Merhaba Forum Severler;
25.06.2012 (bu yazıyı yazmadan 10 dakika önce)
TTNET müşteri temsilcisi ile görüştüm.Görüştüğüm bir bayandı tabi ağır konuşamadım başta durumu anlattım 5 aydır sorun var böyle böyle bir durum var dedim defalarca arıza kaydı aldınız ama bilgi verilmeden arıza kayıtları kapanıyor dedim.Sistem KAPATIYOR dedi.Devreler kopmaya başladı bende.Bir süre önce krone bıçağı ile (telekomcuların tabiri ile CAP CAP) hattı binaya gelen ankastrede denedim ve sorun devam ediyor 12 den sonra bile 7 kopma yaşandı hattımda dedim bir kontrol edermisiniz dedim . BURADA Aldığım cevaptan sonra suratına kapattım telefonu Hani neye göre eleman alınıyor müşteri temsilcisi merak ediyorum!!!
---Beyfendi hattınızda sık kopmalar görünüyor fakat hat değerleriniz iyi görünüyor.Sorun yok.
Sizce söylenecek söz var mı yorumu size bırakıyorum arızanın 5 ay sürdüğünü (sürmekte olduğunu) eklemek isterim. Başımdan geçen olayı paylaşmak isterdim.
İyi forumlar
25.06.2012 (bu yazıyı yazmadan 10 dakika önce)
TTNET müşteri temsilcisi ile görüştüm.Görüştüğüm bir bayandı tabi ağır konuşamadım başta durumu anlattım 5 aydır sorun var böyle böyle bir durum var dedim defalarca arıza kaydı aldınız ama bilgi verilmeden arıza kayıtları kapanıyor dedim.Sistem KAPATIYOR dedi.Devreler kopmaya başladı bende.Bir süre önce krone bıçağı ile (telekomcuların tabiri ile CAP CAP) hattı binaya gelen ankastrede denedim ve sorun devam ediyor 12 den sonra bile 7 kopma yaşandı hattımda dedim bir kontrol edermisiniz dedim . BURADA Aldığım cevaptan sonra suratına kapattım telefonu Hani neye göre eleman alınıyor müşteri temsilcisi merak ediyorum!!!
---Beyfendi hattınızda sık kopmalar görünüyor fakat hat değerleriniz iyi görünüyor.Sorun yok.
Sizce söylenecek söz var mı yorumu size bırakıyorum arızanın 5 ay sürdüğünü (sürmekte olduğunu) eklemek isterim. Başımdan geçen olayı paylaşmak isterdim.
İyi forumlar