alphabet
Asistan
- Katılım
- 20 Mart 2017
- Mesajlar
- 288
- Reaksiyon puanı
- 86
- Puanları
- 28
- Yaş
- 29
Konuyu buraya açmamın sebebi, en çok alışveriş yapan kitlenin burada olması ve bahsi geçen firma ile ilgili sorunu alışveriş yapmadan önce görebilmelerini istememdendir.
Bugün teknosadan Hometech HT Book 14B notebook pc aldım669 TL'ye, eve geldim paketi açtım bilgisayarı elime alınca içinde bir parça bayaa şangur şungur sallanmaya başladı. ekran jelatini falan sökmeden açmaya çalıştım cihaz açılmadı. Bu arada içinde sallanan parça bayaa kallavi, şıkır şıkır ses çıkarıyor her kıpırdattığımda cihazı. Neyse ya sabır çektim, paketledim bilgisayarı faturası, kredi kartı slipi vs. aldım teknosaya götürdüm. Eleman çıkardı kutudan salladı hafif böyle, o ses kaybolmuş. "Beyfendi ses yok ki" diyor.
"Açmaya çalış bi açılacak mı o zaman?" dedim, uğraştı açamadı cihazı. Power tuşuna deli gibi basıyor şarja takıyor falan. Demesin mi bir yarım saat beklesin şarjda kendine gelir belki. İşte o an tepem attı, "cihaz açılsa da içinde hayvan gibi parça kopmuş ses geliyor ben bunu almam, ya değişim ya iade yapacaksınız şimdi dedim." Eleman nazik nazik sallıyor cihazı, evdeki ses gelmiyor. Kıvırdı işte, yok benim yetkim yok, servise yollamam lazım falan. "Bir saat önce almışım ne servisi, şimdi değiştireceksiniz ya da paramı iade edin dedim." tabi giderek ses tonum da yükseliyor...
Arızalı veya arızasız 14 günlük iade hakkım var, iade edin paramı dedim. eleman da diyor ki o internetten alışverişte var, mağazadan alışverişte teşhir ürününü incelediniz, ben bunun aynısını alcam diye bizden kapalı kutu ürün talep ettiniz. Bu yüzden internetteki gibi iade yok dedi. Ben açtım ağzımı yumdum gözümü tabi, yüzyüze muhatabımız olsun diye geldik buradan aldık, hata mı ettik vs. diye. Adam ısrarla servise yollaycam diyor. O anki sinirle elemanın elindeki benim arızalı bilgisayarı bir kaptım ki (Suratına mı vuracaktım yere mi çarpacaktım Allah bilir) evdeki o şangırtı tüm haşmetiyle yine çıktı cihazdan. Sonra salladım cihazı "Al bakalım normal mi bu, o sallanan parça içerde bir yere takılmış sen nazik nazik sallarken ses çıkmadı. Normal mi bu ses dedim, yüzü bi değişti tabi elemanın. Aldı hiç cevap vermeden müdürünün yanına gitti, çıktı ve beyfendi iade mi istersiniz değişim mi dedi. İade istedim, kartımı alıp postan işlemi iptal ettiler. Ziraat Bankası'nın dediğine göre de 48 saate hesabıma yatacakmış.
Mümkün değil, yetkim yok, yapamam, servis bakmalı sözleri duman oldu birden görevli arkadaşın. Gayet güzel yetkisini kullanarak iademi aldım, hakkımı arayınca...
Uzun oldu ama gerek Teknosa, gerek Hometech kalitesi için referans olsun. İnternet alışverişinden daha yeni mağduriyet yaşamış ve Hepsiburada.com'dan teslim almadan iade ettiğim bir ürünün para iadesini 15 gündür alamıyorken gidip yüz yüze alışveriş yapayım bu sefer bari dedim ki sonuç yine hüsran. Yani biraz sessiz, hakkını aramayan, naif birisi olsaydı yerimde servise yollamakla avutacaklardı. Türkiye'de ki tüccar zihniyetten kendinizi korumak için gidin mağazalardan alın yine ama orada görevlinin yanında açıp kontrollerini yapıp, içinize sinmeden ürünle mağazadan çıkmayın derim. Güvenli alışverişin tek yolu bu. Ve de hakkınızı sonuna kadar arayın, bağırmaktan- ortalığı ayağa kaldırmaktan geri durmayın.
