TTnet müşteri hizmetleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan uma350
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

uma350

Profesör
Katılım
15 Ocak 2010
Mesajlar
4,411
Reaksiyon puanı
70
Puanları
0
Merhabalar arkadaşlar ,

Zaman zaman TTnet'i eleştiriyoruz , benimde eleştirdiğim zamanlar oluyor.
Ancak eleştirdiğimiz zaman söyleyip de , memnuniyetimizi de bildirmezsek yakışı kalmaz diye düşündüm ve bir konuyu sizinle paylaşayım istedim.

Bir kaç gün önce forumdaki TTNETDestek rumuzlu moderatör yetkilimize paket geçişiyle ilgili bir sorumu iletmiştim.Kendisi adsl ve cep numaramı verirsem yardımcı olabileceklerini iletti.Bir iki gün sonra , dün , adsl numaramı ve cep numaramı kendilerine ilettim ve bugün bana geri dönüş yapıldı.açıkçası bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum , şaşırdım. :) Bu nedenle bu konuda bir konu açmayı uygun gördüm.

Sayın moderatör yetkilimize yardımlarından ötürü teşekkür ediyorum tekrar.

İyi forumlar herkese. :flowers:
 

Kaplan7

Asistan
Katılım
23 Ekim 2010
Mesajlar
260
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Kardeş,niyet okumak gibi olmasın da üyesi olan formlarda konu açmasan TTNet seninle ilgilenmez.Müşteri memnuniyeti diye bir şey yok.Ondan başka hız olarak çok yavaş.fiyatlar düşeceği yerde hala yüksek.Kotada iyileşme beklenildiği kadar olmadı.Daha saymaya gerek yok.
 

Demnesia

Profesör
Katılım
14 Mart 2009
Mesajlar
3,166
Reaksiyon puanı
43
Puanları
0
Hiç alınma ama bunların hepsi göz boyama, iki üç kişiyle ilgilenip "müşteri hizmetlerimiz iyi" imajı çizmeye çalışıyorlar. Eğer müşteri hizmetleri iyiyse ne diye buraya yazmana gerek var ki açarsın telefon hallederler... Ama kazın ayağı öyle değil işte.
 

uma350

Profesör
Katılım
15 Ocak 2010
Mesajlar
4,411
Reaksiyon puanı
70
Puanları
0
Arkadaşlar bakın , tamam sizi anlıyorum sizinde kendinize göre haklı yanlarınız var.
Yalnız ben buraya konu açtım,bir başvurumun cevaplandırılmasını gördüğüm ve buna teşekkür etmek için , mesajda da söyledim ben de yeri geliyor eleştiriyorum.Bu mesaj demek değildir ki tamam TTNET kahramanım benim !
Ben sadece bir teşekkür etmek istedim o kadar , nerdeyse vatan haini ilan edeceksiniz beni :D
Kötüyü kötüyken söylüyorsak , iyiyi de iyiyken söylemek gerekir bunda yanlış bişey yok.iyi forumlar:flowers:
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,420
Reaksiyon puanı
131
Puanları
243
Yalan Yok Bende Çok Memnunum Buradaki Hizmetten Ve TTnet Yetkilisinin İlgi Alakasından..!
 

eyvaan

Asistan
Katılım
26 Aralık 2010
Mesajlar
199
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Hiç alınma ama bunların hepsi göz boyama, iki üç kişiyle ilgilenip "müşteri hizmetlerimiz iyi" imajı çizmeye çalışıyorlar. Eğer müşteri hizmetleri iyiyse ne diye buraya yazmana gerek var ki açarsın telefon hallederler... Ama kazın ayağı öyle değil işte.
sana katılıyorum ben 7 mail attım 3 de arıza kaydı bıraktım ama geri dönmedi ttneten zam var hizmet yok bunlar
 

lauset

Doçent
Katılım
1 Ağustos 2009
Mesajlar
599
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Benimde bir sorunum yok.İnternet+Ev Telefon+cep telefonu +İpTV+WebTv(Ücretsiz İptv alana) = 32+15+10+10+0=67 Tl ödüyorum Müşteri hizmetlerini her aradığımda gayette memnun edici şekilde görüşmeyi sonlandırdım.
 

maxpayne1234

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2008
Mesajlar
78
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
kesinlikle memnun değilim, her ay 150 lira ödüyorum verilen hız 1 mb hız
6 aydır 27 defa görüşme yapmışım hep aynı yalan
şu an arıza var... tamir ediliyor...
işte TT Net işte kuyruklu yalan
 

aloo

Öğrenci
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ttnet in müşteri hizmetleri kalitesi her geçen gün artıyor, bir de fiyatlrı düşürseler mükemmel oalcak
 

qKTe

Profesör
Katılım
18 Şubat 2009
Mesajlar
2,243
Reaksiyon puanı
32
Puanları
0
...versin ttnet.
 
Üst