TTNET Müşteri Temsilcisi (Adını Unuttum Not Alsaydım Keşke)

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba Forum Severler;
25.06.2012 (bu yazıyı yazmadan 10 dakika önce)
TTNET müşteri temsilcisi ile görüştüm.Görüştüğüm bir bayandı tabi ağır konuşamadım başta durumu anlattım 5 aydır sorun var böyle böyle bir durum var dedim defalarca arıza kaydı aldınız ama bilgi verilmeden arıza kayıtları kapanıyor dedim.Sistem KAPATIYOR dedi.Devreler kopmaya başladı bende.Bir süre önce krone bıçağı ile (telekomcuların tabiri ile CAP CAP) hattı binaya gelen ankastrede denedim ve sorun devam ediyor 12 den sonra bile 7 kopma yaşandı hattımda dedim bir kontrol edermisiniz dedim . BURADA Aldığım cevaptan sonra suratına kapattım telefonu Hani neye göre eleman alınıyor müşteri temsilcisi merak ediyorum!!!

---Beyfendi hattınızda sık kopmalar görünüyor fakat hat değerleriniz iyi görünüyor.Sorun yok.

Sizce söylenecek söz var mı yorumu size bırakıyorum arızanın 5 ay sürdüğünü (sürmekte olduğunu) eklemek isterim. Başımdan geçen olayı paylaşmak isterdim.

İyi forumlar
 

TBM

Müdavim
Müdavim
Katılım
28 Ekim 2008
Mesajlar
6,586
Reaksiyon puanı
358
Puanları
263
alınırken teste girmiyor mu bunlar ?
 

neskalii

Profesör
Katılım
25 Mayıs 2008
Mesajlar
3,932
Reaksiyon puanı
23
Puanları
218
Yaş
39
Beyfendi hattınızda sık kopmalar görünüyor fakat hat değerleriniz iyi görünüyor.Sorun yok.

Burasını anlamadım..!!!! :rolleyes: Mantığın sınırlarını zorluyolar galiba (olmayan bişeyi zorluyamazlar oda ayrı konu):closedeyes:

Tam saçmalık arkadaş kopma görünüyo ama hattınız iyi :D
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Burasını anlamadım..!!!! :rolleyes: Mantığın sınırlarını zorluyolar galiba (olmayan bişeyi zorluyamazlar oda ayrı konu):closedeyes:

Tam saçmalık arkadaş kopma görünüyo ama hattınız iyi :D

Şimdi tekrar konuşuyorum.Elif Hn

--Benim hattımla ilgili bir arıza kaydı açtığımızda yapılan işlemleri sıralarmısınız dedim.

Gelen cevap;
--Sizin bağlı bulunduğunuz telekom müdürlüğüne gönderiliyor.
Soru;
--Peki telekom müdürlüğünde ne gibi bir işlem yapılıyor;
Cevap;
--Arıza ekiplerine yönlendiriliyor,Gerek yerinde gerekse uzaktan müşteri desteği için kontroller yapılıyor.
Soru;
--Ben 5 aydır sorun yaşıyorum ve sizin yerinde yada uzaktan destek veren ekipleriniz bu müşteri sürekli arıza kaydı açıyor gerçekten bir sorun var yerinde kontrol edelim diye gelinmedi yada müşterinizi adam yerine koyup aramadınız.Hatta özellikle belirtmeme rağmen arıza kaydı bilgi verilmeden kapandı.
Cevap;
Gerçekten durum için özür dileriz.Ben arıza kaydına özellikle not düşüyorum arkadaşlarım sizi arayacaktır.
Soru;
--Arıza kaydına ilk not düşen siz değilsiniz.Bana neye dayanarak nasıl garanti verirsiniz.Bu durum için davacı olsam bu ses kaydı kayıt altında sizde dahil müşteri temsilcilerini duruma karıştırsam iyi mi olur sizce!!!!( biraz sert Konuştum)
Cevap;
Kısa öz ve her zamanki gibi
ANLIYORUM EFENDİM :)

Benim anlamadığım yer ise bu kadar sığır insanlar nasıl müşteri temsilciliği görevini üstleniyor robot gibi kendilerine verilen kelimeler dışında birde bizim ismimizi telaffuz ediyorlar.

Başlıca;

anlıyorum efendim
anladım
anlaşıldı
durum ilgili ekiplere bildirildi
arıza kaydınızı açıyorum
Arıza kaydınızı kontrol ediyorum
hattınızı kontrol ediyorum
hat değerleri iyi
hat değerleri normal
modeminiz açıkmı
Modem ışıkları ne durumda

Ciddi ciddi ben bunlar haricinde farklı bir kelime kullandıklarını görmedim.
 

ankarali_gnc"

Asistan
Katılım
30 Kasım 2011
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba Forum Severler;
25.06.2012 (bu yazıyı yazmadan 10 dakika önce)
TTNET müşteri temsilcisi ile görüştüm.Görüştüğüm bir bayandı tabi ağır konuşamadım başta durumu anlattım 5 aydır sorun var böyle böyle bir durum var dedim defalarca arıza kaydı aldınız ama bilgi verilmeden arıza kayıtları kapanıyor dedim.Sistem KAPATIYOR dedi.Devreler kopmaya başladı bende.Bir süre önce krone bıçağı ile (telekomcuların tabiri ile CAP CAP) hattı binaya gelen ankastrede denedim ve sorun devam ediyor 12 den sonra bile 7 kopma yaşandı hattımda dedim bir kontrol edermisiniz dedim . BURADA Aldığım cevaptan sonra suratına kapattım telefonu Hani neye göre eleman alınıyor müşteri temsilcisi merak ediyorum!!!

