TTNET TP-LINK modemim mevcut. 2 gündür IP alamıyorum. 24.07.2019 Saat 00.00 sularında Türk Telekom altyapı çalışması için interneti kesti. Modemde internet ışığı hariç bütün ışıklar yanmaktaydı. Ben de modeme Rest attım 2 defa ama internet ışığı yanmadı. Sabah baktığımda ise internet ışığı yanmaktaydı fakat internete erişimim yoktu. Telefonda ve bilgisayar'da 'kullanıcı adı ve şifre yanlış' İbareleri çıktı. Müşteri hizmetlerini aradım. Hızlı Kurulum yapmamın gerektiğini söylediler. Ben de Hızlı Kurulumu harfi harfine yaptım. Verdikleri kullanıcı adı ve şifreyi harfi harfine girdim fakat modem halen IP almıyordu. Arıza kaydı oluşturdular dünden beri aramaktayım fakat müşteri temsilcileri bana halen arızanız devam ediyor ilgili birimlere haber verdim gibi açıklamalarda bulunuyorlar hiçbir şekilde yardımcı olmadılar. Ne yapmam lazım modemde mi sıkıntı mevcut yoksa portlarda vs. mi? Defalarca hızlı kurulum yaptım fakat nafile. Alay eder gibi bana 1 haftalık 2 GB internet verdiler. Yetkililer yardımcı olmuyorlar.
			
			 
					
				 sorunu ben kendim çözdüm.Turk telekomun gönderdiği kullanıcı adı ve ya şifreler tutarsız olabiliyor.mesala kurulum yaparken müşteri temsilcisinin verdiği adsl kullanıcı adı ve şifre , turk telekom 6606 ya mesaj attığında gelen bilgiler birbiriyle uyuşmuyor bende 6606 mesaj attım ve oradan gelen adsl şifreyle denedim sorun çözüldü
 sorunu ben kendim çözdüm.Turk telekomun gönderdiği kullanıcı adı ve ya şifreler tutarsız olabiliyor.mesala kurulum yaparken müşteri temsilcisinin verdiği adsl kullanıcı adı ve şifre , turk telekom 6606 ya mesaj attığında gelen bilgiler birbiriyle uyuşmuyor bende 6606 mesaj attım ve oradan gelen adsl şifreyle denedim sorun çözüldü 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		