rohirrim
Profesör
- Katılım
- 21 Kasım 2008
- Mesajlar
- 1,359
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 0
24 Mayıs Salı günü TTnet çağrı merkezini arayarak 4 Mpbs sınırsız bağlantımın destekliyor ise 8 Mpbs sınırsız olarak değiştirlmesini talep ettim. Bana hattımın 12 Mpbs hıza kadar desteklendiği söylenip tarife değişikliğim onaylandı ve 24 saat içerisnde modemi kapatıp actığımda yeni tarife ile nete girebileceğim söylendi. Aradan iki gün geçmesine rağmen hızım halen 4 Mpbs idi. Ben de tekrar aradım cağrı merkezini. Tarifemin hala eski olduğunu yeni tarifenin hayata gecmediğini söyledim. Arıza kaydı oluşturdular. Arıza kaydının üzerinden de bir gün geçmesine rağmen hız değişmedi. tekrar çağrı merkezini aradığımda otomatik bir ses "arıza kaydınız sonuçlandırılmıştır" dedi. Ortada halbuki hiç bir değişklik yoktu. Hız hala aynı. 4 Mpbs. Çağrı merkezinden tekrar gerekli yere iletiyoruz dendi. Yaaa Allah askına bir tarife değişkliği için bu kadar uğraştırıl mı insan? bir kaç saat içerisinde hal oluncak bir talep 3 gün geçmesine rağmen yerine getirilmiyor. Ki kim bilir daha kaç gün bekleyecez... Kaç gün uğraşacaz... Forumda belirtilen TTnetdestek hattına da mail attım... Bakalım gerçekten işe yarıyor mu?