---Beyfendi hattınızda sık kopmalar görünüyor fakat hat değerleriniz iyi görünüyor.Sorun yok.

Sizce söylenecek söz var mı yorumu size bırakıyorum arızanın 5 ay sürdüğünü (sürmekte olduğunu) eklemek isterim. Başımdan geçen olayı paylaşmak isterdim.

İyi forumlar
Güzel kardeşim uapman gereken şey belli
https://tuketici.btk.gov.tr/ adresıne gir hem ttneti hemde turktekom u şikayet 15 iş gunu içerisinde eşşek gibi geri dönecekler ve sorunu çözecekler ha cozmedimi şikayet numaranı al deki ben su numaralı sıkayet ettim size adam adamlar hala gelip bana cozum uretmedıler cozduk dedıklerı halde de btk sana bir şikayet numarası vericek 15 iş gununde kesın donuyorlar haberın ola şereften yoksun bır sekılde işletmecılık yapılıyor ben ne küfürler ettim:) gayrimeşru kaç cocugum vardır kimler bilir:Pp bu özel kurumdan:D
 

paradox666

Asistan
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
127
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
aynı sorun bendede vardı ttneti araya araya bi hal olmuştum. bir kaç modem değiştim düzelmedi. tamam dedim sorun hatta ama genede tanıdık bi bilgisayarcı vardı gittim dedim bana kaliteli bi modem verin bi test edecem sorun giderse alacam dedim ve modemi getirdim 3 aydır kullanıyorum 1 defa bile hattım kopmadı. isterseniz sizinde tanıdığınız bi bilgisayarcı varsa test edin derim. aldığım modemin markasınıda yazayım
DRAYTEK VİGOR 2710
FİYATI : 300 - 350 TL ARASI
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
aynı sorun bendede vardı ttneti araya araya bi hal olmuştum. bir kaç modem değiştim düzelmedi. tamam dedim sorun hatta ama genede tanıdık bi bilgisayarcı vardı gittim dedim bana kaliteli bi modem verin bi test edecem sorun giderse alacam dedim ve modemi getirdim 3 aydır kullanıyorum 1 defa bile hattım kopmadı. isterseniz sizinde tanıdığınız bi bilgisayarcı varsa test edin derim. aldığım modemin markasınıda yazayım
DRAYTEK VİGOR 2710
FİYATI : 300 - 350 TL ARASI

Kardeşim bnm yeterli teknik bilgim var krone bıçağı ile hattı ankastreden çıkarıp direk modemime taktım ve kesintilerim devam ediyor.Ki bu durum gösterir ki bu durumda beni ilgilendiren bir durum bulunmamaktadır Türk telekom ve TTNET hattı bana sağlıklı ulaştıramamaktadır.

Teşekkürler kardeşim

ankarali_gnc";2330401 dedi ki:
Güzel kardeşim uapman gereken şey belli
https://tuketici.btk.gov.tr/ adresıne gir hem ttneti hemde turktekom u şikayet 15 iş gunu içerisinde eşşek gibi geri dönecekler ve sorunu çözecekler ha cozmedimi şikayet numaranı al deki ben su numaralı sıkayet ettim size adam adamlar hala gelip bana cozum uretmedıler cozduk dedıklerı halde de btk sana bir şikayet numarası vericek 15 iş gununde kesın donuyorlar haberın ola şereften yoksun bır sekılde işletmecılık yapılıyor ben ne küfürler ettim:) gayrimeşru kaç cocugum vardır kimler bilir:Pp bu özel kurumdan:D
Teşekkürler dediğin yol ile hakkımı aramayıda deneyeceğim.
 

arkabisrem

Asistan
Katılım
26 Temmuz 2007
Mesajlar
239
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
Bir ısp nin çağrı merkezinde çalışmayan hiç kimse , çalışanların nasıl bir psikolojide çalıştıklarını anlayamaz.
Arızanızın olması , uzun sürmesi tabi güzel bir durum değil ancak bunu orda çalışan müşteri hizmetlerine bağıra çağıra ya da sürekli zorlayıcı kelimelerle aktarmanız karşınızdaki kişiyi çok zor duruma sokmakta. Çağrı merkezinde belirli kalıplar vardır ,
sürekli kibar olmalısın. Karşındaki kişi sana küfretsede 1. küfürde telefonu kapatamıyorsun 2 yada 3. ancak.
Günde 100-110 kişi ile konusan bir çağrı merkezi çalışanı, ortalama 40 adet bu tip (sinirli bağıran çağıran hatta beddua eden bile) insanlarla konuşuyor.
Bazen öyle yoğun olursun ki bildiğin bir konuyu bile müşteriye açıklayamassın.

Forumda da bazı konularda yine bazı arkadaşlar müşteri hizmetlerini ara bağır çağır onlar hallederler gibi öneriler sunmaktalar.
Onlara artık birşey diyemiyorum.

