışı yapıldı.


Şok Oku (Q)


  • Bedeli arttı. (100>>150)

Keşif Oku (E)


  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)

Baykuş Dron (C)


  • Bedeli arttı. (300>>400)

Avcı'nın Hiddeti (X)


  • Gereken ulti puanı arttı. (7>>8)

Viper ajanına gelen yenilikler

image-62.png

Viper ajanının ise sadece bir yeteneğinde değişimler oldu.


Asit Havuzu (C)


  • Etki süresi azaldı. (8>>6.5)
  • Viper'ın asit havuzu yeteneğinin dış hattı daha hızlı oluşarak etki süresi boyunca havuzun içinde duran düşmanlar için öldürücü olacağını garantileyecek.
  • Bedeli arttı. (100>>200)
  • Özellikle rakipleri yavaşlatma ve Spike'ın imha edilmesini engelleme alanlarında Viper'ın popülerliğinin ve gücünün aşırı arttığı fark edildi ve bu bağlamda özelliği biraz değiştirildi.

Yoru ajanına gelen yenilikler

image-63.png

Yoru için de büyük değişikliklerin bulunmaması beraberinde sadece yeteneklerinin bedel miktarı ve bekleme süresi değiştirildi.


Kör Nokta (Q)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Çatkapı (E)


  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)
karakter

Silah güncellemeleri


VALORANT ilk çıktığı zamandan beri koşarak ateş etme konusu gündemden düşmedi. Bazen koşarak vurma konusunda gerçekten sinir bozucu durumlar yaşanabiliyor. Bu yüzden bu yama ile birlikte bu konu için de bir çözüm bulundu. Ayrıca vuruş etkisiyle birlikte yavaşlayan karakterler için uzaktan vurulma etkisi azaltıldı.


Bu sayede aşırı uzaktan gelen mermi oynadığınız karaktere çok fazla etki etmeyecek. Vurulma etkisi azaltıldı, ölü alanları daraltıldı ve genel itibari ile hareket ile vurma olayı ortadan kaldırıldı. Ayrıca silahların fiyatlarında değişiklik yapıldı.


VALORANT'a gelen güncelleme hakkındaki tüm detaylara ise buradan ulaşabilirsiniz.

 
Son düzenleme:

Sıradan Kullanıcı

Müdavim
Cezalı
Katılım
27 Eylül 2018
Mesajlar
7,281
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
8,023
Puanları
113
Yaş
22
Rehber çok iyi elinize sağlık.

Ama oyunu mahvetmeye çalışıyorlar sanırım. Toplu nerf nedir?
 

walledia

Profesör
Cezalı
Katılım
17 Şubat 2018
Mesajlar
2,972
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
6,979
Puanları
113
Rehber çok iyi elinize sağlık.

Ama oyunu mahvetmeye çalışıyorlar sanırım. Toplu nerf nedir?
Çok teşekkür ederim. :hearteyes:

Az önce derecesiz bir maça girdim ve iki tane kafa yedikten sonra oyundan çıktım. Umarım benim kolsuzluğumdan değil de gelen nerflerden dolayıdır. :D
 

BatinY

₿itcoin
Emektar
Katılım
20 Mart 2018
Mesajlar
1,761
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,492
Puanları
113
Yaş
24
Henüz bütünleme sınavlarından dolayı girip de deneyemedim ama umarım güzeldir, skill ağırlıklı oyun olmaktan çıkmış gibi duruyor.
 

wittroc

44
Katılım
15 Kasım 2020
Mesajlar
6,323
Çözümler
36
Reaksiyon puanı
11,186
Puanları
113
Yaş
20
Oyunu daha çok aim odaklı yapmaya çalışıyorlar. Ben yeni skin paketini bekliyorum, bunlar önemsiz. ?
 

walledia

Profesör
Cezalı
Katılım
17 Şubat 2018
Mesajlar
2,972
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
6,979
Puanları
113
Oyunu daha çok aim odaklı yapmaya çalışıyorlar. Ben yeni skin paketini bekliyorum, bunlar önemsiz. ?
İşte benim için kötü olan da bu, yine eskiden şansına koşarak vurabiliyordum. Zaten kolsuzum, şimdi daha da kötü olacak.
 

