Türk Telekom soygunu

pacbell

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2009
Mesajlar
59
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yeri burası mı bilmiyorum ama size Türk Telekomla yaşadığım bir süreci ve çözümsüzlüğü anlatmak istiyorum. Bu yazının aynısını kendilerine defalarca mail attım. Kafaya koydum bugünden itibaren her platforma yazacağım. Okursanız ve bana bir çözüm yolu gösterirseniz sevinirim.

Bulunduğum şehirde bir ev satın aldım ve adres değişikliği yaptım.Telefon ve internet hattımızın taşındığımız semte nakli için Türk Telekom Müdürlüğüne başvurduk.Bize yeni numara verdiler. İki gün sonra bir görevli geldi evimize ve apartmanın yeni olduğunu şebeke altyapısının olmadığını dolasıyla nakil yapılamayacağını belirtip gitti.Telekom Müd. aradığımda bana şebeke altyapısını apartmanı yapan müteahhidin yapması gerektiğini söylüyorlar.
Müteahhit ise ben nerden ne çekeceğimi ne bileyim gelsinler göstersin yapayım diyor.Dayanamadım telekoma tekrar gittim operasyon müd. görüşmek istediğimi söyledim. izindeymiş... oradaki diğer çalışanlarla görüştüm bana şöyle diyorlar: Bu iş okadar kolay değil.Bunun için bizim bölge müd. yazmamız bölge müd.'nün genel müd.'e yazması...
Sonra ödenek gönderilmesi vs vs bir sürü şey sayıyor. Ne kadar sürer diye soruyorum kesin bir şey yok 1 ayda olabilir 1 YILDA diyor. (şuan itibariyle 2 ay 13 gün oldu)

Bir de reklam yapıyorlar; Avrupa ya 27000 km fiberoptik döşedik diye ... yav benim evime 20 metre kablo döşemekten acizler.
Hattımı kapatmak istediğimde ise kampanyadan faydalandığım için cezalı duruma düşeceğimi söylüyorlar.
Donduralım dediğimde ise yine kampanyadan faydalandığım için donduramayacağımı söylüyorlar.O zaman hizmet verin kullanayım diyorum hizmet veremeyeceklerini söylüyorlar. Bir de utanmadan faturayı ödemediniz diye e-mail ve sms mesajı gönderip duruyor. İyide kardeşim ben hizmet alamıyorum tarafınızdan... Neyin faturasını ödeyeyim. Bağlayın hattımı verin internetimi ödeyeyim.
Dolayısıyla hem nakil yapmıyor hizmet vermiyor hem de her ay telefon ve internet faturasını tahsil etmek istiyorsunuz.Bu durumu www.sikayetvar.com da dile getirdim. Müşteri Hiz. aradılar. bana ilgileneceklerini söylediler. Bir de telefon numarası (Cep) verdiler(Ahmet bey) diye.Ama adam telefonuma bile bakmıyor. baktığı zamanda araştırıp döneceğini söylüyor ama dönmüyor.Tekrar arıyorum açmıyor.Telekom müdürlüğünün 555 ile başlayan en az 20 tane numarasını aradım ama kimse bakmıyor. Bakan (çaycı) başka bir numara veriyor verdiklerini de kimse açmıyor. Adamlar çok meşgul olmalalır...(ben gittiğimde boş boş oturuyorlardı ama...)
Sonuç olarak isyanımı dile getirmek istiyorum;
YETER ARTIK SAYIN TÜRK TELEKOM. YA TELEFONUMU VE İNTERNETİMİ BAĞLAYIN YA DA İPTAL EDİN. VE BORCUMU ÖDEMEDİM DİYE UYARI GÖNDERİP DURMAYIN.
HİZMET ALMADIĞIM BİR DURUMUN BORCU OLMAZ.
 

xyz1234

Profesör
Katılım
6 Aralık 2008
Mesajlar
2,587
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
hocam şikayet varla olmaz bu iş, işin mecra sı tüketici hakem heyeti, bulunduğun ilçe kaymakamlığına git, bir buçuk ayda sonuçlanır...
 
