Rehber Millenicom Nasıldır? Alınır Mı? Hızı Nasıl? Müşteri Temsilcisi Nasıl?

Bu konuyu okuyanlar

Furkan Karagülle

Bilim ve Teknoloji
Katılım
19 Ağustos 2022
Mesajlar
122
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Yaklaşık 2 ay önce uzun araştırmalar sonucu Millenicom'u tercih etmek istedim. Numaralarını aradıktan sonra bana gün içerisinde geri döneceklerini söylediler. Başka bir numaradan ortalama 1 saat sonrasında beni aradılar. Görüştüğüm kişi çok saygılıydı ve sorduğum soruları hiç sıkılmadan cevaplandırdı. Birkaç gün içerisinde kurulum için geleceklerini ilettiler SMS yoluyla. Ertesi gün gelip modem ve kablo kurulumunu yaptılar ve interneti sipariş ettikten 24 saat sonrasında kullanmaya başlayabildim. Gayet iyi bir süre. Bazı sağlayıcılar 1 haftadan uzun süre bekletebiliyorlar. Altyapımın 100 MBPS desteklediğinden dolayı 100 MBPS olan paketi sipariş ettim. Hız testi yaptığımda hızım 50 MBPS'yi geçmiyordu. Yarım saat içerisinde hallettiler ve modemden 5G arayüzünü aktif etmemi söylediler. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntısını görmedim.

Eski internetim 16 MBPS'ydi. Ondan sonra buna geçtiğimde sanki attan inip arabaya binmiş gibi oldum.
Kendilerine ulaşmak istediğimde WhatsApp hattını kullanıyorum. Daha kolayıma geliyor açıkçası. İlk başta dijital asistan sizin sorularınızı cevaplandırıyor. Yeterli olmazsa müşteri temsilcisiyle görüşüyorsunuz. Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz. Gerçekten cevaplandırıyorlar.
Mobil uygulamasını kesinlikle edinin. Çok kolay bir şekilde ne kadar tüketim yaptığınızı, fatura borcunuzu ve genel işlemleri gerçekleştirebiliyorsunuz.
Genel olarak puanlandırma yapacak olsaydım puanım 9/10 olurdu.

Şu an için güncel fiyatları yazıyorum. (23.08.2022)
16 MBPS - 99.90 TL
35 MBPS - 109.90 TL
100 MBPS - 124.90 TL

İlk bir ay ücretsiz kullanıyorsunuz. Bu aslında deneme süreniz oluyor. Eğer beğenmezseniz iptal edebiliyorsunuz. Eğer üye olurken kod kullanırsanız da bir sonraki ay da ücretsiz kullanıyorsunuz. Cayma bedeli olmadan da internet aboneliğinizi sonlandırabiliyorsunuz.

Eğer kod kullanarak üye olmak isterseniz benim kodumu kullanabilirsiniz. Hem siz hem de ben 1 ay boyunca ücretsiz kullanım hakkına sahip oluyoruz.
Millenicom kod: 45108A62

IMG_20220712_094643.jpg



Piyasadaki en uygun 100 MBPS internet sunan firmalardan kendileri. Benim tercih ettiğim gibi siz de tercih edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin.

Not: Hızın tam 100 olmamasının sebebi, kablonun kalitesiz ve eski olduğundandır. Bazı durumlarda aynı paketten 110 MBPS hız alan kullanıcılar da mevcut.

1661259907562.png
 

CtrlEnter

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Aralık 2011
Mesajlar
946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
885
Puanları
93
Sonra da diyorlar ki efendim köyden şehirlere göç etmeyin.. Sen yine attan inmişsin, biz eşekten inip ata binersek iyi.. :)
Senin upload benim downloaddan fazla.. Ama millenicomdan ben de memnunum, o ayrı.. Fiyat hariç tabi, 130₺ :mad:
 

Furkan Karagülle

Bilim ve Teknoloji
Katılım
19 Ağustos 2022
Mesajlar
122
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Sonra da diyorlar ki efendim köyden şehirlere göç etmeyin.. Sen yine attan inmişsin, biz eşekten inip ata binersek iyi.. :)
Senin upload benim downloaddan fazla.. Ama millenicomdan ben de memnunum, o ayrı.. Fiyat hariç tabi, 130₺ :mad:
Altyapın maksimum kaç MBPS destekliyor?
 