Realhas the Great

Donald Trump
Katılım
3 Mart 2021
Mesajlar
4,779
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
7,976
Puanları
113
VALORANT 3.0 yaması yayınlandı

VALORANT 3.0 yaması ile birlikte üçüncü bölüme geçiş yapıldı. Yeni gelen ajan ve diğer karakterlerde olan değişiklikler, siyah fiyatlarında olan değişiklikler ve yeni birçok özellik bu yamanın içerisinde geliyor. İşte 3.0 yaması ile gelen bütün yenilikler...

Ekli dosyayı görüntüle 156925

VALORANT 3.0 güncelleme notları


  • İmza yeteneklerinde her turda minimum bir yetenek yükünüz olacak. Eskiden her turda gelen yükler birikiyordu.
  • Örneğin bir turda iki tane imza yetenek yükünüz varsa ve turun sonunda yüklerden sadece bir tanesi kaldıysa bir sonraki turda imza yetenek yükü kazanamayacaksınız.
  • Bekleme süresinden kazanılan yükler artık her zaman geçici olacak.
  • Tüm kör edici bombaların geçme aşamasında bütün ajanlar görüşünü çok daha hızlı bir şekilde geri kazanacak.


Astra ajanına gelen yenilikler

valorant

Astra karakteri oyunu oynamasını bilen deneyimli oyuncular için aşırı popüler ve yetenekli bir karakterdir. Tabii bazen bazı karakterlerin özellikleri fazla güçlü olduğu için karşılık vermesi zor oluyor. Astra'nın haritada aşırı baskı olayını karşı rakibi herhangi bir karşı stratejiyle veya bedel kısıtlaması olmadan yapabiliyor. Bu değişiklikler ile birlikte Astra'ya karşı oynamayı biraz daha basitleştirecek ve Astra yıldızlarını kullandıktan sonra bekleme süresi aralığını daha uzun ve net bir hale getirecek.


Nova Darbesi (Q)


  • Bekleme süresi arttı. (12>>25)

Çekim Alanı (C)


  • Bekleme süresi arttı. (12>>25)

Yıldızlar/Astral Yolcu (X)


  • Yıldızlar artık satın alma evresindeyken yerleştirildiğinde etkinleşmeden duracak.
  • Bariyerler kalktıktan 1,4 saniye sonra yıldızlar yeniden etkinleşecek ve kullanılabilir hale gelecek.
  • Saldıranlar tarafındayken Astra, Astral Yolcu halindeyse artık Spike'ın nerede olduğunu görebilecek.
  • Bu animasyon şeklinde olmadığı için Spike'ın durumuyla ilgili ek bir bilgi paylaşmayacak.
  • Geri almanın bekleme süresi arttı. (8>>15)
  • Yıldızların bedeli düştü. (200>>150)
karakter

Breach ajanına gelen yenilikler


KAY/O ajanının gelmesinden sonra bazı öncülerde değişikliklerin yapılması gerektiğinden Breach'in üçüncü kör edici bomba yükü kaldırıldı ve ajanın etkisi tüm yeteneklere dağıtıldı. Diğer yeteneklerde yapılan değişiklikler ise Breach ve diğer takım arkadaşları için daha iyi olacaktır. Bunların yanı sıra bazı yetenekleri kullanmak daha kısa sürecek. Göz kamaştıran daha yavaş patlayarak Breach'e silahını geri kuşanabilmek ve elindeki ekipmanları değerlendirebilmek için vakit kazandıracak.


