Trendyol Ve Ups Rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

JawBone

Doçent
Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
928
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
612
Puanları
93
3400G işlemci satın aldım. 27 Nisan'da satıcı kargoya verdi. UPS şirketiyle gönderiyor. Buraya kadar sıkıntı yok. Bana kargo numarasını ulaştırdılar siteye baktım 30 nisan yazıyor teslim için. Genelde bu tarihe kadar ulaşıyor kargolar. O yüzden 2 güne elimde olur diye düşündüm. 27 Nisan akşamı tekrar baktım, Adana deposunda Afyon depoauna transfer için işlem yapılmış. 28 Nisanda tekrar baktım hala aynı şekil gözüküyor. Afyonda depoda heralde diye düşündüm. 29 Nisan oldu baktım yine siteye. Hala bir değişme yok. Sonra işkillendim UPS müşteri hizmetlerini aradım. Kesinlikle bir insanla konuşamıyorsunuz. Bot otomatik olarak numaranızdan kargoyu tanımlayıp konuşuyor. Konuşması bitince kapatıyor. Numaramı tanımladı, kargo numaramı söyledi, ardından kargonuz teslim şubesindedir dedi. Siteye baktım hala afyona transfer aşaması diyor. (Bursaya sipariş ettim bu arada). Neyse yarın getirecekler herhalde dedim. 30 Nisan oldu hala gelen giden yok bugün. Kargoları ilk 9da dağıtıma çıkarıyorlar sonra da öğleden sonra 1-2 gibi tekrar yeni dağıtıma çıkıyorlar normalde. SMS bekliyorum hala yok hiçbir şey. Trendyolla iletişime geçtim "Durum budur. Ne yapabiliriz?". Karşımdakinin cevabı "Şuan kargonuz hala çıkış şubesinde gözüküyor. (Adana) Kargo firmasıyla iletişime geçelim. Acil olarak bildirelim. Size ulaştıralım. Ama ne kadar sürede ulaşacağını bilmiyoruz". Ben de onay versim yaptı işlemini "haber vericez gün içinde" dedi. Akşam oldu hala bekliyorum bi haber yok. Sonra iade edip kurtulayım diye düşündüm. İade sekmesine geldim, ürün teslim edilmedi gözükmesine rağmen sistem bana Aras kargoya teslim etmemi söylüyor, ayrıca geri ödemenin kartıma değil, trendyol cüzdanıma yapılacağını söylüyor. Zaten paramı sizin gibi dolandırıcıların elinden kurtarmaya çalışıyorum neden cüzdana ödeme isteyeyim. Tekrar müşteri hizmetlerine ulaştım. "6 saat oldu. Sizin bu işle ilgileneceğiniz yok. Ben iade etmek istiyorum. Kargoyu iptal edin. Paramı da cüzdana değil nerden alışveriş yaptıysam oraya verin" dedim. Karşıdaki kargodaki ürüne iade yapamadıklarını, ürün bana ulaştığı zaman iade talebi açmamı söylüyor. Bir de şuan aksaklık varmış o yüzden kargo firmasıyla iletişime geçemiyolarmış.
Ürün elime ulaşmadığı için iade etmek istiyorum, ürün gelince iade edin diyor. E nerde mantık? En azından paramı iade etsinler başka yerden alayım.
Bu dolandırıcılara hukuki yolla ne yapabilirim? Tüketici hakları vs. yardımcı olurlar mı? Ödevlerim var, işlemci bugün gelecek diye bekledim ne gelen var ne giden. Ödevlerin süresi dolacak birkaç güne.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada aynı gün Amazon, teknobiyotik, n11 sitelerinden de alışveriş yaptım. Amazon ertesi sabah getirdi, Yurtiçi ve Aras 2 gün sonra getirdi.
 

YokDahaNeler

Asistan
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
323
Reaksiyon puanı
121
Puanları
43
Yaş
22
Üstünden çok zaman geçmiş ama yazayım. Trendyol cüzdandaki parayı geri kredi kartına alabiliyorsun.
 
Üst