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
100
Reaksiyon puanı
59
Puanları
28
Yaş
24
Yaklaşık 2 ay önce uzun araştırmalar sonucu Millenicom'u tercih etmek istedim. Numaralarını aradıktan sonra bana gün içerisinde geri döneceklerini söylediler. Başka bir numaradan ortalama 1 saat sonrasında beni aradılar. Görüştüğüm kişi çok saygılıydı ve sorduğum soruları hiç sıkılmadan cevaplandırdı. Birkaç gün içerisinde kurulum için geleceklerini ilettiler SMS yoluyla. Ertesi gün gelip modem ve kablo kurulumunu yaptılar ve interneti sipariş ettikten 24 saat sonrasında kullanmaya başlayabildim. Gayet iyi bir süre. Bazı sağlayıcılar 1 haftadan uzun süre bekletebiliyorlar. Altyapımın 100 MBPS desteklediğinden dolayı 100 MBPS olan paketi sipariş ettim. Hız testi yaptığımda hızım 50 MBPS'yi geçmiyordu. Yarım saat içerisinde hallettiler ve modemden 5G arayüzünü aktif etmemi söylediler. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntısını görmedim.

Eski internetim 16 MBPS'ydi. Ondan sonra buna geçtiğimde sanki attan inip arabaya binmiş gibi oldum.
Kendilerine ulaşmak istediğimde WhatsApp hattını kullanıyorum. Daha kolayıma geliyor açıkçası. İlk başta dijital asistan sizin sorularınızı cevaplandırıyor. Yeterli olmazsa müşteri temsilcisiyle görüşüyorsunuz. Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz. Gerçekten cevaplandırıyorlar.
Mobil uygulamasını kesinlikle edinin. Çok kolay bir şekilde ne kadar tüketim yaptığınızı, fatura borcunuzu ve genel işlemleri gerçekleştirebiliyorsunuz.
Genel olarak puanlandırma yapacak olsaydım puanım 9/10 olurdu.

Şu an için güncel fiyatları yazıyorum. (23.08.2022)
16 MBPS - 99.90 TL
35 MBPS - 109.90 TL
100 MBPS - 124.90 TL

İlk bir ay ücretsiz kullanıyorsunuz. Bu aslında deneme süreniz oluyor. Eğer beğenmezseniz iptal edebiliyorsunuz. Eğer üye olurken kod kullanırsanız da bir sonraki ay da ücretsiz kullanıyorsunuz. Cayma bedeli olmadan da internet aboneliğinizi sonlandırabiliyorsunuz.

Eğer kod kullanarak üye olmak isterseniz benim kodumu kullanabilirsiniz. Hem siz hem de ben 1 ay boyunca ücretsiz kullanım hakkına sahip oluyoruz.
Millenicom kod: 45108A62

IMG_20220712_094643.jpg



Piyasadaki en uygun 100 MBPS internet sunan firmalardan kendileri. Benim tercih ettiğim gibi siz de tercih edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin.

Not: Hızın tam 100 olmamasının sebebi, kablonun kalitesiz ve eski olduğundandır. Bazı durumlarda aynı paketten 110 MBPS hız alan kullanıcılar da mevcut.

1661259907562.png
Bende millenicom kullanıyorum ve memnunum, turk telekomda yaşadığım hiçbir sorunu bana yaşatmadılar ve taahhüt yok paketimde. Çok iyi
 

Emirhan Sonmez

Doçent
Katılım
3 Ağustos 2022
Mesajlar
965
Reaksiyon puanı
406
Puanları
63
Yaklaşık 2 ay önce uzun araştırmalar sonucu Millenicom'u tercih etmek istedim. Numaralarını aradıktan sonra bana gün içerisinde geri döneceklerini söylediler. Başka bir numaradan ortalama 1 saat sonrasında beni aradılar. Görüştüğüm kişi çok saygılıydı ve sorduğum soruları hiç sıkılmadan cevaplandırdı. Birkaç gün içerisinde kurulum için geleceklerini ilettiler SMS yoluyla. Ertesi gün gelip modem ve kablo kurulumunu yaptılar ve interneti sipariş ettikten 24 saat sonrasında kullanmaya başlayabildim. Gayet iyi bir süre. Bazı sağlayıcılar 1 haftadan uzun süre bekletebiliyorlar. Altyapımın 100 MBPS desteklediğinden dolayı 100 MBPS olan paketi sipariş ettim. Hız testi yaptığımda hızım 50 MBPS'yi geçmiyordu. Yarım saat içerisinde hallettiler ve modemden 5G arayüzünü aktif etmemi söylediler. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntısını görmedim.