Bugün teknosadan Hometech HT Book 14B notebook pc aldım669 TL'ye, eve geldim paketi açtım bilgisayarı elime alınca içinde bir parça bayaa şangur şungur sallanmaya başladı. ekran jelatini falan sökmeden açmaya çalıştım cihaz açılmadı. Bu arada içinde sallanan parça bayaa kallavi, şıkır şıkır ses çıkarıyor her kıpırdattığımda cihazı. Neyse ya sabır çektim, paketledim bilgisayarı faturası, kredi kartı slipi vs. aldım teknosaya götürdüm. Eleman çıkardı kutudan salladı hafif böyle, o ses kaybolmuş. "Beyfendi ses yok ki" diyor.
"Açmaya çalış bi açılacak mı o zaman?" dedim, uğraştı açamadı cihazı. Power tuşuna deli gibi basıyor şarja takıyor falan. Demesin mi bir yarım saat beklesin şarjda kendine gelir belki. İşte o an tepem attı, "cihaz açılsa da içinde hayvan gibi parça kopmuş ses geliyor ben bunu almam, ya değişim ya iade yapacaksınız şimdi dedim." Eleman nazik nazik sallıyor cihazı, evdeki ses gelmiyor. Kıvırdı işte, yok benim yetkim yok, servise yollamam lazım falan. "Bir saat önce almışım ne servisi, şimdi değiştireceksiniz ya da paramı iade edin dedim." tabi giderek ses tonum da yükseliyor...
Arızalı veya arızasız 14 günlük iade hakkım var, iade edin paramı dedim. eleman da diyor ki o internetten alışverişte var, mağazadan alışverişte teşhir ürününü incelediniz, ben bunun aynısını alcam diye bizden kapalı kutu ürün talep ettiniz. Bu yüzden internetteki gibi iade yok dedi. Ben açtım ağzımı yumdum gözümü tabi, yüzyüze muhatabımız olsun diye geldik buradan aldık, hata mı ettik vs. diye. Adam ısrarla servise yollaycam diyor. O anki sinirle elemanın elindeki benim arızalı bilgisayarı bir kaptım ki (Suratına mı vuracaktım yere mi çarpacaktım Allah bilir) evdeki o şangırtı tüm haşmetiyle yine çıktı cihazdan. Sonra salladım cihazı "Al bakalım normal mi bu, o sallanan parça içerde bir yere takılmış sen nazik nazik sallarken ses çıkmadı. Normal mi bu ses dedim, yüzü bi değişti tabi elemanın. Aldı hiç cevap vermeden müdürünün yanına gitti, çıktı ve beyfendi iade mi istersiniz değişim mi dedi. İade istedim, kartımı alıp postan işlemi iptal ettiler. Ziraat Bankası'nın dediğine göre de 48 saate hesabıma yatacakmış.
Mümkün değil, yetkim yok, yapamam, servis bakmalı sözleri duman oldu birden görevli arkadaşın. Gayet güzel yetkisini kullanarak iademi aldım, hakkımı arayınca...
Uzun oldu ama gerek Teknosa, gerek Hometech kalitesi için referans olsun. İnternet alışverişinden daha yeni mağduriyet yaşamış ve Hepsiburada.com'dan teslim almadan iade ettiğim bir ürünün para iadesini 15 gündür alamıyorken gidip yüz yüze alışveriş yapayım bu sefer bari dedim ki sonuç yine hüsran. Yani biraz sessiz, hakkını aramayan, naif birisi olsaydı yerimde servise yollamakla avutacaklardı. Türkiye'de ki tüccar zihniyetten kendinizi korumak için gidin mağazalardan alın yine ama orada görevlinin yanında açıp kontrollerini yapıp, içinize sinmeden ürünle mağazadan çıkmayın derim. Güvenli alışverişin tek yolu bu. Ve de hakkınızı sonuna kadar arayın, bağırmaktan- ortalığı ayağa kaldırmaktan geri durmayın.