Göz Kamaştıran (Q)


  • Toplam yük sayısı azaldı. (3>>2)
  • Bedeli arttı. (200>>250)
  • Atış hızı azaldı. (2500>>2000)

Fay Hattı (E)


  • Tam yüklenme süresi azaldı. (1,5>>1 saniye)
  • Genişliği arttı. (600>>750)
  • Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı. (1,3>>1)
  • Sarsılmanın etki süresi arttı. (3>>3,5)
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı. (1>>0,7)
  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)

Artçı Sarsıntı (C)


  • Artık üç kere patlıyor ve her patlama sabit olarak 60 hasar veriyor. Patlamaların arasında 0,6 saniye vakit bulunuyor.
  • Patlama alanı arttı. (260>>300)
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı. (1,1>>0,9 saniye)
  • Bedeli arttı. (100>>200)

Zelzele (X)


  • Tüm patlamaların genişliği 2300 oldu. Eskiden sadece son patlamanın genişliği 2300'dü.

Brimstone ajanına gelen yenilikler

image-51.png

Brimstone ajanı için çok da büyük değişiklilik mevcut değil. Sadece bir yeteneğinin bedeli artmış durumda.


Yakıcı (Q)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Cypher ajanına gelen yenilikler

image-52.png

  • Cypher için de bütün yeteneklerini değiştirecek kadar önemli değişiklikler bulunmuyor. Sadece ulti puanında bir değişiklilik bulunuyor.


Nöron Hırsızı (X)


  • Gereken ulti puanı azaldı. (7>>6)

Jett ajanına gelen yenilikler

image-53.png

Jett ile Cypher arasındaki bubi tuzağı etkileşimi geri alındı. Bu değişiklilik ile birlikte Jett oyuncularının hiç düşünmeden tuzaklardan geçmek yerine, Cypher ajanının koyduğu tuzakların etrafından geçmeye yönelik plan yapması gerekiyor.


Hafifle (Q)


  • Bedeli arttı. (100>>150)

Rüzgâr Gibi (E)


  • Artık Cypher'ın bubi tuzaklarını kıramayacak.

Duman Bulutu (C)


  • Bedeli arttı. (100>>200)

Keskin Fırtına (X)


  • Gereken ulti puanı arttı. (6>>7)

Killjoy ajanına gelen yenilikler

image-54.png

  • Killjoy için büyük değişiklikler bulunmuyor. Sadece becerilerinin bazılarında bekleme süresi uzatıldı.


Alarm botu (Q)


  • Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı. (7>>20)


Taret (E)


  • Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı.


Omen ajanına gelen yenilikler

image-55.png

  • Omen için yeteneklerinde fiyat değişikliği ve bekleme süresi gibi değişiklikler bulunuyor.


Paronaya (Q)


  • Bedeli azaldı. (400>>300)

Karanlık Örtü (E)


  • Verilen imza yeteneği yükü azaldı. (2>>1)
  • Omen artık ikinci dumanını 100 kredi karşılığında satın almak zorunda olacak.
  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)

Gizli Adım (C)


  • Bedeli arttı. (100>>150)

Phoenix ajanına gelen yenilikler

image-56.png

Phoenix ajanı için sadece falso yeteneğindeki bedel değişikliği bulunuyor.


Falso (Q)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Raze ajanına gelen yenilikler

image-57.png

Raze için birkaç yetenek değişikliliği olsa da görünüş olarak model güncellemesi yapılması oyuncuların dikkatini aşırı çekmeyecek ince ve güzel dokunuşlar yapıldı.

karakter

Reyna ajanına gelen yenilikler

image-58.png

  • Çok sevilerek oynanan Reyna düellocu karakteri için sadece bir becerisinin fiyatı değiştirildi.


Kem Göz (C)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Sage ajanına gelen yenilikler

image-59.png

Sage için ise sadece fiyat değişikliliği ve ulti puanı değişikliliği yapıldı.


