pacbell
Öğrenci
- Katılım
- 11 Nisan 2009
- Mesajlar
- 59
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Yeri burası mı bilmiyorum ama size Türk Telekomla yaşadığım bir süreci ve çözümsüzlüğü anlatmak istiyorum. Bu yazının aynısını kendilerine defalarca mail attım. Kafaya koydum bugünden itibaren her platforma yazacağım. Okursanız ve bana bir çözüm yolu gösterirseniz sevinirim.
Bulunduğum şehirde bir ev satın aldım ve adres değişikliği yaptım.Telefon ve internet hattımızın taşındığımız semte nakli için Türk Telekom Müdürlüğüne başvurduk.Bize yeni numara verdiler. İki gün sonra bir görevli geldi evimize ve apartmanın yeni olduğunu şebeke altyapısının olmadığını dolasıyla nakil yapılamayacağını belirtip gitti.Telekom Müd. aradığımda bana şebeke altyapısını apartmanı yapan müteahhidin yapması gerektiğini söylüyorlar.
Müteahhit ise ben nerden ne çekeceğimi ne bileyim gelsinler göstersin yapayım diyor.Dayanamadım telekoma tekrar gittim operasyon müd. görüşmek istediğimi söyledim. izindeymiş... oradaki diğer çalışanlarla görüştüm bana şöyle diyorlar: Bu iş okadar kolay değil.Bunun için bizim bölge müd. yazmamız bölge müd.'nün genel müd.'e yazması...
Sonra ödenek gönderilmesi vs vs bir sürü şey sayıyor. Ne kadar sürer diye soruyorum kesin bir şey yok 1 ayda olabilir 1 YILDA diyor. (şuan itibariyle 2 ay 13 gün oldu)
Bir de reklam yapıyorlar; Avrupa ya 27000 km fiberoptik döşedik diye ... yav benim evime 20 metre kablo döşemekten acizler.
Hattımı kapatmak istediğimde ise kampanyadan faydalandığım için cezalı duruma düşeceğimi söylüyorlar.
Donduralım dediğimde ise yine kampanyadan faydalandığım için donduramayacağımı söylüyorlar.O zaman hizmet verin kullanayım diyorum hizmet veremeyeceklerini söylüyorlar. Bir de utanmadan faturayı ödemediniz diye e-mail ve sms mesajı gönderip duruyor. İyide kardeşim ben hizmet alamıyorum tarafınızdan... Neyin faturasını ödeyeyim. Bağlayın hattımı verin internetimi ödeyeyim.
Dolayısıyla hem nakil yapmıyor hizmet vermiyor hem de her ay telefon ve internet faturasını tahsil etmek istiyorsunuz.Bu durumu www.sikayetvar.com da dile getirdim. Müşteri Hiz. aradılar. bana ilgileneceklerini söylediler. Bir de telefon numarası (Cep) verdiler(Ahmet bey) diye.Ama adam telefonuma bile bakmıyor. baktığı zamanda araştırıp döneceğini söylüyor ama dönmüyor.Tekrar arıyorum açmıyor.Telekom müdürlüğünün 555 ile başlayan en az 20 tane numarasını aradım ama kimse bakmıyor. Bakan (çaycı) başka bir numara veriyor verdiklerini de kimse açmıyor. Adamlar çok meşgul olmalalır...(ben gittiğimde boş boş oturuyorlardı ama...)
Sonuç olarak isyanımı dile getirmek istiyorum;
YETER ARTIK SAYIN TÜRK TELEKOM. YA TELEFONUMU VE İNTERNETİMİ BAĞLAYIN YA DA İPTAL EDİN. VE BORCUMU ÖDEMEDİM DİYE UYARI GÖNDERİP DURMAYIN.
HİZMET ALMADIĞIM BİR DURUMUN BORCU OLMAZ.
Bulunduğum şehirde bir ev satın aldım ve adres değişikliği yaptım.Telefon ve internet hattımızın taşındığımız semte nakli için Türk Telekom Müdürlüğüne başvurduk.Bize yeni numara verdiler. İki gün sonra bir görevli geldi evimize ve apartmanın yeni olduğunu şebeke altyapısının olmadığını dolasıyla nakil yapılamayacağını belirtip gitti.Telekom Müd. aradığımda bana şebeke altyapısını apartmanı yapan müteahhidin yapması gerektiğini söylüyorlar.
Müteahhit ise ben nerden ne çekeceğimi ne bileyim gelsinler göstersin yapayım diyor.Dayanamadım telekoma tekrar gittim operasyon müd. görüşmek istediğimi söyledim. izindeymiş... oradaki diğer çalışanlarla görüştüm bana şöyle diyorlar: Bu iş okadar kolay değil.Bunun için bizim bölge müd. yazmamız bölge müd.'nün genel müd.'e yazması...
Sonra ödenek gönderilmesi vs vs bir sürü şey sayıyor. Ne kadar sürer diye soruyorum kesin bir şey yok 1 ayda olabilir 1 YILDA diyor. (şuan itibariyle 2 ay 13 gün oldu)
Bir de reklam yapıyorlar; Avrupa ya 27000 km fiberoptik döşedik diye ... yav benim evime 20 metre kablo döşemekten acizler.
Hattımı kapatmak istediğimde ise kampanyadan faydalandığım için cezalı duruma düşeceğimi söylüyorlar.
Donduralım dediğimde ise yine kampanyadan faydalandığım için donduramayacağımı söylüyorlar.O zaman hizmet verin kullanayım diyorum hizmet veremeyeceklerini söylüyorlar. Bir de utanmadan faturayı ödemediniz diye e-mail ve sms mesajı gönderip duruyor. İyide kardeşim ben hizmet alamıyorum tarafınızdan... Neyin faturasını ödeyeyim. Bağlayın hattımı verin internetimi ödeyeyim.
Dolayısıyla hem nakil yapmıyor hizmet vermiyor hem de her ay telefon ve internet faturasını tahsil etmek istiyorsunuz.Bu durumu www.sikayetvar.com da dile getirdim. Müşteri Hiz. aradılar. bana ilgileneceklerini söylediler. Bir de telefon numarası (Cep) verdiler(Ahmet bey) diye.Ama adam telefonuma bile bakmıyor. baktığı zamanda araştırıp döneceğini söylüyor ama dönmüyor.Tekrar arıyorum açmıyor.Telekom müdürlüğünün 555 ile başlayan en az 20 tane numarasını aradım ama kimse bakmıyor. Bakan (çaycı) başka bir numara veriyor verdiklerini de kimse açmıyor. Adamlar çok meşgul olmalalır...(ben gittiğimde boş boş oturuyorlardı ama...)
Sonuç olarak isyanımı dile getirmek istiyorum;
YETER ARTIK SAYIN TÜRK TELEKOM. YA TELEFONUMU VE İNTERNETİMİ BAĞLAYIN YA DA İPTAL EDİN. VE BORCUMU ÖDEMEDİM DİYE UYARI GÖNDERİP DURMAYIN.
HİZMET ALMADIĞIM BİR DURUMUN BORCU OLMAZ.