Tabi anlatıyorum ama dediğim gibi çağrı merkezi mantığını anlamadan ya da orda çalışmamış kişilerin pek umursayacağını zannetmiyorum.
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bir ısp nin çağrı merkezinde çalışmayan hiç kimse , çalışanların nasıl bir psikolojide çalıştıklarını anlayamaz.
Arızanızın olması , uzun sürmesi tabi güzel bir durum değil ancak bunu orda çalışan müşteri hizmetlerine bağıra çağıra ya da sürekli zorlayıcı kelimelerle aktarmanız karşınızdaki kişiyi çok zor duruma sokmakta. Çağrı merkezinde belirli kalıplar vardır ,
sürekli kibar olmalısın. Karşındaki kişi sana küfretsede 1. küfürde telefonu kapatamıyorsun 2 yada 3. ancak.
Günde 100-110 kişi ile konusan bir çağrı merkezi çalışanı, ortalama 40 adet bu tip (sinirli bağıran çağıran hatta beddua eden bile) insanlarla konuşuyor.
Bazen öyle yoğun olursun ki bildiğin bir konuyu bile müşteriye açıklayamassın.

Forumda da bazı konularda yine bazı arkadaşlar müşteri hizmetlerini ara bağır çağır onlar hallederler gibi öneriler sunmaktalar.
Onlara artık birşey diyemiyorum.

Tabi anlatıyorum ama dediğim gibi çağrı merkezi mantığını anlamadan ya da orda çalışmamış kişilerin pek umursayacağını zannetmiyorum.

Ben durumu daha açıklayıcı şekilde bildireyim.Bende Leased Line devreleri kiralayan ISP firmalarının çözüm ortaklığı yapan bir firmada Takım lideriyim Ve sizi temin ederim bir hattın maliyeti büyüdükçe gelen şikayetin takibi ve kontrolleri o kadar önem kazanıyor.
Ben arıza kayıtlarını ilk açtığımdan son açmama dek istediklerim.

1-)Arıza kaydı açılması ( başka yapılan işlem yok zaten)
2-) arıza kaydının bilgi verilmeden kapanmaması
3-) eğer bir gelişme olursa bilgi verilebileceği


Şimdi bu durumda ben 2 ayda 30dan fazla arıza kaydı açmışsam ve yapmaları gereken işi bilgi verilmesini açılan arıza kaydına işletmişsem ve bu yapılmamışsa bu benim ayıbım mıdır.Doğru TTNET'te müşteri temsilcisi olmak zor ama oraya işe girende durumun farkında olarak giriyor ve tek istediğimiz işlerini yapmaları papağan gibi laf tekrarlamaları değil.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Ben durumu daha açıklayıcı şekilde bildireyim.Bende Leased Line devreleri kiralayan ISP firmalarının çözüm ortaklığı yapan bir firmada Takım lideriyim Ve sizi temin ederim bir hattın maliyeti büyüdükçe gelen şikayetin takibi ve kontrolleri o kadar önem kazanıyor.
Ben arıza kayıtlarını ilk açtığımdan son açmama dek istediklerim.

1-)Arıza kaydı açılması ( başka yapılan işlem yok zaten)
2-) arıza kaydının bilgi verilmeden kapanmaması
3-) eğer bir gelişme olursa bilgi verilebileceği


Şimdi bu durumda ben 2 ayda 30dan fazla arıza kaydı açmışsam ve yapmaları gereken işi bilgi verilmesini açılan arıza kaydına işletmişsem ve bu yapılmamışsa bu benim ayıbım mıdır.Doğru TTNET'te müşteri temsilcisi olmak zor ama oraya işe girende durumun farkında olarak giriyor ve tek istediğimiz işlerini yapmaları papağan gibi laf tekrarlamaları değil.

papağan gibi tekrarlamak büyük bir iş ... haaa papağanlık yaptı diye oğlum/kızım aferin demezler ama sizin her sitemkar veya bencil veya her neyse karşındaki kişinin elinden gelmeyecek birşey istemeniz durumunda cart diye evine götürdüğü ekmek parasından keserler...

işin bilincinde işi giriyorlar demişsiniz siz TT netin neyini iyi biliyordunuzda abone oldunuz onu merak ettim?
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Uydunet haricinde hangi servis sağlayıcıyı kullanırsanız kullanın yine kapı aynı kapı ve uydunette belirli alanlarda kaliteli bana sitem edenlerin sayısı artıyor ben 5 aydır sıkıntı çekerken kimse dönüp de arızanız şu şu nedenden kaynaklanıyor çözüm için şunu şunu yapmanız gerekiyor diyen çıkmıyor.Ben arıza giderilmesi için arıza kaydı açıyorum telefon faturasına her açtığım çağrı için 2er lira eklensin diye değil.ayda 15-20 arıza kaydı açıldığı göz önünde bulundurulursa bu arıza kayıtları neden açılıyor yada çözüm için öneride bulunulmuyor. Sorunun kaynağını kendilerine belirtmeme rağmen ekip yönlendirip işlem yapılmadı şimdi durumdan sorumlu ben oluyorum nasıl bir memleketteyiz kardeşim kendi paramla hizmet almaya çalışıyorum hizmeti alamıyorum hizmet çözülmesi için kayıt bırakıyoruz ama suçlusun sen sorun yok hattınızda sorun yok ama kopmalar görünüyor gibi komik durumlara düşüyoruz.

