bilisimwap
Öğrenci
- Katılım
- 1 Ekim 2008
- Mesajlar
- 42
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 6
Merhabalar;
Hizmet Numarası 1896020659 Birkaç ay öncesine kadar 2 mbps çok rahat kullanabildiğim hattımda hiçbir sorun yoktu şimdilerde hattımı hiçbirşekilde sağlıklı kullanamamaktayım defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen arızam hep muayenede iyi ekip gidecek diye sonlandırılmış oysaki ne gelen ekip var ne arayan nede teyit merkezi tarafından arızanız giderildimi diye soran 2 mbps sorunsuz kullandığım hattım modem arayüzünden kontrol ettiğimde hızım 1 mb e düşürülmüş eyvallah dedim razı geldim ama 1 mb i de kullanamamaktayım hat sık sık kopuyor yada hiç buluşmuyor modemde değiştirdim elimde 3 adet sıfır modem var şimdi 3G ile bağlandım bu mesajı öyle yazmaktayım modem arayüzünden baktığımda hat değerleri 330 kbps / 509 kbps göründü ve yine gitti 3G ile hız testi yapıyorum inanın neredeyse 6 mb i buluyor reklamlarda insanlar özendirilip kandırılıyor kesintisiz hızlı internet için DSL tercih edin diye ayıptır bu bizlerde bu hizmet için ücret ödüyoruz 2 km ye kadar olan mesafelerde bile outdoor dslam var o dslam üzerinden çalışan müşterilerde aynı ücreti ödüyorlar ayrımcılık bu haksızlık bu koskocaman kurumsal bir firma haksızlık yapıyor hırsızlıktır bu 330 kbps / 509 bu hat değeri için 65 TL ödüyorum ben hangi çağda yaşıyoruz böyle bir hız kaldımı iptal edeyim diyorum tahhütünüz var ceza ödemek zorundasınız diyorlar defalarca arıza bırakıyorum hat iyileştirilmiyor müşteri hizmetleri ile gereksiz tartışmalara girmek zorunda kalıyorum haftada 3 kez bir insan arıza kaydı vermek zorundamıdır hakkımı helal etmiyorum kimse bunun sorumlusu yazıklar olsun dev kurumsal şirkete
En son modem değerleri aşağıdaki resimde görünen değerlerdir
Ekli dosyayı görüntüle 7343
Hizmet Numarası 1896020659 Birkaç ay öncesine kadar 2 mbps çok rahat kullanabildiğim hattımda hiçbir sorun yoktu şimdilerde hattımı hiçbirşekilde sağlıklı kullanamamaktayım defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen arızam hep muayenede iyi ekip gidecek diye sonlandırılmış oysaki ne gelen ekip var ne arayan nede teyit merkezi tarafından arızanız giderildimi diye soran 2 mbps sorunsuz kullandığım hattım modem arayüzünden kontrol ettiğimde hızım 1 mb e düşürülmüş eyvallah dedim razı geldim ama 1 mb i de kullanamamaktayım hat sık sık kopuyor yada hiç buluşmuyor modemde değiştirdim elimde 3 adet sıfır modem var şimdi 3G ile bağlandım bu mesajı öyle yazmaktayım modem arayüzünden baktığımda hat değerleri 330 kbps / 509 kbps göründü ve yine gitti 3G ile hız testi yapıyorum inanın neredeyse 6 mb i buluyor reklamlarda insanlar özendirilip kandırılıyor kesintisiz hızlı internet için DSL tercih edin diye ayıptır bu bizlerde bu hizmet için ücret ödüyoruz 2 km ye kadar olan mesafelerde bile outdoor dslam var o dslam üzerinden çalışan müşterilerde aynı ücreti ödüyorlar ayrımcılık bu haksızlık bu koskocaman kurumsal bir firma haksızlık yapıyor hırsızlıktır bu 330 kbps / 509 bu hat değeri için 65 TL ödüyorum ben hangi çağda yaşıyoruz böyle bir hız kaldımı iptal edeyim diyorum tahhütünüz var ceza ödemek zorundasınız diyorlar defalarca arıza bırakıyorum hat iyileştirilmiyor müşteri hizmetleri ile gereksiz tartışmalara girmek zorunda kalıyorum haftada 3 kez bir insan arıza kaydı vermek zorundamıdır hakkımı helal etmiyorum kimse bunun sorumlusu yazıklar olsun dev kurumsal şirkete
En son modem değerleri aşağıdaki resimde görünen değerlerdir
Ekli dosyayı görüntüle 7343