Uzun Zamandır Giderilemeyen Arıza

bilisimwap

Öğrenci
Katılım
1 Ekim 2008
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Merhabalar;

Hizmet Numarası 1896020659 Birkaç ay öncesine kadar 2 mbps çok rahat kullanabildiğim hattımda hiçbir sorun yoktu şimdilerde hattımı hiçbirşekilde sağlıklı kullanamamaktayım defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen arızam hep muayenede iyi ekip gidecek diye sonlandırılmış oysaki ne gelen ekip var ne arayan nede teyit merkezi tarafından arızanız giderildimi diye soran 2 mbps sorunsuz kullandığım hattım modem arayüzünden kontrol ettiğimde hızım 1 mb e düşürülmüş eyvallah dedim razı geldim ama 1 mb i de kullanamamaktayım hat sık sık kopuyor yada hiç buluşmuyor modemde değiştirdim elimde 3 adet sıfır modem var şimdi 3G ile bağlandım bu mesajı öyle yazmaktayım modem arayüzünden baktığımda hat değerleri 330 kbps / 509 kbps göründü ve yine gitti 3G ile hız testi yapıyorum inanın neredeyse 6 mb i buluyor reklamlarda insanlar özendirilip kandırılıyor kesintisiz hızlı internet için DSL tercih edin diye ayıptır bu bizlerde bu hizmet için ücret ödüyoruz 2 km ye kadar olan mesafelerde bile outdoor dslam var o dslam üzerinden çalışan müşterilerde aynı ücreti ödüyorlar ayrımcılık bu haksızlık bu koskocaman kurumsal bir firma haksızlık yapıyor hırsızlıktır bu 330 kbps / 509 bu hat değeri için 65 TL ödüyorum ben hangi çağda yaşıyoruz böyle bir hız kaldımı iptal edeyim diyorum tahhütünüz var ceza ödemek zorundasınız diyorlar defalarca arıza bırakıyorum hat iyileştirilmiyor müşteri hizmetleri ile gereksiz tartışmalara girmek zorunda kalıyorum haftada 3 kez bir insan arıza kaydı vermek zorundamıdır hakkımı helal etmiyorum kimse bunun sorumlusu yazıklar olsun dev kurumsal şirkete

En son modem değerleri aşağıdaki resimde görünen değerlerdir
Ekli dosyayı görüntüle 7343
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
113
Yukarda belirttiğiniz hizmet no ile size ulaşabilecekleri telefon numaranızı forumumuzdaki @TTNETDestek arkadaşa özel mesajla gönderirseniz size çok çabuk dönülebilir...
 

vestham

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2011
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Allah yardımcın olsun arkadaşım.Bunların eline kaldıysan işin zor.Parayı alana kadar müşterisin.Aldıktan sonra değersizsin.
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

adal47

Öğrenci
Katılım
10 Aralık 2011
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Kralsın baba sen benim gibi modem ara yüzünde 8000 bilmem ne yazmasına ragmen 10kbps 40kbps 100kbps ile internete baglanıyorum bana göre kralsın yeni aboneyim 40 gündür internet çektim 62 tane arıza kaydı 33 tane şikayet kaydı 39tl internet parası 90tl telefon faturası girdimi sana 40kbps için harcadıgın 129tl

Ben bu haldeyim işte
 

hüseyin123

Profesör
Katılım
9 Haziran 2009
Mesajlar
1,057
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
ben kendi faturalarimi anlatmak istemiyorum. bende kalsin. taahhutum dolmadan ttnet i ve ev telefonunu kapattim. parasi neyse verdim. kapattim gitti. simdi 3g ile baglaniyorum ve kafam rahat en azindan.
 
Üst