Bol keseden milleti savunmak kolay ama ortada asıl mağdur olan müşterileri düşünen gerçek bir yapılanma olmadıkça bu kargaşa devam edecektir.İşverenler çalışanlara çalışanlar hizmet verdikleri müşterilere destek ve yardımda bulunmamaya devam edecektir.Durum ortada 5 ay boyunca hizmet alıyormuş gibi ücretimi eksiksiz ödüyorum ancak hizmet alamıyorum bu aradaki durumu kim telafi edecek ?
 

serkanbb06

Profesör
Emektar
Katılım
16 Aralık 2008
Mesajlar
2,006
Reaksiyon puanı
31
Puanları
228
bazen sorun evdeki hattanda kaynaklanıyor tüm evdeki kabloları yenisiyle değiştirdim böyle bir sorun yasadıgımda sorun ortadan kalkmıstı

hatta kablolardaki kısa devreler yüzünden hızınızda otomatik olarak santral tarafndan düşürülebiliyor
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Uydunet haricinde hangi servis sağlayıcıyı kullanırsanız kullanın yine kapı aynı kapı ve uydunette belirli alanlarda kaliteli bana sitem edenlerin sayısı artıyor ben 5 aydır sıkıntı çekerken kimse dönüp de arızanız şu şu nedenden kaynaklanıyor çözüm için şunu şunu yapmanız gerekiyor diyen çıkmıyor.Ben arıza giderilmesi için arıza kaydı açıyorum telefon faturasına her açtığım çağrı için 2er lira eklensin diye değil.ayda 15-20 arıza kaydı açıldığı göz önünde bulundurulursa bu arıza kayıtları neden açılıyor yada çözüm için öneride bulunulmuyor. Sorunun kaynağını kendilerine belirtmeme rağmen ekip yönlendirip işlem yapılmadı şimdi durumdan sorumlu ben oluyorum nasıl bir memleketteyiz kardeşim kendi paramla hizmet almaya çalışıyorum hizmeti alamıyorum hizmet çözülmesi için kayıt bırakıyoruz ama suçlusun sen sorun yok hattınızda sorun yok ama kopmalar görünüyor gibi komik durumlara düşüyoruz.

Bol keseden milleti savunmak kolay ama ortada asıl mağdur olan müşterileri düşünen gerçek bir yapılanma olmadıkça bu kargaşa devam edecektir.İşverenler çalışanlara çalışanlar hizmet verdikleri müşterilere destek ve yardımda bulunmamaya devam edecektir.Durum ortada 5 ay boyunca hizmet alıyormuş gibi ücretimi eksiksiz ödüyorum ancak hizmet alamıyorum bu aradaki durumu kim telafi edecek ?


peki aboneliğinizi nereden yaptırdınız? (bu yöntemide denemiş olabilirsiniz ama sorayım ben)
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben hattı direk ankastrede denedim.( bina girişinde bulunan telekom kutusunda) sorun devam ediyor.

peki aboneliğinizi nereden yaptırdınız? (bu yöntemide denemiş olabilirsiniz ama sorayım ben)

Durumu açarmısınız.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
yani bir bayiden mi? yada telekom merkezindenmi
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
5-6 yıllık telekom abonesiyim o zamanlarda telefon üzerinden 54 k lık internet yaygındı ADSL yeni çıkmıştı 256k internet başvurusunu telekoma dilekçe yazarak yapmıştım ve son 5 aya kadar en ufak sorun yaşamadım ama sorunlar başladıktan sonra ilgilenen 1 kişi bile çıkmadı.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
5-6 yıllık telekom abonesiyim o zamanlarda telefon üzerinden 54 k lık internet yaygındı ADSL yeni çıkmıştı 256k internet başvurusunu telekoma dilekçe yazarak yapmıştım ve son 5 aya kadar en ufak sorun yaşamadım ama sorunlar başladıktan sonra ilgilenen 1 kişi bile çıkmadı.

anlıyorum efendim :)

hocam sonuna kadar haklısın (agent için sarfettiklerin hariç) aynı hattan internet kullanan varmı? onlarda sorun varmı?
telekom merkezine gidip şikayetinizi belirttinizmi?
gerekirse iptal ettireceğinizi söylediniz mi?
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bütün herşeyi yaptım.Son olarak https://tuketici.btk.gov.tr şikayette bulundum ve bu durumdan itibaren hattımı iptal ettireceğim. Ama internet üzerinde yapmam gereken (almam gereken egitimler vs..) var evde 3 bilgisayarım var ve bu bilgisayarların hepsi internete giriyor 3 yıldır çok bilgisayarlı kullanıyorum herhangi bir sorun son aylara kadar olmadı.
 

