- Katılım
- 7 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 4,056
- Çözümler
- 2
- Reaksiyon puanı
- 6,233
- Puanları
- 708
Arkadaşlar telefonum Galaxy A20. Telefonu aldıktan 1 ay sonra şarj yeri yüzünden garantiye yolladım. Şimdi şarja takınca "Şarj bağlantınızı kontrol edin." Diyor. Günde 1 kere şarja takıyorum. Adaptörde sıkıntı yok. Kabloda dışardan bakınca bir sorunu yokmuş gibi görünüyor. Şarj makinesini başka cihazda deniyemem çünkü evdekiler lighting ve micro usb kullanıyorlar. Haliyle benimki Type-C olduğu için deneyemiyorum. Bazen kablo şarjı oluyor. Bazen hızlı şarj. Hatta evdeki tüm prizleri deniyorum sonunda birinde şarj olmaya başlıyor (Belli bir prizde olmuyor. Hep değişiyor.) Kabloyu telefonu ilk aldığımdan beri 1.2 senedir kullanıyorum . Sizce sorun şarj girişinden mi ? Yoksa kablodan mı ? Kablo almayı düşünüyorum. Fakat sağlam ise boş yere almış olacağım. Fakat bu hatayı verince şarj oluyor. Ama çok yavaş. Mesela 5DK'dir uğraştım tam bu yazıyı yazarken çıkarıp taktım düzeldi. Bu arada hata vermediğinde şarj daha hızlı oluyor. Bazen hızlı şarj deyip yavaş şarj ediyor. Hızlı şarj olurken 1300Ma oluyor.