Yavaşlatan Küre (Q)


  • Bedeli arttı. (100>>200)

Bariyer Küresi (C)


  • Bedeli arttı. (300>>400)

Diriliş (X)


  • Gereken ulti puanı arttı. (7>>8)

Skye ajanına gelen yenilikler

image-60.png

Skye, üçüncü kör edici bomba yükünü kaybetmesine rağmen artık bekleme süresindeyken imza yeteneği için tekrar yük kazanacak. Ayrıca kılavuz ışık yeteneğini kullanırken silahını kaldırması gerekmeyecek. Kılavuz ışık yeteneğini uçurmaya ve yeteneğin serbest uçuş özelliğine yönelik bazı hayat kalitesi düzenlemeleri de eklendi. Ayrıca av peşinde yeteneğinin sarsılma süresinin biraz daha arttırılması gerekti çünkü doğru şekilde yeteneği isabet etmek çok zorluydu ve bazen bu süre yetersiz olabiliyordu.


Av Peşinde (Q)


  • Görüş çapı arttı. (1750>>2250)
  • Maksimum sarsılma süresi arttı. (3>>4)
  • Bedeli arttı. (200>>250)

Kılavuz Işık (E)


  • Yük sayısı azaltıldı. (3>>2)
  • Artık yükler 40 saniyelik bekleme süresi dolunca yenilenecek.
  • Skye'ın artık kör etmek için yeteneği tekrar kuşanması gerekmeyecek.
  • Kılavuz ışığın kuşu artık serbest uçuştayken daha dar köşelerden geçebilecek ve yönlendirmeye karşı daha iyi tepki verecek.
  • Kullanıldığında ses zayıflatma oranı azaldı. (3250>>1250)
  • Yük bedeli arttı. (100>>250)

Sova ajanına gelen yenilikler

image-61.png

Sova için bedel değişikliliği, bekleme süresi artışı ve ulti puanı artışı yapıldı.


Şok Oku (Q)


  • Bedeli arttı. (100>>150)

Keşif Oku (E)


  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)

Baykuş Dron (C)


  • Bedeli arttı. (300>>400)

Avcı'nın Hiddeti (X)


  • Gereken ulti puanı arttı. (7>>8)

Viper ajanına gelen yenilikler

image-62.png

Viper ajanının ise sadece bir yeteneğinde değişimler oldu.


Asit Havuzu (C)


  • Etki süresi azaldı. (8>>6.5)
  • Viper'ın asit havuzu yeteneğinin dış hattı daha hızlı oluşarak etki süresi boyunca havuzun içinde duran düşmanlar için öldürücü olacağını garantileyecek.
  • Bedeli arttı. (100>>200)
  • Özellikle rakipleri yavaşlatma ve Spike'ın imha edilmesini engelleme alanlarında Viper'ın popülerliğinin ve gücünün aşırı arttığı fark edildi ve bu bağlamda özelliği biraz değiştirildi.

Yoru ajanına gelen yenilikler

image-63.png

Yoru için de büyük değişikliklerin bulunmaması beraberinde sadece yeteneklerinin bedel miktarı ve bekleme süresi değiştirildi.


Kör Nokta (Q)


  • Bedeli arttı. (200>>250)

Çatkapı (E)


  • Bekleme süresi arttı. (35>>40)
karakter

Silah güncellemeleri


VALORANT ilk çıktığı zamandan beri koşarak ateş etme konusu gündemden düşmedi. Bazen koşarak vurma konusunda gerçekten sinir bozucu durumlar yaşanabiliyor. Bu yüzden bu yama ile birlikte bu konu için de bir çözüm bulundu. Ayrıca vuruş etkisiyle birlikte yavaşlayan karakterler için uzaktan vurulma etkisi azaltıldı.


Bu sayede aşırı uzaktan gelen mermi oynadığınız karaktere çok fazla etki etmeyecek. Vurulma etkisi azaltıldı, ölü alanları daraltıldı ve genel itibari ile hareket ile vurma olayı ortadan kaldırıldı. Ayrıca silahların fiyatlarında değişiklik yapıldı.


VALORANT'a gelen güncelleme hakkındaki tüm detaylara ise buradan ulaşabilirsiniz.

Güzel yazı olmuş Sdn editörlüğüde h.o
 
Üst