equivalent

Asistan
Katılım
7 Kasım 2011
Mesajlar
240
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Çağrı merkezindekilerin psikolojisi vs. beni alakadar etmez arkadaş, tamam küfredin bağırın çağırın demiyorum bunlarda yanlış ama nasıl fatura kesip para almasını biliyorlarsa benim işimi de yapmak mecburiyetindeler. Kimseyi oylamak, (bugün git yarın gel misali) öyle bir lüksleri yok. Herkes işini adam gibi yapacak.
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Çağrı merkezindekilerin psikolojisi vs. beni alakadar etmez arkadaş, tamam küfredin bağırın çağırın demiyorum bunlarda yanlış ama nasıl fatura kesip para almasını biliyorlarsa benim işimi de yapmak mecburiyetindeler. Kimseyi oylamak, (bugün git yarın gel misali) öyle bir lüksleri yok. Herkes işini adam gibi yapacak.
Kesinlikle benimde anlatmak istediğim budur.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Çağrı merkezindekilerin psikolojisi vs. beni alakadar etmez arkadaş, tamam küfredin bağırın çağırın demiyorum bunlarda yanlış ama nasıl fatura kesip para almasını biliyorlarsa benim işimi de yapmak mecburiyetindeler. Kimseyi oylamak, (bugün git yarın gel misali) öyle bir lüksleri yok. Herkes işini adam gibi yapacak.

o zaman kimse de sizin psikolojinizi anlamak zorunda değildir beyfendi. sizin verdiğiniz para o adamın cebine girmez akşam evine gittiği zaman kendini bilmez bir kaç kişi yüzünden eşinden çoluğundan çocuğundan soğuyan insanlar onlardan ayrılmak zorunda kalan insanlar tanıyorum. ve siz vermiş olduğunuz üç kuruş para için kimsenin ne gururunu kırmak nede ekmeği ile oynamak hakkına sahip değilsiniz hele ki bile bile gidip TT net e abone olup sorun yaşıyosanız buda o temsilcinin suçu değil derim.

size verilen bir kaç direktif vardır birisi işiniz diğeri ise kapının önü elinizi vicdanınıza koyun ve bu paranın adamı kadına çevirdiği zamanda demeyin ki ben kapının önünü seçerim... ve açıkça söylüyorum hiç bir şekilde aldığım hizmetten memnun değilim ama o papağanlıkla suçladığınız her kişi ile gurur duyuyorum...
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
o zaman kimse de sizin psikolojinizi anlamak zorunda değildir beyfendi. sizin verdiğiniz para o adamın cebine girmez akşam evine gittiği zaman kendini bilmez bir kaç kişi yüzünden eşinden çoluğundan çocuğundan soğuyan insanlar onlardan ayrılmak zorunda kalan insanlar tanıyorum. ve siz vermiş olduğunuz üç kuruş para için kimsenin ne gururunu kırmak nede ekmeği ile oynamak hakkına sahip değilsiniz hele ki bile bile gidip TT net e abone olup sorun yaşıyosanız buda o temsilcinin suçu değil derim.

size verilen bir kaç direktif vardır birisi işiniz diğeri ise kapının önü elinizi vicdanınıza koyun ve bu paranın adamı kadına çevirdiği zamanda demeyin ki ben kapının önünü seçerim... ve açıkça söylüyorum hiç bir şekilde aldığım hizmetten memnun değilim ama o papağanlıkla suçladığınız her kişi ile gurur duyuyorum...

Bizim (Özellikle kendim için konuşuyorum)
Bu zamana kadar butür olayları internette paylaşmazdım ancak bu tekel sürecinin ve ISP firması olarak Türkiye'de bulunan telefon hatlarının çoğunu elinde bulunduran TürkTelekom adını taşıyan firmanın köklü bir değişime ihtiyacı var ve bu tip tepkiler yoğunlaşarak artmadıkça gerek çalışanlar gerekse hizmet alanların başı ağrımaya devam edecektir.HErgün 100lerce insan arıyor TTNET'i BTK TTNET ve Turktelekomu birleştirmediği için aralarında hiçbir bağlantı yokmuş gibi işi daha çok asıp işi desteği durdurma noktasına getirdiler.Eğer biz hizmet için para ödüyorsak bunun karşılığını sonuna kadar hak ediyoruz demektir.Ancak almamız gereken hizmeti ve desteği alamıyorsak tepki göstermemizde gayet normaldir.
 

abdullahmk

Öğrenci
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Hiç kimse yaşadığı sorunlar yüzünden müşteri temsilcilerini suçlamıyor. Fakat bazen müşteri temsilcileri telefondaki müşteriye tavır yapıyor ki bizim sinirlendiğimiz nokta da bu zaten. Ben yaklaşık 3 ay önce TTNet aboneliğimi, yaşadığım ping sorunu yüzünden iptal ettirip Smile ADSL'e geçtim ve şu anda durumdan da gayet memnunum. Forward arkadaşımızın yaşadığı sürece benzer bir süreç yaşadım ve sonunda 5-6 yıllık olan aboneliğimi iptal ettirdim. Ping sorunu yaşadığımı söylediğim müşteri temsilcisi kız bana "biz ping desteği vermiyoruz bir bilgisayarcıya başvurun" dedi. Çok yüksek ihtimalle ping in ne olduğundan haberi olmayacak kadar bu konularda bilgisiz bir elemandı ki bu derece bilgisiz birinin o telefonun başında ne işi var diye sorarlar adama. Ben de internet sağlayıcımdan başka bu desteği kim verecek dedikten sonraki kızın o tavrı beni çıldırttı. Halbuki öncesinde Forward gibi ben de kaç defa arıza kaydı bıraktım ve görüştüm fakat hiç kızmamıştım. Az önce söylediği cümlenin aynısını tekrarladı ama bir ses tonu vardı ki hani karşısında olsam tekme tokat dalacak kız bana sanki. Ve benim cevap vermeme fırsat bırakmadan yardımcı olmamı istediğiniz başka bir konu var mı beyefendi dedi ve iyi günler deyip telefonu kapattı. Hemen tekrar arayıp önce o ukala kızı şikayet ettim daha sonra da hattımı iptal edilmesini istedim. Hemen etekleri tutuştu tabi, ekip gönderelim evinize baksınlar demeye başladılar. Ben de tamam dedim gönderin. 2 hafta geçti ne gelen var ne giden. Tekrar arayıp iptal işlemi istedim. Sordular neden iptal ediyorsunuz diye. Ben de hem sorun yaşıyorum üstüne bir de bana yalan söylediniz dedim. Adamın gıkı çıkmadı tabi iptal işlemini paşa paşa yaptı.

