TTNET Müşteri Temsilcisi (Adını Unuttum Not Alsaydım Keşke)

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Ben yaşadığım sorunlardan dolayı müşteri temsilcilerini sorumlu tutmuyorum bu bir.
İkincisi, tanımadığınız birine bağırıp çağırıp küfretmeyi de savunmuyorum.
Üçüncüsü, bir müşteri temsilcisi küfür yedi diye işinden kovulmaz.
Dördüncüsü, TTNET bana 7/24 destek ve sorunların çözümünü taahhüt ediyorsa bunu yerine getirecek.
Beşincisi, o müşteri temsilcisiyse benim sorunlarımı çözmek için var başından savmak için değil.
Altıncısı, üç kuruş beş kuruş fark etmez ben telekoma bu hizmetler için para ödüyorum telekom babasının hayrına bu hizmetleri bana vermiyor ve telekom verdiğim o ÜÇ KURUŞ paradan dolayı bana bu hizmetleri sağlamak zorunda.
Son olarak da kimsenin özeli beni alakadar etmez. O müşteri temsilcilerinin aldığı direktifler de beni alakadar etmez. O müşteri temsilcisinin müşteriye karşı tavır alma gibi bir lüksü de yoktur.


bal gibi alır :) sonra sizde orda burda şöyle oldu böyle oldu anlatır durursunuz... işten kovulur diye bir şey yazdığımı görmüyorum.. TTnet beni alakadar etmez evet hizmet veriyorsa adam gibi yapsın ama müşteri temsilcisinin eline verilen 1 kova su varsa ikinciyi istediğin an zaten hayal kuruyorsundur :) bu iş foruma yazmakla olmaz gidip mahkemeye verin ttneti yada müşteri temsilcisini bakalım ne oluyor o zaman ... haaa burda yazmak kolayına geliyor bana tek tek saymak hoşuna gidiyorsa sen yazmaya devam et bende gülmeye devam edeyim :)
 

equivalent

Asistan
Katılım
7 Kasım 2011
Mesajlar
240
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
bal gibi alır :) sonra sizde orda burda şöyle oldu böyle oldu anlatır durursunuz... işten kovulur diye bir şey yazdığımı görmüyorum.. TTnet beni alakadar etmez evet hizmet veriyorsa adam gibi yapsın ama müşteri temsilcisinin eline verilen 1 kova su varsa ikinciyi istediğin an zaten hayal kuruyorsundur :) bu iş foruma yazmakla olmaz gidip mahkemeye verin ttneti yada müşteri temsilcisini bakalım ne oluyor o zaman ... haaa burda yazmak kolayına geliyor bana tek tek saymak hoşuna gidiyorsa sen yazmaya devam et bende gülmeye devam edeyim :)

Müşteri temsilcilerinin ekmeğiyle oynamaktan bahsetmişsiniz. Şimdi kimse küfür yedi diye kovulmaz. Ama edilen küfüre karşılık verirse o ayrı mesele. Kaldı ki müşteri temsilcileri benim sorunumu çözmeyeceklerse orada çalışmasınlar, başka iş yapsınlar.
İyi geceler, saygılar.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Müşteri temsilcilerinin ekmeğiyle oynamaktan bahsetmişsiniz. Şimdi kimse küfür yedi diye kovulmaz. Ama edilen küfüre karşılık verirse o ayrı mesele. Kaldı ki müşteri temsilcileri benim sorunumu çözmeyeceklerse orada çalışmasınlar, başka iş yapsınlar.
İyi geceler, saygılar.

çözememek var çözmemek var ... eldeki imkanın hepsini kullanmayız asla öyle zaman oluyorki yaptıklarına şaşırıyor insan işten atılma pahasına yaptığımız işlemler var bunu ben yaparım arkadaşım yapar bi başkası yapar ama herkes yapamaz haa normal bir işlemi de yapmıyor tarzdan tavırdan konuşmayı unutuyorsa onuda Allah sorsun ondan ...
 

equivalent

Asistan
Katılım
7 Kasım 2011
Mesajlar
240
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
çözememek var çözmemek var ... eldeki imkanın hepsini kullanmayız asla öyle zaman oluyorki yaptıklarına şaşırıyor insan işten atılma pahasına yaptığımız işlemler var bunu ben yaparım arkadaşım yapar bi başkası yapar ama herkes yapamaz haa normal bir işlemi de yapmıyor tarzdan tavırdan konuşmayı unutuyorsa onuda Allah sorsun ondan ...

Eldeki imkanlara rağmen sorunumu ÇÖZEMİYORSA ben ona birşey demiyorum. Lakin benim kızdığım nokta, sorunu çözebilecek olmasına rağmen ..... edip, uğraşmak istemeyip, müşteriyi yok modeminizin ışıkları yanıyormu, yok pc'niz açıkmı kapalımı şeklinde oyalaması ve sorunu ÇÖZMEMESİdir.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Eldeki imkanlara rağmen sorunumu ÇÖZEMİYORSA ben ona birşey demiyorum. Lakin benim kızdığım nokta, sorunu çözebilecek olmasına rağmen ..... edip, uğraşmak istemeyip, müşteriyi yok modeminizin ışıkları yanıyormu, yok pc'niz açıkmı kapalımı şeklinde oyalaması ve sorunu ÇÖZMEMESİdir.

ttnette mt olmadığım için mecburi uygulanan scriptleri bilmiyorum ama çok var öyle gereksiz söylenen uygulanan script birikintisi ... gerçii önemli olan müşterinin işi hallolsun oda yapılmıyorsa ki yapılmıyor galiba hakkım haram olsun hesabını Allah sorsun bekliyorum ki taahhütüm son bulsun :)
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Bir ısp nin çağrı merkezinde çalışmayan hiç kimse , çalışanların nasıl bir psikolojide çalıştıklarını anlayamaz.
Arızanızın olması , uzun sürmesi tabi güzel bir durum değil ancak bunu orda çalışan müşteri hizmetlerine bağıra çağıra ya da sürekli zorlayıcı kelimelerle aktarmanız karşınızdaki kişiyi çok zor duruma sokmakta. Çağrı merkezinde belirli kalıplar vardır ,
sürekli kibar olmalısın. Karşındaki kişi sana küfretsede 1. küfürde telefonu kapatamıyorsun 2 yada 3. ancak.
Günde 100-110 kişi ile konusan bir çağrı merkezi çalışanı, ortalama 40 adet bu tip (sinirli bağıran çağıran hatta beddua eden bile) insanlarla konuşuyor.
Bazen öyle yoğun olursun ki bildiğin bir konuyu bile müşteriye açıklayamassın.

Forumda da bazı konularda yine bazı arkadaşlar müşteri hizmetlerini ara bağır çağır onlar hallederler gibi öneriler sunmaktalar.
Onlara artık birşey diyemiyorum.

Tabi anlatıyorum ama dediğim gibi çağrı merkezi mantığını anlamadan ya da orda çalışmamış kişilerin pek umursayacağını zannetmiyorum.

nerde çalıştın/çalışıyorsun ? :)
 
Üst