- Katılım
- 19 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 10,877
- Reaksiyon puanı
- 13,064
- Puanları
- 4,958
Herkesin korkulu rüyası: Taahhüt cayma bedeli..
Bir İnternet Servis Sağlayıcısına başvuruyorsunuz. Kullanmaya başlıyorsunuz ve taahhütü imzalıyorsunuz.
Ama ileride sıkıntılar çıkıyor. İnternet kesiliyor, hız düşük oluyor...
Tüketici mağdur oluyor. Tamam hala yapılacak şeyler var:
- Modem değiştirmek
- Müşteri hizmetini aramak
Bunları da yaptık işe yaramadı. Müşteri hizmeti sorun yok dedi modemimiz de sıkıntısız.
Biz artık bıktık. Başka internet servis sağlayıcısı daha iyiymiş, öyle diyorlar.
Ben de ona geçmek istiyorum.
Ama bir dakika: Benim TAAHHÜTüm var. Çıkmak istersem bana 1000 küsür TL taahhüt cayma bedeli çıkarıyorlar.
Ben 1000 tl ödemek istemiyorum. Ne yapacağım?
Buradan sonra 2 yol var.
1. Kabullenip taahhütün bitmesini beklemek
2. THH'e başvurmak.
Evet asıl haberimize geldik. Bizim seçeceğimiz seçenek 2.
Konyalı bir vatandaş: Onur Kızılçay
2019 un sonları..
Bir İnternet Servis Sağlayıcısı ile anlaşıyor. Aylık 90 TL (Yüksek ihtimalle TT)
Kullanmaya başlıyor.
1-2 ay sonra hız düşmeye başlıyor.
Müşteri hizmetlerini arıyor. Çözüm yok.
Sonra diyor ki ben hızı yükselteyim çözülür. Hızı yükseltiyor paket 90'dan 150'ye çıkıyor.
Hız önce yükseliyor sonra yine düşüyor.
Her gün hız testi yapıyor. Ve sonuçları saklıyor.
Avukatıyla görüşüyor. Sonra THH'e başvuruyorlar.
THH'e şu şekilde açıklıyorlar:
15-20 kere aramamıza rağmen hep kablolar eski, modem kötü diyorlarmış. Tüketici bunları değiştirmesine rağmen sonuç çözülmemiş.
İSS'den ayrılmak istemiş. 1200 TL ödüyor ama amacı bu parayı geri almak.
THH Onur Kızılçay'ı haklı buluyor. Ve firmaya parayı ödemelerini söylüyor.
1 ay içinde ödemezler ise icra işlemleri başlatılıyor.
Peki buradan ne çıkarıyoruz?
Forumda görüyorsunuzdur: İnternet sıkıntıları yaşayanlara önerilerim genelde: Müşteri hizmetini aramak ve birinin modemiyle değiştirmek.
Müşteri hizmetleri çözemez ise siz de bu sorunları kayıt altına alabiliyorsanız;
THH'e başvurarak cayma bedeli ödemeden o İSS'den ayrılabilirsiniz.
Yeni İSS yerine aynı firmanın mesela ADSL kullanıyorsanız VDSL hizmetini almak mantıklı değil.
Bundan dolayı benim İSS önerilerim hep: Kablonet ve Superonline oluyor.
Bu iki firmada müşteri hizmetini arayınca sorununuzu çözmeleri diğerlerine göre kısmen daha iyi.
Bir İnternet Servis Sağlayıcısına başvuruyorsunuz. Kullanmaya başlıyorsunuz ve taahhütü imzalıyorsunuz.
Ama ileride sıkıntılar çıkıyor. İnternet kesiliyor, hız düşük oluyor...
Tüketici mağdur oluyor. Tamam hala yapılacak şeyler var:
- Modem değiştirmek
- Müşteri hizmetini aramak
Bunları da yaptık işe yaramadı. Müşteri hizmeti sorun yok dedi modemimiz de sıkıntısız.
Biz artık bıktık. Başka internet servis sağlayıcısı daha iyiymiş, öyle diyorlar.
Ben de ona geçmek istiyorum.
Ama bir dakika: Benim TAAHHÜTüm var. Çıkmak istersem bana 1000 küsür TL taahhüt cayma bedeli çıkarıyorlar.
Ben 1000 tl ödemek istemiyorum. Ne yapacağım?
Buradan sonra 2 yol var.
1. Kabullenip taahhütün bitmesini beklemek
2. THH'e başvurmak.
Evet asıl haberimize geldik. Bizim seçeceğimiz seçenek 2.
Konyalı bir vatandaş: Onur Kızılçay
2019 un sonları..
Bir İnternet Servis Sağlayıcısı ile anlaşıyor. Aylık 90 TL (Yüksek ihtimalle TT)
Kullanmaya başlıyor.
1-2 ay sonra hız düşmeye başlıyor.
Müşteri hizmetlerini arıyor. Çözüm yok.
Sonra diyor ki ben hızı yükselteyim çözülür. Hızı yükseltiyor paket 90'dan 150'ye çıkıyor.
Hız önce yükseliyor sonra yine düşüyor.
Her gün hız testi yapıyor. Ve sonuçları saklıyor.
Avukatıyla görüşüyor. Sonra THH'e başvuruyorlar.
THH'e şu şekilde açıklıyorlar:
15-20 kere aramamıza rağmen hep kablolar eski, modem kötü diyorlarmış. Tüketici bunları değiştirmesine rağmen sonuç çözülmemiş.
İSS'den ayrılmak istemiş. 1200 TL ödüyor ama amacı bu parayı geri almak.
THH Onur Kızılçay'ı haklı buluyor. Ve firmaya parayı ödemelerini söylüyor.
1 ay içinde ödemezler ise icra işlemleri başlatılıyor.
Peki buradan ne çıkarıyoruz?
Forumda görüyorsunuzdur: İnternet sıkıntıları yaşayanlara önerilerim genelde: Müşteri hizmetini aramak ve birinin modemiyle değiştirmek.
Müşteri hizmetleri çözemez ise siz de bu sorunları kayıt altına alabiliyorsanız;
THH'e başvurarak cayma bedeli ödemeden o İSS'den ayrılabilirsiniz.
Yeni İSS yerine aynı firmanın mesela ADSL kullanıyorsanız VDSL hizmetini almak mantıklı değil.
Bundan dolayı benim İSS önerilerim hep: Kablonet ve Superonline oluyor.
Bu iki firmada müşteri hizmetini arayınca sorununuzu çözmeleri diğerlerine göre kısmen daha iyi.
Bu konuya çok zaman harcadım. Acaba çok kısaca anlatıp fazla konu mu yazsaydım. Bilemedim ama bence az konu olup içeriğinin dolu olması daha önemli benim için.
Aboneliğini iptal ettirdiği için kendisinden alınan 1.200 TL cayma bedelini geri aldı
Konya'da hızı taahhüt edilenin altında olduğu için internet aboneliğini iptal ettiren Onur Kızılçay, ödediği 1200 TL cayma bedelini geri aldı. Kızılçay, 'İnternet hızı taahhüt edilenden az olduğundan iptal ettirmek için benden 1200 TL abonelik cayma bedeli aldılar. Başvurduğum Tüketici Hakem...
www.haberler.com