Diyeceğim şu ki o müşteri temsilcilerinin bazıları müşteriye artislik yapıyor, can sıkıyor. Yoksa (şahsım adına konuşuyorum) asla kendisi ile alakası olmayan bir sorun yüzünden birisine bağırmam bağıramam, kızmam kızamam. Çünkü öyle bir hakkım yok.

Bu arada yüksek ping sorununun sebebinin apartmandaki hatlar veya santralde olduğunu söylediler. Smile ADSL'ye geçtiğim anda 100 ms lerde seyreden ping değerim 11-13 ms aralarında gezmeye başladı. Altyapı aynı, santral aynı, apartman aynı, bilgisayar aynı, modem aynı. Yok işi bilmesek tamam müşteriye verilecek cevapların hepsini verdi bana da ben yok diyorum söylediğiniz yerlerin hiçbirinde sorun yok.

ZAVALLI TTNET diyorum başka da bişi demiyorum.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Bizim (Özellikle kendim için konuşuyorum)
Bu zamana kadar butür olayları internette paylaşmazdım ancak bu tekel sürecinin ve ISP firması olarak Türkiye'de bulunan telefon hatlarının çoğunu elinde bulunduran TürkTelekom adını taşıyan firmanın köklü bir değişime ihtiyacı var ve bu tip tepkiler yoğunlaşarak artmadıkça gerek çalışanlar gerekse hizmet alanların başı ağrımaya devam edecektir.HErgün 100lerce insan arıyor TTNET'i BTK TTNET ve Turktelekomu birleştirmediği için aralarında hiçbir bağlantı yokmuş gibi işi daha çok asıp işi desteği durdurma noktasına getirdiler.Eğer biz hizmet için para ödüyorsak bunun karşılığını sonuna kadar hak ediyoruz demektir.Ancak almamız gereken hizmeti ve desteği alamıyorsak tepki göstermemizde gayet normaldir.


tepki göstermeyin demiyorum ki .. bunu demeye hakkımda yok ve şuna inanıyorum ki tepki göstermeden birşeyler değişmez amaa şirket ne derse MT onu söyleyebilir diğer kelimeler hep kapının önü içindir bilmem anlatabiliyormuyum... papağan denilen insanların arasında yazarlar öğretmenler üniversite öğrencileri yani kısacası farklı kelimeleri kuracak kapasitede hatta sorunu farklı şekide çözecek insanlar ve hatta hatta siz kapattıktan sonra vay ben tt netin üzüldüm bu adama keşke yardımcı olabilseydim diyen insanlar var :( lütfen sadece biraz anlayış

Hiç kimse yaşadığı sorunlar yüzünden müşteri temsilcilerini suçlamıyor. Fakat bazen müşteri temsilcileri telefondaki müşteriye tavır yapıyor ki bizim sinirlendiğimiz nokta da bu zaten. Ben yaklaşık 3 ay önce TTNet aboneliğimi, yaşadığım ping sorunu yüzünden iptal ettirip Smile ADSL'e geçtim ve şu anda durumdan da gayet memnunum. Forward arkadaşımızın yaşadığı sürece benzer bir süreç yaşadım ve sonunda 5-6 yıllık olan aboneliğimi iptal ettirdim. Ping sorunu yaşadığımı söylediğim müşteri temsilcisi kız bana "biz ping desteği vermiyoruz bir bilgisayarcıya başvurun" dedi. Çok yüksek ihtimalle ping in ne olduğundan haberi olmayacak kadar bu konularda bilgisiz bir elemandı ki bu derece bilgisiz birinin o telefonun başında ne işi var diye sorarlar adama. Ben de internet sağlayıcımdan başka bu desteği kim verecek dedikten sonraki kızın o tavrı beni çıldırttı. Halbuki öncesinde Forward gibi ben de kaç defa arıza kaydı bıraktım ve görüştüm fakat hiç kızmamıştım. Az önce söylediği cümlenin aynısını tekrarladı ama bir ses tonu vardı ki hani karşısında olsam tekme tokat dalacak kız bana sanki. Ve benim cevap vermeme fırsat bırakmadan yardımcı olmamı istediğiniz başka bir konu var mı beyefendi dedi ve iyi günler deyip telefonu kapattı. Hemen tekrar arayıp önce o ukala kızı şikayet ettim daha sonra da hattımı iptal edilmesini istedim. Hemen etekleri tutuştu tabi, ekip gönderelim evinize baksınlar demeye başladılar. Ben de tamam dedim gönderin. 2 hafta geçti ne gelen var ne giden. Tekrar arayıp iptal işlemi istedim. Sordular neden iptal ediyorsunuz diye. Ben de hem sorun yaşıyorum üstüne bir de bana yalan söylediniz dedim. Adamın gıkı çıkmadı tabi iptal işlemini paşa paşa yaptı.