Eski internetim 16 MBPS'ydi. Ondan sonra buna geçtiğimde sanki attan inip arabaya binmiş gibi oldum.
Kendilerine ulaşmak istediğimde WhatsApp hattını kullanıyorum. Daha kolayıma geliyor açıkçası. İlk başta dijital asistan sizin sorularınızı cevaplandırıyor. Yeterli olmazsa müşteri temsilcisiyle görüşüyorsunuz. Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz. Gerçekten cevaplandırıyorlar.
Mobil uygulamasını kesinlikle edinin. Çok kolay bir şekilde ne kadar tüketim yaptığınızı, fatura borcunuzu ve genel işlemleri gerçekleştirebiliyorsunuz.
Genel olarak puanlandırma yapacak olsaydım puanım 9/10 olurdu.

Şu an için güncel fiyatları yazıyorum. (23.08.2022)
16 MBPS - 99.90 TL
35 MBPS - 109.90 TL
100 MBPS - 124.90 TL

İlk bir ay ücretsiz kullanıyorsunuz. Bu aslında deneme süreniz oluyor. Eğer beğenmezseniz iptal edebiliyorsunuz. Eğer üye olurken kod kullanırsanız da bir sonraki ay da ücretsiz kullanıyorsunuz. Cayma bedeli olmadan da internet aboneliğinizi sonlandırabiliyorsunuz.

Eğer kod kullanarak üye olmak isterseniz benim kodumu kullanabilirsiniz. Hem siz hem de ben 1 ay boyunca ücretsiz kullanım hakkına sahip oluyoruz.
Millenicom kod: 45108A62

IMG_20220712_094643.jpg



Piyasadaki en uygun 100 MBPS internet sunan firmalardan kendileri. Benim tercih ettiğim gibi siz de tercih edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin.

Not: Hızın tam 100 olmamasının sebebi, kablonun kalitesiz ve eski olduğundandır. Bazı durumlarda aynı paketten 110 MBPS hız alan kullanıcılar da mevcut.

1661259907562.png
Keşke KKTC'de al yapı olsa 8MBPSyi zor alıyorz birde bunlardan daha pahalı aylıklar ödüyoruz adanın bu arada%10 fiberli
 

EnesKAYA

Back-End Developer
Katılım
30 Haziran 2022
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
162
Puanları
43
İsmini ilk defa duyduğum bir firma olmasına rağmen (söylediğin kadarıyla) 125 TL gibi bir ücrete rağmen sunduğu hizmet kalitesi gayet iyi. Maalesef ben de bulunduğum bölge itibariyle "mecburen" Türk Telekom kullanıyorum. Bulunduğum lokasyon 100 Mbps'e kadar desteklemesine rağmen; fahiş fiyatlar sebebiyle aldığım paketten dolayı ortalama 50/60 Mbps download, 8/10 Mbps upload alıyorum ve karşılığında 120 TL gibi bir ücret ödüyorum. Önerin için teşekkür ederim, not aldım. Eğer bir gün fırsatım olursa daha detaylı araştırıp geçmeyi düşünürüm...
 

Yahya Furkan

contravolta
İçerik Editörü
Katılım
29 Şubat 2020
Mesajlar
2,548
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,510
Puanları
113
Turkcell'den geçilir mi? Paketim 24mbps ve 5mbps hızım var. Babannemlerin internet sanırsam 100mbps falan ancak 300mbps'den az download almıyorlar. Kafam karıştı benim de haliyle. Millenicom'a mı geçsem, paket mi yükselsem diye düşünüyorum.
 

Furkan Karagülle

Bilim ve Teknoloji
Katılım
19 Ağustos 2022
Mesajlar
122
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Turkcell'den geçilir mi? Paketim 24mbps ve 5mbps hızım var. Babannemlerin internet sanırsam 100mbps falan ancak 300mbps'den az download almıyorlar. Kafam karıştı benim de haliyle. Millenicom'a mı geçsem, paket mi yükselsem diye düşünüyorum.
Geçilir tabii ki.
 

FRKN6810Bolakar

Öğrenci
Cezalı
Katılım
6 Mayıs 2021
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Merhaba millenicom kullanıcısıyım 35 mb sınırsız, tahatsüz, fiber alt yapısı ile. Üniversite öğrencisi olarak hiçbir sorun yaşamadım bana söylenenden daha yüksek internet verilerine de ulaştım sorularınızı cevaplamak isterim.

Arkadaşını getir kapmanyasından faydalanırsanız ilk ay İNTERNET ücreti ödemeyeceksiniz. Müşteri temsilcisi ile vereceğim kodu paylaşabilirsiniz.