Katılım
11 Haziran 2011
Mesajlar
816
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Yaş
38
hocam demekki yeterince nazik konusmussun.
eline faturaları al dogru git bi avukata .ondan sonra mahkemeye .çok geç kalmıssın hocam
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

aem

Öğrenci
Katılım
17 Kasım 2008
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben de geçenlerde kendi üzerime olan adsl hattını başkasına devretmek için gittim, başvurudan 1 hafta sonra aradılar Tivibu mobil üyeliğim var diye olmuyormuş, tekrar gidip iptal ettirmemi söylediler.
Gittim müşteri hizmetlerine, böyle böyle kapatmam lazımmış diyorum kadın Tivibu mobil ne diyor :) daha kendi servislerinden haberdar değiller.
İşte ülkemizin hali, telekom gibi çok çok önemli bir konuda tek bir şirkete bağımlıyız ve o tek şirket sadece reklam yapıyor, içi boş...
 

pacbell

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2009
Mesajlar
59
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Mahkemeye gitmek sorun değil. Ama çözüme yönelikte değil. Çünkü adamların umrunda değil. Vatandaşı kaz yerine koyup yolmaya çalışıyorlar. Benim istediğim ne hattın kapanması ne de dondurulması ben telefonun ve internetin acil olarak bağlanmasını istiyorum.Bağlayamıyorsanız da fatura yollamayın... sinirlerimi bozansa fatura yollayıp ödemediniz diye mesaj çekmeleri...siz hattımı bağladınız da ben mi ödemiyorum yav....
 

Nemre

Profesör
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,581
Reaksiyon puanı
29
Puanları
218
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.

2 buçuk ayda döşenmeyen hattı sen mı döşeyecen ?

Bu TT den cacık olmaz dıye dıye dılımızde tuy bıttı. Vurun tekmeyı gecin 3G ye, uyduya vs.
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Hocam yapacağınız şeyler şunlar. Öncelikle mevcut faturaları ödeyin. Ardından ödediğiniz faturalarla beraber güzel bir şikayet dilekçesi oluşturun. Hatta elinizde bu taşıma ve talep reddi ile ilgili belgeler varsa bunları da alarak kaymakamlığa gidin. Sorununuzu en iyi orada halledersiniz.Lütfen ertelemeyin. Ciddi söylüyorum şu ana kadar beklediğiniz süre bile yeterli olabilirdi bu işi halletmeniz için. Zaten büyük ihtimalle karar lehinize çıkar.Hem para iadesi alırsınız hem de sözleşmeyi iptal ederler.
 

Hedgehog!

Doçent
Katılım
27 Kasım 2006
Mesajlar
603
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
Kullanıcı adı: TTNETDestek
Mesaj sayısı: 55

Gerisini siz düşünün...
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
merhaba ,

öncelikle şunu söylim hat çekerler çekemzler yorum yapmak pek doğru olmaz iş işleyişleri ama tahahhüdü kesinlikle bozabilirler ceza yansıtmadan onu 4441444 ü ara bi konş gerekirse yetkili talep et ısrarla hat çekmelerinden ziyade tahhahüdünün kapanmasını iste sadece
 

elmasuyu

Öğrenci
Katılım
14 Aralık 2010
Mesajlar
71
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ya bütün ameleleri tt net destekte işe almışlar ya kadına diyorum iyi günler benim intrnetini ben bir kaç ay önce 4mb sabitlettim şimdi8 mb sabitletmek istiyorum bana diyoki sayfa açarlkenmi sorun yaşıyosunuz download yaparkenmi sok oldum resmen !!!
 

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
263
Hani umudumuz şaban filminde biliyorum bir gün biri gelip bizi kurtaracak diyorlarya. bende diyorum bigün biri geecek ve bizi bu turktelekom=ttnet tekelinden kurtaracak.
 

halil413

Profesör
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
1,312
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
en yakın tüketiciyi koruma merkezine git durumunu anlat senı yonlendıreceklerdır buyuk ıhtımalle hakem heyetine gidip dava acarsın acmadan once dava acacagını beyan et veya dilekce gonder ttnete 1hafta sonra davanı ac
 

maxpayne1234

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2008
Mesajlar
78
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
TTNet tekeli sürdükçe bu kazık bize çok .... anlayın artık
bıktık bu TTNetten ben bu şirkete email attım dedim ki isminizin başındaki Türk sözcüğünü atın
cevap verdiler inanın "neden ?" sizin gibi beceriksiz kazıkcı bir kurum Türk adını sömüremez...
cevap bu ad 14 yıl daha bizim size geçmiş olsun.... yani dostlar biraz daha sabır çocuklarımız rahat edecek...
 
Üst