Diyeceğim şu ki o müşteri temsilcilerinin bazıları müşteriye artislik yapıyor, can sıkıyor. Yoksa (şahsım adına konuşuyorum) asla kendisi ile alakası olmayan bir sorun yüzünden birisine bağırmam bağıramam, kızmam kızamam. Çünkü öyle bir hakkım yok.

Bu arada yüksek ping sorununun sebebinin apartmandaki hatlar veya santralde olduğunu söylediler. Smile ADSL'ye geçtiğim anda 100 ms lerde seyreden ping değerim 11-13 ms aralarında gezmeye başladı. Altyapı aynı, santral aynı, apartman aynı, bilgisayar aynı, modem aynı. Yok işi bilmesek tamam müşteriye verilecek cevapların hepsini verdi bana da ben yok diyorum söylediğiniz yerlerin hiçbirinde sorun yok.

ZAVALLI TTNET diyorum başka da bişi demiyorum.

o artistlik yapanları korumuş gibi oluyorum ama :) siz arıyorsunuz hiç ilgisi olmayan adama bağırıyosunuz çağrıyosunuz küfür edip hakaret ediyosunuz belki yeri geliyo internette paylaşıyosunuz şöyle dedim böyle dedim diye ya sizden sonra gelen çağrıdaki kişinin suçu ne? (siz derken genel konuşuyorum) şu an bu tür şirketlerde işe giren herkese ilk önce küfür ederse kişiselleştirme denir ama insan bir yere kadar dayanır bunu da bilmek gerekli... emin olun ki bana bağırırsanız susarım sonraki çağrıda da hiç tanımadığın derdinin anlatmayan adama patlarsın... psikoloji önemlidir :)
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Savunmanızı anlıyorum biz hizmet alan kesim olarak TTnetten hizmet alıyoruz ve 7/24 bize destek vereceklerini cart curt vs hizmet alabileceğimizi ballandıra ballandıra anlatıyorlar.

Bir düşünün telefon aldınız ilk baktığınız ve güvendiğiniz yanı nedir. Garantisi ve garantinin gerçekten sağlanması değilmi.
İşte bizde sürekli hizmet alıyoruz ve sürekli destek (garanti) bekliyoruz.Müşteri memnuniyeti için çağrı merkezinde elemanlar canlarını sıkıyor...Ama yinede müşteri memnun değil.Sorun nerede müşteridemi çağrı merkezi çalışanındamı ?

Sorun gerçekten yapılanmanın kendisinden kaynaklanıyor.Her kafadan ayrı ses her yorumun yalnızca herkes kendini ilgilendiren tarafını çekiyor.Bu TTNET gerçekten deneyimli ve bilgili temsilciler yetiştirse gerçek desteği (garantiyi) verse sorun olmayacak ama gerçek anlamda müşteri memnuniyetini düşünen bir firma değil.
Her açılan butip yorumlarla ki haddi hesabı yok bu tip yorumların.TTnetin ne kadar karaktersiz bir yapısının olduğu görülüyor.

Biliyorum ki ben şu anda hattımı iptal ettirsem bilmem şu kadar taahhütünüz var yok hattınızı iptal ettirirseniz şu şu kadar ücret ödeyeceksiniz.Mahkemede çözülür kardeşim orası sen hattımı iptal et yeter olacak bu durumun sonu neden mi? Ben hizmet alıyorum ve sen bana hizmet verirken aynı zamanda destek vereceğini söylüyosun ama ben 5-6 ay sorun yaşarken en ufak bir destek göremiyorum oyalayıp duruyosunuz nerede destek nerede hizmet?
Arkadaşım bu arada çağrı merkezinde çalışmak kolay diyen yok işi bırak gelen geçen küfür etsin bağırsın diyen de yok TTNET denen yapılanmanın hizmet için gerçekten köklü bir değişime ihtiyacı var bu kadar insanın memnuniyetsizliği boşuna değil tabikide .
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Savunmanızı anlıyorum biz hizmet alan kesim olarak TTnetten hizmet alıyoruz ve 7/24 bize destek vereceklerini cart curt vs hizmet alabileceğimizi ballandıra ballandıra anlatıyorlar.

Bir düşünün telefon aldınız ilk baktığınız ve güvendiğiniz yanı nedir. Garantisi ve garantinin gerçekten sağlanması değilmi.
İşte bizde sürekli hizmet alıyoruz ve sürekli destek (garanti) bekliyoruz.Müşteri memnuniyeti için çağrı merkezinde elemanlar canlarını sıkıyor...Ama yinede müşteri memnun değil.Sorun nerede müşteridemi çağrı merkezi çalışanındamı ?

