Koca Adam
Profesör
- Katılım
- 15 Kasım 2011
- Mesajlar
- 4,114
- Reaksiyon puanı
- 13
- Puanları
- 218
Ben yaşadığım sorunlardan dolayı müşteri temsilcilerini sorumlu tutmuyorum bu bir.
İkincisi, tanımadığınız birine bağırıp çağırıp küfretmeyi de savunmuyorum.
Üçüncüsü, bir müşteri temsilcisi küfür yedi diye işinden kovulmaz.
Dördüncüsü, TTNET bana 7/24 destek ve sorunların çözümünü taahhüt ediyorsa bunu yerine getirecek.
Beşincisi, o müşteri temsilcisiyse benim sorunlarımı çözmek için var başından savmak için değil.
Altıncısı, üç kuruş beş kuruş fark etmez ben telekoma bu hizmetler için para ödüyorum telekom babasının hayrına bu hizmetleri bana vermiyor ve telekom verdiğim o ÜÇ KURUŞ paradan dolayı bana bu hizmetleri sağlamak zorunda.
Son olarak da kimsenin özeli beni alakadar etmez. O müşteri temsilcilerinin aldığı direktifler de beni alakadar etmez. O müşteri temsilcisinin müşteriye karşı tavır alma gibi bir lüksü de yoktur.
bal gibi alır sonra sizde orda burda şöyle oldu böyle oldu anlatır durursunuz... işten kovulur diye bir şey yazdığımı görmüyorum.. TTnet beni alakadar etmez evet hizmet veriyorsa adam gibi yapsın ama müşteri temsilcisinin eline verilen 1 kova su varsa ikinciyi istediğin an zaten hayal kuruyorsundur bu iş foruma yazmakla olmaz gidip mahkemeye verin ttneti yada müşteri temsilcisini bakalım ne oluyor o zaman ... haaa burda yazmak kolayına geliyor bana tek tek saymak hoşuna gidiyorsa sen yazmaya devam et bende gülmeye devam edeyim