7FF205D8 ARKADAŞINI GETİR KAMPANYASI

Müşteri hizmetleri abone olacaksan çok iyi bazen yoğunluktan dolayı çok geç bağlanıyorsun.
Henüz iptal ettirmedim galiba 3.5 senedir kullanıyorum piyasadaki en ucuzuydu iptal sürecinde sorun yaşatmayan int sağlayıcısı zaten yok
Dsmart bulaşma derim sadece aylarca beni arayarak taciz ettiler
 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2022-11-21 002736.png
    Ekran görüntüsü 2022-11-21 002736.png
    657.5 KB · Görüntüleme: 59

FRKN6810Bolakar

Öğrenci
Cezalı
Katılım
6 Mayıs 2021
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Merhaba (Rabia ay): Abonelik aşamasında kodu müşteri temsilcisiyle paylaşmanız durumunda siz de 1 aylık ücretsiz internetten faydalanabilirsiniz.
KOD: 7F75FBA4

Arkadaşım 2 aylık kullanıcı destek olabilirsniz. Memnun olduğunu ve Kodu kullanıp 50 MBPS hız sorunsuz kullanabileceğinizi belirtti Fiber alt yapıda
 

andromeda53

Öğrenci
Katılım
10 Ekim 2023
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
39
millenicom internete geçeyim dedim. Malum Socar iştiraki dedim ki iyidir herhalde. Nereden bileyim tam bir fiyasko olduğunu. Gelelim meseleye. Neyse millenicom a başvuru yaptım. Ağustos 25 gibi. Birkaç gün geçti modemde bir değişiklik yok. Eski internet firmam ile internette devam ediyorum dedim ki herhalde daha aktif olmadı. Neyse eylül 7-8 gibi merak ettim hala neden bağlanmadı diye. Modem arayüzüne girdim millenicom kullanıcı bilgileri ile girdim yine yok. İşin aksi tarafı eski operatör kullanıcı adı şifre ile modem arayüzüne girdiğimde internetim hala vardı. Eski operatör ne alaka dedim madem iki hafta geçti iptal edeyim dedim. Aradım müşteri hizmetlerini. Yalnız baştan söyleyeyim müşteri hizmetleri robot malum birisi ile görüşmek marsa uydu göndermek ile eşdeğer zorlukta bunu belirtmeden geçmeyeyim. Sonunda ulaştım müşteri hizmetlerine hattım aktif dedi. Şaşırdım nasıl oluyor dedim modeme bilgileri girdim karşılıklı uğraşlar sonunda 10 dakika lik bir uğraştan sonra hattım açıldı. millenicom olarak internete girdim. Dedim tamam iyi bakalım nasılmış bir görelim. Ve olaylar zinciri başladı trajikomik olaylar!

1- 69 TL fatura çıktı ağustos faturası. Dedim ki ben ağustosta kullanmadım zaten sizi eylül aradım destek ve ticketlar mevcut. Hat kullanımı zaten ağustosa bakın dedim 0 GB tamam dediler kaydı açtılar. İncelenecek falan iyi dedim nasılsa müşteri hizmetlerine derdimi anlattım. Olumsuz bir şey olmaz dedim. Demez olaydım 1 hafta içinde itiraz reddedildi fatura çıktı. Şok oldum kullanmadığım ürünün faturasını ödememi istediler vay be... Ödedim faturayı.

2- sonraki ay ise tam fatura çıktı onu da ödeyip itiraz edeyim derken o an yoğunluktan müşteri numaram 5334098 iken cepten online öderken 5334089 u ödedim sonra fark ettim sonrasında itirazlar eski faturaya itiraz derken müşteri temsilcisine ulaşmak zor otomatik cevaplar falan online işlemlere girdim dedim derdimi oradan yazayım o kadar kelime yazdım tamama tıklayınca ne göreyim. Karakter sınırı var :d yahu ben yanlış fatura ödedim eski faturam sıkıntılı kaç karaktere sığdırayım bunu. Karakter sığsın diye cümleleri sildim ama nafile birkaç kelime kaldı ona da hata verdi kapadım çıktım. Sonra müşteri hizmetlerini aradım ulaş ki ulaş. Anlattım durumu bana yine mesaj atın dekontu mail atın denildi. Tamam dedim mail attım sonra mesaj geldi yine otomatik aynı mesaj. Müşteri hizmetlerini aradım dedim bana mesaj geldi aynı mesaj ne yapayım mail atın dedi. Dedim maili mi görmüyor musun attım dekontu dedim. Cevap ne derse beğenirsiniz? Tekrar mail atın zor mu? Aynen bunu dedi. Güldüm tekrar attım maili dedim ki tamam ben sizden para istemiyorum bari ödediğim ücreti sonraki aydan düşersiniz neyse zorla olayı kapattık. Uğraşması cabası.