Sorun gerçekten yapılanmanın kendisinden kaynaklanıyor.Her kafadan ayrı ses her yorumun yalnızca herkes kendini ilgilendiren tarafını çekiyor.Bu TTNET gerçekten deneyimli ve bilgili temsilciler yetiştirse gerçek desteği (garantiyi) verse sorun olmayacak ama gerçek anlamda müşteri memnuniyetini düşünen bir firma değil.
Her açılan butip yorumlarla ki haddi hesabı yok bu tip yorumların.TTnetin ne kadar karaktersiz bir yapısının olduğu görülüyor.

Biliyorum ki ben şu anda hattımı iptal ettirsem bilmem şu kadar taahhütünüz var yok hattınızı iptal ettirirseniz şu şu kadar ücret ödeyeceksiniz.Mahkemede çözülür kardeşim orası sen hattımı iptal et yeter olacak bu durumun sonu neden mi? Ben hizmet alıyorum ve sen bana hizmet verirken aynı zamanda destek vereceğini söylüyosun ama ben 5-6 ay sorun yaşarken en ufak bir destek göremiyorum oyalayıp duruyosunuz nerede destek nerede hizmet?
Arkadaşım bu arada çağrı merkezinde çalışmak kolay diyen yok işi bırak gelen geçen küfür etsin bağırsın diyen de yok TTNET denen yapılanmanın hizmet için gerçekten köklü bir değişime ihtiyacı var bu kadar insanın memnuniyetsizliği boşuna değil tabikide .
bakın buna canı gönülden katılıyorum ... şu an yapılan çalışma nedir biliyormusunuz? gelen çağrı kaçmasın diye uğraşıyorlar başka birşey değil arandık ve çağrıyı karşıladık diyorlar ... çoğu mt nin belirli bir birimi yok bir gün kahvehanede çalışıyorsunuz bir gün markette bir gün işte bilmem galeride yani yaptığınızın farkına bile net olarak varamıyorsunuz... TTnet çok ama çok yanlış yapıyor buda mt lerinin üstüne kalıyor maalesef..
 

Uğurcan7

Asistan
Katılım
1 Mart 2012
Mesajlar
481
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
yalnız olmadığımı görünce nasıl mutlu oluyorum sormayın :D iyiki varsın tiitiineeeettttt :D
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben mahallede bulunan telefon kablolarının düzeltilmesi için ilgili santral müdürlüğünden başka kimi arayabilirim?
 

lauset

Doçent
Katılım
1 Ağustos 2009
Mesajlar
599
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Herşeyi telefonda çözemeyebilirsin hattın bağlı olduğu Telekom Santralini gidebilirsin..Bende birkaçdefa gitmişdim modemide götürdüm test için ..Aklında olsun. Çağrı Merkezi çalışanların %40 Engelli Personellerden oluşmaktadır hayata tutunmaya çalışan insanlar var.Bu şekildeki tutumunuz bence hoş olmamış müşteri hizmetleri başlığı altında açtığınız konuyu düzeltirseniz enazından bundan sonrası için daha iyi bir izlenim bırakırsınız kendi adınıza.Saygılarımla
 

equivalent

Asistan
Katılım
7 Kasım 2011
Mesajlar
240
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
o zaman kimse de sizin psikolojinizi anlamak zorunda değildir beyfendi. sizin verdiğiniz para o adamın cebine girmez akşam evine gittiği zaman kendini bilmez bir kaç kişi yüzünden eşinden çoluğundan çocuğundan soğuyan insanlar onlardan ayrılmak zorunda kalan insanlar tanıyorum. ve siz vermiş olduğunuz üç kuruş para için kimsenin ne gururunu kırmak nede ekmeği ile oynamak hakkına sahip değilsiniz hele ki bile bile gidip TT net e abone olup sorun yaşıyosanız buda o temsilcinin suçu değil derim.

size verilen bir kaç direktif vardır birisi işiniz diğeri ise kapının önü elinizi vicdanınıza koyun ve bu paranın adamı kadına çevirdiği zamanda demeyin ki ben kapının önünü seçerim... ve açıkça söylüyorum hiç bir şekilde aldığım hizmetten memnun değilim ama o papağanlıkla suçladığınız her kişi ile gurur duyuyorum...

Ben yaşadığım sorunlardan dolayı müşteri temsilcilerini sorumlu tutmuyorum bu bir.
İkincisi, tanımadığınız birine bağırıp çağırıp küfretmeyi de savunmuyorum.
Üçüncüsü, bir müşteri temsilcisi küfür yedi diye işinden kovulmaz.
Dördüncüsü, TTNET bana 7/24 destek ve sorunların çözümünü taahhüt ediyorsa bunu yerine getirecek.
Beşincisi, o müşteri temsilcisiyse benim sorunlarımı çözmek için var başından savmak için değil.
Altıncısı, üç kuruş beş kuruş fark etmez ben telekoma bu hizmetler için para ödüyorum telekom babasının hayrına bu hizmetleri bana vermiyor ve telekom verdiğim o ÜÇ KURUŞ paradan dolayı bana bu hizmetleri sağlamak zorunda.
Son olarak da kimsenin özeli beni alakadar etmez. O müşteri temsilcilerinin aldığı direktifler de beni alakadar etmez. O müşteri temsilcisinin müşteriye karşı tavır alma gibi bir lüksü de yoktur.
 
Üst