- Katılım
- 28 Aralık 2016
- Mesajlar
- 23
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
Sevgili arkadaşlar , bulunduğum konum neticesinde sadece turktelekom altyapısı var ve bağlatacağım zaman sadece türktelekom internet konusunda olumlu dönüş yaptığı için istemeye istemeye bu şirketten internet aldım. ama aldığım günden beri neredeyse her gün bağlantının 0.05 mbps ye kadar düştüğü zamanlar oluyor ve her gün aramaktan artık yoruldum.
16 mbps ye kadar bir internet paketi kullanıyorum İlk başlarda sürekli sorun olduğundan arıza kaydı nedeniyle bir ekip gelip hızımı 11 mbps'ye kadar düşürdü ama en az 2 günde 1 olmak üzere sürekli internette düşme sıkıntısı çekiyorum her seferinde arıyorum sorun yok diyor bir iki işlem yapıyorlar sonrasında modemi kapatıp 5 dk sonra tekrar açıyorum ama 24 saat dolmadan aynı sorun yine teşkil edip duruyor.
BU SERVİS SAĞLAYICISINDAN AYRILMAK İSTİYORUM . CAYMA BEDELİ OLMADAN SÖZLEŞMEYİ FES ETME HAKKIM VAR MI VARSA NEREYE NASIL BAŞVURU YAPMAM GEREKİYOR LÜTFEN BİLEN BİRİLERİ VARSA BİLGİLENDİRSİN.
16 mbps ye kadar bir internet paketi kullanıyorum İlk başlarda sürekli sorun olduğundan arıza kaydı nedeniyle bir ekip gelip hızımı 11 mbps'ye kadar düşürdü ama en az 2 günde 1 olmak üzere sürekli internette düşme sıkıntısı çekiyorum her seferinde arıyorum sorun yok diyor bir iki işlem yapıyorlar sonrasında modemi kapatıp 5 dk sonra tekrar açıyorum ama 24 saat dolmadan aynı sorun yine teşkil edip duruyor.
BU SERVİS SAĞLAYICISINDAN AYRILMAK İSTİYORUM . CAYMA BEDELİ OLMADAN SÖZLEŞMEYİ FES ETME HAKKIM VAR MI VARSA NEREYE NASIL BAŞVURU YAPMAM GEREKİYOR LÜTFEN BİLEN BİRİLERİ VARSA BİLGİLENDİRSİN.