3- Sonrasında modemde kopmalar DSL kopmuyor ama internet olmuyor. Chrome opera ie falan DNS problemleri arıza kaydı açıldı. Sonra baktım mesaj geldi Türk telekoma bilgi geçmişler hat değerlerim kontrol edilecek bina içinde sorun varsa iç tesisat da 299 TL lik fatura edilecek denildi. Ben hattı kendim çektiğimden ve bina içinde kutu olmadığından (kablo direk çatıya geliyor bu sayede yüksek hız alabiliyorum) önemsemedim. Telekom'daki kişi bir gün aradı beni kısmet evdeydim dedim hattımda sorun yok DSL gitmiyor sen ne yapabilirsin dedim. Dedi ki şu an bizim dolapta'yım bende madem dolapta'sın eskiden daha iyi sinyal geliyordu portu sök tekrar iyice reglet makası ile yeniden çak dedim. Tamam dedi. 5 dakika sonra aradı beni binadaki kutuya bakayım mı dedi bende gerek yok DSL de sıkıntı yok dedim sonra baktı evet ya zaten yüksekte benim o kadar yüksek merdivenim yok dedi. Tamam dedim. Gitti Telekom'daki arkadaş. Sonrasında ise şok edici olay. Faturanıza 299 TL eklenecektir bina iç tesisat sorunu çözüldü gibisinden. Hemen aradım müşteri hizmetlerini güç bela birisi çıktı 15dk konuştum hala bana size geldi diyor kayıt da Telekom öyle yazmış diyor. Bende ısrarla başımdan geçeni olayı anlattım ama yok kayıt diyor başka bir şey demiyor. Bende o ara hatta bekle dedim. Aradım Telekom'daki kişiyi. Açtı konferans olarak bağladım. Sordum Telekom'daki kişiye eve geldin mi yok dedi. Bina içiyle iş yaptın mı yok dedi. Dedim bana 299 TL fatura çıkmış böyle kayıt açmışsın falan ben bir şey yazmadım bizim tarafımızdan değildir millenicom alıyordur dedi. Teşekkür ettim kapattım. Bu konuşmaları millenicom daki müşteri temsilcisi de duydu. Dedim eee ne olacak. Hemen tabii ki ben konuyu görüşeceğim burada siz haklısınız size geri dönüş yaparım dedi. Aramadı tabii ki. Neyse önemsemedim herhalde bu kadarını da yapmaz dedim. Sonuçta kayıt açılıyor ne göreyim fatura da 299 TL eklemişler. Yine aradım bugün yani 10 Ekim de. Ulaşamadım müşteri hizmetlerine. Sürekli kayıt otomatik tuşlama ama yok müşteri hizmetleri yok. WhatsApp hattından denedim şansımı olayı tekrar anlattım ama yine yok. Binaya gelmişler diyor. Eski kayıtlara bakın dinleyin diyorum biz kayıtları göremiyoruz ve dinleyemiyoruz. Yahu siz nasıl bir şirketsiniz ben anlam veremedim.

4- bu arada bari çıkayım dedim millenicom dan 10 haneli xdsl numaramı almak bile ne kadar uğraştırdı bilerek vermek istemiyorlar online işlemlerde gözükmüyor. O 10 haneli numara olmadan başka operatöre geçiş olmuyor. Aldım numarayı sonunda geçeyim dedim bu sefer 3 ay dolmadan geçilmiyormuş.

Olay bunlardan ibaret siz millenicom a geçecek kişiler siz düşünün gerisini? Benim başıma bunlar geldi müşteri hizmetleri olarak birbirinden habersiz kişiler kayıtları kim görüyor onu da anlamadım. WhatsApp'tan ise yazılmış mesajlar hala duruyor. Kimse sorumluluk almıyor. Müşteri çözümü sıfır. Bir an evvel kurtulmam lazım...
kaç kere müşteri hizmetlerini aradığım ve whatsapp kayıtları da duruyor. konuşma dakikalarına dikkat edin bir de siz yorumlayın. birde diğer numaralardaki milenicom müşteri hizmetleri arama burada yok bile onlarıda eklersiniz.
 

Ekli dosyalar

  • millenicom1.jpg
    millenicom1.jpg
    45.5 KB · Görüntüleme: 32
  • millenicom2.jpg
    millenicom2.jpg
    42.1 KB · Görüntüleme: 29
Üst